Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו. אני צריך לשחרר חבילה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אמור להיות פה מזל ולא בר מזל.

 

אמור להיות פה נוהל מתוקן, שמסדיר את תהליך יבוא החלקים בצורה הגיונית. בסה"כ אנחנו בעלי תחביב נחמד ולא מזיק, אין שום צדק לטרטר אחוז כל כך מזערי של האוכולוסיה, זה פשוט לא הגיוני. אנחנו לא עוסקים בנשק, לא בסמים ולא בתרופות. אנחנו בסה"כ רוצים חלקים לרכבי אספנות, מה מבקשים... להגיע לדואר ולקחת את החלק...נשלם מס נשלם מכס נשלם מה שאתם רוצים, רק תנו להוציא את החלק, אאאוווווףףף !!

 

הרי ברור שהנוהל הזה נועד לצמצם את האפשרות לשיפוץ\אחזקת רכב כדי שיביאו יותר ויותר רכבים ביבוא, ואז יכנס יותר מכס.

היגיון פשוט אומר שאם לחלק בודד זקוקים לאישורים כה מסובכים, לרכב שלם יהיו זקוקים לעשרות אישורים. אבל כמובן שכאן, בארץ "ההיגיון", ייבוא של רכב הרבה יותר פשוט מייבוא של פתח איוורור מפלסטיק...

 

 

 

מזל ששירתי בכבוד את המדינה ולמדתי שאמור זה שם של דג !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אז אמש, סוף סוף שוחרר הפריט. כמו שניראה בתמונה אכן מאים כמו הפצצה האירנית.

וזה לא הלך כל כך בקלות. להפתעתי ענו לי במישרד התחבורה, והפקידה נתנה לי את מיספר הטלפון של אחד בשם ניסים שמטפל בסוגיה. בשיחה עם ניסים ניסיתי לשכנע אותו שמדובר בפריט פלסטי תמים שלא יתכן שמצריך אישור. אני בשלי והוא מפנה אותי לרשימה של פריטים שניתנים לשיחרור מהיר. לשווא אני מסביר שאין מצב שניתן בכלל לערוך רשימה כזאת. תגיד אני אומר לו, כפתור דלת תא כפפות מופיע ברשימה?? לא הוא אומר. אז מה, צריך אישור? .

לא אלאה אתכם בכל הסיפור שאני בעצמי נמאס לי לשמוע את עצמי בענין.

אבלל, בסוף התהליך בבית הדאר נפל לי האסימון. אחרי שכולם ניתרצו, המכס, מישרד התחבורה, 82 ש"ח אומר לי הפקיד.

על מה אני שואל?? על השיחרור אומר לי הפקיד.

ואז הבנתי, למה שהדאר יוותר על ההיזדמנות להרוויח כסף כל כך בקלות. עד לפני כשנתיים בערך, התשלום הזה לא היה קים.

כלומר המציאו כאן הכנסה של כסף יש מאין. על אותו התהליך שהיה בחינם, הרי מישלח כבר שילמנו זוכרים? וגם הוסיפו אתץ דמי המישלוח לצרך חישוב דמי המכס זוכרים?

והאבסורד הגדול מכולם- מכאן שלדאר ישראל יש בעצם ענין לעכב כמה שיותר מישלוחים, הוא פשוט מרויח מכך. למה שהם יוותרו על זה.

להבנתי, גם אם אזרח ייבא פריט שאין צרך באישור משרד התחבורה עדיין הדאר יעכב אותו. אמנם ישחרר אותו בשיחרור מהיר, אבל האזרח יאלץ עדין להגיע לבית הדאר המרכזי...וכמובן לשלם 82 ש"ח.

ארהי

פורסם

לא הבנתי על מה 82 שח

האפשרות היחידה שאני מכיר שהדואר לוקח כסף זה אם הוא משתמש בעמיל מכס שלו לצורך שחרור מהמכס, דבר שהם עושים לעיתים מבלי להודיע והחלק מגיע לסניף הדואר ואומרים לך לשלם עבור זה כדי לקבל החבילה (וזאת חוצפה מצדם להשתמש בעמיל ללא הסכמת המקבל).

האם זה המקרה?

אם אתה לבד שיחררת את החלק בעצמך וקיבלת חותמת "פטור ממכס" על החבילה במכס, הם לא אמורים לקחת דמי עמילות (כי אתה עשית את העמילות).

פורסם

היי אריה

 

סיפור חלמאי,

 

אבל יותר מאשר הוא מרגיז, הוא מעליב.

מעליב כי אנחנו מרגישים אפסים מול הבירוקרטיה,

מול הפקיד שביכולתו מתיר וברצותו אוסר.

