רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 790 צפיות
חברים שמכוניותיהם הופיעו לאחרונה בעיתונות הרכב העולמית, כולל עיתוני מועדונים בחו"ל (כדוגמת הכתבה של איציק קובל). אנא פנו אלי בה"פ. תודה בני
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
ארוע שהוא חוויה לכל חובב אופנועים קלאסיים בעיקר גרמנים.
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הבנתי שכבר לא חונים ברחבה, איך זה עובד עכשיו? חונים בחניה ליד ומי שלא חבר מועדון צריך לשלם או שהחניה שם חינם?
הודעה אחרונה מאת E-man, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
הגיע יום העצמעות ושוב הסוסיתא שלי נוסעת לאחר אוברול כללי ולקינוח טנדר 12
הודעה אחרונה מאת אבי38, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
תהנו
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מישהו שמע על המפגש ביום העצמאות במוסך ש.ש מוקד הרכב?
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי לאונה 87'. כמידי פעם אני מתכופף ובודק האם הרכב מאבד נוזלים ומפריש דברים מוזרים. הבדיקה השגרתית הייתה תקינה. כשסיימתי נגעתי באיזור תחתית הרכב (ליד הכנף הקדמית - שמאלית) וחלק שנראה כמו עיגול/"אטם" גומי נפל. ייתכן והחלק לא שייך לרכב והגיע אליו מהכביש תוך כדי נסיעה. אשמח שתעזרו לי בזיהוי החלק, כדי שאוכל לדעת האם נדרשת התעסקות. תודה.
הודעה אחרונה מאת alfa105, -
-
ברשותי רכב פלימוט ראד ראנר סטליסר שנת 1969, הרכב במצב טוב, אך דרושים מספר תיקונים כגון: מערכת חשמל חדשה, מיכל דלק חדש, תיקוני פחחות וניקלים, והחלפת ריפודים. סיימתי שיפוץ גיר, חסר לי אטם ראש למנוע-חלק עליון.
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום. שמי דוד מטנדר הפקות ואני מתעניין במגוון רכבים לצילומים שייערכו בחודש מאי לסדרה אמריקאית המצטלמת בארץ. לכול העוסק בהשכרת רכב לצילומים אשמח לקבל פרטי קשר על מנת לבדוק אפשרויות בהתאם לרשימת הרכבים המצטלמת. כתובת מייל שלי : [email protected] טלפון : 0502286060. בברכה, ותודה. דוד
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
יש באפשרותי לפתוח את הגג בצורה מקצועית מאושר ברשיון ולעשות גג ברזנט (גרמני קנווס )האם כדאי ? אני מדבר על חלון בגודל 90 על מטר ועשרה.
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
משינה על רביט.
מאת igalr- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 711 צפיות
הודעה אחרונה מאת grand cherokee, -
אסור להלוות כלים! 1 2
מאת בני ל- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום. הסיפור הוא כזה. פנה אלי חבר פורום וביקש את עזרתי ושאל אם אני יכול להשאיל לו שעון לבדיקת לחץ שמן מנוע. אני ברוב טימטומי לא תמימות טימטום השאלתי את השעון לחץ שמן. ומה הפרס שלי ? לא קיבלתי את השעון חזרה!!! נחמד נכון? אז כך: אותו אחד שהשאיל ממני את השעון מיתבקש להחזיר לי אותו במידי. והיה ולא יוחזר אני מודיע קבל עם ועדה שאני מבטיח שאני לא ישאיל יותר שום כלי לאף אחד!!! למה אני צריך להיות טוב ולאכול חרה? בברכה בני ל
הודעה אחרונה מאת חיים ל., -
- 0 תגובות
- 968 צפיות
מבקש המלצות,יידע בנושא ,נפלה לי הזדמנות בארה"ב ,כלי עם 16000 מייל בלבד מי מהחברים יכול לעזור בסקירה מקצועית? תודה חג עצמאות שמח דני לוי
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נחמד לראות שוב איך אנחנו מככבים בעיתונות המיקצועית. חברנו הותיק איציק קובל שמחזיק במכונית מאד מאד ותיקה (דודג'1921) מככב במגזין של מועדון דודג' בארה"ב. לא סתם מככב, הוא ממלא את שער העיתון. אז קבלו אותו...
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 954 צפיות
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- 3 תגובות
- 952 צפיות
קיבלתי סוף סוף את הריפודים שהזמנתי לפיאט מספרד. מתלבט אם להתקין בעצמי או לתת לרפד. למישהו יש טיפים/עצות?
הודעה אחרונה מאת YLKLN, -
- 0 תגובות
- 619 צפיות
אהלן, תקופה ממושכת שאני מחפש איש מקצוע שמומחה בריפוד הגה. אשמח אם תוכלו לעזור לי לפנות אותי לבעל מקצוע. תודה מראש, דן
הודעה אחרונה מאת T-Corolla, -
מועדון ה-5: השקת יגואר E-TYPE 1969 בנוקיה 20.4.12 בחסות חב' מאיר-יבואנית המותג יגואר 1 2 3
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 35 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת יגואר E-TYPE משנת 1969 JAGUAR E-TYPE 1969 הרכב שופץ ע"י חבר מועדון החמש יוסי נבון ההשקה תתקיים ברחבת החנייה של היכל הספורט נוקיה, שכ' יד אליהו תל אביב, ביום ו', 20.4.12 , בשעה 16:30. אם ירד גשם האירוע ידחה למועד אחר. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת יגואר מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:00 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים, בטל'- 4472256- 052. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חבר שלי, ארתור פריגלינג מהולנד, צילם ושלח. תערוכת פרחים לכבוד האביב. תהנו
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כמידי יום שיש הגיעו רכבים מובחרים ונהגים נפלאים למפגש. התמונות שוות אלפי מילים... לא לקחתי מספיק צבעים במצלמה אז חלק בשחור לבן
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אזהרה הסרטון מכיל קיטעי צפיה קשים לחובבי מכוניות ובפרט לחובבי יפניות יפות.
