Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב: גזרה (יותר נכון - אכיפה) חדשה במכס/דואר


lior_baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה כייף שאמא שלך עובדת דואר, לא עומדים בתור, לא חותמים על כלום וכד' פשוט פינוק :)

ומה הבעיה לבקש שיכתבו על הקופסא שזה חלק מניקל לארון מטבח לדוגמא, או שהידית היא בכלל של רדיו עתיק.

 

קצת דימיון.

 

זה לא מתלה - זה חלק של נדנדה לגן ילדים שאני בונה ותורם.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה כייף שאמא שלך עובדת דואר, לא עומדים בתור, לא חותמים על כלום וכד' פשוט פינוק :)

ומה הבעיה לבקש שיכתבו על הקופסא שזה חלק מניקל לארון מטבח לדוגמא, או שהידית היא בכלל של רדיו עתיק.

 

קצת דימיון.

 

זה לא מתלה - זה חלק של נדנדה לגן ילדים שאני בונה ותורם.

 

קל לבקש כשמדובר בהזמנות מאיביי או פרטיים לדוגמא, כשמזמינים חלקים מחברות/אתרים, זאת בעיה....

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כייף שאמא שלך עובדת דואר, לא עומדים בתור, לא חותמים על כלום וכד' פשוט פינוק :)

ומה הבעיה לבקש שיכתבו על הקופסא שזה חלק מניקל לארון מטבח לדוגמא, או שהידית היא בכלל של רדיו עתיק.

 

קצת דימיון.

 

זה לא מתלה - זה חלק של נדנדה לגן ילדים שאני בונה ותורם.

 

ומה הבעיה לרשום במרשם האוכלוסין שאתה אשה, ולהנות מחופשת לידה למשל

 

קצת דמיון

 

זה לא גיברת זה אדון :wink:

 

אירית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים!

 

אני אתן לכם זוית שונה לנושא היבוא של חלפים לרכב. מיכוון שאני עובד ביבוא של חלפים לרכב אסביר מספר דברים שכדאי להבהיר לכם.

ביבוא מסחרי של חלקים לרכב חובה כימעט לכל חלק של רכב באישור מיוחד ליבוא (גם חלקים שלא קשורים ישירות בבטיחות), ותהליך קבלת האישור לא פשוט, צריך להביא אישור באיזה תקן מיוצר החלק המיועד ליבוא. חלק מהארצות נידרש תקן של מדינה מערבית (הכוונה ליצור מהמיזרח הרחוק בדרך כלל) וחלק מהמישלוחים ניבדקים פיזית באופן קבוע לפני השחרור עוד במחסן הנמל ע"י משרד התחבורה.

ויש חלקים שנבדקים ע"י מכון התקנים מדגמית.

לא ברור לי למה אתם כועסים סך הכל האישור והבדיקות לחלקים הם לטובת כולם הרי אתם לא רוצים שמישהו לידכם

ינהג ברכב שהחלקים הבטיחותים הם ברמה נמוכה וכ"ו.

בדרך כלל למי שמביא חלקים לרכב מיוחד ונדיר לא עושים בעיות והוא מקבל אישור ליבוא .

בעיה אחרת ביבוא אישי היא קומבינות של כל מיני אנשים שמנסים בכל מיני שיטות להתחמק מלשלם מס עבור המישלוח ואז המוכסים עושים דווקא בעיות ומבקשים אישור משרד תחבורה וקטלוגים לאימות מחירים וכ"ו.

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכת מצרים תוצרת הארץ.

 

מזל שהספקתי לייבא ג'נטים והגאים משומשים לפני הגזירה. אבל מה אעשה בפרויקט האספנות הבא? בעזרת השם עד אז הגזירה תעבור.

 

מעניין אם גם המוכסים בנתב"ג קיבלו הנחייה דומה.

 

יש באיזה מקום מסמך רשמי המפרט אילו חלקים משומשים אסורים? אי אפשר לקבל החלטות על סמך שמועות בלבד.

 

שימו לב גם לאטימות: אתה צריך להגיש את הבקשה יחד עם חשבונית הקנייה. (אני מניח כדי שיוכלו לראות את העלויות, ואם הרווחת יותר מדי לעומת מחירי השוק בארץ, לא יאפשרו לך להיהנות). אין אפשרות להגיש שאילתא כללית מראש האם חלק מסויים מותר. עכשיו, אם אתה מקבל תשובה שלילית, זאת אומרת שגם שילמת על החלקים וגם לא תוכל לקבל אותם? איזה יופי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי למה אתם כועסים סך הכל האישור והבדיקות לחלקים הם לטובת כולם הרי אתם לא רוצים שמישהו לידכם

ינהג ברכב שהחלקים הבטיחותים הם ברמה נמוכה וכ"ו.

