רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם תוכלו להפיץ את התמונה בחשבון הפייסבוק שלכם אולי זה ילמד את הגנבים לקח שרכבים מיוחדים יותר מוגנים... ואולי יש סיכוי להחזיר את הרכב ...
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
- 7 תגובות
- 979 צפיות
שלום לכולם אני צריך המלצות של מקומות בחו״ל שניתן לרכוש אלפות במצב טוב או אתרים באינטרנט של מכירות רכבים אשמח אם משהו בעל ניסיון עבר בנושא יעזור לי תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת Spider-man, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3 אלף צפיות
ההשתלטות השקטה של הסובארואידים על המפגש.
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ובכן, כותרת... וביתר פירוט- מסתבר שמשפחתי שלחה כמה קלטות וידאו להעברה לקבצי AVI, ובינהם התגלה הסרטון הזה, שכבר שכחתי שצילמתי אותו. אני משער שמדובר בתערוכת "אוטומוטור" ששם השתתפו חברי מועדון החמש דאז, גם בתהלוכת הרכבים בכביש הפנימי של גני התערוכה וגם בתצוגה באחד הביתנים. נוסטלגיה... אגב, אני חושב שמדובר בפיסת הסטוריה ממש, כי אאל"ט רוב- אם לא כל הרכבים, הם ישראלים "מקוריים" ולא יבוא אישי (בכלל היה מותר אז לייבא רכב אספנות?). http://www.youtube.com/watch?v=zGSr9Vw76p0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בסרטון מופיעים גם פריימים בודדים של הרכב המצורף, אז הוספתי או…
הודעה אחרונה מאת SHMIL M, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני יודע שזה נדוש פה מיליון פעם, אבל עדיין.. אחרי שחצי שנה הכרמן גיאה שלי עומדת באותו מוסך פחחות בראשון בלי שהתקדם בה דבאר כי לפחח אין זמן, התייאשתי סופית ואני מחפש אלטרנטיבה אחרת. יש איזה פחח שמתמחה בריתוכים/טלאים עם סבלנות ומקצועיות מאיזור המרכז במחירים שפויים ? מי שלא רוצה לפרסם, אפשר לשלוח לי בהודעה פרטית מודה מראש על הנכונות רביב
הודעה אחרונה מאת adidas_il, -
- 12 תגובות
- 1 אלף צפיות
בשברולט קמארו דור 3 מתחילת שנות ה90 ישנם 4 פנסים ראשיים(2 לאור נמוך ו-2 לאור גבוה), האם בפנסים אלה ניתן להחליף רק את הנורות כברוב הרכבים המודרניים או שחייבים להחליף את כל הפנס המלבני קומפלט כאשר הנורה נשרפת, מישהו יודע אוליי ויכול לתת תשובה וודאית בעניין?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום רב לכל חובבי הבאגי למיניהם אשמח מאוד שתשתפו פעולה בחיפושים!!!!!!! לפני כ10 שנים רכשתי באגי מקצועית בטירוף מנוע סובארו 1800 גיר 002 כיסאות ספורט ועוד מלא שיפורים.מאיזור אחד המושבים לייד חדרה! השקעתי בשיפוצים בה למעלה מ10 אלף ש"ח ואחרי 10 שנים גיליתי בדרכים לא דרכים שיכול להיות שהיא הגיע ליידי אותו בחור שממנו קניתי ב"דרכים לא כשרות"(נגנבה) אני מעוניין להגיע לבעלים של אותו באגי ולפצות אותו בתשלום או להחזירה!!! אך ורק אם ינתתנו סימנים מדוייקים וספציפיים לגבי אותה באגי שיוכיחו שהיא שלו.הבאגי 2 מושבים. לפרטים נא לשלוח הודעה
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש את השעונים הקטנים שבאים ליד השעון הגדול של הספידומטר! כמו:שעון לחץ שמן, ווקום, דלק, שעון זמן.... עם יש למישהו למכור לי אני ישמח.
