Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דניאל תחדש וסע בדרכים ישרות! {באופניים, לפחות כרגע..}

 

כאשר אתה כותב הודעה יש לך למטה חלון "אפשרויות נוספות",שם תמצא סימניה "נהל קבצים מצורפים".

דרך שם תוכל לעלות תמונות.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש. עכשיו אתה רק צריך לשכנע את אבא שלך לנסוע איתך בחיפושית לאיזה שדה מבודד מאנשים ושם לנהוג קצת על הרכב.

דיר באלק לחשוב לעשות את בעיר ואני בטוח שאתה כבר מפנטז לנהוג עלייה.

בהצלחה ותגיד לאבא שיבטח את החיפו אצל חמדה.

 

אספנות רק אצל חמדה

פורסם
שלום לכולם!

כדי לגשת לטסט אני צריך אישור ממוסך מורשה על תקינות הבלמים?

 

כן,

-בדיקת מערכת בלמים

-בדיקת בלם יד

-בדיקת מערכת ההיגוי

עדי גולדנברג 13399

פורסם
האם הבדיקה עולה כסף?

מה בודקים בטסט?

בדיקה + אישור מוסך לטסט עולה בין 120-200 ש"ח כולל גירוז פיטמות בסרן הקידמי (תדרוש את זה מהמוסכניק , זה מבטל חופשים).

בטסט בודקים הכל כמו בכל רכב חדיש מלבד זיהום אוויר עד שנת 68 נדמה לי.

בהצלחה בטסט.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

מזל טוב על הרכישה היפה.

ברוך הבא בצל קורתינו.

שים את הרכב במקום מוגן שלא יבואו גנבים לגנוב אותו. בקש שיתקינו לך מנגנוני הגנה. אל תבקש שיפרטו לך כאן מה עושים כי גם הגנב יכול לקורא כאן.

כמו שתראה בסמלון שלי, יש עוד ירוקים. הצבע הירוק שלך מגניב ובמקומך לא הייתי חולם להחליף אותו.

תבוא עם אביך למפגשים אזוריים שם תוכלו שניכם ללמוד המון מהחברים.אולי אבא שלך ישאב גם הוא לתחביב.

שלמה דן גדרון

פורסם

בטסט בודקים את בטיחות הרכב ועמידתו בתקנות.

מספר תהייה חייב להחליף, אם תיגש איתו ככה תיכשל בטסט ותאלץ לגשת לטסט חוזר.

גש למכון הטסטים, החלף למספר אספנות (מכינים במקום) ורק אז תיגש לטסט עצמו.

 

כדי לגשת לטסט אתה חייב בדיקת מוסך מורשה, עדיף במוסך שגם בודק אותך.

כתוב מאיזה אזור אתה ואולי נוכל להמליץ על מוסך טוב.

 

ברוך הבא להתמכרות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
משנת 72 מחויבים בבדיקת עשן בסרק (עד שנת 95 )

 

מה זה לעזזל גירוז פיטמות?

 

נדב

בסרן הקידמי בחיפושית יש פיטמות גירוז שכאשר מחדירים לתוכם בלחץ גריז הוא יוצא מכיוון הצירייה וזה מבטל חופשים וגם שומר על כל האיזור כמו שצריך.

זה גירוז פיטמות:-D.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...


×
×
  • תוכן חדש...