Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו 633 CSI


אלי אמרן
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

יש לי במוו 633 CSI שנת יצור 1982 ,החודש יום הולדת 30 .

מחר אני נוסע למשרד הרישוי כדי לשנות סטטוס לרכב אספנות .

למיטב ידיעתי אני צריך להצתיד בת.ז ,רשיון רכב ,ות.ז של בעל הרכב (הרכב רשום על שם אמא שלי )

חבר העיר את תשומת ליבי לכך שאני חייב את בעל הרכב כדי לשנות סטטוס לא מספיק ת.ז האים זה נכון .

תודה לכול יודעי הדבר בעינין .

אני מחפס גם מקור חלפים בארץ או בחול למרות שהרכב שלי שמור מאוד אבל עדיין יש מה לשפץ .

תודה לכל עזרה.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

עליך להצטיד בת.ז של בעל הרכב ויפוי כח חתום אשר מיפה את כוחך לבצע את הפעולה במשרד הרישוי.

 

איזה חלפים אתה צריך? אצל שאשא (ליד גל אור) בת"א יש לא מעט חלפים אבל לא תמיד הוא מוצא אותם... צריך סבלנות איתו.

הרבה חלפים ל 633 זהים לחלפים לב.מ.וו חדשות יותר ואפשר למצוא בהרבה מקומות, כמו קמור ואיביי.

פורסם

נחמד לראות עוד אחד בפורום! גם אני התקשתי עם חלקים מסויימים אבל הרכב שלך הוא שנת 82', כלומר מבוסס- E28 -הסדרה 5, אז רוב החלקים צריכים להיות זהים, ויהיה הרבה יותר קל למצוא E28 מאשר E12 כמו אצלי, זה בטוח.

אם אכן תמצא מקום אם חלפים לE24 אני אשמח לשמוע.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה על העזרה.

נפגש במפגשים של המועדון אתחיל להגיע בימי שישי כשאסיים את הרישוי לרכב.

אגב אני בפורום בעיקר בחלק המשפטי מנסה לעזור לחברים שמעורבים בתאונות כשמאי רכב

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
תודה רבה על העזרה.

נפגש במפגשים של המועדון אתחיל להגיע בימי שישי כשאסיים את הרישוי לרכב.

אגב אני בפורום בעיקר בחלק המשפטי מנסה לעזור לחברים שמעורבים בתאונות כשמאי רכב

 

תתחדש לגבי הסטאטוס של הרכב.

לגבי חלפים, רובם מחו"ל, דרך האי.ביי או דרך ספקים העוסקים ברכב זה.

לי יש כתובת אחת שמתמחה ברכבי ב.מ.וו מסדרה 6 והיא נמצאת באנגליה, השירות יעיל ומהיר ולאורך שנים הוברר לי שהם גם יחסית זולים מהספקים האחרים או לפחות כמוהם, אבל איכות השירות והמישלוח - יוצאים מן הכלל.

החברה היא JAYMIC.

האתר הוא : http://www.jaymic.com/

בהצלחה.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...