טל

עקרונית אני מסכים איתך ואתה צודק: צריך שיהיה סדר, חוק ואכיפה. אבל שמעת את עצמך? "בוודאי שלא אני ולא אף אחד אחר ירצה שיסעו לידו בכביש עם רכב שמורכבים עליו חלפים מספק מפוקפק", אבל זה בדיוק הענין: כול הסדר, החוק והאכיפה לא מונעים זאת! השוק מוצף, תרתי משמע, בדרעק סיני/הודי/טורקי והכול באישור ואפשר לאמר גם בעידוד אותו משרד תחבורה מהולל. שכן, אם הוא לא עושה כלום נגד זה, אלא מחפש את המטבע מתחת לפנס - הרי זהו פשע. וכאשר אני אומר מתחת לפנס, הכוונה אלינו ואל שאר האחוזים הבודדים, חסרי האמצעים, המייבאים מעט מאד חלפים עבור תחביבינו. שכן לנו, הרי, אין לובי חזק כמו ליבואני החלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי למה אתם כועסים סך הכל האישור והבדיקות לחלקים הם לטובת כולם הרי אתם לא רוצים שמישהו לידכם

ינהג ברכב שהחלקים הבטיחותים הם ברמה נמוכה וכ"ו.

בדרך כלל למי שמביא חלקים לרכב מיוחד ונדיר לא עושים בעיות והוא מקבל אישור ליבוא .

בעיה אחרת ביבוא אישי היא קומבינות של כל מיני אנשים שמנסים בכל מיני שיטות להתחמק מלשלם מס עבור המישלוח ואז המוכסים עושים דווקא בעיות ומבקשים אישור משרד תחבורה וקטלוגים לאימות מחירים וכ"ו.

 

טל

 

 

אני אומר לך בדיוק על מה אנחנו כועסים....

 

אתמול הייתי במכס בכדי לשחרר מספר חלקים "קוסמטיים" משמע, עשויים מניקל ומשמשים בעיקר ליפייף חלקים וללא שימוש מכאני/בטיחותי/פונקציונלי וכו'. האם על כך אני צריך להכנס לפרוצדורה של אישור משרד התחבורה? אני יכול לחשוב על עוד אינספור דוגמאות לחלקים, אשר ביניהם ובין אישור משרד התחבורה יש פער עצום ולכן, אין שום היגיון בפנייה והוצאת אישור, על כל חלק וחלק, כמתבקש בתקנה ה"מחודשת".

 

אגב, לא שאני מצדיק את אותם קומבינות מכס, אבל במדינה שגובה למעלה מ-50% מס על חלקים המיובאים לארץ, אל תתפלא שאנשים עושים קומבינות. אתמול הבאתי חבילה בשווי של 420 ש"ח ושילמתי 221 ש"ח מיסים. אין חלקים זהים/דומים בארץ ואין תוצרת הארץ לחלקים אלו, אין שום ברירה אלא לייבא. איפה ההגיון?

 

אם המס היה סביר, ברמות של נגיד 15%-20%, המדינה הייתה מרוויחה יותר שכן כמותית יותר אנשים היו מייבאים ולא חוששים מהתקורות הגבוהות.

 

ועוד אגב... כשאני שולח חלקים לגרמניה לדוגמא, הם פטורים מתשלום כל מס מכל סוג, שכן ייבוא אישי מישראל, החתומה על הסכמי מסחר כאלה ואחרים עם האיחוד האירופאי, פטורה ממס. אם אני מזמין חלקים מאותן מדינות, החתומות על אותו הסכם בדיוק, אנחנו משלמים מס. איפה ההגיון?

 

בכל הקשור לתחום זה והתחום המוטורי, אני מתבייש במדינה שלנו, נאורה לכאורה, עולם רביעי בפועל.

 

ליאור.

 

עריכה:

 

נקודה נוספת... ישנו לדוגמא סניף דואר מרכזי ביד-אליהו, אליו מתנקזות רוב חבילות הייבוא האישי, בשל העובדה ששם יש מכס. למה צריכים לטרוח כל אותם אנשים לפנות לנציג משרד התחבורה, לשלוח פקסים, לנסוע ולהציג חלקים וחשבוניות במשרד התחבורה בת"א?

 

האם לא הגיוני למקם במקום זאת נציג מוסמך ממשרד התחבורה באותם סניפי מכס, אשר יוכל לאשר במקום את החלקים? מה יותר קל, להטריד אלפי אנשים בחודש עם פרוצדורה ובירוקרטיה? או לשלם לאדם אחד/שניים על עבודה שגם ככה הם עושים במקום אחר, רק שהפעם זה יהיה במקום בו הם יקלו על הציבור?....

 

נקודה למחשבה...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירחמיאל אתה צודק וחבל שזה כך, כל דבר נגועה במדינה שלנו בחוסר מקצועיות ובגלל זה מגיעות לכאן סחורות ברמה נמוכה, גם בתחום הבניה אותו הדבר חוסר מקצועיות והרבה קומבינות, במשטרה אותו הדבר וכימעט בכל גוף בשילטון שלנו.

 

עוד פעם אני מדגיש לי אף פעם לא עשו בעיות בשיחרור חלקים לרכבי אספנות שלי הבאתי חשבון למכס שלמתי מה שצריך וזהו לא ביקשו מעבר לזה כלום.

