רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 868 צפיות
שלום יש ברשותי פיאט 127 שנת 72. שמתי לפיאט מערכת רמקולים, באסים, ומגבר משהוא פצצה. יש לי מצבר של 55 אמפר משהוא כזה, אבל האלטרנטור שלי מספק רק 30 אמפר. אחרי 4 ימים משהוא כזה התחילה להידלק לי נורית טעינה, הנושא נבדק ואכן הדבר כל הבדיקות שעשיתי מראים לי שהאלטרנטור שלי מתחיל לאט לאט להישרף. האם יש קשר בין המערכת רמקולים הסאבים והמגבר, לבין האלטרנטור בעל ה 30 אמפר ??.
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 0 תגובות
- 654 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין להגדיל צמיגים (וג'אנטים) בGMC שלי, אני מעוניין לדעת אם יש נתוני "אוטודאטה" עבור GMC-SIERRA2500 1987 תודה מראש לכל העונים (כן לצערי האלוהים של משרד הרישוי הוא "אוטודטה")
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מוקדש לחובבי הז'אנר http://www.flickr.com/photos/japcrapcarclub/
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 629 צפיות
תמונות טובות של שברולט 56-57 של חברי מועדון החמש. יכולנו לקחת ממאגרים אבל אנחנו רוצים להציג את הדוגמיות שבארץ... נא לשלוח אלי: [email protected] גידי ובני
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רשיונות הרכב מוקפאים 3 שנים. אני מבין שכדי להחזירו לכביש צריך בדיקת מעבדה. * היכן מבצעים בדיקה כזו בשרון ? * כמה זה עולה (בערך ) ? תודה
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
- 5 תגובות
- 974 צפיות
בבעלותי OPEL COMMODORE GS 2.8 שנת 1973 עם היסטוריה מעניינת. כבר מספר שנים שלא נוסע וממתין לי שאעזור אומץ ואתחיל את מסע השיחזור והשיפוץ. אני מאד רוצה להחזיר אותו לנעוריו אבל מעוניין שמישהו בעל ידע, ניסיון, רצון וסבלנות יכוון אותי בשלבים הנכונים על מנת לא לעשות טעויות שעליהן אצטער מאוחר יותר. עד עכשיו עבדתי על המנוע בעזרת מכונאי מוסמך שמבין ברכבי אספנות והלך לא רע, גם ברייקסים עשינו. כעת צריך לעבוד ביסודיות על מערכת החשמל ואחר כך יגיע תורו של הגוף בפנים ובחוץ. אז עם מישהו יכול להירתם לאתגר אשמח מאד לשמוע ממנו. נ.ב. לא, הרכב לא למכירה... תודה מראש אדוארדו
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 705 צפיות
שלום חברים, מנתוני איגוד היבואנים, מתחילת השנה ועד סיום אוקטובר, הגיעו ארצה 103 עולות חדשות, מתוכן, 67 פרטיות 3 מסחריות ו-33 אופנועים (יחס מפתיע של אופנועים...). הישן ביותר - פורד משנת 1931. המיוחדת - עולה חדשה ישנה - סברה 1963. אז לכל מי שהביא - תתיישן ותהנה. ולכל העולות - קליטה נעימה בכבישי הארץ. כן ירבו.
הודעה אחרונה מאת la1234, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
הגיע ידית איתות חדשה להילמן ביקשו ממני אישור משרד התחבורה צלצלתי והסברתי שזה ידיד איתות לרכב בן 41 שנים והם החליטו שזה חלק בטיחותי ואם אין איתות זה מאוד מסוכן מה נסגר איתם שם
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
תראו ותהנו, בתוכנית רישיון להנות.
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חודשי של רכבי אספנות בכרמיאל – יום שישי- 04.11.11 המפגש בחסות עיריית כרמיאל אחרי פגרת החגים חוזרים לשגרת מפגשים בעיר כרמיאל. המפגש הקרוב יתקיים ביום שישי, 4.11 , החל מהשעה 16.00 (שעון חורף) . נפגשים במקום הקבוע בכרמיאל, במרכז 'העירה' (המרכז הישן ליד קניון כיכר העיר). מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאזור כרמיאל והגליל. ישא ברכות במפגש יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. . לפרטים נוספים יש לפנות אל אנריקה זאיפרט, רכז מועדון החמש בכרמיאל , בטל' 8513111- 052. בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת oldspice, -
-
תיקון פחחות בתפר פח+פיברגלאס
מאת Guest botzek1- 5 תגובות
- 968 צפיות
אני יודע שהרכב לא קשור לפורום אספנות אבל הנחתי שכאן אמצא את העזרה הנחוצה, סליחה מראש. אחרי הגשם הראשון גיליתי שלולית מים ברכב (c15), המים נזלו מאיזור הגג. לרכבים האלה התקינו בזמנו דלת צד שאינה מקורית, עשויה פיברגלאס. כנראה שבעבר חדרו מים מהתפר העליון של מסגרת הדלת והפח אז מישהו מרח שם שכבה רצינית של חומר לא מזוהה (סוג של סיליקון). גרדתי ושייפתי את האיזור וגיליתי סדק ארוך בתפר, הרבה חלודה וגם חור יפה. כשלב ראשוני שייפתי הכול טוב טוב וצבעתי בצבע יסוד נגד חלודה. איך להמשיך מכאן? איזה חומר מתאים לתפר הנ"ל? קחו בחשבון שאסתטיקה לא ממש מעניינת, גם ככה אצבע את זה בבית. גם עמידות לאורך זמן לא הכרחית כי אני לא יודע כמה זמן עוד אסע ברכב. תודה!
