Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב שלי מחפש רכב סגור לצילום מבפנים למספר תמונות למגזין.

מדובר על שעת צילום אחת בלבד ביום ראשון הקרוב בתל אביב.

מוכן לשלם עבור השעה הזו משהו סמלי (כ-150 ש"ח) וכמובן קרדיט במגזין שזה יפורסם.

מה שהוא מחפש למעשה זה רכב עם מושב קדמי מחובר (לא שני מושבים) וריפודים עשויים מעור או סקאי (עם תפרים).

להמחשה, הוא רוצה לעשות תמונה דומה לזו שצרפתי פה.

מי שיש לו רכב שעונה על הדרישות, פנו אלי בפרטי. עדיף עם תמונה אם אפשר. לא חשוב סוג הרכב.

תודה מראש לכל הפונים.

she-and-him-sam-jones-368.jpg

פורסם

החבר שלך יכול לחסוך לעצמו 150 ש"ח

אם יגיע לאזור רעננה, ויצלם את המרצדס שלי בחנייתה המקסימה.

הצורה הפנימית, כולל ריפודים, חלונות מעוגלים וכו' מתאימה בול לדרישותיו.

 

ברכה

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
תודה רבה אבי. נשמע מצויין והרכב מתאים בול !

בכל זאת, יש עוד אופציות במידה ולא יסתדר לו להגיע עם הצוות לרעננה ?

תודה מראש

 

 

היי רביב

 

חברך התקשר אלי אתמול לפנה"צ,

והסברתי לו בפרוטרוט את הסיבות המונעות ממני בימים אלו לנסוע למקום אחר,

ולא אפרט אותן כאן.

גם האופציה של 'צילום בחצרי' היתה "פליטת פה מיותרת" מצידי :-)

אבל לא אחזור בי...

 

בכל מקרה, להגיע לצלום במקום אחר עד חודש מאי אין לי אפשרות.

ואילו גם לאחר מאי לא אגיע עבור סכום שכזה.

 

מצטער,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
החבר שלך יכול לחסוך לעצמו 150 ש"ח

אם יגיע לאזור רעננה, ויצלם את המרצדס שלי בחנייתה המקסימה.

הצורה הפנימית, כולל ריפודים, חלונות מעוגלים וכו' מתאימה בול לדרישותיו.

 

ברכה

אבי נוף

 

קח בשתי ידיים את ההצעה הנדיבה כי לא תהיה אחרת כזו.

בהצלחה

פורסם

היי. אני יודע. כאספן, מעריך מאוד את נדיבותו והרצון הטוב של אבי.

אם זה היה תלוי בי, כמובן שהייתי קופץ על ההצעה,

אבל מכיוון שאני לא זה שצריך לסחוב צוות צלמים ודוגמנים לרעננה,

לא יכול לדבר בשמו או לדעת מה השיקולים שלו.

 

בכל זאת, אם יש מישהו באיזור תל אביב עם רכב שעונה על הדרישות,

דרושה שעה אחת. לא יותר.

אנא צרו קשר בפרטי.

 

אבי - שוב תודה על הרצון הטוב. מעריך את זה מאוד.

פורסם

רק שהשירשור ״משתינים מהמקפצה על תקנות רכב אספנות" לא יגיע גם לפה ויתחילו ״חפירות״ של כל שומרי החוק ואנשי הצדק למינהל. :wink:

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
רק שהשירשור ״משתינים מהמקפצה על תקנות רכב אספנות" לא יגיע גם לפה ויתחילו ״חפירות״ של כל שומרי החוק ואנשי הצדק למינהל. :wink:

 

אם לא היית מדליק את הגפרור אף אחד לא היה חושב בכיוון, אנשים כמוך מבעירים את השטח בהודעות מתחסדות/צבועות מסוג זה וגורמות לחברים, שמגיבים בתום לב, לשקוע בוויכוח, אולי ענייני, אבל לא שייך לעניין.

אם אתה חושב שהסמיילי בסוף התרעלה עושה את זה את זה מצחיק או פחות מרעיל, אתה טועה.

שמעת וודאי על הבדיחה שגרמה למותם של אנשים ואפילו אחרי 3 שבועות מיום שסופרה.

פורסם
אם לא היית מדליק את הגפרור אף אחד לא היה חושב בכיוון, אנשים כמוך מבעירים את השטח בהודעות מתחסדות/צבועות מסוג זה וגורמות לחברים, שמגיבים בתום לב, לשקוע בוויכוח, אולי ענייני, אבל לא שייך לעניין.

אם אתה חושב שהסמיילי בסוף התרעלה עושה את זה את זה מצחיק או פחות מרעיל, אתה טועה.

שמעת וודאי על הבדיחה שגרמה למותם של אנשים ואפילו אחרי 3 שבועות מיום שסופרה.

1- אני לא מדליק שום גפרור אלה רק אומר את מה שיש לי על הלב ומכיוון שאתה טוען שאני גם מבעיר את השטח אז מדוע בכלל הגבת לי וביצעת את שאתה טוען שאני עושה והוספת שמן ל "מדורה".

2- אם ההודעות שלי מתחסדות \ צבועות או כל דבר אחר שלא מתאים לפורום הם יכולות להמחק ע"י המנהלים אבל מכיוון שלא עברתי על שום כלל אני לא רואה סיבה לכך ואם אני טועה שאז שימחקו (לבנתיים מצאתי שלך אילן זלינגר מחקו הודעות בעבר : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=102247 ואני עוד זה שנחשב למצית סידרתי.