מול הצורך שלך "לשכנע אותו", "לרצות אותו". כאילו שלא מגיע לך כלום בזכות, במדינה שלנו.

מול העובדה שהמדינה תתן מליונים לטורקיה בצורת "עזרה" של קרוונים

אבל תתעקש לגזול ממך 82 ש"ח.

 

מעליב - כי אין לנו אפשרות וכח להלחם בזה.

 

 

מי יתן וכל הגופים העוסקים ברכבי אספנות יחברו יחדיו לצורך השגת מטרות משותפות,

ללא מאבקי אגו וכח, ואז אולי יהיה כוחנו משמעותי יותר.

 

נראה לי שהיום הזה עודו רחוק. וחבל.

 

שבת שלום

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בהחלט עצוב שבשביל חלק פלסטיק בן אדם צריך לעבור אין ספור של יסורים.

נראה לי אפילו אם אני רוצה לייבא סמל לרכב אני צריך אישור ייבוא. :roll:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

ברוח ימי המחאה החברתית אני רוצה לנסות ולקשור את הדברים.

יודעים למה מחירי הקוטג' האמירו כל כך?? מהסיבה הפשוטה שהיצרנים יכולים להעלותם ככל שעלה על דעתם. וכך עוד הרבה מוצרים ושירותים. או קי, אז כשמדובר בחברות פרטיות, ניתן לומר שזה שם המישחק. קפיטליזם .

אלא, שמיתברר שהמדינה מתנהגת באותו האופן, כלומר, להעלות מחירים ולסחות איפה שרק ניתן.

אלא שבניגוד לקוטג' למשל, שם יכולים האזרחים להימנע מלקנות קוטג', כשמדובר בשירות דאר, אין אפשרות כזאת.

צא וחשוב- 82 ש"ח על כל פריט שמעוכב. 82 ש"ח שלא ניגבו כלל עד לפני כשתיים בערך כפול נניח100000 פריטים בשנה

מדובר בהכנסה נאה של שמונה מיליון ש"ח שנפלה משום מקום. הרי לא הושקע דבר בכח אדם או בתשתיות.

אז מה איכפת להם להריץ אותי או את מר כהן הלוך ושוב?

וכמובן, הפ יספרו לנו על כל האיומים הבטחוניים שקימים בדאר חבילות, על סמים שמוברחים בדאר חבילות, ועל חלקי רכב אסורים שמסכנים את הנוסעים בדרכים. bull shit

אחרי הכל, 82 ש"ח זה מה שהם רוצים.

ובענין זה כדאי לקרא את ההודעה של ג'ו בשירשור הזה שנידרש לשלם כ600 ש"ח על פריט שעלה 32$

אריה

פורסם

העניין הוא שאומרים שאתה משלם 82 שקל, כי הדואר הפך להיות חברה פרטית כמו שאר החברות משלוחים (חברה פרטית בבעלות המדינה) רק מה? מאז שהוא הפך להיות חברה פרטית, אני מחכה בתור בסניפים הרבה יותר זמן משום מה?!:evil: הפקידות עובדות כמו צב, לא יוצא מצב שאני לא מחכה במינימום 45 דקות לקבלת חבילה !

הקטע המצחיק זה, שהם החליטו מזמן למחשב את התורים, יש תור למטבע חוץ, תור לאשנב כל ותור לחבילות. כל ה"תמימים" לוקחים פתק בהתאם למה שהם צריכים. אני לצערי, בהתאם לנסיבות כבר למדתי, לוקח פתק גם לאשנב כל וגם לחבילות, ומי בדרך כלל מקבל אותי ראשון ? האשנב כל ,בהפרש של 20 מספרים לרעת החבילות. כשאני כבר מקבל את החבילות שלי, אני נותן את המספר של התור של החבילות לאחד האנשים ה"תמימים".

בקיצור, אם טענו שמפריטים את הדואר לטובת שיפור השירות וכל החארטה הזה, אז זה בולשיט אחד גדול, הפריטו אותו למטרה אחת והיא כסף!!!

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

כמה מקומם ? !!!!!!!!!!

 

ובפעם המי יודע כמה ... מדוע וועד המועדון לא שם זאת כמטרה עליונה ?

 

גם כלי הרכב המיובאים נזקקים פה ושם לחלקי חילוף .

ברור שלהביא במזוודה פותר הכל אבל לא כל אחד יכול תמיד לטוס ולא בעבור כל חלק .

 

מדוע לא רואים על סדר היום בישיבת הוועד את נושא ייבוא חלפים לאספנות ?

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...