Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סיקס 75' ופירקתי לו את הבושינג הקדמי בשביל לשים תותבים חדשים. לצערי התותבים העליונים הישנים תקועים- אלו תותבים מחוזקים=עם ברזל, ניסיתי מכות עם בוקסה ופטיש שני קילו אבל זה לא עבד.

רעיונות?

מצורפת תמונה של אחד העקשנים...

ppp.jpg

פורסם

בורג שאתה משחיל בתוך בורסה גדולה ומצד שני אום יותר קטן מקוטר הבושינג ותתחיל לסובב עד שיצא , או על פרס, זה יצא רק בלחץ לא בחבטות

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

תכניס מסורית ותנסר בעדינות את הצינורית הפנימית ,את הגומי ואח"כ את הצינורית החיצונית של התותב וכך הוא ישתחרר תדפוק אותו החוצה עם אזמל חד,יש כאלה ששורפים את הגומי עם ברנר מוציאים את החלק הפנימי ואח"כ עם ניסור ואזמל חד מפרקים את החלק החיצוני זו עבודה ליותר מקצועיים, גם מסוכן לעבוד על הרכב עם ברנר, במקרה שלך זה קדמי ורחוק ממיכל הדלק.לפני הכנסת התותב החדש החלק את השטח ותמרח קצת גריז,אתה יכול להכניס אותו עם בורג ,אום ושתי דיסקיות עבות מאד.או לסגור במלחציים גדולות.

אריק

פורסם

השיטה שקובי הביא יותר פשוטה מניסיון,

רק שקשה להסביר אותה במילים,

אני אחפש סירטון ברשת.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אם התותב יצא עם בורג לתוך בוקסה (כוס) זה בודאי יותר מהיר ופשוט אבל הרבה פעמים זה תפוס מחלודה (ומדובר בג'יפ) ולכן השתמשתי בשיטות יותר אגרסיבייות לשיחרור.

אריק

פורסם

תודה לכולם, אתחיל בשיטה הפשוטה יותר של בורג ואום ואראה אם יש צורך בשיטות אגרסיביות יותר. אדווח התקדמות...

פורסם

אתה יכול לנסות לחמם את החלק החיצוני,

או לקרר את החלק הפנימי.

מה שקורה בחימום החלק החיצוני יתרחב מעט\ ובקירור החלק הפנימי יתכווץ.

 

כמובן שצריך להיזהר וכבר ראיתי חברה שמחממים פלטת ברזל ומצמידים אותה לחלק החיצוני.

השיטה הכי מהירה ונקיה שראיתי עד היום חוץ מחולץ יעודי.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

השיטה שהציע אריק,ניסור הבושינג,מנסיון זו השיטה הקלה ביותר וללא מאמץ מיותר.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

בוא נחשוב בורג ובוקסה וראצט הרכבה וסיבוב ללא מאמץ.

ניסור... להזיע ולעבוד כמו חמור הרבה יותר זמן...

כן ממש קל בלי מאמיץ מיותר

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
בוא נחשוב בורג ובוקסה וראצט הרכבה וסיבוב ללא מאמץ.

ניסור... להזיע ולעבוד כמו חמור הרבה יותר זמן...

כן ממש קל בלי מאמיץ מיותר

 

 

אצלי באוטו - כשהייתי צריך לחלץ את הבשינגים של תת השלדה האחורית - השיטה המשולבת עבדה:

1. שריפה של החלק מהגומי עם ברנר

2. שימוש בהברגה ארוכה משולבת בבוקסה - והופ - הענין חולץ.

 

 

באופן מפתיע - אחרי שאוכלים מלא חרא עם הצד הראשון, העבודה על הצד השני היא ממש piece of cake...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...