Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבוקר שאני מנסה להניע את האוטו הוא מתעקש ומסרב להניע

לוקח כמעט דקה של סטרטר עד שהוא ניעור לחיים

בהתחלה הוא מזייף המון כאילו אחד הצילינדרים לא עובד

לאחר כ10 שניות הוא מתייצב ובמשיכת צוק הוא רגוע

יש לציין שאני מניע אני חייב ללחוץ על גז מלא אחרת אין סימני תגובה

 

במה לדעתכם עלי להתחיל לבדוק

קרבורטור?הצתה?

תודה רבה ולילה טוב

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם
בבוקר שאני מנסה להניע את האוטו הוא מתעקש ומסרב להניע

לוקח כמעט דקה של סטרטר עד שהוא ניעור לחיים

בהתחלה הוא מזייף המון כאילו אחד הצילינדרים לא עובד

לאחר כ10 שניות הוא מתייצב ובמשיכת צוק הוא רגוע

יש לציין שאני מניע אני חייב ללחוץ על גז מלא אחרת אין סימני תגובה

 

במה לדעתכם עלי להתחיל לבדוק

קרבורטור?הצתה?

תודה רבה ולילה טוב

 

נראה לי שכדאי להתחיל עם השסתום אל-חוזר במשאבת הדלק. אם הוא לא תקין, הדלק עשוי לחזור אחורה, לכיוון המיכל ואז ייקח למשאבה זמן רב יחסית לשאוב את הדלק כל הדרך לפנים.

נסה להתיז ספריי קרבורטור לתוך ה... קרבורטור בשלב הראשון של ההנעה. אם המנוע מניע מייד, זו בכל מקרה בעיית דלק, כזו או אחרת.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

לפי זה שלוקח לרכב 10 דקות עד שמתאפס נשמע כאילו שהצ'וק אינו תקין

מתי החלפתה פלגים?

זו הצתה אלקטרונית או עם פלטינות. אם פליטונות מתיהחלפת פלטינות וכבל ? מה מצה חוטי ההצתה?

שלמה דן גדרון

פורסם
נראה לי שכדאי להתחיל עם השסתום אל-חוזר במשאבת הדלק. אם הוא לא תקין, הדלק עשוי לחזור אחורה, לכיוון המיכל ואז ייקח למשאבה זמן רב יחסית לשאוב את הדלק כל הדרך לפנים.

נסה להתיז ספריי קרבורטור לתוך ה... קרבורטור בשלב הראשון של ההנעה. אם המנוע מניע מייד, זו בכל מקרה בעיית דלק, כזו או אחרת.

און יעקובסון, שלום רב !

עם כל הכבוד לך, ויש לי הרבה כבוד אליך, אני עוקב אחריך זמן רב, ואני יכול לומר בכנות שאני יכול רק להצדיע לאנשים כמוך , שלוקחים את נושאי רכבי האספנות, ואת רכב הרום כרמל, צעדים רבים קדימה, ונותנים מוטיבציה רבה לאנשים אחרים, לחקות אותך, ולהצטרף אליך, ולשמר מכוניות עתיקות, ישנות , נוסטלגיות, עם טעם של פעם שלא יחזור !

טוב לאחר ההשתפכות הספונטנית, אתייחס לבעיה שהעלה פותח השרשור, והרשה לי לחלוק עלייך אין קשר בין שסתום אל חוזר במשאבת הדלק, ובקרבורטור , תמיד קיים מאגר דלק, אשר מספיק לעבודה של כ4עד 5 דקות לפחות בסרק, מבלי להזדקק למשאבת הדלק, דלק שלא מתרוקן, ולא יכול לחזור חזרה לטנק.

אני ממליץ להתמקד בקרבורטור, במרווח הפלטינות, ובמצתים. סביר להניח שהבעיה קשורה לקרבורטור, שגורמת לפיוח המצתים,

מקשה על ההתנעה במנוע קר, מפייחת את המצתים, מדללת את השמן מנוע, ואני מניח שיש קשיים בחימום המנוע בטמפרטורה קרה, מה שמחייב שימוש ממושך בצוק.

אני מניח שמדובר במפלג בוש ,עם פלטינות, ולא הצתה אלקטרונית.

תמונת תא המנוע, תוכל לאשש או לבטל את הנחתי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
און יעקובסון, שלום רב !

עם כל הכבוד לך, ויש לי הרבה כבוד אליך, אני עוקב אחריך זמן רב, ואני יכול לומר בכנות שאני יכול רק להצדיע לאנשים כמוך , שלוקחים את נושאי רכבי האספנות, ואת רכב הרום כרמל, צעדים רבים קדימה, ונותנים מוטיבציה רבה לאנשים אחרים, לחקות אותך, ולהצטרף אליך, ולשמר מכוניות עתיקות, ישנות , נוסטלגיות, עם טעם של פעם שלא יחזור !

