רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
הונדה monkey
מאת קרמה- 1 תגובות
- 732 צפיות
האם קיימים בארץ עדיין אופנועים כאלה? אם למישהו יש מידע על אחד אשמח לקבל הודעה.
הודעה אחרונה מאת ALMOG_C, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אשמח לקבל פרטים ועלויות סבירות על רכב קבריולט יפה ל: 1. חצי שעה צילום אחהצ בחול המועד. כחצי שעה- מיקום רמלה- אפריל 2. כניסה של בת המצווה לאולם. כשעתיים וחצי- מיקום צומת בילו- מאי תודה תומר
הודעה אחרונה מאת por1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, נמאס לי מבית הפיוזים המיושן של הוולוו. מדובר בפיוזים מסוג בננה, בעלי נטיה מובנית לצאת מהמקום ואו ליצור מגעים רופפים. במקום זה אני רוצה להתקין בית פיוזים מהסוג החדש (עבור הפיוזים עם שני הרגליים למטה). האם ניתן לקנות בית פיוזים סטנדרטי? איפה?
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לאספנים. מתארגנת קבוצה לרכישת אופנועי אספנות בארה"ב. נציג הקבוצה יצא במהלך הקיץ הקרוב לחוף המזרחי של ארה"ב ויבחן וירכוש את האופנועים עבור חברי הקבוצה וידאג לאחסן את האופנועים לקראת ההובלה המשותפת לארץ, דבר שיקל ויוזיל את עלות ההובלה. איתור האופנועים יתבצע בסמוך למועד הנסיעה. הנציג ישהה בחוף המזרחי של ארה"ב כשבועיים שלושה, תלוי במספר המצטרפים. הנסיעה היא אך ורק למטרה זו. תהיה השתתפות בהוצאות. המעוניינים יכולים לפנות אלי במייל: ilanster בwalla.co.il או לנייד: 054-4311789. אני מבטיח תשובה לכל פונה. כמוכן, ניתן לאתר רכבים מכל הסוגים באתר craigslist החיפוש נעשה לפי מדינות/ערים. יש להיכנס למדינה ולעיר המבוקשת. בצד שמאל, בתיבת החיפוש search…
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
אירוע שוק עתיק של מועדון החמש– 30.03.12 בחסות חברת האוטובוסים 'אגד' ומנהל מוזיאון אגד - מר נח סלוצקי ביום ו', 30.03.12, בין השעות 09:30 – 13:30, יקיים מועדון החמש, כמיטב המסורת אירוע נוסף של "שוק עתיק" למכירת חלפים ורכבי אספנות. האירוע יתקיים במתחם של אגד חולון צמוד למוזיאון אגד במקום. כתובת האתר – רח' משה דיין, שכונת בן- גוריון, חולון . מתחם המכירות יתוחם ע"י אוטובוסים וביניהם יוקצה שטח למוכרי החלפים ושטחי חניה לרכבי האספנות. עמדות מכירת החלפים תמוקמנה בשתי שורות, האחת מול השנייה כשהתווך ישמש כשדרת הליכה לטובת הקונים. מתחם המכירות ב"שוק עתיק" פתוח לכל חובבי רכבי אספנות/ קלאסיים באשר הם. הכניסה למוזיאון אגד חופשית …
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום. האם מישהו יודע איך אפשר לקנות באיביי גרמניה ממוכרים אשר שולחים רק בתוך אירופה. האם יש למישהו כתובת של חברת שילוח עם כתובת בגרמניה שאפשר לתת למוכר והם שולחים לארץ?
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
זיהוי וויליס ישן 1 2
מאת ac cobra-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אשמח אם חברי הפורום יכולים לעזור לי בלזהות את דגם הוויליס המדובר?
הודעה אחרונה מאת hogi, -
-
- 5 עוקבים
- 24 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
ערכתי חיפוש בפורום ומצאתי 2 שירשורים שעוסקים בסוגיה זו: 1. השרשור מאת נמרוד. 2. שרשור מאת דורוןא קראתי את הכתוב אך עדיין לא קיבלתי תשובה חד משמעית בנושא, האם מותר לייבא או שלא? אם למישהו יש תשובה נחרצת ברורה יותר ויש לו מה לחדש בנושא אשמח לשמוע על כך. במידה ולא אשמח לקבל הפניה, למי עלי לפנות כדי לברר סוגיה זו. תודה ל'
הודעה אחרונה מאת שוקה, -
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שמחנו אתמול להפגש לברכה והרמת כוסית לכבוד חג הפסח עם חברי המועדון (ועוד כמה שנהנו משתיה ועוגה חינם על חשבון המועדון "שלא נותן להם כלום"..). כרגיל היה מפגש כייפי
הודעה אחרונה מאת oldspice, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כמה תמונות . . חג שמח!!
