Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש השרון (20.1.12)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהנו:

 

img4586aa.jpg

 

img4561a.jpg

 

img4562a.jpg

 

img4563a.jpg

 

img4564au.jpg

 

img4565a.jpg

 

img4566a.jpg

 

img4567az.jpg

 

img4568a.jpg

 

img4569ag.jpg

 

img4570a.jpg

 

img4571a.jpg

 

img4572a.jpg

 

img4573a.jpg

 

img4574a.jpg

 

img4575a.jpg

 

img4576a.jpg

 

img4577ap.jpg

 

img4578a.jpg

 

img4579a.jpg

 

img4580a.jpg

 

img4582a.jpg

 

img4583ag.jpg

 

img4584a.jpg

 

img4585ai.jpg

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

בכל פעם שאני רואה E21, אני מתפעם מהדינמיות של העיצוב שלה(יפה יותר מ-E30, לטעמי). הדגם הזה הושק ב-1975, אבל העיצוב עדיין טרי ועדכני. קלאסית אמיתית.

 

לפני 20 שנה כמעט ורכשתי אחת, 323i לבנה מהרצליה. יום אחד עוד אעשה "תיקון" בעניין.

 

img4575a.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מסכים בהחלט.

ה E21 החליפה את סדרת 02 של ב.מ.וו ב 75' ולמעשה היתה כמעט זהה לה מכאנית, למעט מערכת ההיגוי; לסדרה 02 היה הגה תיבה ותפוחים ואילו ל E21 היה הגה מסרק.

המיתלים האחוריים נותרו בתצורת זרועות חצי עוקבות, מיתלה קומפקטי מאד בממדיו, והוא זה שהיה אחראי להתנהגות הכביש הבלתי צפוייה של המכונית, שהחריפה בדגמי ה 6 בוכנות, שעקב משקל קל נהנו מביצועים מצויינים.

עוד הבדל ניכר בינה לבין ה 02' הוא עיצוב הפנים ואיכות הגימור.

סדרת ה 02 סבלה מעיצוב פנים מיושן למדי, בעוד שסדרה 3 נהנתה מעיצוב פנים מרשים, ולראשונה בב.מ.וו הוצגה סביבת נהג שכללה לוח מחוונים קעור שכוון לנהג, עם לוח מחוונים שהואר באור אדמדם.

קו עיצובי זה ליווה את כל דגמי ב.מ.וו שנים רבות לאחר מכן.

גם איכות הגימור היתה מרשימה ועלתה בהרבה על זו של הדגמים שקדמו לה.

ההבדל העיקרי בין ה E21 ל E30 היה בעיקר במיתלה האחורי - ל E30 היו זרועות עוקבות מלאות, מה שתרם להתנהגות כביש סלחנית בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כל הכבוד ארז על התמונות ממפגש סובארו וגם ממפגש השרון

נחמד מאד שאתה מגיע לשרון כל פעם אחרי מפגשי סובארו

וגם מצלם

שבוע טוב

שלי

פורסם

לחברים ממפגש סובארוהוליק,

תודה על הביקורים שלכם במפגש השרון מעת לעת.

 

דניאל, מאחל לך סיום מוצלח של הפוליש, והנאה רבה.

 

?attid=0.112&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

ארז, תודה על התמונות שהעלית מהמפגש,

ו"במקרה" יש לי תמונות שלך מאותו שישי האחרון...

 

?attid=0.106&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.109&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

את תמונות הרכבים העלה ארז בצורה נהדרת,

לכן אתרכז כעת באנשים שמאחורי הרכבים.

 

 

 

?attid=0.113&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.115&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

 

?attid=0.116&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.117&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

 

 

?attid=0.118&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.122&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.119&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.120&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

 

?attid=0.123&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

כן, היה "מישהו" שהיה לו קרררררררר

חבש כובע גרב וזלל סחלב.

 

 

?attid=0.126&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

 

?attid=0.128&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

פאפא פרחי מחפש משהו בגוגל

 

 

?attid=0.130&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.134&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.135&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.137&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.143&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.154&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.141&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.163&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.103&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.102&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.89&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

תמונות שצולמו בסיום המפגש,

בחושך מוחלט.

 

טנדר פיז'ו 404 - רכב אמיתי, אותנטי ומיוחד לטעמי.

 

 

?attid=0.156&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

?attid=0.160&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

 

 

זה הכל למקבץ הנוכחי,



להתראות בשישי הקרוב

 

במפגש השרון בגעש.

 

?attid=0.84&disp=emb&view=att&th=13500e5e8dc5703d

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

.

 

שלי בוקר טוב.

 

ניסיתי לתקן את התצוגה.

 

אנא בידקי אם את יכולה לראות את התמונות.

אןם לא - ניתן לראות אותן (ועוד תמונות רבות מהמפגש) בכתובת:

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.258639434208979.61623.100001887728041&type=3&l=e389262444

 

יום טוב, ובריאות

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
.

 

שלי בוקר טוב.

 

ניסיתי לתקן את התצוגה.

 

אנא בידקי אם את יכולה לראות את התמונות.

אןם לא - ניתן לראות אותן (ועוד תמונות רבות מהמפגש) בכתובת:

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.258639434208979.61623.100001887728041&type=3&l=e389262444

 

יום טוב, ובריאות

 

אבי.

 

בוקר טוב אבי,

בהודעה שלך בשרשור עדיין אצלי במחשב יש Xיקסים במקום תמונות

אבל הצלחתי לראות את התמונות בקישור לפייסבוק שצירפת - תודה

ידעתי שאפשר לסמוך עליך :wink:

יום טוב

שלי

×
×
  • תוכן חדש...