Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין איפו כול המאות או כול האלפים שגולשים באתר?

זה לא יפה שהם לא באים למיפגשים (עם יש סיבה שירשמו)

במיוחד השבוע איפו היו כול החברים עם המיני שלהם?

זה לא יפה שהיה השקה של מיני והיו 6 מכוניות מיני בלבד (ששלוש מתוכם היו בישביל פרסום לרפד רכב)

פורסם

היו לי כוונות לבוא עם המיני של הבת שלי גם לשוק עתיק וגם להשקה.

אבל הטבע חזק יותר ואני הייתי חולה כל השבוע ובנוסף קבעו הרמת כוסית בסניפים ולכן גם לא הגעתי לשוק עתיק וגם פיספסתי את ההשקה. :cry:

הגעתי לשעה קלה למפגש נשר להרמת כוסית עם החברים מהסניף שלי.

המיני המחודשת יפה ויוצאת דופן בצבע הלבן שלה.

המוסך שלי 26.12.2009 007.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

שי קרני שלום רב !

להבא תגיע למפגש עם עדשות משקפים מגדילות יותר , לפי כמות המכוניוות והאנשים המכובדים שהשתתפו בהשקה, כמו קובי מילוא ויושב ראש המועדון נחום קדמיאל, היה מפגש מרשים , ועם נוכחות מרשימה, וזאת עוד בהתחשבות שבאותו שעה היתה,נוכחות מסיבית של חברי מועדון ה5, שביקרו בשוק עתיק.

תודה מיוחדת, ללי נזירי צביקה 52 , ורינו הנדלר, על התמונות המרשימות!

תמונות מההשקה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417797

ושוק עתיק:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245843&page=53

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מעניין איפו כול המאות או כול האלפים שגולשים באתר?

זה לא יפה שהם לא באים למיפגשים (עם יש סיבה שירשמו)

במיוחד השבוע איפו היו כול החברים עם המיני שלהם?

זה לא יפה שהיה השקה של מיני והיו 6 מכוניות מיני בלבד (ששלוש מתוכם היו בישביל פרסום לרפד רכב)

 

אני לא חושבת שמשתתפי הפורום או הגולשים צריכים לתת דין וחשבון למישהו אם הם מגיעים או שלא.

אני משערת שלכל אחד משיקוליו שלו הגיע (או שלא).

:roll:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עם כל הכבוד שני היו יותר משש מכוניות

ולא מזמן פרסמת את המיני שלך שסיימת אותה ושהיא נוסעת על כבישי ישראל והיא לא עמדה בחניה אתמול

אז אני חושב שממש לא לעניין לכתוב כזה שרשור

 

יום נעים  

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
עם כל הכבוד שני היו יותר משש מכוניות

ולא מזמן פרסמת את המיני שלך שסיימת אותה ושהיא נוסעת על כבישי ישראל והיא לא עמדה בחניה אתמול

אז אני חושב שממש לא לעניין לכתוב כזה שרשור

 

יום נעים

 

האוטו שלי לא גמור אדון טל לכן אני לא מביא אותו!

אני לא מוציאלשוק אוטו לא מוכן !

אבל כן היתי שם וכן היו לי עדשות מגע ואני יודע שהיו לי כי כבר שלושים שנה אני עם זה!

וכן חבר לא היו שם יותר משש שבע מיני.

פורסם
האוטו שלי לא גמור אדון טל לכן אני לא מביא אותו!

אני לא מוציאלשוק אוטו לא מוכן !

אבל כן היתי שם וכן היו לי עדשות מגע ואני יודע שהיו לי כי כבר שלושים שנה אני עם זה!

וכן חבר לא היו שם יותר משש שבע מיני.

 

היו שם 11 מכוניות מיני. ספרתי.

פורסם

אני דווקא שמחתי שהגיעו 11 רכבים ציפיתי להרבה פחות אני אישית מאוד נהנתי למרות שלא הכל היה כמו שתכננתי בכל זאת הרבה דברים במיני לא היו מושלמים רחוק מזה חשבתי שאני יספיק יותר אבל למרות הכל כמות האנשים הייתה מכובדת מאוד והאוירה הייתה טובה !! מקווה שנהניתם נתראה בהשקה הבאה , בשיפוץ הבא 8)

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

פורסם

פייי.... המיני ממש נבלעת ליד הקאדי, כל התא נוסעים שלה זה רק הדלת האחורית שלך!

 

(תחושה טובה להיות ספינה - הרגשתי ככה עם קאפריס 1989)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...