רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
איך מתמחרים רכב אספנות לפני ואחרי השיפוץ? הבעיה שכל מחיר נשמע הגיוני. לדוגמא, חיפושית משופצת הייטב כמה אמורה להעלות? לי כל מחיר נשמע הגיוני. עבור רכב כזה גם 10000 נשמע לי הגיוני, גם 30000 נשמע לי הגיוני וגם 50000 נשמע לי הגיוני. אני מתכוון שהכל נשמע הגיוני ובפערים גדולים מאוד. אז איך מחליטים מה המחיר בערך? יש איזה מקור? סטנדרט?
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
1הפליימוט
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מחפש לקנות טלבוט סמבה קבריולט בכל מצב למי שיודע למי שמכיר ?! בזמנו היתה לי 82 שרכשתי מאחד המנהלים של מכון וויצמן הרכב היה בצבע חום מיטלי יפיפה גג בצבע חום בהיר זה היה לפני בערך 8 שנים והיתה עוד אחת בצבע כחול מיטלי אם משהו יודע משהו אשמח למידע
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
1....
הודעה אחרונה מאת Dr. volvo, -
- 1 תגובות
- 627 צפיות
מתי מתקיים השנה האירוע ע"ש ניר עוזדור ז"ל .
הודעה אחרונה מאת בכר יעקב, -
- 29 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
נגנבה היום מחניון הדולפינריום. היא מודל 1977. מה עושים? ממה מתחילים?
הודעה אחרונה מאת מיניקיפוד, -
- 17 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
יש לחבר שלי רכב שעמד ונסע באיזור ים המלח וכל התחתית של האוטו חלודה ברמות קשות. אין לצערי תמונה של הרכב, אבל זה נראה לא פחות גרוע מהתמונה שצרפתי שמצאתי בגוגל. ממש ככה . איך נפטרים מדבר כזה ? ניקוי חול ? ומה אז ? תוך כמה שעות זה יחליד מחדש ? מה הפתרון ? יש איזה חומר שמסיר חלודה שיכול ממש להעלים את החלודה הזו ? מדובר ברכב בן 10 שנים שנוסע ומה אז ? איך מגינים על החלקים שלא יחלידו ? להתיז שעווה ? לצבוע ? אשמח לעצות. תודה
הודעה אחרונה מאת shalom84, -
- 1 תגובות
- 747 צפיות
מצאתי אחת הבעייה היחידה שיש לה הגה ימני... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4231649,00.html
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
5 ימים באיטליה. כמה דברים שראיתי... זה לאסף.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 5 תגובות
- 799 צפיות
שלום חברים, וולוו 244, מודל 83, מנוע 2.3. בעבר שמתי ברכב נוזל של פריסטון. האם יש נוזל ספציפי המיועד לרכב הזה? אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אחרי העדרות של כמה שבועות בשל חגים, השקות ראלי ועוד אירועים שמארגן המועדון לכבודנו, חזרנו היום למקום המפגש בנס ציונה. בשיא הספונטניות ארגן מר מילוא חבורת MGB לתפארת המותג והחברים, וממש במקרה מולן נפגשה חבורת חיפושיות צבעונית. יופי של חזרה הביתה. הנה כמה מאנגליה בין פרחי הסיגלון - שיהיה לנו טוב: ועוד - מציצים מתחת למכסים
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
חידת זיהוי
מאת ירון פ- 3 תגובות
- 973 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=287791&stc=1&d=1337451280
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני בתהליך שיפוץ של נובה 1979, מחפש תפוחי הגה , חיפשתי באיביי ואני לא סגור מה בדיוק, תודה , בנוסף האם מומלץ לשדרג רק דרך איביי או שיש דברים מומלצים בארץ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
חידת זיהוי
מאת adig1971- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה הדגם ? שנה ?
הודעה אחרונה מאת עדן אלימלך, -
מחפש לקנות בד לגג סקאי לפי מטר או מי מתעסק עם זה היום?
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 3 תגובות
- 935 צפיות
ובכן - אני קצת משוחד לגבי המודלים המופעים - אבל אני בטוח שלא תהיינה תלונות http://www.youtube.com/watch?v=KHowN6tzcFM
הודעה אחרונה מאת ori0610, -
חיתוך במנוע פיאסטה 83 1 2
מאת נדב50- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במהירות של 100 המנוע חותך, קרבורטור חדש וובר ,משאבת דלק חדשה , פלגים חדשים. מה יכולה להיות הסיבה?
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
תל אביב בשנות ה30 בצבע???? מי מזהה את הרכב הקטן התכלת ב0.58??
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, עניין אותי אם מישהו ראה או יודע על בעלים של מכונית הDelorean DMC-12, להרבה אנשים הרכב מוכר מ"בחזרה לעתיד". אשמח לשמוע עליו (אמינות, שכיחות, ייחודו מרכבים בתקופתו...) יותר מאנשים שמכירים את הרכב או מכירים בעלים של רכב כזה. דף הרכב בויקיפדיה: http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12 תודה.