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי מדובר על המכס בחיפה, יכול להיות שבמרכז יש מדיניות אחרת לא פעם נתקלתי בבקשות שונות בבתי מכס אחרים, הבעיה של חוסר אחדות בנהלים באיזורים מסוימים ידועה.

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלו אשר ישאלו למה מועדון החמש לא עושה משהו בנידון, להלן התשובה:

 

בשבועות האחרונים ניסיתי לתאם פגישות עם בכירים במכס, תוך עזרה של מספר חברי מועדון "מקורבים" השורה התחתונה היא שכרגע, בשל השעיית רבים מהבכירים בהנהלת המכס, אין עם מי להפגש בכדי לשנות/להקל/לדון בתקנות, שכן אלו הממלאים מקום אינם מוסמכים (כך על-פי טענתם) לשנות תקנות מהותיות בתקנות המכס ולכן... בשלב זה, עצוב לומר, אין הרבה מה לעשות בהיבט הפורמלי. האם יש היבטים אחרים? בואו נחשוב ביחד.

 

יום טוב,

 

ליאור.

 

אני לא מצליח להבין משהו.

אם רבים מהבכירים מושעים, כלומר אין מי שישנה ויחדש תקנות, אז מי החליט פתאום על התקנה הזו? גם אם היא לא חדשה, איך פתאום המכס מצאו את הזמן, שבו הרבה בכירים מושעים ויש דבר אחד או שניים יותר חשובים לעשות, להחיות אותה?

 

שחר

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין משהו.

אם רבים מהבכירים מושעים, כלומר אין מי שישנה ויחדש תקנות, אז מי החליט פתאום על התקנה הזו? גם אם היא לא חדשה, איך פתאום המכס מצאו את הזמן, שבו הרבה בכירים מושעים ויש דבר אחד או שניים יותר חשובים לעשות, להחיות אותה?

 

שחר

 

פניתי לצמרת המכס, למקבלי ההחלטות, רובם, מושעים/לא רלוונטיים לנושאי קידום תקנות כאלו ואחרות. אלו אשר מיישמים תקנות ואחראים על אכיפה, אינם אותם אנשים.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה:

נגיד וסבתא ננה מבקשת לתרום את מועדון הקלפים שלה לצורך העניין ומרכזת בקשות מכל חברות המועדון ליבוא קלפים נדירים וכלי חרסינה מיוחדים מחו"ל (כמובן שעל החברות להיות בעלי תעודת חבר בתוקף). הבקשה מסודרת על פי החוק החדש והיבש וכמועדון חברות (עם כבוד ונסיון) מקבלת הקלה והנחה ביבוא...האם תוכל סבתא להסב את העניין גם על חלקי חילוף (נדירים) לכיסאות הגלגלים שלהם?

או במילים אחרות האם המועדון כשרות לחבריו יוכל לעשות משהו בנידון?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שרשמתי בהודעה הראשונה שלי...

 

כשעמדתי על דוכן המועמדים לקראת ההצבעה לחברות בוועד, אמרתי שאני מתכוון לפעול בנושא המכס וצרותיו במסגרת מועדון החמש ולמען חבריו. מאז, אני נתקל במערומים וקשיים אשר ברובם נובעים מ... אין עם מי לדבר, בשל הסיבות שציינתי באותה הודעה ראשונית. הבכירים מושעים, הזוטרים אומרים לדבר עם הבכירים, ממלאי מקום הבכירים אומרים שהם לא יכולים לבצע שינויים מהותיים בשלב זה עד סיום ההליכים וכך זה בינתיים תקוע...

 

אני מבטיח להמשיך ולפעול בנושא יחד עם יתר חברי הוועד ופעילו המועדון.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה העיקרית היא מה יקרה בעקבות הלחץ שיהיה במשרד התחבורה?

או שהאזרחים יצטרכו לחכות הרבה זמן למתן אישור היבוא.

או שמשרד התחבורה לא יעמוד בעומס ויחזור למתקונת הקודמת.

 

אני חושב שבשלב מסויים האפשרות השנייה תגיע והכל יחזור לקדמותו.

 

לא מזמן נאמר לי שלא מקבלים אישורים בפקס יותר,אני רואה שהחזירו את זה...

 

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי רוצה לכתוב משתתף בצערך - אבל בשבוע שעבר כיליתי גם אני יום שלם בהתרוצצות מחור__ת במכס תל אביב בנסיון לשחרר פנסים שייבאתי לאוטו שלי.

מסתבר שהתקנה בהחלט נאכפת היטב עכשיו ואני כולי תקווה שזה יפסק.

הייתי בדיוק לפני משלוח של חבילה מאוד גדולה לארץ עבור פרוייקט שאני מנסה לקדם אבל עכשיו הכל תקוע בארה"ב....

 

בכל מקרה, מחזיק אצבעות למי שינסה לשנות את רוע הגזירה, לפני היכירותי עם המערכות בארץ מדובר במשימה בלתי אפשרית - ברגע שמזהים פה בארץ פרה חולבת לא מניחים לה...

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...