רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי טריומף הרלד בתהליך שיפוץ מתקדם ואני צריך להזמין מספר חלקים קוסמטים (פנסים וניקלים). באייביי לא מצאתי כלום. מכירים אתר טוב עם חלקים מקוריים/ תחליפיים? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת LiranEyal, -
משאבת אויר לסוזוקי rv 1 2
מאת קרמה- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
טוב מכיוון שאין להשיג בשום מקום משאבת אויר,חשבתי לייצר רפליקה,למישהו יש ניסיון או מידע בעיניין?
הודעה אחרונה מאת por1, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
תמונה מעניינת ונדירה של מרוץ "קטנות" נפח בנורבורגרינג.... חוץ מספורט פרינץ, ועוד אחת, ועוד ועוד ועוד, מה אתם מזהים? ליאור.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
שלום רב, אילן גורן, רכז מועדון החמש בירושלים, מבקש למסור שעקב תחזית מזג האוויר ליום שישי 27/01, המפגש ב'קולוני' לא יתקיים השבוע. לבירורים ושאלות ניתן לפנות אל אילן בטל' 5272562- 050. (צולם ע"י רם מילון) בברכה, סמדר- מועדוןהחמש
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי חניה מקורה מתחת לבניין לא רחוק מהים {200 מטר מהחוף בערך} ,אני רוצה להחנות שם רכב לתקופה ארוכה ולכסות אותו טוב טוב,לדעתכם יהרס מהמליחות או לוותר על זה. יש לי אפשרות לכסות אותו טוב טוב ומתחת לבניין לא ישיר לחוף. מה דעתכם.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
חידת זיהוי
מאת reuven- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה רכב זה? רמז- לא אלפא.
הודעה אחרונה מאת irork, -
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
תערוכת מכניות בסן חוזה סוף 2011
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 655 צפיות
ועוד אחד תהנו .........
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 606 צפיות
מבקש מידע איזה רכב ההגה כח שלו יתאים להרכבה בפליימוט שנת 55 ואם אפשר גם מי עושה ניתוחים כאלה תורה מראש
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
מרצדס 230e 1 2
מאת sam1-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שבת שלום התיישנתי במרצדס 230e 82 4 הילוכים [רגיל] האם מישהו יודע מה תצרוכת דלק של מכונית כזו במצב תקין ומכוון? פרטים ,נתונים, טיפים יתקבלו בברכה. תמונות בקרוב. תודה שמעון
הודעה אחרונה מאת max, -
-
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
למרות מזג האויר הגשום השבוע הגיעו היום רבים למפגש בינהם עשרות חברי מועדון אלפא רומיאו. בגלל מגבלץ זמן הייתי זמן קצר והנה מה שראתה המצלמה:
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תהנו:
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי הזמנתי מראות למיני והם הגיעו למכס בההגנה היום קיבלתי הזמנה לשחרור דבר דואר בסעיף 9 רשום ע"פ החלטת מ.התחבורה הפריט מאושר לצורך שיחרורו יש למלא את הטופס המצורף השאלה אם הפריט מאושר אז למה הטופס והאים יש סיכוי לשחרר ללא זה פשוט ללכת למכס ולדבר איתם זה לא אמור להיות פריט פטור מראות מניקל זה קוסמטי לא ? האם אפשר לקבוע פגישה במשרד התחבורה ולעלות וישר לקבל חתימה תודה
הודעה אחרונה מאת chtbeh, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 966 צפיות
מי ראה ? מי שמע ? מי יכול להעלות את הכתבה לפורום ?
הודעה אחרונה מאת bibi yosi, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 954 צפיות
הדלק מכנס בלחץ גבוהה למחלק ויוצא ממנו חלש , המחלק פורק מהמנוע לצורך אוברול, ועמד בצד עטוף ומוגן במשך שנתיים ונתפס .. האם יש דרך לשחרר אותו? דפיקות קלות עם עץ ניסיתי מלמעלה ולא זז כלום ,מישהוא התנסה עם מקרה כזה ?
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 4 תגובות
- 787 צפיות
הרכז אילן גורן וחברי מפגש מועדון החמש בירושלים מבקשים להודות מקרב לב לחבר המועדון רינו הנדלר , שהתנדב לתקן את שער הכניסה לרחבת המפגש ב'קפה קולוני' ירושלים, ללא תמורה ועם הרבה רצון טוב . בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 0 תגובות
- 632 צפיות
ברשותכם אצטט שרשור שפתחתי ביוני 2005: "לאפשר להצביע בבחירות השנתיות באינטרנט מאמין שזה יעשה רק טוב למועדון אימוץ הרעיון יאפשר הגדלת שיעור ההשתתפות, הגברת משקל סגולי של הצעירים, הגברת תחושת השותפות וכו... היום קבלתי מעטפה עם הנחיות לבחירות בדאר או אינטרנט לארגון" חבר" -.....
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב שיהיה לכל צרה שלא תבוא, בין אם יזום או לא.
