Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!!!

היום בבוקר רכשתי לי את החיפושית הראשונה שלי

אז ככה חיפושית 1300,מודל 1980(יחסית חדשה),יד 3 עם 100000 ק"מ

הרכב בצבע ירוק(לא אהבתי את הצבע),יש לו מנוע חדש,וצבע במצב סביר.

הבודי במצב חדש.

תמונות בהמשך!!!

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש את יעקוב יש לו הכל ..

מה אתה צריך?

תתחדש אחלה קנייה !

רכב מהנה אך מסוכן בחורף .

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
יש את יעקוב יש לו הכל ..

מה אתה צריך?

תתחדש אחלה קנייה !

רכב מהנה אך מסוכן בחורף .

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

 

מי זה יעקב?

אהה ועוד שאלה ברישיון רשום רכב אספנות אך בלוחית רישוי רשום מספר רגיל ולא רכב אספנות

TOYOTA COROLLA 2006

VW SUPER BEETLE 1303 1973

SUZUKI JIMNY JLX 2006

פורסם
מי זה יעקב?

אהה ועוד שאלה ברישיון רשום רכב אספנות אך בלוחית רישוי רשום מספר רגיל ולא רכב אספנות

 

אז יש לך רכב אספנות. לך תחליף ללוחית רישוי מתאימה. המשמעות היא שאסור לך לנסוע בין 7-9:00, אבל מצד שני תזכה לאגרת רישוי וביטוח בעלות מפוחתת. אה, ואי אפשר להחזיר רכב אספנות לסטאטוס רגיל. אם המוכר לא אמר לך שקנית רכב אספנות, אי אפשר לברוח מהמחשבה שהוא לא היה תם לב, למרות שלדעתי כדאי להפוך את הרכב לאספנות בכל אופן.

 

תתחדש! יופי של רכב.

 

ותעלה תמונות.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
תתחדש.

חלקים ניתן לרכוש מלינקר בת"א , אתר "ראמפ" ודרך הח'ברה הנחמדים בפורום חיפושיות תפוז.

איזה כייף לראות עלינו שבחים, תודה. דניאל תתחדש ותהנה מהרכב , כנס לפורום חיפושיות בתפוז :http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=504&r=1

תרשם ושם גם תמצא את יקב שהוא איש חביב מאוד שכמעט וכל חלק שאתה מחפש לחיפושית יש לו.

גם לי את חלקים לחיפושיות למכירה אבל לצערי אני מושבת כרגע מהתחביב הזה ובעיסוק במקוררי אוויר.

בהצלחה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...


×
×
  • תוכן חדש...