הודעה אחרונה מאת karni shani, -
בשנת 74' חל מהפך בשוק הרכב האירופאי. בגרמניה הוצגה הגולף שהיתה אמורה להחליף את החיפושית, ולפתוח עידן חדש בתולדות החברה הגרמנית. הגולף זכתה להצלחה מסחררת, ובעצם יצרה סגמנט שוק חדש - מכוניות קומפקטיות. לאט אבל בטוח כל היצרנים האירופאיים הציגו בזה אחר זה מכוניות קומפקטיות, ועד שנת 81' לכל היצרנים היתה נציגות, למעט פיג'ו השמרנית. גם פיאט החליטה להצטרף לחגיגה והציגה בשנת 78' את הריטמו. הריטמו היתה קומפקטית נאה, שלראשונה בעולם הורכבה באופן מלא ע"י רובוטים. למרות המראה הנאה ותהליך ההרכבה החדשני, היתה ריטמו כישלון, בעיקר משום שפיאט ניסו לחסוך בפיתוח המכונית ע"י שימוש בשלדה מיושנת בעלת מתלה אחורי פרימיטיבי. בשנת 83 הוצגה, בארה"ב דווקא, האונו החדשה, יורשתה של ה 127. …
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 1 תגובות
- 972 צפיות
הכנה לקראת הארוע החגיגי בשבוע הבא 10/3/2012:
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
דף קישור לבחור שמעלה כל חודש מתוקף חברותו במועדון סטודיבייקר העולמי החודש יש כבוד ללארק שלי ושל אילן להיות שם,כמו גם איזכור לבניית הרכבים בישראל. http://billstudepage.homestead.com/files/studpg.htm
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אחרי הצהרים מזג האויר התבהר. היום רוב החברים באו ברכבים רגילים
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
שלום רב לכולם!!! היום בבוקר רכשתי לי את החיפושית הראשונה שלי אז ככה חיפושית 1300,מודל 1980(יחסית חדשה),יד 3 עם 100000 ק"מ הרכב בצבע ירוק(לא אהבתי את הצבע),יש לו מנוע חדש,וצבע במצב סביר. הבודי במצב חדש. תמונות בהמשך!!!
הודעה אחרונה מאת גיא ב, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
תמונות שמצאתי ברשת. אני חושב באיזור סקנדינביה. תהנו.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
חידת זיהוי
מאת adig1971- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאיזה אופנוע שייך הראש הזה ?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
צמיגי 135X15
מאת nofer58- 1 תגובות
- 684 צפיות
שלום ידידי, לפני מס' דקות הודיעני אייל (בנו של בועז דגן) כי הצמיגים להם אנו מצפים זמן רב היגעו והם ממש אצלו. שבת שלום, עפר
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לחלוק אתכם
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
שלום לכל הקוראים, שאלתי נוגעת לSPEEDO DRIVE הנכנס לגיר בדגמי 105/115. אני מתייחס לדרייב שאורך גוף האלומיניום שלו 50ממ (יש גם קצרים יותר שאינם מגיעים כלל לגלגל השיניים המניע בגיר המדובר) משטח המגע עם הגיר עד לקצה שממנו יוצא הציר עליו מולבש גלגל השיניים. שאלתי כזו: כמה שילובים של גלגלי שיניים קיימים (ממי שנתקל ברכיב בבקשה או מי שמצויה בידו גישה למידע טכני אזוטרי)? ברשותי 6/13 ו - 8/18. האם קיימים נוספים? אין לי מושג מה מספר הגג"ש על הציר המניע אצלי ברכב בעבר "בוטל" הרכיב ויש לי שם כיסוי בלבד. כמו כן הגיר אמור להיות של ג'וליה נובה 1.3 אך אין שום ערובה שלא הוחלף בשלב כלשהו ב-16 השנים הקשות שעברו על האוטו עד שהגיע אליי ב1993. תודה לעונים. גדי
הודעה אחרונה מאת alfa105, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם.אני מתלבט קשות בנוגע לשיפוץ רכב.מדובר על רכב מסוג פורד מוסטנג שנת 1980.מנוע 2400 סמ"ק.אני יודע שהרכב אינו פופולרי.נראה לגמרי לא "מוסטנגי",והמנוע קטן ומגוחך.אני גם יודע שלדגמים הללו יש מנוע 302 בארה"ב.(ואולי גם בארץ ?). מאיר,הבן שלי,הסתכל עלי ברחמנות כאשר העליתי בפניו את הרעיון.הרעיון הוא לשפץ לרמה של רכב ספורטיבי,ולא להביא אותו למצב של מקוריות.דהיינו ,שיפוץ מתקדם טכנולוגית.הרכב נמצא בארץ,מצבו די אנוש,אך מחיר הקנייה אפסי.כך,שבעיקר ההשקעה היא על טכנולוגיה וקוסמטיקה.מצרף כמה תמונות להמחשה.
