Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מאמין עד שלא רואה תמונות!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אני לא מתבלבל, אז אתה שכן שלי ואכן יש לך חיפושית מודל 80 ירוקה. אבל עד כמה שידוע לי אתה בן 14 לא?

אל דאגה! הסבלנות משתלמת...

ערכו לי את החתימה.

פורסם
דיי מחשיד על הנושא הזה, באמת כמו שגיא אמר אין תמונות לא מאמין 8)

 

לפי שאלתו על הלוחות רישוי ולפי החתימה שלו שיש לו טויוטה קורולה בבית, אז אכן יש לו חיפושית מודל 80 בצבע ירוק זוהר, והוא לא משקר. היא ניראת במצב סביר מאוד.. (וזה כי אני שכן שלו שבמקרה גיליתי שגם הוא בפורום הזה)...

ערכו לי את החתימה.

פורסם

שלום לכולם!!!

אני דניאל ואני בן 14,מגיל קטן מאוד אני חי,נושם,הוזה מכוניות,אף פעם לא מפספס את תערוכת הרכבים בפסח שנקראת אוטומוטור

כשהייתי קטן אבא שלי היה קצין בצבא וידעתי את כל השמות של המכוניות+הקודים(כשהייתי בא בחופשים לבסיס כולם היו משגעים אותי,וצוחקים עליי)

כבר הרבה זמן אני חושק ברכב אספנות וכולם אומרים לי שאני קטן מדיי וכשתגיע לרישיון יהיה לך.......

כבר בגיל 12 רציתי לקנות חיפושית אך אבי אמר שאין לו זמן וכוח להתעסק עם "גרוטאות":cry:

אך לא ויתרתי ואספתי כסף מהבר מצווה ולקחתי "הלוואות" מהמשפחה,ולבסוף שכנעתי את אבי לקנות לי חיפושית .

ביום שישי האחרון קנינו את החיפושית והבאנו אותה הביתה,עכשיו אני מחכה שאבי יחזור מחול ונכין אותה לטסט הקרב.

אולי חלק חושבים שאני משוגע אך מכוניות זה כל חיי,זאת הסריטה שלי!!!:oops:

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם
שלום לכולם!!!

אני דניאל ואני בן 14,מגיל קטן מאוד אני חי,נושם,הוזה מכוניות,אף פעם לא מפספס את תערוכת הרכבים בפסח שנקראת אוטומוטור

כשהייתי קטן אבא שלי היה קצין בצבא וידעתי את כל השמות של המכוניות+הקודים(כשהייתי בא בחופשים לבסיס כולם היו משגעים אותי,וצוחקים עליי)

כבר הרבה זמן אני חושק ברכב אספנות וכולם אומרים לי שאני קטן מדיי וכשתגיע לרישיון יהיה לך.......

כבר בגיל 12 רציתי לקנות חיפושית אך אבי אמר שאין לו זמן וכוח להתעסק עם "גרוטאות":cry:

אך לא ויתרתי ואספתי כסף מהבר מצווה ולקחתי "הלוואות" מהמשפחה,ולבסוף שכנעתי את אבי לקנות לי חיפושית .

ביום שישי האחרון קנינו את החיפושית והבאנו אותה הביתה,עכשיו אני מחכה שאבי יחזור מחול ונכין אותה לטסט הקרב.

אולי חלק חושבים שאני משוגע אך מכוניות זה כל חיי,זאת הסריטה שלי!!!:oops:

תתחדש. עכשיו אתה רק צריך לשכנע את אבא שלך לנסוע איתך בחיפושית לאיזה שדה מבודד מאנשים ושם לנהוג קצת על הרכב.

דיר באלק לחשוב לעשות את בעיר ואני בטוח שאתה כבר מפנטז לנהוג עלייה.

בהצלחה ותגיד לאבא שיבטח את החיפו אצל חמדה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
לא מאמין עד שלא רואה תמונות!

אחחחחח!!!!!!!

הנה הנסיכה הירוקה שלי:

אוי אני לא מצליח להעלאות את התמונה אז תראו בסמלון

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם
. עכשיו אתה רק צריך לשכנע את אבא שלך לנסוע איתך בחיפושית לאיזה שדה מבודד מאנשיםושם לנהוג קצת על הרכב.

 

אבא שלי בחיים לא יסכים וגם אני לא רוצה להרוס את חיפי!!!!

DSC00315.jpg

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006


×
×
  • תוכן חדש...