Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליטל

לדעתי התשובה שעולה היא שאין תשובה כי אף אחד לא ניסה בפועל לעשות זאת.

 

אם כבר את חושבת להיכנס למשחק תעשי זאת בסטייל ע"י יבוא של רכב מירדן בפעם הראשונה

וכך תכנסי לספרי ההיסטוריה ולפנטאון האספנות כבחורה הראשונה שעשתה את זה!

 

מניעה חוקית אין ולדעתי אנשים נרתעים רק בגלל הפרוצדורה-בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ליטל

לדעתי התשובה שעולה היא שאין תשובה כי אף אחד לא ניסה בפועל לעשות זאת.

 

אם כבר את חושבת להיכנס למשחק תעשי זאת בסטייל ע"י יבוא של רכב מירדן בפעם הראשונה

וכך תכנסי לספרי ההיסטוריה ולפנטאון האספנות כבחורה הראשונה שעשתה את זה!

 

מניעה חוקית אין ולדעתי אנשים נרתעים רק בגלל הפרוצדורה-בהצלחה-רן

 

 

השרשור הזה מלפני למעלה משנתיים.

פורסם

מבחינה חוקית לא מדובר במדינת אויב לכן אין הבדל בינה לבין ארה"ב למשל, חוץ מזה שבארה"ב יש לנו את בנצי.

 

גם האופציה המצרית קיימת דרך אגב.

 

אך מכיוון שאין במסופי הגבול היבשתיים תנאין עבודה לזלטין את צריכה להוביל על גרר את הרכב אחר כבוד לחיפה או לאשדוד.

 

פעולה כזו יכולה להיות בעייתית מבחינת המכס ובוודאי הוא כבר ידע לשים כמה קשיים שלא תעלמי לו עם הרכב בדרך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
היי ליטל

תנסי לתפוס את סימה ממשרד התחבורה

03-5657151

 

בהצלחה והרבה סבלנות...

 

איזה קטע, מה זה תנסי את סימה, מה היא חברה שלך ???

 

ולמה בכלל זה משנה מאיפה מביאים את הרכב, יותר הגיוני שמשנה הרכב עצמו לא ?

פורסם

הרבה אוטובוסים (במיוחד אלה של קבוצת עפיפי שמפעילה את התחבורה הציבורית באזור נצרת ונתניה) מיובאים מירדן (קל לזהות אותם שכן מאחורה מתנוסס שם המפעל BMC ) אז לא צריכה להיות שום בעיה לייבא רכב מירדן לישראל.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
מאוד מסקרן אותי איזה רכב את מתכננת להביא

בזמנו עשיתי המון תיקונים ברבת עמון כולל חלפים

היתה לי מחשבה להביא משם רכב אספנות איטלקי (נו איך לא),

אבל זה לא יצא לפועל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הרבה אוטובוסים (במיוחד אלה של קבוצת עפיפי שמפעילה את התחבורה הציבורית באזור נצרת ונתניה) מיובאים מירדן (קל לזהות אותם שכן מאחורה מתנוסס שם המפעל BMC ) אז לא צריכה להיות שום בעיה לייבא רכב מירדן לישראל.

 

אני חושב ש-BMC זה מטורקיה לא ? :roll: לא חושב שיש ייצור של אוטובוסים בירדן.

×
×
  • תוכן חדש...