הודעה אחרונה מאת יאיר לוסטיג, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת אוסטין מיני מיינור משנת 1973 (התמונה להמחשה) AUSTIN MINI NINOR 1973 הרכב שופץ ע"י חבר חדש במועדון החמש - אלירן שוורץ . ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 30.3.12, בשעה 17:00. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל,. סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת מיני מיינור מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים, בטל'- 4472256- 052 בברכה, סמדר- מועד…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעניין איפו כול המאות או כול האלפים שגולשים באתר? זה לא יפה שהם לא באים למיפגשים (עם יש סיבה שירשמו) במיוחד השבוע איפו היו כול החברים עם המיני שלהם? זה לא יפה שהיה השקה של מיני והיו 6 מכוניות מיני בלבד (ששלוש מתוכם היו בישביל פרסום לרפד רכב)
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 902 צפיות
הנה הלינק לכל התמונות שצילמתי.סליחה אם תמונה או שתיים מופיעות פעמיים. טענות על איכות, נא לפנות לבלקברי... https://picasaweb.google.com/109102675273729385764/StuttgartAutoRetro2012#
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי, אני לקראת הרכבת השטיח באלפא, מן הסתם, אנקה אותו ניקוי יסודי, השאלה היא האם ניתן גם לחדש את הצבע שלו? תודה סער
הודעה אחרונה מאת Saar74, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
שלום לכולם האם אפשר לקנות סך שמש יוניברסלי איכותי לרכב,או לשפץ כי שלי לא נראים יפה ,הסקאי ישן ויבש ,וחבל להרכיב אותם כך אחרי שעשיתי ריפוד חדש בגג,או אם יש למישהו למכור זוג במצב חדש. תודה לעוזרים אריק
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 4 תגובות
- 941 צפיות
הי למפגש נוקיה אמש הגיעו שני אופנועי סוזוקי 1000 בתמונה (נלקחה מאתר פול גז) אשמח אם מישהו יוכל להכווין אותי למי מהבעלים של האופנועים תודה-רן
הודעה אחרונה מאת Apis, -
מוזאון בהולנד
מאת dudiwil- 0 תגובות
- 821 צפיות
בשבוע שעבר ביקרתי במוזאון פורד בהולנד
הודעה אחרונה מאת dudiwil, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברומן "העולם החופשי" כותב דייויד בזמוזגיס (עמ' 46): "בדיוק כמו שקורה כשאתה לוקח לך בחורה יפה והופך אותה לאשתך. האשה נשארת מקסימה, מלאה מסתורין בעיני כולם חוץ ממך. גברים זרים רואים אותה בחשמלית ורוקחים פנטזיות פרועות או מסובכות של פיתוי, ואילו אתה מחכה שתחזור הביתה עם המצרכים מהמכולת ותכבס לך גרביים". אז איך אתה באמת? אוהב אותה? את ה"קלסית" הישנה שלך? כאשר גמרת לשפץ אותה, הגעת ל"השקה" גאה ונפוח כטווס. המשכת עוד לפרק זמן לנהוג בה בזהירות, באיטיות ותוך מבטים הצידה "האם רואים את היפה שלי?". והיום, כאשר אתה כבר רגיל אליה, אל הריח שלה, אל צליל המנוע, החריקות בהעברת ההילוכים – האם אתה אוהב אותה כאז? האם היא עדיין מסתורית ונחשקת בעיניך, לפחות כמו שהיא מושא להער…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4209353,00.html
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- 2 תגובות
- 841 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין מאחר והחג נופל על שבת ראשונה של חודש אפריל המפגש הוקדם לשבת-31.03.12 (בתיאום עם בית הקפה הסמוך). מפגש רופין מתקיים בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש תינתן הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון : אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052 התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכת פסח שמח ומהנה! סמדר - מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת orm7, -
- 1 תגובות
- 641 צפיות
9-10/2004 11-12/2004 1-2/2005 5-6/2005 7-8/2005 12/2005 1-2/2006 3-4/2006 1-2/2007 9/2007 5/2008 אפשר לאסוף מאריאל או מפ"ת רק לצלצל לפני. אודי 0503819343 אפשר לצלצל כל יום כל שעה.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם ניתן לייבא ללא טייטל/למוכר אין את הטייטל ביד.. והוא מעוניין למכור רק תמורת חשבונית, האם זה מספיק? ואם לא האם יש אפשרות לשחזר טייטל? ותודה לעונים
