רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו מכיר מקום בו ניתן להוציא אישור רכב מיושן לטסט באיזור חיפה? אני בדר"כ מטפל אצל מאהר אבל כבר אין לו זמן בימי שישי.
הודעה אחרונה מאת sam1, -
- 0 תגובות
- 695 צפיות
שלום חברים, כרגע בבדיקה אבל יכול להיות שעוד משהו כמו חודש\חודש וחצי אני אטוס לגרמניה למשהו כמו שבוע, יש מישהו שביקר שם או מכיר חנויות טובות למכירת חלקים לחיפושיות שיכול להמליץ לי לאיפה ולאן ללכת? ואם אפשר להזמין כבר את החלקים מראש אז בכלל טוב [= תודה.
הודעה אחרונה מאת Kodemkol, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש כרמיאל החודשי בחסות עיריית כרמיאל ומועדון החמש. המפגש הבא בכרמיאל יתקיים ביום שישי - 9.3.12, במרכז המתחדש "העירה", בין השעות 15:00-17:30. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור כרמיאל והגליל. במקרה גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז המפגש: אנריקה זאיפרט, טל' 8513111- 052 בברכה סמדר- מועדון החמש 7318818- 03
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
It's a long shot... but: מגזין "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות מחפש קדילק אספנות מכל סוג או שנה, רק לא אדומה () לצילומים לכתבה מערכתית חגיגית לגיליון פסח. הצילומים יתקיימו בתל אביב ביום ג' הקרוב, 6.3, במשך שעה אחת בזמן שיבחר בעל הרכב - אך לפני שעה 14:00. "ידיעות" לא מציעים שום תשלום, גם לא הוצאות, והדובדבן העיקרי כאן למי שזה עושה לו את זה, הוא שהדוגמנית גל גדות היא זו שתצטלם ברכב. לידיעתכם, היא נשואה המעוניין יפנה למיטל המפיקה בטלפון 050-2223492 בהצלחה ופורים שמח רון פז דובר מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=104&FromYear=&UntilYear=&Hand=&fromPrice=4000&untilPrice=4000&Info=&OwnerID=&fromKM=&KM=
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
מה אפשר להגיד הבחור אומר ועושה HONDA CBX
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אז קפצתי לבדוק. ובאותה הזדמנות שאני בסביבה, גם בברזיל. גן עדן לאספנים. אלא שמרבית המכוניות אינן "אספנות" אלא סתם כך נוסעות ברחוב, גם בין 7 ל-9. אבל התמזל מזלי ובעיר אחת מצאתי גם מכוניות אספנות "אמיתיות שהגיעו לארוע. התנצלותי על חלק מהתמונות שצולמו בעת נסיעה באוטובוס ולא תמיד האיכות גבוהה. מקווה שתהנו. אחת המכוניות הנפוצות בארגנטינה - הפאלקון. ראיתי עשרות רבות ממה. בכלל, פורד, לפחות הישנות יותר, נפוצות מאד בארגנטינה. הטאונוס קופה מאד מיוחדת. נדמה לי שאך בודדות היו כאן בארצנו הקטנה. גם פיאטים לרוב. החל מ 600, דרך ה 127 ואחות הגדולה, 128 וגם הרבה DUNA.
הודעה אחרונה מאת משתמש505, -
לאחר שהפרויקט של 127 ספורט נעצר לזמן מה על לאיסוף החלקים הנדרשים. ו127 דור 1 בפחחות. אז מרוב שעמום היום בבוקר התחלתי בשיפוץ 127 5דלתות. פירקתי את המנוע, בולמים, תפוחים, וכ'ו. בשבוע הבא אני התחיל לעשות פחחות. תמונות בהמשך...
