Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי, הדבר המעניין והאמיתי ביותר בסרטון הזה הוא, שלעולם לא יגידו לך מראש מה צריך להביא. הרי זה בכלל לא בעיה לארגן גם 47 עותקים של העותק של העותק של הטופס השלישי - אם יודעים מראש שזה בדיוק מה שצריך.

 

אם זה היה תלוי בי, הייתי קובע שכאשר הולכים למשרד כזה ומבקשים אישור כלשהו, המשרד חייב לתת בכתב פירוט של כל מה שצריך. ואם לא יודעים או טעו - זבש"ם וחייבים לתת אישור מיד.

 

אבל זה לא יקרה בקרוב...

 

דני

פורסם
מבחינתי, הדבר המעניין והאמיתי ביותר בסרטון הזה הוא, שלעולם לא יגידו לך מראש מה צריך להביא. הרי זה בכלל לא בעיה לארגן גם 47 עותקים של העותק של העותק של הטופס השלישי - אם יודעים מראש שזה בדיוק מה שצריך.

 

אם זה היה תלוי בי, הייתי קובע שכאשר הולכים למשרד כזה ומבקשים אישור כלשהו, המשרד חייב לתת בכתב פירוט של כל מה שצריך. ואם לא יודעים או טעו - זבש"ם וחייבים לתת אישור מיד.

 

אבל זה לא יקרה בקרוב...

 

דני

 

 

זה כבר חזון אחרית הימים ,

מעצם התנהגות זו זה ממש נראה שמישהו ממש מנסה ליצור מלחמת התשה ,

אחרת באמת למה להוציא לנו את המיץ מה ....

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...