גדי, ראובן,
לסידרה 105/115 היו חמישה יחסי העברה שונים: 8/41, 9/43, 9/41, 10/43, 10/41
לכל אחד מהסטים של הקורונה-פניון היה סט מתאים של ה- Speedometer Pinion/Gear
אלפא פרסמו איזה מק"ט מתאים לאיזה הקורונה-פניון, אבל לא ציינו את מספר השינים :-( (יש לי את המק"טים, אם תרצו..)
למיטב זכרוני 6/13 מתאים ל 10/41 , 8/18 מתאים ל 10/43 , ו- 9/21 מתאים ל 9/41 (לא לוקח אחריות ט.ל.ח.)
יוסי
גם לי זכור ה-0.34,
היתה בעבר מודעת פרסומת (לא זכור לי מי המפרסם) שהציגה כ-20 - 30 צלליות של מכוניות ומתחת שם יצרן הרכב ומקדם הגרר,
הג'וליה היתה במקום טוב עם ה-034 יחד עם הפורשה 911.
תבדוק דרך http://www.ushops.co.il, יצא הרבה יותר זול,
לפי המחשבון שלהם חבילה של 5 ק"ג בנפח של עד 30 ליטר יוצא $36.5 בשילוח ימי, או $73 בשילוח אווירי.
בשילוח דרכם, אין אופציה שלא תשלם מכס.
יוסי
.
עקב השבתה, מגוון חלקים ל-אלפא 75 / אלפא טרנסאקסל
חלונות, פנסים, פגושים, מכסים, סלון, חלקי קוסמטיקה, חלקים מכנים,
גנטים, צמיגים כמעט חדשים "13 (נסעו כחודשיים)
הרכב היה במצב נסיעה עד לפני חודשיים, כך שכמעט כל חלק קיים ושמיש.
לפנות ל-גיל
052-5715589
.
לאבי היתה הפיאט 130 ברלינה שנת 1970 או 1971 מנוע 2866 בצבע בז
זה היה בשנת 1981 או 1982 (הרכב הראשון שנהגתי עליו)
הרכב נקנה ממגרש מכוניות בראשון לציון (מול התחנה המרכזית הישנה, איפה שהיום בנק לאומי)
לאחר מכן אני יודע שהוא התגלגל למוסך אמיל ביפו (מאחורי המכס) ועמד שם מספר שנים
ידוע לי על עוד 130 ברלינה 3.2 ליטר בצבע כסף שחנתה די קבוע ברחוב טשרניחובסקי בת"א (ב 1982/3 כשלמדתי באנקורי)
באותה תקופה דובר על זה שהגיעו 8 פיאט 130 לארץ לשגרירות האיטלקית, ולאחר תקופה הם קיבלו רישוי רגיל ונמכרו