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
-
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
תודות לעשרות חברי המפגש הצפוני ובני משפחותיהם שהשתתפו ב"חגיגת האביב בניחוח חקלאי", הרבה תודות לכל צוות הסדנא ומוזיאון הטרקטורים בקיבוץ עין שמר ובמיוחד לרן חדוותי, לזיו חדוותי וליהודה שחם !! תודה מיוחדת לדובי על האירוח במתחם המדהים בזכרון יעקב, ותודה לדודי על מאמציו הרבים ועזרתו בארגון. התכנסות מס' 1 בכניסה לקיבוץ יגור הסדנא לשיקום רכב חקלאי היסטורי, מוזיאון הטרקטורים ובית הבד בקיבוץ עין שמר …
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
- 2 תגובות
- 869 צפיות
יום שישי ה27.4 החל מהשעה 12:00 ייערך אירוע מיוחד בהשתתפות מועדון הוספות הישראלי וכל בעלי הוספות בישראל . חברי המועדון נפגשים בשעה 12:00 ברחבת הסנימטק. האירוע יתקיים ברחבת הסינמטק (פינת הרחובות הארבעה וקרליבך בתל אביב) מאה בעלי הוספות הראשונים שיגיעו לאירוע יזכו בחולצה ממותגת מתנת עופר אבניר ---------------------- התערוכה עוצבה על ידי הפרופסורים תומאס פאנפאני ופייר מרקו דה סאנטי מאוניברסיטת פיזה עבור קרן פיאג'ו בפונטדרה התערוכה כוללת פוסטרים ותמונות מסרטים רבים המספרים על כששים שנים של היסטוריה לצד וספות אספנות ווספות מודרניות
הודעה אחרונה מאת guyrc1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, השאלה שלי היא האם יש הגבלת נפח מנוע ברכב אספנות גרמני? או בכל רכב אספנות. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
בשבת ה-21.4.2012 בשעה 11:00 נערוך בקיבוץ דליה מפגש דו גלגלים - גם רכבים "רגילים" מוזמנים. הפעם כולי תקווה שמזג האוויר יהיה לצידנו ונשמח לפגוש חברים שיחפצו במפגש/טיול/חברותא. הקיבוץ מעניק צל עצים ודשא מלוא החופן. יש במקום שירותים מסודרים. מי שיחפוץ יביא עימו אוכל ושתייה. לכל שאלה ניתן לפנות אלי.
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
ייעוץ ברכישת קורטינה 1 2
מאת אאבי- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם פורסמה פה בפורם קורטינה בשביל המוכר אני רוצה לקנות אותה מצב הצבע שלה על הפנים ויש נקודת חלודה קטנה בתוך האוטו יש איזה פלסטיק שבור (-שזה לא בעיה להשיג) והריפוד קרוע קצת במושב הקידמי והרכב שריך תיקון של מסרק הגה ומשאבות בלמים אחוריים האם שווה לקנות את הרכב ? ואם מישהו יכול להגיד לי איך הרכב הזה עם תקלות (אם יש הרבה או סביר) וזה גיר אוטומט 1600 הוא אמור לקחת ממש הרבה דלק או שרגיל ? נ.ב. אני מאוד אוהב את הרכבי אספנות אבל אין לי תקציב גדול לכן אני שואל תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
- 2 תגובות
- 774 צפיות
אני לא בטוח שאני מפרסם במקום הנכון............... לגבי רכבים ישנים (במקרה שלי - אסקורט 92 מנוע קרבורטור) - לא ניתן למצוא טרמוסטט מקורי. זהו רכיב חשוב ואני לא רוצה לקנות סתם משהו זול תוצרת סין. האם ישנם יצרנים מומלצים (לחלק תחליפי) ? לגבי הגומיות איטום שמסביב לדלתות ותא המטען - היכן משיגים כאלה לרכבים ישנים ? האם רק ב-EBAY ?
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברי מפגש מועדון החמש הירושלמי נפגשים להרמת כוסית מאוחרת בסטף. יום שישי, 20.04.12 בשעה 14:00 התכנסות בשעה 13:45 בהר הרצל, ומשם נסיעה בשיירה לסטף. לבירורים ניתן לפנות אל רכז המפגש אילן גורן בטל' 5272562- 050.
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא אלפא ספיידר שנת 1979 ומיכל הדלק שלו נוזל האם קיים יצרן מיכלי דלק בארץ שיכול להעתיק את המיכל הנוזל ולבנות חדש עדיפות אפילו לנירוסטה....כול עזרה תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת D master, -
גיר למרצדס 450 SL 1 2
מאת youval11-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לפני חודש העליתי פוסט בנוגע לבעיה בגיר של המרצדס ,לצערי אתמול לאחר בדיקה מקיפה שהאוטו עבר אצל מומחה גירים שבדק המליץ לי להחליף את הגיר או שנעשה שיפוץ לגיר אבל לפי הטון דיבור שלו והבנתי הקלה בשפת גוף הבנתי ממנו שלא רוצה להכנס לזה ומעדיף גיר מפירוק,לדבריו זה מקרה שיודע איך נכנס אבל לא יודע איך בדיוק תמיד יוצא מזה . בבקשה מחפש המלצות למישהו שיודע ולא פוחד להתמודד מול גיר כזה או לקנות מיובא דרך מישהו. 450 SL מודל 79 גיר של מרצדס להבנתי זה לא ZF אבל יכול להיות שאני טועה .
הודעה אחרונה מאת youval11, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