הודעה אחרונה מאת shorer1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרמת כוסית לפסח במפגשי מועדון החמש השבועיים ביום ו' , 30.03.12 יתקיים טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח במפגשי שישי השבועיים של מועדון החמש. בנשר, השרון והשפלה הטקס ייערך בשעה 17:00. בנוקיה יערך הטקס בשעה 17:00 במקביל להשקה. בירושלים הטקס ייערך במועד אחר עקב נסיעת החברים לארוע שוק עתיק. הנהלת המועדון ופעיליו מאחלים חג אביב שמח לחברי מועדון החמש ולבני משפחותיהם ונהיגה בטוחה בדרכים. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 109 תגובות
- 11.6 אלף צפיות
שלום רב, אנו מבקשים לעדכן את חברי מועדון החמש ואת כלל אספני הרכב בישראל על התקדמות נוספת במימוש החלטת וועדת הכלכלה על ביצוע טסט אחד בשנה לרכבי אספנות: התקנה החדשה פורסמה אתמול (31.8.2009) ב"רשומות", ומשרד הרישוי נערך ליישומה בהקדם. ניתן לעיין בקובץ ה"רשומות" המצורף, בעמוד 1276 (עמוד 18 של הקובץ). נציגי המועדון יעמדו בקשר עם משרד הרישוי כדי ללמוד על שיטת יישומה של התקנה, בייחוד בתקופת המעבר בה יש עדיין רכבים שקיבלו רשיון לחצי שנה בלבד. ברגע שיהיה מידע חדש בנושא, הוא יפורסם כאן בפורום ובתפוצת האימייל של חברי המועדון. בברכה, מועדון החמש tak-6807.pdf
הודעה אחרונה מאת la1234, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 928 צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p5197.m7,p5197.m7&item=110847147427&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7324002614002169858,algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7324002614002169858&cmd=ViewItem#ht_27447wt_1165
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- 1 תגובות
- 913 צפיות
אני יודע שזה לא קשור לנושא הפורום אבל לא כל יום רואים מונית פאיטון...
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי קרתה לי היום תאונה שנסעתי עם המוסטנג בזמן פניה רכב סטה ממסללו ושיפשף לי את כל הטמבון הקדמי נזק שאני מעריך אותו כ 1000 שח ( עלות טמבון + יבוא ) הוא מבחינתו לא מודה, דיברתי עם הסוכנת ביטוח ומבחינתה צריך להגיש תביעה אזרחית מישהו התנסה בעניין כאשר זה רכב אספנות ? אשמח להתיעצות כי אין לי ממש מושג בדברים האלו
הודעה אחרונה מאת עמיר - דולפין אק, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי קיבלתי בדואר את זה: http://www.ebay.com/itm/Real-Time-Spy-Mini-GSM-GPRS-GPS-Tracker-Tracking-Device-/320803702020?pt=UK_AudioTVElectronics_GPSSystems_GPSSystems&hash=item4ab1640504#ht_2968wt_1185 הדבר קטן ממש! כל העלות שלך היא כרטיס SIM וזהו! (אפשר טאלקמן להטעין ב 10 שקל ) חייג למכשיר- וקבל מייד קורדינטות של מיקום- מכאן הכנס בגוגל EARTH במחשב . או במכשיר טלפון חכם \ מכשיר GPS והמיקום אצלך!! אפשר גם לקבל ממנו התראה ומיקום ברגע שהרכב זז אפשר גם לקבל התרעת מהירות ומיקום סוללה מספיקה ל 48 שעות או שמתאם מתח פשוט ממתח המצבר אל המכשיר - יטעין אותו כל הזמן והנל יעבוד גם בניתוק מתח בדקתי כבר אצלי בעיר בכמה מקומות- עובד ממש היטב ומהר אפשר ג…
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 722 צפיות
http://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3566078,00.html תמונות נוספות http://www.motorward.com/2011/02/growler-e-the-new-jaguar-e-type/
הודעה אחרונה מאת Pug206, -
-
היה לנו מזג אויר "לפי הזמנה", 27 אלפות, יותר מ-65 חברים "מטורפים לדבר", כבישים מדהימים, יין מעולה ביקב טוליפ כולל ארוח והסברים. בשתי מילים תענוג אמיתי. תודה לכל מי שתרם, במיוחד לעמי שארגן לנו את היקב. את כל התמונות ניתן לראות גם למי שאים פייסבוק בקישור הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.294416427295685.64971.100001819902127&type=1&l=1986cc9ee0
הודעה אחרונה מאת reuven,
