Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדוייק,

אם יעבירו את החוק גם לרכבים מיושנים, יקומו בעלי הרכבים "החדישים" (שנות ה-90) ויבקשו גם להנות מההטבה, אח"כ יקומו בעלי הדירות הישנות ויבקשו גם הטבה, זה לא יגמר אף פעם.

 

על איזה הטבה אתה מדבר? הם עושים טסט פעם בשנה, איזה עוד הנחות החוק סידר חוץ מטסט שנתי במקום חצי?

לא משנה כמה שינסו לשכנע לי החוק עדיין נשאר מוזר ולא מובן...צודק הבחור שהגיב פה אחריי (erez59), הרכבים האלו ששרדו משנות השמונים ועדיין רואים אותם על הכבישים הם רכבים הרבה יותר אמינים מהסמרטוטים שמוכרים אותם כיום ומי יודע עוד 5 שנים הם ייעלמו כלל.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3361386,00.html

 

סוף סוף באופן רשמי - בעיתון כלכליסט.

החל מה-30 בספטמבר השנה יחוייב רכב אספנות לעבור מבחן רישוי שנתי (טסט) פעם אחת בשנה, במקום פעמיים בשנה עד כה.

 

הקלה רצינית בלי ספק ושאפו לכל מי שלקח חלק בקידום הנושא.

 

גמר חתימה טובה לכולם!!!

 

יורם מקובר

פורסם
רגע, קיבלתי לפני כמה ימים רישיון חדש לתקופה של חצי שנה, אם אלך להנפיק חדש במשרד הרישוי אחרי ה 30 לחודש האם אקבל רישיון לתקופה של שנה ?

 

התאריך הקובע הוא מועד רישום הרכב , כלומר מתי עלה על הכביש .

אם תאריך הרישום של הרכב הוא החודש , נראה אולי ששוה לחכות ולהוציא שוב רשיון

(אם לא שילמת את זה ) וגם לחסוך את בדיקת החורף .

אם תאריך הרישום הוא בעוד חצי שנה אז הרישיון לשנה יונפק רק במועד טסט הבא .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הויליס שזה עתה ביצע עליה ממתין בסבלנות לחודשי החורף לרישום וקבלת מספר צהוב. החיפזון מהשטן.

גם נחסוך שני טסטים לשנה הקרובה וגם את בדיקת החורף מעתה והלאה.

IMG_2265.jpg

פורסם
הויליס שזה עתה ביצע עליה ממתין בסבלנות לחודשי החורף לרישום וקבלת מספר צהוב. החיפזון מהשטן.

גם נחסוך שני טסטים לשנה הקרובה וגם את בדיקת החורף מעתה והלאה.

 

 

:-)

 

מחוכם !

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
הויליס שזה עתה ביצע עליה ממתין בסבלנות לחודשי החורף לרישום וקבלת מספר צהוב. החיפזון מהשטן.

גם נחסוך שני טסטים לשנה הקרובה וגם את בדיקת החורף מעתה והלאה.

 

 

 

תבדוק שוב , שלא ירשמו את תאריך הבאת הרכב לארץ כתאריך הקובע .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

יש לי שאלה

היה לי טסט ביוני השנה שלא ביצעתי אותו

אני עכשיו צריך לעשות טסט

אם אני הולך למשוך נירות ב 1.10 אני יקבל בעצם טסט עד תום התקופה של החצי שנה או שאני יקבל טסט עד מועד הרישוי של הרכב (שנה פחות החודשים שעברו ?)?

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
יש לי שאלה

היה לי טסט ביוני השנה שלא ביצעתי אותו

אני עכשיו צריך לעשות טסט

אם אני הולך למשוך נירות ב 1.10 אני יקבל בעצם טסט עד תום התקופה של החצי שנה או שאני יקבל טסט עד מועד הרישוי של הרכב (שנה פחות החודשים שעברו ?)?

 

אם תאריך רישום הרכב הוא יוני? תקבל עד יוני 2010 וכך כל שנה.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

האם יש מישהו שתאריך הטסט שלו לאחר ספטמבר וקיבל רישיון לשנה?

 

אצלי הטסט בנובמבר ושלחו לי לתקופה של חצי שנה.:?:

פורסם
האם יש מישהו שתאריך הטסט שלו לאחר ספטמבר וקיבל רישיון לשנה?

 

אצלי הטסט בנובמבר ושלחו לי לתקופה של חצי שנה.:?:

 

 

תבקש שוב שישלחו אחרי הראשון לאוקטובר

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

סליחה שאני מקפיץ, פשוט התבלבלתי לגמרי.:shock:

הטסט שלי בתוקף עד סוף אוקטובר. קיבלתי רשיון חדש עם תוקף לחצי שנה.

במשרד הרישוי הסתכלו עלי כאילו נפלתי מהירח ואמרו שהם לא יודעים כלום על טסט אחד בשנה לרכב אספנות.

אני צריך לגשת לטסט הזה ובפעם הבאה יהיה תקף לשנה, או שאני מבקש שישלחו רשיון חדש ובו כבר יופיע תוקף לשנה?

וממתי שנה? מיום העלייה לכביש או מיום סיום תוקף הטסט הנוכחי?

 

תודה על העזרה.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

גם אצלי המצב דומה ואני פשוט לא יודע מה לעשות.

 

לפני עדכון התקנה, הייתי אמור לעשות לשני רכבים שלי טסטים ב 22.10 וב 28.10.

 

עכשיו שהתקנה החדשה נכנסת לתוקף, אני אמור לקבל הארכה של חצי שנה נוספת עד לאפריל 2010.

 

בבדיקה טלפונית מול משרד הרישוי - הופתעתי (או שלא) שלאף אחד אין שמץ של מושג על מה אני מדבר...והם פשוט לא ידעו לענות.

 

בעוד שבועיים אני אשאר עם רשיון רכב שכביכול ללא טסט.

 

מה עושים?


×
×
  • תוכן חדש...