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 144 תגובות
- 37 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כשבוע יצא עדכון לכל בתי הדואר/מכס בישראל, המודיע כי יש לאכוף לאלתר תקנת משרד תחבורה המחייבת באישור משרד התחבורה על כל חלק לרכב, ללא תלות בבטיחות, עלות, שימוש, חדש/משומש וכו'. משמע, כל חלק, אם זה מנוע, רפידת ברקס או אפילו כיסוי ניקל לידית ההילוכים, על-פי התקנה הנ"ל, מחוייב באישור משרד התחבורה, זאת לפני שחרורו מהדואר/מכס. ידוע כי חלק מהמשלוחים מגיעים ישר לבתי הנמענים, ללא בדיקת מכס או ללא דרישה לתשלום. אותם אלו, הרוויחו/מרוויחים ולא ניתן לשים את האצבע באופן מדוייק על-פי איזה מדד (למעט מחסום ה-50$ הידוע הפטור ממכס) מחליט המכס לקרוא לבית הדואר לבדיקה והצגת חשבונית. יצרתי קשר טלפוני עם משרד התחבורה בבקשה לקבל הבהרה בנושא וזו תגובתם: התקנ…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
עזרה בזיהוי רכב
מאת avisp- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נצפתה היום באזור ירושלים תודה
הודעה אחרונה מאת avisp, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש החודשי של רכבי אספנות בכרמיאל בחסות ובשיתוף עיריית כרמיאל המפגש הראשון בשנת 2012 יתקיים ביום שישי,החל מהשעה 15:00 (שעון חורף). עקב תנאי מזג האויר המועד ייקבע בהמשך נפגשים בכרמיאל, במרכז 'העירה' (המרכז הישן ליד קניון כיכר העיר). מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאזור כרמיאל והגליל. לפרטים נוספים יש לפנות אל אנריקה זאיפרט, רכז מועדון החמש בכרמיאל , בטל' 8513111- 052 בברכה, סמדר- מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
איך לעשות לנו חיים "קלים"
הודעה אחרונה מאת מצא, -
Helpppp
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 676 צפיות
לפני כמה שבועות קיבלתי תמונות של שברולט 56 - 57 לאבטומוביל. לבושתי הלך לי לאיבוד שם הצלם או הצלמת. התמונות ישולבו בחוברת הקרובה אנא , במסגרת המדור לחיפוש קרובים, יתייצב הצלם או הצלמת בה"פ שלי... תודה בני
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 909 צפיות
באמצע החיים הפסיקו לעבוד לי המגבים בזמן גשם. יום לפני זה החליפו לי את הכבל של המד מהירות וקילומטראז' אולי הזיזו איזה חוט? לפני יום חזרו לעבוד בצורה נוראית חרקו בעוצמה עצומה ואם הזזתי את ידית המגבים לעוצמה מלאה זה כלל לא עבד. אני אלך למוסך אך הבעיה היא שאין לי דרך להגיע אליו כי יש גשמים זאת אומרת שזה מקרקע אותי עד ה...קיץ? עזרה בבקשה בבקשה בבקשה!!!
הודעה אחרונה מאת רעי תמיר, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 836 צפיות
לאחר שהתייאשתי מלמצוא שימשה בארץ יש לי אפשרות להביא דרך אי בי מחו"ל (מצרים או איטליה). המוכר אמר שהוא יארוז את זה טוב. מדובר בשימשה קידמית. רציתי לדעת אם מישהו כבר עשה את זה ואם עושים בעיות במכס? תודה
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בבוקר שאני מנסה להניע את האוטו הוא מתעקש ומסרב להניע לוקח כמעט דקה של סטרטר עד שהוא ניעור לחיים בהתחלה הוא מזייף המון כאילו אחד הצילינדרים לא עובד לאחר כ10 שניות הוא מתייצב ובמשיכת צוק הוא רגוע יש לציין שאני מניע אני חייב ללחוץ על גז מלא אחרת אין סימני תגובה במה לדעתכם עלי להתחיל לבדוק קרבורטור?הצתה? תודה רבה ולילה טוב
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הבחור הוא אמן/צייר וחובב אלפות.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
טבעות בוכנה 1 2
מאת דורוןא- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חברים אני מחפש מקורות בארץ לרינגים רעיונות בבקשה.
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 683 צפיות
לאורך השנה מתקיימים בעיירה קרלייל שבמזרח ארה"ב אירוע רכב קלאסי. להלן לוח האירועים http://www.carsatcarlisle.com/events/index.asp שימו לב שהאירוע האחרון הוא שבוע לפני האירוע הענק בהרשי הסמוכה מאד. קרלייל והרשי נמצאות בין ניו יורק וושינגטון, שעתיים - ארבע שעות נהיגה משדות התעופה שמקושרים ישירות לארץ: (מהקרוב לרחוק) פילדלפיה, ניוארק וקנדי.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 450 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Rongaflugen
- David32
- פינדר
- EvGriga
- dr6633
- levy
- gpm11
- danbr
- itaimoto
- yuval1111
- this_is_me
- אלעדית
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- פיני חד
- fishmanl
- fatboy1340
- chrono
- yoav911gt2
- RedLabel
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- ISRAEL4theWIN
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
- yahaga
- Coresh
- Amitbak
- AviorXD
- שחר 1
- garicho
- avargel
- פיזיקאי שימושי
- moomai
- Supertigre
- BRAVO_SX
- גור גור
- daniel.asu
- GKME
- Ragnar
- TvrSpee12
- SlowRide
- - XM -
- דאבל קלאצ
- Jeka88
- asix
- meir_gi
