Jump to content

alfa105

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa105

  1. איתי, אתה רוצה רכב תחליפי או מקורי ?!! מה יהיה בפינות, איך 'ישב' הפס קישוט ?!! - רק מקורי - תוודא רק שהוא מייצור חדש ולא יבש. יוסי
  2. לפחות אי אפשר להגיד על הפחח שחסך בחומר
  3. ולמי שמעוניין גם לראות ... הלינק המתוקן http://www.ebay.com/itm/221292870972
  4. alfa105

    מדור איתור "קרובות"

    הסוד הזו נסעה בין 27 נוב 81 ו- 1994. הצבע האחרון היה שחור, אך הראשון היה שונה, ככה"נ. 1200 ארבע דלתות, כצפוי. הבעלים הראשון טוען שהיתה שתי דלתות וצבע שחור במקור, היתכן ?
  5. alfa105

    מדור איתור "קרובות"

    היי יוחאי, מה אתה יוכול לעזור לגבי 15-442-82 (עזרה לחבר שלא מקושר לפורום) תודה, יוסי
  6. לאבי היתה פיאט 130 ברלינה שנת 1970 או 1971 צבע בז' נפח 2866 סמ"ק. לוח השעונים היה מהגירסה המוקדמת (רחב מאוד, כמעט לכל רוחב האוטו) הרכב היה בבעלותו בסביבות 1981-1982, נקנה ממגרש מכוניות שהיה מול התחנה המרכזית הישנה בראשון לציון. השמועות אמרו אז שהרכב היה בעבר של שגרירות איטליה, אחד מ 8 שהגיעו לארץ. היה כיפי לנסיעה ולנהיגה (זה הרכב הראשון שנהגתי עליו ) זכור לי גם שהיה חריג ברוחבו, הינו יושבים ארבעה מאחורה ! כאשר ברשיון הרכב מאושר שישה נוסעים, ומקדימה יש רק שתי "כורסאות" אני אנסה לאתר תמונות מאוחר יותר יוסי
  7. כל הכבוד, תודות למועדון ה-5 לנחום, לדרור, לקובי, לאלפא קלאסיק (ישראל ) לראובן, לגיל, לאלפא רומאו (ארזה 1960) ולכל מי שטרח וארגן יוסי
  8. אמור לי מי חברך ...
  9. משתתף בצערכם, שלא תדעו עוד צער, יוסי
  10. בגדול 3 סוגי סעפות לסדרה 105/115: 1300-1600 1750 2000 בפועל יש גרסאות נוספות עבור קרבורטור יחיד (יש חיה כזאת), פילטר אויר בצד שמאל ועוד. כמו כן גרסאות נוספות לאלפטא, ל-75 ול-TS ------------------------------------------ JuniorGT: מה פרויד היה אומר על טעויות בכיון האגזוז
  11. תנחומים לשחר ולמשפחה
  12. מי אמר פרארי ... http://www.guardian.co.uk/world/2011/mar/15/libya-rebels-last-stand-benghazi
  13. צינור גמיש ימני סתום, כמובן שמחליפים זוג. יוסי
  14. לעופר וכרמל, שתהנו מהמכוניות, יוסי
  15. היה שיגעון תודה לרפי, לרם ולמארגנים
  16. נראה כמו גומי של בולם זעזועים
  17. alfa105

    רנו 5 טורבו

    היתה אחת אדומה שיובאה לארץ ביבוא אישי מצרפת (כנראה על ידי תייר) מנוע אחורי, הרכב כאמור נקרא: Renault 5 Turbo 2
  18. גם אני בעד לקנות סט בוקסות, סט מפתחות פתוחים, מברגים וכו' איכותיים, וכל השאר לקנות/להשאיל לפי הצורך. לפני הקניה תבדוק אם אתה צריך בוקסות/מפתחות מילימטרים או אינצ'ים, יותר נוח (וזול) לעבוד עם סט מותאם ולא כפול. לאחר בדיקה, קניתי סט בוקסות איכותי של "3/8 Profxene ב-"מ.מ.ש.ר." באזור התעשיה בחולון וסט מפתחות פתוחים ב-"ל.כ." ליד צריפין
  19. alfa105

    טיול קטן בפריז

    ולי זה מזכיר את זה... http://www.youtube.com/watch?v=iItzJc-NHI4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  20. alfa105

    חצי פיאט 500

    עד לפני מספר שנים היה פרונט של אלפא ג'וליה בצבע צהוב (השליש הקידמי, עד לחלון) בחנות בגדים בקניון הזהב בראשון לציון החנות נסגרה/הועברה לפני שהספקתי לצלם. יש מישהו כאן שצילם ויכול להעלות תמונה או שיכול לתת יותר פרטים ?
  21. לפני מספר שנים הזמנתי קטלוג חלפים מאנגליה (מ- ALFAMAN). לאחר כחודש משלא הגיע הקטלוג, התקשרתי לאנגליה ,המוכר הסביר ששלח את הקטלוג, אבל הוא ישלח שוב. כעבור זמן מה הגיע מעטפה מדואר ראשל"צ ובתוכה שובר החיוב של כרטיס האשראי שלי (על סכום המשלח של הקטלוג), המעטפה היתה חתומה בשם של אחד מעובדי הדואר. התקשרתי לאותו עובד דואר ושאלתי "האם זו הדרך של הדואר להודיע לי שהגיעה לי חבילה" תשובתו היתה "לא ידוע לי על שום חבילה, מצאתי את שובר האשראי על הרצפה וחשבתי שאולי זה חשוב לך" בשלב זה הבנתי שהחבילה הגיעה בשלום מאנגליה עד סניף הדואר הראשי בראשון לציון, אבל לא הצליחה לשרוד עוד כמאתיים מטר עד הבית שלי. כעבור כשבועים קיבלתי את הקטלוג שנשלח בשנית.
  22. כנראה ש-8/21
×
×
  • תוכן חדש...