Jump to content

talweiss

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של talweiss

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני מחפש רכב אמריקאי קלאסי(קאדילק ישנה, פורד מוסטנג) משהו שמשדר אווירה של העיר דטרויט בארה"ב, לצורך צילומי קליפ אינטרנטי לזמר מפורסם. הצילומים ביום חמישי הקרוב ונצטרך את האוטו רק לכמה שעות, כמובן שהרכב יישמר בקפידה רבה ושבעלי הרכב ייזכו גם הם ליחס חם ונדיב. אם אתם מכירים מישהו שמעוניין להשוויץ באוטו שלו בקליפ שייעשה הרבה מאוד צפיות, או אם לכם יש אוטו כזה אני אשמח אם תצרו איתי קשר. טל - 052-4843702 [email protected] המון תודה!
×
×
  • תוכן חדש...