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מפגש חודשי של רכבי / אופנועי אספנות בדרום המפגש הבא יתקיים ביום שבת 21.1.12, בקפה 'ג'ו' - 'מפגש יד מרדכי' , צומת יד מרדכי, משעה 10:00 בבוקר- 12:30 בצהריים. לבאי המפגש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו. מוזמנים כל בעלי רכבי / אופנועי אספנות מאזור הדרום. אם ירד גשם המפגש ידחה למועד אחר. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג - 2715049- 052 צביקה מרגלית - 050-2592839 בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת hogi, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 787 צפיות
התקלה שנבעה בגלל מעבר הפורום לשרת חדש תוקנה וכעת התמונות שהועלו בסופ"ש נראות כרגיל וכמקובל. בני
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 0 תגובות
- 621 צפיות
אמנם החברים פה בעלי ידע רב אבל חשבתי שאולי זה יעניין מישהו . יום טוב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4177923,00.html
הודעה אחרונה מאת point of view, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני אומנם חדש פה בפורום אבל המון זמן אני מסתכל פה בשירשורים. יש לי מספר רכבי אספנות, וכרגע אני עובד על סיום שיפוץ של טריומפ הרלד. כרגע יש לי בעיה עם הרדיוטור שהוא במצב רקוב. רציתי לדעת אולי אתם יודעים איזה רדיטורים של רכבים אחרים אמורים להתאים? ואם למישהו יש רעיון איפה אפשר להשיג? הייתי רוצה לצרף את התמונות של הרדיטור להטריומף אבל בגלל שאני חדש אז החשבון שלי מוגבל. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת LiranEyal, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום לכולם לאחרונה קיבלתי לידי גילרה טריאל שנת 83 היום כבר הדלקתי את האופנוע , ורציתי לשמוע קצת טיפים סיפורים מעניינים, ובכלל אם יש למישהו משהו חדש לספר על הכלי.
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
במוו 633 CSI
מאת אלי אמרן- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי במוו 633 CSI שנת יצור 1982 ,החודש יום הולדת 30 . מחר אני נוסע למשרד הרישוי כדי לשנות סטטוס לרכב אספנות . למיטב ידיעתי אני צריך להצתיד בת.ז ,רשיון רכב ,ות.ז של בעל הרכב (הרכב רשום על שם אמא שלי ) חבר העיר את תשומת ליבי לכך שאני חייב את בעל הרכב כדי לשנות סטטוס לא מספיק ת.ז האים זה נכון . תודה לכול יודעי הדבר בעינין . אני מחפס גם מקור חלפים בארץ או בחול למרות שהרכב שלי שמור מאוד אבל עדיין יש מה לשפץ . תודה לכל עזרה.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ראיתי את הכתבה הזאת במקרה , אנשים ירו על רכב אספנות למישהו באום אל פחם . הבחור אומר שהרכב הוא נדיר (איזה דגם ?) ושהוא מוערך ב 180 אלף שקל !!!! http://www.sonara.net/articles-122469.html
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
וככה זה כשמתעסקים עם אוטובוסי אספנות. נתחיל מהלא מדומם: ביום ששי שעבר הגיע אורח יקר מבריטניה, אספן שיש לו ליילנד פנתר והוא בא במיוחד לראות את הפנתר במוזיאון אגד. אז כמה חברים ומיצובישי לנסר אחת שינעו אותו למוזיאון לא לפני שנח סלוצקי ואיל עובדיה הכינו את הרכב. הבחור נהנה, נסע גם על טייגר ואז לקחנו אותו לאחיסמך לראות את הצהוב שלנו. איל רכניץ עשה לו הדגמה יפה אבל כשניסה לדומם, הילדה לא כבתה... עוד נסיון, ועוד נסיון וכל מיני להטים עם הבלמנוע..נאדא. האוטובוס המשיך לגרגר להנאתו. צביקה (אבו איל) ואני נסענו עם האורח לשדה התעופה ושילחנו אותו לאנגליה וכשחזרנו האוטובוס כבר ישן חזק והסתבר שיש תקלה בידית ההילוכים והאויר בורח... נו שויין. עכשיו נמשיך עם הלא מניע: הכחול דווקא…
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני לא מבין בכלל בתחום הייבוא. אפשר לקבל פרטים של כל הפרטים ועלויות? תודה
הודעה אחרונה מאת reuven, -
-
- 1 תגובות
- 855 צפיות
שלום חברים בהתראה קצרה אנו יוצאים לטיול אופנועים לבקעה בשבת 21.1 נפגשים בשעה 08:00 בתחנת הדלק הראשונה בכביש 6 מצפון בשעה 08:45 במחלף קסם לכיוון אריאל להתראות איציק דר 0522618051
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי קרייזלר לברון שנת ייצור 79' אינני מוצא את מספר השילדה של המכונית ומבקש את עזרתכם הרבה . תודה .
הודעה אחרונה מאת רינו, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
ביום שישי הקרוב יתקיים מפגש סובארו מאחורי המרכז המסחרי של שפיים, משעה 14:00. מוזמנים כל מי שרוצים להנות מתצוגת רכבי סובארו מרשימה מכל השנים. לחברי סובארוהוליק ולמגיעים עם סובארו אחלק מתנות מחברת סובארו.
הודעה אחרונה מאת erand70,