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי אני בן 14 וחצי ומעוניין לקנות את ה Delorean .. בעוד כשנתיים להזמין ולקבל לאחר הטסט בערך ב 17 ואז לנסוע עם מלווה מס' חודשים ואז לבד אז ככה אני יכול לקנות אותה ממישהו יד 2 מאייביי .. בידי מס' שאלות- *כמה יעלה לי ליבא אותה? אם מחירה הוא כ 13,000$ כולל מיסים משלוח וכו'? אני שולח אותה לאדם פרטי אשר יבנה לי אותה כמו בבחשרה לעתיד .. אני מוסיף על מכירה כ 3000$ בכדי שישדרג לי אותה הנה האתר שלו - http://www.timemachineforsale.com האם וכמה זה יעלה לי? המשלוח כולל מיסים ללא השדרוג של האוטו .. והשאלה הכי חשובה האם אני יכול להביא אותו ואיזה מוסך יסכים לקחת את המכונית תחת חסותו .. ואם אין כזה מה אני עושה ? ממציא שם ? כי חלקים רזרבים אני יכול בקלות להזמין מאייביי לארץ .. …
הודעה אחרונה מאת dny, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מועדון החמש קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ברופין 5.11.11 מפגש שבת בבוקר בחניית תחנת דלק 'פז' שבצומת רופין (2-3 ק"מ צפונית לצומת בית ליד). המפגש מתקיים בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש ניתנת הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון בתוקף. המפגש פתוח לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
החלפתי מיסבי החלקה בזרוע האחורית של האופנוע (SWINGARM BUSHINGS) , יש הבדל של 0.03 מ"מ בין המיסב החדש לציר החדש, אני מחפש מקום או מישהו באזור חיפה שיש לו כלי שיכול לכרסם את המיסב החלקה (נחושת) למידה הרצויה, אשמח לכל עצה או עזרה,תודה. רן
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
המוסטנג שלי ושל אבא שלי קיבלו היום מקום של כבוד ב Newsletters של Ford Racing. איזה כיף לי (ולהם)
הודעה אחרונה מאת מעוז, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ערב טוב. מפגש השרון לרכבי אספנות בגעש, התקיים היום למרות הגשם. באופן מפתיע (אותי לפחות), הגיעו מספר רכבים לא מבוטל. מילא הרכבים, אליהם כבר התרגלנו. אבל האנשים שהגיעו - זה כבר משהו מיוחד! ראשית, הרמנו כוסית לחיים (עם עוגה אחת, או שתיים, או שלוש...שש) ליום הולדתם של עופרית ושל אלי פרחי. שנית, הגיעו אורחים נכבדים ממפגש השפלה בנס ציונה, דבר שממש ריגש את החברים בשרון. (כן, גם אותי). שמחתי גם להכיר את יוסי שהגיע עם הפיאט 127, בקיצור - לא השתעממתי לרגע... תמונות? עוד מעט אעלה כמה, ואני מקווה שגם ליאור יעלה מתוצרת מצלמתו. שבת שלום אבי נוף.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לצערי הרב היו מעט מכוניות היום במפגש נשר ורוב החברים באו עם מכוניות רגילות. כל הכבוד לאספנים שאינם פוחדים מקצת עננים וממטרים!
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! אני מעוניין לעשות מודל של הרכב סוסיתא דוכס טנדר. יש למשהו מושג היכן אני יכול להשיג שירטוטים של הרכב ? היטל צד פנים ואחור? או בכלל אם למשהו יש אתר טוב עם מידע פרטני לרכב בבקשה? תודות ושנה טובה!
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
יש לי פסי קישוט מגומי הם במצב מצויין רק שהם יבשים וקשים. איך ניתן להחזיר להם את נעוריהם? כרגע הם מושרים במים עם סבון ובמגע הם רכים יחסית. האם כשהם יצאו הם ייתיבשו שוב?
