Jump to content

alfa105

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa105

  1. גדי, ראובן, לסידרה 105/115 היו חמישה יחסי העברה שונים: 8/41, 9/43, 9/41, 10/43, 10/41 לכל אחד מהסטים של הקורונה-פניון היה סט מתאים של ה- Speedometer Pinion/Gear אלפא פרסמו איזה מק"ט מתאים לאיזה הקורונה-פניון, אבל לא ציינו את מספר השינים :-( (יש לי את המק"טים, אם תרצו..) למיטב זכרוני 6/13 מתאים ל 10/41 , 8/18 מתאים ל 10/43 , ו- 9/21 מתאים ל 9/41 (לא לוקח אחריות ט.ל.ח.) יוסי
  2. יגאל, אתה מתכננן להטביל תאוטו שים לב לפתחי הפנסים שניבנו כאילתור על פתחי הפנסים של הדגמים הקודמים (1600-1300-1750)
  3. גם לי זכור ה-0.34, היתה בעבר מודעת פרסומת (לא זכור לי מי המפרסם) שהציגה כ-20 - 30 צלליות של מכוניות ומתחת שם יצרן הרכב ומקדם הגרר, הג'וליה היתה במקום טוב עם ה-034 יחד עם הפורשה 911.
  4. יגאל, אני עוקב אחריך, כל הכבוד, ממתין לעידכונים. יוסי
  5. .. אפשר לומר שיצאת מהארון
  6. alfa105

    אי תשלום אגרת רישוי

    כן, במידה ואתה מעוניין שהוא ימשיך לנוח בגינה
  7. alfa105

    אשכול שנמחק לי.

    אגב, בשרת הקודם זה היה אפשרי
  8. alfa105

    אשכול שנמחק לי.

    גם לי חסרות הודעות ע"מ לשלוח הודעות פרטיות ולצרף תמונות
  9. איך זה מסתדר אם מספר אלפות ספיידר בתקינה אמריקאית שהגיעו לאחרונה לארץ ?
  10. התקשרתי ל-"מרזבית" והם לא ידעו על מה אני מדבר. השאלה נשארה: איפה קונים פלטות אבץ ?
  11. אז תגיד שאתה רוצה לראות את התרנגול של יוני ...
  12. תבדוק דרך http://www.ushops.co.il, יצא הרבה יותר זול, לפי המחשבון שלהם חבילה של 5 ק"ג בנפח של עד 30 ליטר יוצא $36.5 בשילוח ימי, או $73 בשילוח אווירי. בשילוח דרכם, אין אופציה שלא תשלם מכס. יוסי
  13. בסוף שנת 2000 התענינתי ברכישת הג'וניור הנ"ל, הרכב היה מוזנח וביקשו עליו 12000 ש"ח. אין לי את שם הבעלים דאז, מה שעוד זכור לי שהרכב היה בבת-ים.
  14. alfa105

    מחפש O ring

    http://www.sealjet.co.il אין לי ניסיון איתם, פורסם פה בפורום בעבר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3045045&postcount=3
  15. יגאל, שים לב לגלגלת ולדיסקית יוסי
  16. עריכה: בפוסט הקודם התמונה השמטה.
  17. . עקב השבתה, מגוון חלקים ל-אלפא 75 / אלפא טרנסאקסל חלונות, פנסים, פגושים, מכסים, סלון, חלקי קוסמטיקה, חלקים מכנים, גנטים, צמיגים כמעט חדשים "13 (נסעו כחודשיים) הרכב היה במצב נסיעה עד לפני חודשיים, כך שכמעט כל חלק קיים ושמיש. לפנות ל-גיל 052-5715589 .
  18. יוני, האם זה האוטו שלך ?
  19. alfa105

    מישהו הזמין משטרה?

    ובשוויץ
  20. אני לא מאמין רוצה תמונות
  21. alfa105

    ספר הוראות לנהג - 1950

    הכל תלוי איפה אתה חי צולם בלימה פרו, 2004
  22. כנציג ה'אחים' בפורום, יש תמורה להשקעה הענקית, תתחדש ותהנה יוסי נ.ב. אולי כדאי לעלות מספר תמונות לפני ומתהליך השיפוץ
  23. שתי מכוניות פיאט 130 שצולמו ברומא ב-1997, יוסי
  24. לאבי היתה הפיאט 130 ברלינה שנת 1970 או 1971 מנוע 2866 בצבע בז זה היה בשנת 1981 או 1982 (הרכב הראשון שנהגתי עליו) הרכב נקנה ממגרש מכוניות בראשון לציון (מול התחנה המרכזית הישנה, איפה שהיום בנק לאומי) לאחר מכן אני יודע שהוא התגלגל למוסך אמיל ביפו (מאחורי המכס) ועמד שם מספר שנים ידוע לי על עוד 130 ברלינה 3.2 ליטר בצבע כסף שחנתה די קבוע ברחוב טשרניחובסקי בת"א (ב 1982/3 כשלמדתי באנקורי) באותה תקופה דובר על זה שהגיעו 8 פיאט 130 לארץ לשגרירות האיטלקית, ולאחר תקופה הם קיבלו רישוי רגיל ונמכרו
×
×
  • תוכן חדש...