Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מרים את הכפפה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתתי לו הצעה חצי ממחיר המבוקש והוא לא מוכן לדבר. ניראה לי שהרכב ילך לגריסה וחבל!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

אנשים מעצבנים...

אם הרכב לא יימכר הוא יישלח לגריטה, ובמחיר המבוקש הזה בלי טסט הוא לא יימכר.

אם הרכב יישלח לגריטה, בעל הרכב לא יראה שקל (כי אין טסט), אבל לשחרר ב1500-2000 ש"ח? "בחיים לא, מה אני פראייר??"

:evil:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שלום

פרדוקס.

הויליס הצהוב שמופע בתמונה למכירה היה שלי למעלה מה 25 שנים ונימכר.

אני שיפצתי אותו במלחמת המפרץ הראשונה ויש לי סרט וידאו שאני עובד עלו אם מסכת מגן בזמן התקפת טילים שנפלו כה אלף מטר ממני.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אנשים מעצבנים...

אם הרכב לא יימכר הוא יישלח לגריטה, ובמחיר המבוקש הזה בלי טסט הוא לא יימכר.

אם הרכב יישלח לגריטה, בעל הרכב לא יראה שקל (כי אין טסט), אבל לשחרר ב1500-2000 ש"ח? "בחיים לא, מה אני פראייר??"

:evil:

 

מצטער אני דווקא מבין את המוכר.

 

הרכב כנראה במצב נסיעה - הוא ישלם את האגרה השנתית יעשה לו רישוי - יגרוט אותו תמורת סכום של כ-3500 ש"ח. וגם את האגרה ששילם הוא יקבל בחזרה....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

א. צריך ביטוח בשביל לעשות טסט.

ב. הרכב צריך להיות מוכן לטסט.

ג. צריך אישור רכב מיושן

ד. להפסיד יום עבוד ואפילו יותר.

את כל זה אין למוכר!

אם הוא רוצה לגרוט את האוטו ב3000 ש"ח הוא צריך להשקיע 2000+. מה נישאר?

1000- וכאבי ראש.

אני נותן 2000 ולוקח!

אבל לא!!! יש לו ביד מכרה זהב ששווה הרבה.

ביגלל זה הוא הוא כבר יותר מחצי שנה מנסה למכור בטענה שיגרוט אותה בסופו של דבר.

היום גם את זה אני לא יתן לו!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

א. לא הוא לא צריך ביטוח אם למכונאי שלו ביטוח סחר. וחוץ מזה הוא יכול לבטח בביטוח חובה בלבד ולקבל החזר של דמי הביטוח יום למחרת (בקיזוז סכום של כמה עשרות שקלים).

ב. אינך יודע אולי הרכב תקין ובמצב נסיעה ופשוט הפסיקו לנסוע עימו ??.....אולי לבחור יש קשרים?..?

ג. אישור יכול לעלות כמה עשרות שקלים .

ד. למה להפסיד יום עבודה ?? הוא יכול לערוך "טסט" ביום שישי....אפילו בשבת אם יסע לכפרים הערביים.

 

סה"כ הכל תיאורטי, אבל למה "לתקוף" המוכר כאשר סה"כ הוא מעוניין לקבל מחיר ראוי והוגן בעבור רכבו. ולדעתי 3-4K זהו מחיר סביר והוגן!!!!

 

ואיני מבין למה יש אנשים שחושבים שהם "עושים" טובה למוכר בגלל שהם מוכנים/מעוניינים לרכוש את ריכבו??? לא מתאים לכם תתקדמו לרכב הבא....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
שלום

פרדוקס.

הויליס הצהוב שמופע בתמונה למכירה היה שלי למעלה מה 25 שנים ונימכר.

אני שיפצתי אותו במלחמת המפרץ הראשונה ויש לי סרט וידאו שאני עובד עלו אם מסכת מגן בזמן התקפת טילים שנפלו כה אלף מטר ממני.

 

 

בברכה בני ל.

בני זה הרבה יותר מענין תעלה תמונות ואת הסרט

הפופקורן עלי

פורסם
א. לא הוא לא צריך ביטוח אם למכונאי שלו ביטוח סחר. וחוץ מזה הוא יכול לבטח בביטוח חובה בלבד ולקבל החזר של דמי הביטוח יום למחרת (בקיזוז סכום של כמה עשרות שקלים).

ב. אינך יודע אולי הרכב תקין ובמצב נסיעה ופשוט הפסיקו לנסוע עימו ??.....אולי לבחור יש קשרים?..?

ג. אישור יכול לעלות כמה עשרות שקלים .

ד. למה להפסיד יום עבודה ?? הוא יכול לערוך "טסט" ביום שישי....אפילו בשבת אם יסע לכפרים הערביים.

 

סה"כ הכל תיאורטי, אבל למה "לתקוף" המוכר כאשר סה"כ הוא מעוניין לקבל מחיר ראוי והוגן בעבור רכבו. ולדעתי 3-4K זהו מחיר סביר והוגן!!!!

 

ואיני מבין למה יש אנשים שחושבים שהם "עושים" טובה למוכר בגלל שהם מוכנים/מעוניינים לרכוש את ריכבו??? לא מתאים לכם תתקדמו לרכב הבא....

 

אני ראיתי את הרכב ואתה לא. ביגלל זה אני יודע מה הוא שווה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
אנשים מעצבנים...

אם הרכב לא יימכר הוא יישלח לגריטה, ובמחיר המבוקש הזה בלי טסט הוא לא יימכר.

אם הרכב יישלח לגריטה, בעל הרכב לא יראה שקל (כי אין טסט), אבל לשחרר ב1500-2000 ש"ח? "בחיים לא, מה אני פראייר??"