טוב לאחר ההשתפכות הספונטנית, אתייחס לבעיה שהעלה פותח השרשור, והרשה לי לחלוק עלייך אין קשר בין שסתום אל חוזר במשאבת הדלק, ובקרבורטור , תמיד קיים מאגר דלק, אשר מספיק לעבודה של כ4עד 5 דקות לפחות בסרק, מבלי להזדקק למשאבת הדלק, דלק שלא מתרוקן, ולא יכול לחזור חזרה לטנק.

אני ממליץ להתמקד בקרבורטור, במרווח הפלטינות, ובמצתים. סביר להניח שהבעיה קשורה לקרבורטור, שגורמת לפיוח המצתים,

מקשה על ההתנעה במנוע קר, מפייחת את המצתים, מדללת את השמן מנוע, ואני מניח שיש קשיים בחימום המנוע בטמפרטורה קרה, מה שמחייב שימוש ממושך בצוק.

אני מניח שמדובר במפלג בוש ,עם פלטינות, ולא הצתה אלקטרונית.

תמונת תא המנוע, תוכל לאשש או לבטל את הנחתי.

בברכה

צביקה

 

 

צביקה שלום.

ראשית, תודה. גם על התמיכה, גם על הביקורת. אני רחוק מלהיות מומחה בתחום ומכול מלמדי השכלתי ואת הבמה לפתרון בעיות אני תמיד משאיר למומחים.

 

ההשערה - מניסיון אישי: אני זוכר שהייתה פעם באחת המכוניות שלנו בעיה דומה, שבסופו של דבר הייתה בדיוק זו - בעיה בשסתום החוזר. חשבתי על נושא המאגר בתוך הקרבורטור, אבל בכל זאת, אולי זו לא מכונית שעובדת באופן יומיומי והדלק מתאדה?

עוד כיוון למחשבה - שוב - מניסיון אישי: הצטברות של מים בתוך המאגר של הקרבורטור, מה שמקשה על ההנעה. מה דעתך, צביקה, על הכיוון הזה?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

און שלום רב !

לא ביקורת חס ושלום, אלא הרחבת הידע, בנושאים שהם לחם חוקי, ופרנסתי מזה 31 שנה.

נושא ההתאידות מוכר לי, והוא אכן מהווה בעיה ברכבים שלא משמשים לנסיעה יום יומית, אלא רק פעם בשבוע במקרה הטוב.

משום מה יש לי הרגשה, שזה לא המקרה, וגם אם מדובר על רכב, שמותנע בפעם בשבועים, או חודש, במשאבה רגילה תקינה אין ולא קיימת תופעה של חזרת דלק לטנק, משום שהאפשרות שקו הדלק מטנק הדלק יתרוקן , ויתאדה, היא כמעט בלתי אפשרית וכמעט לא קיימת, אלא באם קיימת צנרת גומי לאורך הקו, בעיקר בחיבור למשאבת הדלק או לטנק הדלק, אשר יבשה ומחוררת וגורמת ליניקת אוויר, ולספיקה גרועה של משאבת הדלק, ואו להתאידות דלק דרך סדק בצנרת יבשה ומחוררת, שלא נראית לעין בלתי מזווינת, אך מומלץ לבדוק ולהחליף צנרת דלק מגומי לרכב זה בכל מקרה, במידה והיא לא הוחלפה לאחרונה.

בכל מקרה רכב שמותנע כל שלושה ארבעה ימים, קיים מאגר דלק בקרבורטור, אשר אמור לגרום להתנעה במכה ראשונה, אך בשימוש בצוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,יש לו בקרבורטור מש. תאוצה?(סטרומברג ?)

אם יש אז לבדוק שהצוק עובד(מכנית,שהכבל מושך ולא משוחרר בצד הקרבורטור).

ואם יש מש.תאוצה,אז 4 לחיצות נמרצות על דוושת הגז לפני התנעה ישפרו המצב.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

אושרי שלום רב !

הקרבורטור אמור להיות סטרומברג, שבו אין משאבת תאוצה.

זאת הסיבה שביקשתי תמונה של תא המנוע, והתמקדות בקרבורטור ובמפלג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
און שלום רב !

לא ביקורת חס ושלום, אלא הרחבת הידע, בנושאים שהם לחם חוקי, ופרנסתי מזה 31 שנה.

נושא ההתאידות מוכר לי, והוא אכן מהווה בעיה ברכבים שלא משמשים לנסיעה יום יומית, אלא רק פעם בשבוע במקרה הטוב.

משום מה יש לי הרגשה, שזה לא המקרה, וגם אם מדובר על רכב, שמותנע בפעם בשבועים, או חודש, במשאבה רגילה תקינה אין ולא קיימת תופעה של חזרת דלק לטנק, משום שהאפשרות שקו הדלק מטנק הדלק יתרוקן , ויתאדה, היא כמעט בלתי אפשרית וכמעט לא קיימת, אלא באם קיימת צנרת גומי לאורך הקו, בעיקר בחיבור למשאבת הדלק או לטנק הדלק, אשר יבשה ומחוררת וגורמת ליניקת אוויר, ולספיקה גרועה של משאבת הדלק, ואו להתאידות דלק דרך סדק בצנרת יבשה ומחוררת, שלא נראית לעין בלתי מזווינת, אך מומלץ לבדוק ולהחליף צנרת דלק מגומי לרכב זה בכל מקרה, במידה והיא לא הוחלפה לאחרונה.

