-
הודעות
47 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alfa105
-
תהייה לגבי החלפת גומי אטימה בחלון - מקורי או סטנדרטי תחליפי?
alfa105 פרסם הודעה בנושא של itaysamurai בתוך רכבי אספנות
איתי, אתה רוצה רכב תחליפי או מקורי ?!! מה יהיה בפינות, איך 'ישב' הפס קישוט ?!! - רק מקורי - תוודא רק שהוא מייצור חדש ולא יבש. יוסי -
לפחות אי אפשר להגיד על הפחח שחסך בחומר
-
ולמי שמעוניין גם לראות ... הלינק המתוקן http://www.ebay.com/itm/221292870972
-
הסוד הזו נסעה בין 27 נוב 81 ו- 1994. הצבע האחרון היה שחור, אך הראשון היה שונה, ככה"נ. 1200 ארבע דלתות, כצפוי. הבעלים הראשון טוען שהיתה שתי דלתות וצבע שחור במקור, היתכן ?
-
היי יוחאי, מה אתה יוכול לעזור לגבי 15-442-82 (עזרה לחבר שלא מקושר לפורום) תודה, יוסי
-
קיצור תולדות הפיאט 130 - מכונית הפאר הראשונה (וכנראה) והאחרונה של פיאט.
alfa105 פרסם הודעה בנושא של חן פרחי בתוך רכבי אספנות
לאבי היתה פיאט 130 ברלינה שנת 1970 או 1971 צבע בז' נפח 2866 סמ"ק. לוח השעונים היה מהגירסה המוקדמת (רחב מאוד, כמעט לכל רוחב האוטו) הרכב היה בבעלותו בסביבות 1981-1982, נקנה ממגרש מכוניות שהיה מול התחנה המרכזית הישנה בראשון לציון. השמועות אמרו אז שהרכב היה בעבר של שגרירות איטליה, אחד מ 8 שהגיעו לארץ. היה כיפי לנסיעה ולנהיגה (זה הרכב הראשון שנהגתי עליו ) זכור לי גם שהיה חריג ברוחבו, הינו יושבים ארבעה מאחורה ! כאשר ברשיון הרכב מאושר שישה נוסעים, ומקדימה יש רק שתי "כורסאות" אני אנסה לאתר תמונות מאוחר יותר יוסי -
מועדון החמש בשיתוף מועדון אלפא קלאסיק מזמין לחגיגת 50 לאלפא רומיאו ג'וליה ב- 19.10
alfa105 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
כל הכבוד, תודות למועדון ה-5 לנחום, לדרור, לקובי, לאלפא קלאסיק (ישראל ) לראובן, לגיל, לאלפא רומאו (ארזה 1960) ולכל מי שטרח וארגן יוסי -
רכישת רכב אספנות קבריולט קלאסי: טריומף, אלפא ספיידר דואטו
alfa105 פרסם הודעה בנושא של dankush בתוך רכבי אספנות
אמור לי מי חברך ... -
מודיעים בצער רב על פטירתו של חיים לוי, אחיו של בני לוי
alfa105 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
משתתף בצערכם, שלא תדעו עוד צער, יוסי -
בגדול 3 סוגי סעפות לסדרה 105/115: 1300-1600 1750 2000 בפועל יש גרסאות נוספות עבור קרבורטור יחיד (יש חיה כזאת), פילטר אויר בצד שמאל ועוד. כמו כן גרסאות נוספות לאלפטא, ל-75 ול-TS ------------------------------------------ JuniorGT: מה פרויד היה אומר על טעויות בכיון האגזוז
-
תנחומים לשחר ולמשפחה
-
-
50 שנה לאלפא ג'וליה, תהנו מהשיר האיטלקי - GIULIA
alfa105 פרסם הודעה בנושא של reuven בתוך רכבי אספנות
-
צינור גמיש ימני סתום, כמובן שמחליפים זוג. יוסי
-
תמונות מפגש מועדון אלפא קלאסיק+מועדון החמש סניף השפלה+2 השקות ב"ראלקס"
alfa105 פרסם הודעה בנושא של reuven בתוך רכבי אספנות
-
תמונות מפגש מועדון אלפא קלאסיק+מועדון החמש סניף השפלה+2 השקות ב"ראלקס"
alfa105 פרסם הודעה בנושא של reuven בתוך רכבי אספנות
-
נראה כמו גומי של בולם זעזועים
-
היתה אחת אדומה שיובאה לארץ ביבוא אישי מצרפת (כנראה על ידי תייר) מנוע אחורי, הרכב כאמור נקרא: Renault 5 Turbo 2
-
צי מכוניות סוסיתא של אלקטרה - תמונות מ 1969. מי מזהה איפה התמונות צולמו ?
alfa105 פרסם הודעה בנושא של ravivhaik בתוך רכבי אספנות
-
גם אני בעד לקנות סט בוקסות, סט מפתחות פתוחים, מברגים וכו' איכותיים, וכל השאר לקנות/להשאיל לפי הצורך. לפני הקניה תבדוק אם אתה צריך בוקסות/מפתחות מילימטרים או אינצ'ים, יותר נוח (וזול) לעבוד עם סט מותאם ולא כפול. לאחר בדיקה, קניתי סט בוקסות איכותי של "3/8 Profxene ב-"מ.מ.ש.ר." באזור התעשיה בחולון וסט מפתחות פתוחים ב-"ל.כ." ליד צריפין
-
ולי זה מזכיר את זה... http://www.youtube.com/watch?v=iItzJc-NHI4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
עד לפני מספר שנים היה פרונט של אלפא ג'וליה בצבע צהוב (השליש הקידמי, עד לחלון) בחנות בגדים בקניון הזהב בראשון לציון החנות נסגרה/הועברה לפני שהספקתי לצלם. יש מישהו כאן שצילם ויכול להעלות תמונה או שיכול לתת יותר פרטים ?
-
לפני מספר שנים הזמנתי קטלוג חלפים מאנגליה (מ- ALFAMAN). לאחר כחודש משלא הגיע הקטלוג, התקשרתי לאנגליה ,המוכר הסביר ששלח את הקטלוג, אבל הוא ישלח שוב. כעבור זמן מה הגיע מעטפה מדואר ראשל"צ ובתוכה שובר החיוב של כרטיס האשראי שלי (על סכום המשלח של הקטלוג), המעטפה היתה חתומה בשם של אחד מעובדי הדואר. התקשרתי לאותו עובד דואר ושאלתי "האם זו הדרך של הדואר להודיע לי שהגיעה לי חבילה" תשובתו היתה "לא ידוע לי על שום חבילה, מצאתי את שובר האשראי על הרצפה וחשבתי שאולי זה חשוב לך" בשלב זה הבנתי שהחבילה הגיעה בשלום מאנגליה עד סניף הדואר הראשי בראשון לציון, אבל לא הצליחה לשרוד עוד כמאתיים מטר עד הבית שלי. כעבור כשבועים קיבלתי את הקטלוג שנשלח בשנית.
-
שישי עם מועדון אלפא קלאסיק ומועדון החמש בנוקיה-קבלת פנים לרכבי אלפא רומאו -10.2.12
alfa105 פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
... באמצע התמונה, בין מכוניות הליווי -
כנראה ש-8/21
