Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין בכלל בתחום הייבוא.

אפשר לקבל פרטים של כל הפרטים ועלויות?

תודה

 

יש כל כך הרבה אינפורמציה בפורום על יבוא, עלויות ושאר הירקות. לפחות בזה תשקיע קצת מאמץ...

ארז רונן

פורסם

לגבי תהליך היבוא וחישוב המיסוי יש המון חומר פה לקריאה, אבל לגבי ייבוא מהולנד יש לי רעיון בשבילך שיכול לחסוך כסף וגם אתה מרויח טיול באירופה. לאחר קבלת רשיון היבוא לרכב שקנית טוס להולנד וסע ברכב לכיוון איטליה או יון ותעלה איתו אל מעבורות לארץ, זה הרבה יותר זול משילוח ימי במכולה או אוירי + הוצאות נמוכות בחישוב הכולל של המיסים של ההובלה+הרכב בארץ. (כל זה נכון אם הרכב במצב נסיעה)

והכי חשוב טיול ברכב "החדש".

בהצלחה !

 

טל

פורסם
לגבי תהליך היבוא וחישוב המיסוי יש המון חומר פה לקריאה, אבל לגבי ייבוא מהולנד יש לי רעיון בשבילך שיכול לחסוך כסף וגם אתה מרויח טיול באירופה. לאחר קבלת רשיון היבוא לרכב שקנית טוס להולנד וסע ברכב לכיוון איטליה או יון ותעלה איתו אל מעבורות לארץ, זה הרבה יותר זול משילוח ימי במכולה או אוירי + הוצאות נמוכות בחישוב הכולל של המיסים של ההובלה+הרכב בארץ. (כל זה נכון אם הרכב במצב נסיעה)

והכי חשוב טיול ברכב "החדש".

בהצלחה !

 

טל

 

יש איזה מחשבון מיסוי?

חפשתי ולא מצאתי.

רכב בעלות של כ12K$

פורסם

טיפ קטן: הולנד ידועה כמדינה "ליברלית" יותר ויש בה לא מעט מכוניות שיוצרו בתקינה אמריקאית שהובאו מאמריקה להולנד. דע שמכוניות כאלה לא ניתן לייבא (תקנה 282 לתקנות התעבורה אוסרות יבוא של רכב שיוצר בתקינה אמריקאית אם לא יוצר באחת ממדינות נפט"א: ארה"ב, קנדה ומכסיקו).

פורסם
טיפ קטן: הולנד ידועה כמדינה "ליברלית" יותר ויש בה לא מעט מכוניות שיוצרו בתקינה אמריקאית שהובאו מאמריקה להולנד. דע שמכוניות כאלה לא ניתן לייבא (תקנה 282 לתקנות התעבורה אוסרות יבוא של רכב שיוצר בתקינה אמריקאית אם לא יוצר באחת ממדינות נפט"א: ארה"ב, קנדה ומכסיקו).

 

האם התקנה תופסת גם לרכב אספנות

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105

פורסם
טיפ קטן: הולנד ידועה כמדינה "ליברלית" יותר ויש בה לא מעט מכוניות שיוצרו בתקינה אמריקאית שהובאו מאמריקה להולנד. דע שמכוניות כאלה לא ניתן לייבא (תקנה 282 לתקנות התעבורה אוסרות יבוא של רכב שיוצר בתקינה אמריקאית אם לא יוצר באחת ממדינות נפט"א: ארה"ב, קנדה ומכסיקו).

 

איך זה מסתדר אם מספר אלפות ספיידר בתקינה אמריקאית שהגיעו לאחרונה לארץ ?

פורסם
טיפ קטן: הולנד ידועה כמדינה "ליברלית" יותר ויש בה לא מעט מכוניות שיוצרו בתקינה אמריקאית שהובאו מאמריקה להולנד. דע שמכוניות כאלה לא ניתן לייבא (תקנה 282 לתקנות התעבורה אוסרות יבוא של רכב שיוצר בתקינה אמריקאית אם לא יוצר באחת ממדינות נפט"א: ארה"ב, קנדה ומכסיקו).

 

זה תקף גם למכוניות אספנות?

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

זה לא תקף לרכב אספנות ! הוספתי אתמול הודעת הבהרה אבל משום מה היא לא נקלטה.

ראובן, אם זה היה תקף לרכב אספנות הפרארי שלך לא היתה נכנסת וגם לא הספיידר נכון ?!

פורסם
זה לא תקף לרכב אספנות ! הוספתי אתמול הודעת הבהרה אבל משום מה היא לא נקלטה.

ראובן, אם זה היה תקף לרכב אספנות הפרארי שלך לא היתה נכנסת וגם לא הספיידר נכון ?!

 

חוקים יכולים להשתנות, אני שמח שלגבי רכבי אספנות ישנן הקלות, אחרת קשה היה להנות מהתחביב הזה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...