:evil:

 

נכון,אנשים באמת מעצבנים.

מוכר מבקש סכום מסויים ואוטומטית מנסים להוריד אותו בחצי. תופעה מעצבנת בארץ שרק הולכת ומחריפה

בכל התחומים. הרי מי שבא לקנות יודע לרוב שלא יילך לו אם הוא יציע חצי מההצעה המקורית,אז בשביל מה? לא לצאת "פראייר" ?

שאח"כ הוא יוכל להתגאות בזה שהוא שילם חצי מהמחיר המקורי? נו באמת...

לא נראה לך המחיר שהמוכר מבקש? אל תקנה. אבל להציע הצעות מגוכחות זה ביזבוז זמן של שני הצדדים.

פורסם

שוב שווה להבין קניה ומכירה היא עיסקה בין שני צדדים הקונה והמוכר.

הקונה שואף למחיר הגבוה ביותר והקונה לנמוך ביותר.

הסכום האמתי זה המקום בהם הם יפגשו, יתכן והמוכר מנסה להפעיל לחץ

על הקונים "ומאיים" בנושא הגריטה כי להבנתו זה מחיר המינימום שהוא

יהיה מוכן להתפשר עליו.

 

לאחרונה מכרתי את ה-KLR650 שהיצלתי, האופנוע היה במצב מדהים

מכאני וחיצוני ולמעט מס' רג'קטים קטנים (בכל זאת הוא יליד 1998 ) היה

במצב נהדר, החיסרון היחידי היה מסחרי, האופנוע היה רשום "לימוד נהיגה"

בעברו, אני ביקשתי את מחיר המחירון של האופנוע ללא ירידת הערך, בדיוק

מהסיבות שציינתי, כשהשיקול היה שאופנוע במצבו ובמחיר הזה לא ניתן יהיה

למצוא בשום מקום.

 

כשהגיע הקונה הנכון שהבין את המשמעות האמיתית בעיסקה זו לחצנו ידיים

"גמל השלמה" עבר ידיים ללא קישקושים מיותרים...

 

שני הצדדים הרוויחו עיסקה מצויינת בסכום בו נימכר האופנוע האופציות האחרות

שוות פחות, ואת ההפרש ששילם הקונה במכירה חסך בשיפוץ ואחזקת האופנוע.

 

יש מוכרים עקשנים, כאלה שלא רואים מעבר לרווח בעיסקה כלום ויש כאלה

שלא, את המוכר אנו לא יכולים לבחור אבל עם מי אנו מבצעים עסקים כן!

 

מקובלת עלי דעתו של זה שראה אתה הרכב והמוכר והחליט שהוא לא מבצע

את העיסקה כיוון שעיסקה מתבצעת רק לאחר שהצדדים בחנו הייטב את כל

הנתונים בשטח אחד לאחד, והגיעו להסכמה בניהם, ולא מעל דפי העיתון

או הפורום, באיזה עיסקה דימיונית...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
נכון,אנשים באמת מעצבנים.

מוכר מבקש סכום מסויים ואוטומטית מנסים להוריד אותו בחצי. תופעה מעצבנת בארץ שרק הולכת ומחריפה

בכל התחומים. הרי מי שבא לקנות יודע לרוב שלא יילך לו אם הוא יציע חצי מההצעה המקורית,אז בשביל מה? לא לצאת "פראייר" ?

שאח"כ הוא יוכל להתגאות בזה שהוא שילם חצי מהמחיר המקורי? נו באמת...

לא נראה לך המחיר שהמוכר מבקש? אל תקנה. אבל להציע הצעות מגוכחות זה ביזבוז זמן של שני הצדדים.

בו אני הגיד לך משהו.

היו מצבים בחיים ולא קצת שקניתי רכבים ושילמתי מעל המחירון+++.

הלכתי לראות את הרכב כי הייתי מוכן לשלם לו 4000. אם מראש לא הייתי מוכן לשלם סכום כזה לא הייתי טורח לסוע עד לשם מאשדוד.

אחרי שראיתי את הרכב היה ברור שלאור מצבו הוא לא שווה גם חצי!!!

איך אני גם לא חוצפן! ונתתי לו חצי. הוא בעצמו אמר שהציעו לו 500, ולא יותר.

אז לפני שאתה מתפרץ מחפש את הקונה "הפרייר". תבדוק את הנושא לעומק.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

אז לפני שאתה מתפרץ מחפש את הקונה "הפרייר". תבדוק את הנושא לעומק.

 

דיברתי על התופעה בכללי ולאו דווקא על המקרה הספציפי שלך.

פורסם

הוא חי בסרט, הרכב המון זמן מפורסם באותו מחיר! מאיים שיגרוט! בגלל הרבה אנשים כאלה נעלמים מהכביש רכבים, פשוט הוא מחפש פראייר, מעדיף לגרוט מאשר לתת לבנאדם באותו מחיר.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
הוא חי בסרט, הרכב המון זמן מפורסם באותו מחיר! מאיים שיגרוט! בגלל הרבה אנשים כאלה נעלמים מהכביש רכבים, פשוט הוא מחפש פראייר, מעדיף לגרוט מאשר לתת לבנאדם באותו מחיר.

נכון מאוד! הוא מאוקטובר שנה שעברה אומר שיגרוט אותה בינואר. היום כבר מרץ.

בכל מקרה שיהיה לו בהצלחה. ואני אשמח אם משהו ירים את הכפפה. כי בסך הכל הוא שווה את השיפוץ.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

×
×
  • תוכן חדש...