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים מישהו יוכל לומר לי מאיזה שנה חובה שלרכב יהיה ווישר אחורי? תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
ברשותי גנטים חדשים ונוצצים מאודדדדד שארגנתי לאל קמינו האהובה שלי. הרכב שנת 80 מנוע v8 וכרגע בצביעה השאלה איזה צמיג ניתן להרכיב על גנט 17x7 והכי חשוב שלא ישפשף את הפח. אני רוצה להתקין את המידה הגדולה ביותר. חברים אני לא חוסך פה בכסף , אני רוצה להשיג את התוצאה הכי יפההההה. האם מישהו ניסה או ביצע הנמכה לרכב כזה בארץ? תודה מראש לכל העונים מיכאל
הודעה אחרונה מאת חזקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ספרייט פרוגאיי! יש כזה רכב למישהו בארץ? http://www.google.co.il/imgres?q=%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98+%D7%A4%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%95%D7%90%D7%99&um=1&hl=iw&sa=N&tbm=isch&tbnid=DbT_9aTbwNqXQM:&imgrefurl=http://blog.hemmings.com/index.php/tag/austin-healey/&docid=cXMmYehWRTj7fM&imgurl=http://images.hemmings.com/wp-content/uploads//2011/01/1960Austin-Healey_700.jpg&w=700&h=405&ei=ZJpQT8_7FMaFhQfbp4DTCw&zoom=1&iact=hc&vpx=488&vpy=67&dur=9937&hovh=171&hovw=295&tx=141&ty=96&sig=108918034866152981452&page=4&tbnh=110&tbnw=190&start=35&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:35&a…
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בדפוסססססססס (חברי מועדון ששכחו לחדש חברותם ומעוניינים לקבל את החוברת הביתה - נא ליצור קשר דחוף עם משרד המועדון בטלפון 0373188188)
הודעה אחרונה מאת Cadillac58, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עברתי עכשיו בכביש עין כרם,באחד הסיבובים ראיתי רכב ספורט,אספנות,בצבע אדום,גג פתוח,דו מושבי,נראה מסביבות שנות ה60.(רק נראה) לצערי לא זיהיתי באיזה רכב מדובר. אני מקווה שיושבי הרכב בסדר,אם מישהו מכיר או שמע,שיאשר זאת. שבת שלום ונהיגה בטוחה וזהירה בימים גשומים אלו.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בקור שערכתי ביום שישי . הודי חווית אלפא מעלפת או בקור אצל ברוך וצ.doc
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חבר טוב שלי מחפש רכב סגור לצילום מבפנים למספר תמונות למגזין. מדובר על שעת צילום אחת בלבד ביום ראשון הקרוב בתל אביב. מוכן לשלם עבור השעה הזו משהו סמלי (כ-150 ש"ח) וכמובן קרדיט במגזין שזה יפורסם. מה שהוא מחפש למעשה זה רכב עם מושב קדמי מחובר (לא שני מושבים) וריפודים עשויים מעור או סקאי (עם תפרים). להמחשה, הוא רוצה לעשות תמונה דומה לזו שצרפתי פה. מי שיש לו רכב שעונה על הדרישות, פנו אלי בפרטי. עדיף עם תמונה אם אפשר. לא חשוב סוג הרכב. תודה מראש לכל הפונים.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
חברת הפקה "על גלגלים", שעיקר עיסוקה ברכבי אספנות וכל מילה נוספת מיותרת
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז מה היה לנו היום? גשם - היה! רחבת התצוגה תפוסה ע"י אוהלי תערוכה - היה. רכבי אספנות - לא היו. למרות זאת הגיעו החברים למפגש שישי הקבוע. גשם בחוץ ישבנו בארומה , שיח רעים בענייני אספנות ואירועי השבוע , וחקירות צולבות - איפה הסתובבו צוות חמישי חופשי?! קצת תמונות מ- 3 שעות של הנאה וניקוי ראש.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למי שעוקב, עשו פרק על הרכבים המסוכנים באמריקה, היו שם הקורבייר פורד פינטו וסוזוקי סמוראי (אוטטו אספנות לא?) פשוט להתגלגל מצחוק! מומלץ
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים, לאלה שעוקבים אחרי פרוייקט שיפוץ המרצדס שלי, אני מבקש את עזרתכם בהשאלת מכשיר לביצוע הונינג . אני זקוק לשיוף של משאבות בלם וניקוי חללים ב KING PIN !! אשמח אם תשאירו פרטים או בהודעה פרטית!