בכל מקרה רכב שמותנע כל שלושה ארבעה ימים, קיים מאגר דלק בקרבורטור, אשר אמור לגרום להתנעה במכה ראשונה, אך בשימוש בצוק.

בברכה

צביקה

שלום לכם ותודה

צדקת צביקה הרכב נוסע יום יום ומשרת אותי נאמנה........

כנראה שאתחיל עם החלפת פלגים הכי קל....איזה מומלצים?

אח"כ נעבור לפלטינה-מצריך חשמלאי רכב

ולבסוף נלך לכוון קרבורטור

מה דעתכם?

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז, אז זה ברווז!

 

בפתרון בעיות הולכים מהקל אל הכבד, ולא להיפך, אין צורך לרוץ לבעייה הכי אקזוטית ונדירה

למרות החוק של מרפי...

 

האוטו שלך צריך טיפול, הוא זקן, הוא עייף, הוא לבד וקר לו בחורף...

 

טיפול 10000 מומלץ ללא קשר לכלום, שמן טרי פלאגים פלטינות+קבל פילטר אויר נקי ומאוורר

 

אח"כ ניקוי מגעים ובידוד במקומות שצריך, בדיקת תקינות לדיסטרבוטר, ניקוי קרבורטור מומלץ

כולל כיוון ותיאום ע"י בעל מקצוע!

 

ואם אתה ממש מחליט להשתולל, פנק אותו בכיוון שסתומים, וחתול הבית שלך יהפוך לנמר נייר! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
שלום לכם ותודה

צדקת צביקה הרכב נוסע יום יום ומשרת אותי נאמנה........

כנראה שאתחיל עם החלפת פלגים הכי קל....איזה מומלצים?

אח"כ נעבור לפלטינה-מצריך חשמלאי רכב

ולבסוף נלך לכוון קרבורטור

מה דעתכם?

 

שלום רב !

יש להשתמש במצתים המומלצים מתוצרת בוש בלבד, עם קוד המותאם לסוג הרכב שנת היצור וקוד המנוע, הרשומים בקטלוג מצתים הנמצא בכל חנות חלקי חילוף המכבדת את עצמה.

עם כל הכבוד להמלצה הנכונה שלן רן, אני לא פוסל כלל את ההליך של מהקל לכבד, ושל הפינוק המגיע , ללידי זקנה, הזקוקה למתיחת אברים לרענון, ולנתוח קוסמטי להורדת הקמטים.

אך אני לא הייתי בונה על כך, שטיפול נכון אך לא קולע לבעיה, יכול לפתור בעיה שקשורה לבעיה אחרת, והיא דומה לחיפוש המטבע מתחת לפנס.

ממליץ בכל מקרה להעלות תמונות של תא המנוע , והתמקדות על הקרבורטור והמפלג, ולספק קוד מנוע , לשם התאמת מצתים.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
און שלום רב !

לא ביקורת חס ושלום, אלא הרחבת הידע, בנושאים שהם לחם חוקי, ופרנסתי מזה 31 שנה.

נושא ההתאידות מוכר לי, והוא אכן מהווה בעיה ברכבים שלא משמשים לנסיעה יום יומית, אלא רק פעם בשבוע במקרה הטוב.

משום מה יש לי הרגשה, שזה לא המקרה, וגם אם מדובר על רכב, שמותנע בפעם בשבועים, או חודש, במשאבה רגילה תקינה אין ולא קיימת תופעה של חזרת דלק לטנק, משום שהאפשרות שקו הדלק מטנק הדלק יתרוקן , ויתאדה, היא כמעט בלתי אפשרית וכמעט לא קיימת, אלא באם קיימת צנרת גומי לאורך הקו, בעיקר בחיבור למשאבת הדלק או לטנק הדלק, אשר יבשה ומחוררת וגורמת ליניקת אוויר, ולספיקה גרועה של משאבת הדלק, ואו להתאידות דלק דרך סדק בצנרת יבשה ומחוררת, שלא נראית לעין בלתי מזווינת, אך מומלץ לבדוק ולהחליף צנרת דלק מגומי לרכב זה בכל מקרה, במידה והיא לא הוחלפה לאחרונה.

בכל מקרה רכב שמותנע כל שלושה ארבעה ימים, קיים מאגר דלק בקרבורטור, אשר אמור לגרום להתנעה במכה ראשונה, אך בשימוש בצוק.

בברכה

צביקה

צודקים

הרכב משרת אותי יום יום

נתחיל בהחלפת מצתים ונראה מה קורה

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

שלום רב !

אנא עדכן בנושא, באם חל שינוי לטובה, לאחר החלפת המצתים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...