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביום שישי הקרוב 14/11/11 מפגש הטוביה יתקיים בקניון האחרים ישראל ברחבה הראשית. חברי הטוביה יחגגו עם סמי את חגיגתו, ביחד עם רכבי האספנות שלהם בשעה 13:00. ומשם בשיירה אחידה ניסע לטוביה מאוחר יותר- להתראות בשישי-רן
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 4 תגובות
- 762 צפיות
יש למישהו מושג לגבי עלות ביטוח לאופנוע אספנות. חבר ברר ומסתבר שניתן לבטח רק דרך הפול ושם העלות כ 1600 ש'ח לשנה.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש גרר לחיפושית באזור המרכז
הודעה אחרונה מאת JuniorGT, -
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בתמימותי חשבתי שעל חלק פלסטיק ישן (פתח איורור בדשבורד) שעלותו היא 20 יורו לא יעשו לי בעיות אלא..שבדאר חושבים כניראה אחרת. והיום קיבלתי מיכתב בצירוף טופס בקשה לרשיון יבוא ממישרד התחבורה. עכשיו...אני לא מבין. אם השיחרור כרוך בעלות לדאר ישראל, זאת אומרת שיש להם אינטרס לעצור כמה שיותר מישלוחים ולהרויח כסף קל, מה איכפת להם שאני ארוץ, אבזבז ימי עבודה... אריה
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי חיפושית אבל הברקסים כל הזמן תפוסים גם כשאני לא לוחץ על הברקס וכמובן שהאנד ברקס למטה מישהו יודע על זה משהו מה אפשר לעשות???
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדהים! כתבה: http://www.nytimes.com/2011/07/10/automobiles/packard-81-is-a-youngster-to-its-driver.html?_r=1 סרטון: http://graphics8.nytimes.com/bcvideo/1.0/iframe/embed.html?videoId=100000000895665&playerType=embed
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מוכר וולו 164 האם ניתן להעביר בעלות בדאר עם רשיון נהיגהאו פספורט (לא מוצא את תעודת הזהות ) .? תודה.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 עוקבים
- 32 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
אירוע שוק עתיק – 28.10.11 בחסות חברת האוטובוסים 'אגד' ומנהל מוזיאון אגד - מר נח סלוצקי בתאריך 28.10.11, יום ו', בין השעות 09:30 – 13:30 יקיים מועדון החמש, כמיטב המסורת אירוע נוסף של "שוק עתיק" למכירת חלפים ורכבי אספנות. האירוע יתקיים במתחם של אגד חולון צמוד למוזיאון אגד במקום. כתובת האתר – רח' משה דיין, שכונת בן- גוריון, חולון . מתחם המכירות יתוחם ע"י אוטובוסים וביניהם יוקצה שטח למוכרי החלפים ושטחי חניה לרכבי האספנות. עמדות מכירת החלפים תמוקמנה בשתי שורות, האחת מול השנייה כשהתווך ישמש כשדרת הליכה לטובת הקונים. כבפעם הקודמת, מתחם המכירות ב"שוק עתיק" פתוח לכל חובבי רכבי אספנות/קלאסיים באשר הם. ביום האירוע הכניסה למוזיאון …
הודעה אחרונה מאת ראובן נזירי, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מעונין לטייל לבד עם אופנוע אספנות באחת השבתות, אולי באיזור ירושלים. היציאה היא מאיזור המרכז, רק לכמה שעות. יש המלצות? תודה.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
במיכל דלק של אופנוע הצבע מתקלף בקילופים גסים סביב פתח המילוי. המקום מוסתר במכסה כך שהקילוף לא נראה כשהמכסה סגור ואוכל לעשות תיקון צבע שלא יפגע באסתטיקה. אבקש המלצות לצבע עמיד לדלק שאוכל לצבוע סביב הפתח. צבע אקרילי רגיל אולי?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
חשבתי שזה ילך בקלות אבל מסתבר שלא ... הרכב שלי תקוע במוסך והמוסכניק לוחץ מאוד להביא את החלקים עד סוף השבוע ... החלקים הם בוקסות משולשים קדמיים , הבוקסות האלו מתאימים רק לW116 ולא לדגמים אחרים ואין שום אפשרות לאלתר אפילו זמנית . המקומות שחיפשתי בהם . 1. מרכז איילון 2.מוסך הכוכב 3.אדמונד 4.סראווי (שכם) 5.קריש (וואדי ג'וז) ירושלים 6.חברון 7.אוטולנד 8.חיים שאשא יש עוד מישהו מוכר אולי באיזור הצפון אפילו הרחוק או הדרום ? שמחזיק בחלקים למרצדסים ישנות?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