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
הצעה לשיפור סוסיתא 1 2
מאת YHS-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
כידוע משירשור אחר אני משפץ סוסיתא. היא נראית לי קצת משעממת וחשבתי לשפר אותה כדי שתהיה יותר משמעותית על הכביש. 1. מאחר ואני במילא עושה עבודות פיברגלס, חשבתי להשיג גריל של רולס, אולי מאיזו חיפושית ולהרכיב מקדימה. זה גם יתן לי קרור יותר טוב. 2. מאחר והיא מסחרית אני רוצה לשים חלונות. אבל חשבתי על מבנה אחר, של שני חלונות בכל צד. כך יהיו חלונות לנוסעים וגם לתא המטען, שעליהם אוכל לשים וילונות ולא יראו מה במטען. (זה בסדר, אשים גם וילון לרוחב מבפנים וגם על הדלת האחורית). 3. אני רוצה לשים ג'אנטים מגנזיום, אולי יותר רחבים, שהאוטו יסע יותר טוב (אני גם מתכוון לשים לו בשלב הבא מנוע גדול יותר, אז לא לדאוג). 4. להשלמת המראה אני רוצה לשים לו סנפיר כריש. אבל אני פוחד שמאחורה ל…
הודעה אחרונה מאת YHS, -
-
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
..1..
הודעה אחרונה מאת רם מילון, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשיעור חלקי מכונות הציג המרצה את התמסורת המצולמת. הוא גם סיפר לנו באיזה רכב היא הגיעה. מזהים?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
הרבה אדום בעיניים:
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
ראלי יפו ירושלים-מועדון החמש בחסות עיריית ירושלים, מוזיאון ישראל וקאר איסט 11.5.12 1 2 3 4 7
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 102 תגובות
- 23.3 אלף צפיות
ראלי יפו ירושלים- מועדון החמש בחסות עיריית ירושלים, מוזיאון ישראל, מוזיאון ארצות המקרא וחב' קאר איסט בע"מ מקבוצת לובינסקי המשווקת את המותג MG. להחזיר עטרה ליושנה בכוונת מועדון החמש לחדש את מסורת הראלי בירושלים, על מנת להגביר את פעילות המועדון בירושלים, ליצור קשר עם הקהילה, לעודד את התיירות לירושלים ולשתף פעולה עם תושבי ירושלים רבתי. האירוע יתקיים בסמיכות ליום ירושלים, ביום שישי, 11.05.12, משעות הבוקר עד הצהרים. מיקום האירוע: רחבת החנייה של מוזיאון ישראל ירושלים. אירוע זה הינו חלק מאירועי יום ירושלים אשר יתקיימו ביום א' כ"ח באייר 20.05.12. חברים המציגים רכב כולל בני המשפחה יוכלו להיכנס למוזיאון ביום האירוע ללא…
-
-
רציתי לקבל מידע על bmw 518 שנת 82 לא מצעתי עליה הרבה מידע באינטרנט ואפילו באי ביי אין אותה או חלקים שלה והחריטות EUR זה בגלל שהיא מיובאת ?
הודעה אחרונה מאת אסף, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 9 אלף צפיות
מצאתי ברשת תמונות נדירות של רכבים נדירים ששרתו בצהל
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשישי האחרון, התפרסמה כתבה עלינו יניק ואהרון, חובבי שימור הרכבים בצפון (קרית ביאליק). תודה לעיתון הד הקריות ולרותם הכתבת המקסימה. יניק ואני הכרנו בזכות התחביב, ושניינו נהנים משיקום ושיחזור הרכבים וממפגשי חובבי שימור הרכבים בצפון. תודה לבנות הזוג שלנו לעזרתם ותמיכתם בתחביב ובתקציב. מצורף הכתבה ב- pdf בשני עמודים נפרדים. כן ירבו כתבות עלינו חובבי שימור הרכבים בצפון. כתבה על יניק פרל ואהרון כסאר-עמוד 1.pdf כתבה על יניק פרל ואהרון כסאר עמוד 2.pdf
הודעה אחרונה מאת Amotz, -
-
- 1 תגובות
- 695 צפיות
שלום לכולם אני משפץ מתלה קדמי של חיפושית ורציתי לדעת אם יש איזה מדריך איך להרכיב אותו ? בעיקר מה הדרך הנכונה להחזיר את הזרועות העליונה והתחתונה כי ניראה שיש שיטה מסויימת שאני מצליח לעלות עליה.
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 0 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
קולנוע צרפתי במיטבו וגם אחלה הזדמנות לראות מכוניות צרפתיות משנות ב 70 במלוא הדרן : קישור לסרטון :
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
. שלום חברים. לאחרונה יש עודף מבורך של פעילויות. מועדונים/מפגשים/תצוגות וכד', מאחר וכך, קורה לא אחת שארועים מתנגשים באירועים אחרים. נתקלתי בהודעה על מפגש רכבי אספנות ברמת השרון ביום שישי 18.5.12 בשעות 14:00 - 10:00! שימו לב לשעות, הן חריגות ומאפשרות להגיע לאירוע בלי לוותר על מפגש אחר. מעניין. .
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 229 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Moshe c
- elibaba
- RedLabel
- Ragnar
- eran_k
- santiago
- danbr
- יובל .מ.
- carsgo
- hondacivic02es
- nechmya
- שביט
- ETStudio
- David32
- gpro
- yor2
- דובצע
- hunter22
- גולדן191
- Amitbak
- hs10480
- Roy142
- danielos
- meir_gi
- ISRAEL4theWIN
- motior
- פולו,גולף
- איציק נ.
- barak5915
- BoazB11
- DareDevil
- mcshmupi
- ניקו פ.
- אור1111
- Avia
- eyalgr
- shahar188
- אהרן ג
- yoav911gt2
- amital4
- natco
- thazethaze
- outnex
- farkash7
- yahaga
- matanff