עוד שירשור שה "צדיק" מככב בא ללא שום התנגשות והצתת אש : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85066) .

3- זכותי לשים סמיילי:wink: מתי שאני רוצה ואיפו שאני רוצה ולא היתכוונתי להצחיק ובטח שלא להרעיל אף אחד ובמיוחד לא אותך.

4- לא שמעתי על הבדיחה שגרמה למותם של אנשים ואשמח אם תספר אותה בתנאי שהיא לא מרעילה אבל רצוי שתהיה מצחיקה.

5- לסיכומו של עיניין עם הזכרת את עיניין הצביעות אז אני יהייה שקוף לחלוטין , הרכבים שלי (אספנות) השתתפו בפרסומות ובקטלוגים וזה לא נעשה בחינם ולא השתנתי משום מקפצה על תקנות ריכבי האספנות. מספיק להיות ייפי נפש וצדיקים גדולים. מה חשבת ! שכל ריכבי האספנות שמשתתפים בפרסומות ובסירטי קולנוע מגיעים לשם בהתנדבות?

אילן זלינגר ! אני לא מכיר אותך אבל בטוח במיליון אחוזים (לא במאה) שכאשר יציעו לך סכום מסויים או תגמול כלשהו (שיהייה משתלם לך ) על שימוש ברכב האספנות שלך לצילומים או להפקת סרט קולנוע אתה לא תעביר את זה למישהו אחר.

שבת שלום.:-)

" טוב כלב חבר מחבר כלב, מזל שאני יודע לבחור את החברים שלי."

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

אני לא מבין איזה עבירה זו לשבת בתוך קבינה של רכב עומד ולהצטלם בא תמורת כסף, הבעיה היחידה שאני רואה כאן היא שאם משהו בעתיד יראה את התמונות הנ"ל מרשות המיסים עלול לשאול את בעל הרכב אם הוצאה חשבונית תמורת הצילומים

ברכבו.

 

טל

פורסם
אני לא מבין איזה עבירה זו לשבת בתוך קבינה של רכב עומד ולהצטלם בא תמורת כסף, הבעיה היחידה שאני רואה כאן היא שאם משהו בעתיד יראה את התמונות הנ"ל מרשות המיסים עלול לשאול את בעל הרכב אם הוצאה חשבונית תמורת הצילומים

ברכבו.

 

טל

רשות המיסים מתעסקים בדברים יותר רציניים ומה הפחד הריי כולנו פה מנדבים בחינם את ריכבי האספנות שלנו לסרטים ופרסומות אז על מה יש להוציא חשבונית ? :lol:

אילן זלינגר היקר ! אני מקווה שאתה לא כועס שהוספתי סמיילי ואם לא שמת לב בשירשור של "משתינים מהמקפצה " מי שמבעיר שם את האש בתגובות וציטוטים מפה ועד מחר זה אתה עם שיא של 4 הודעות חופרות.

ד''א אילן , מצאת את הרישיונות : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415585 פחחחחחחח

שמת לב שבכל שירשור שאתה מופיע בא אתה מתנגח באנשים , מנגח אנשים ומטעה אנשים. אבל מה מותר לך כי אתה צדיק ואני זה שמבעיר אש בכל מקום עם ההודעות המתחסדות והצבועות שלי.

מישהו פה השתמש בסמיילי : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3273723#post3273723. חשבתי שזה אסור עפ"י חוקי זלינגר.

רוצים עוד? כי עוד הרבה.

שבת שלום.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

אז זהו אבי שפה הטעות שלך בקטנים מתעסקים לא עם הגדולים ! ואם אתה מנדב את הרכב שלך לפרסומות ללא תמורה שמשהו אחר גורף עליהם מיליונים אז אתה פרייר לא קטן.

 

טל

פורסם

דרושה כבאית לצורך כיבוי שריפה .

 

בלי סמיילי וגם עם :wink:!!! שבת שלום לכל הכבאים באשר הם . .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
דרושה כבאית לצורך כיבוי שריפה .

 

בלי סמיילי וגם עם :wink:!!! שבת שלום לכל הכבאים באשר הם . .

לא צריך כבאית! מספיק הקטנצ'יק החמוד הזה מהסימלון שלך שיביא אחד בקשת ויכבה את השריפה.

בלי סמיילי וגם עם :wink:!!!שבת שלום לכל הכבאים באשר הם וגם למציתים כמוני לטענת מר זלינגר היקר.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
אז זהו אבי שפה הטעות שלך בקטנים מתעסקים לא עם הגדולים ! ואם אתה מנדב את הרכב שלך לפרסומות ללא תמורה שמשהו אחר גורף עליהם מיליונים אז אתה פרייר לא קטן.

 

טל

 

האמת שאין לי בעיה שיבואו מרשות המיסים וישאלו על חשבוניות לצורך צילומים.

הם יקבלו אותם עם כל קבלות הדלק ששותה הבהמה האמריקאית על 6300 הסמ"ק שלה ובטח אני אקבל עוד החזרים:lol:.

 

אני גם הוספתי סמיילי אני לא יודע אם מותר או אסור:roll:.

אוי אוי אוי הוספתי עוד אחד שאני לא בטוח מה הוא מסמל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...