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שואל בשם חבר, מותר להתקין באופן חוקי וו גרירה על רכב אספנות? מותר לו לגרור עגלה עם אופנוע ים?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
בדיוק לפני 40 שנה, 3 בנובמבר 1971, בתערוכת טורינו הוצגה לראשונה אלפאסוד ! לא נרחיב על ההיסטוריה של המכונית המדהימה זו, אבל חשוב לציין שהיא לא רק הייתה מכונית הכי זולה של אלפא, מכונית ראשונה ,עבור יצרן האיטלקי, בעלת מנוע בוקסר והנעה קדמית, היא למעשה הייתה מכונית שאיפשרה להמוני חובבי הגה לחלות במחלה שאין לה מרפא - אלפא וירוס ! יומולדת שמח סוד ! קצת תמונות: 1972 – 1976 , 1186סמ"ק, 63כ"ס מתכנן אלפאסוד, אוסטרי - רודולף חרושקה 2.6.1915 – 4.12.1995 אלפאסוד טיאי - ספורט להמונים סה"כ יצרו 185665 יח' Alfasud 1,5 Sprint של ג'וג'יארו 1976-1989 אחת המכוניות קופה היפות ביותר AlfaSud 1980-1983 מבחר מנועים גדל, כבר לא מחלידה במהירות ה…
הודעה אחרונה מאת רפי שטח, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו שרשום בכותרת...
הודעה אחרונה מאת udical, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 838 צפיות
ראו כאן , מישהו יודע את סוד התהליך הסופי של הטבילה ? דרור .
הודעה אחרונה מאת dmxsir, -
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
חניית גן עדן
מאת nfoffman- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כתבה מעניינת שפרסמה היום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4194884,00.html
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אחרי ששמרנו את הפרסום הראשון לטובת קוראי ביטאון מועדון החמש, "האבטומוביל", הגיע הזמן לשתף את כולם. מנתונים עדכניים שקיבלנו ממשרד התחבורה, הנכונים לסוף ינואר 2012, עולה כי סך רכבי האספנות בישראל עומד על 5,986 כלים. מתוכם, 5,061 רכבים פרטיים ו-925 אופנועים. לראשונה מתפרסם כאן נתח האופנועים בתחביב האספנות – והוא עומד אם כן על 15%. בפילוח הרכבים הפרטיים לפי שנות ייצור עולה כי 22 רכבים משנות ייצור עד 1939 ובעלי רישוי בתוקף נעים על כבישי ארצנו – פחות מחצי אחוז מסך רכבי האספנות. מספר הרכבים הפרטיים משנות ה-40 עומד על 81 (1.6% בהתאמה), ואילו את שנות ה-50 מייצגים כיום 242 כלי רכב (4.8%). משנות ה-60 המספר מטפס ל-899 כלים (17.8%), והמספר הגבוה ביותר של רכבי אספנות שייך עדי…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נראה יפה יחסית לזמנו
הודעה אחרונה מאת 504L, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש למישהוא הסבר על התמונות המדהימות? היה ייצור מצומצם לרכב הזה ,או שזו סדנא עצמאית ?נותן תיאבון לבצע משהוא בסיגנון ל 121 שלי,,,,
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הגעתי לשלב של שיפוץ הרדיאטור אצלי בבהמה (ג'ימי פול סייז) ברדיאטור יש כניסות עבור שמן גיר, אבל הכניסות האלה נסגרו והגיר מקורר עם רדיאטור משלו. האם בארץ שלנו מתוך הנחה שהרכב יבלה לא מעט במדבריות של ארצנו, כדאי להחיות את הפטנט המשולב או לבטל את הכניסה של הגיר ולשים רדיאטור לגיר?
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
אזה רכב זה 1 2
מאת רנו- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חידת זיהוי
הודעה אחרונה מאת elkmino,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 511 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- arice
- santiago
- Itzik-b
- meirp123
- NetanelShaked
- sperial
- Night Driver
- צוק
- GTI33
- hans
- `Infinity
- פינדר
- malcishua
- Bull-81
- 3n
- BoazB11
- EliC25
- topop
- joelsnet
- Shmelov
- flytomars
- this_is_me
- AviorXD
- mitsugli
- לב טוב
- 318i
- Pavlik
- ברווז
- blackpolo
- TheArcane
- Igalz
- SlowRide
- hondacivic02es
- Supertigre
- Coresh
- mottis
- דוב המערות
- אליה
- Spongebob
- farkash7
- Aviady001
- Matanb1998
- מיץ פטל
- יובל .מ.
- dani666
- RK
- Renaultrap
- guy.a
- srool
- nisim91
- לירון .ה.
- פריג'י
- wee~man acuna
- itaysamurai
- gollu
