Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי אתה טועה בגדול

המשטרה לא תעשה כלום

אחרי גניבת ה75 שלי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=389729

מצאתי ששכן ליד מקום החניה הפעיל מצלמות במעגל סגור - ביקשתי את אישורו להראות את החומר למשטרה

למשטרה הפניתי את המידע כולל שם וכתובת של האיש - אחרי שבוע התקשר אלי שוטר לשאול איך הגעתי אל האיש כי הם לא הצליחו...

אל תתלה תקות בעבודת המשטרה

 

צודק, לא להודיע למשטרה ולחכות שהרכב יהיה מעורב בשוד/רצח/פגע וברח.

פורסם

לא צריך ללכת רחוק עד לרצח. מספיק שהגנב יעבור באדום או ייתפס במצלמת מהיאות בשביל לסבך את בעל הרכב.

2pac, ג'וניור GT לא התכוון שלא צריך לדווח על הגניבה, אלא שלא יצפה שהמשטרה תנקוף אצבע כדי לאתר את הרכב.

פורסם

בחניון הדולפינריום יש מצלמות על השערים.

אבל אין להם שום מוטיבציה לשתף איתך פעולה.

עם המשטרה - אולי ישתפו פעולה. ואולי יטענו שההקלטה בלופ וכבר נמחקה. לכן צריך למהר.

 

אסף.

פורסם

תודה לכולם

הרכב לא נגרר, כי הוא חנה בחניון.

נעשתה פנייה למשטרה.

הרכב, אגב, אינו בבעלותי, אלא של חבר קרוב, אבל יש לי איזושהי אחריות, כי אני הכנסתי אותו לעניין, עם תקווה לרכוש ממנו יום אחד את הרכב כשאוכל לחזור לדו-מושבי.

הרכב לא היה מבוטח, אבל זה לא המועד הנכון להטיף מוסר לבעליו.

האם בוודאות יש מצלמות בחניון הדולפינריום? הם טוענים שלא.

 

אני לא כל כך מבין מי יגנוב רכב נדיר כזה. אני מאוד מקווה שלא בהזמנת אספן עם רכב דומה. אני מאמין שהאספנים כולם אינם מהסוג הזה.

פורסם

פייסבוק ומהר !

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

זה בפייסבוק מהדקה הראשונה שהגניבה התגלתה, עם בקשה לשתף.

לצערי, בודדים מאוד מ 400 ״חבריי״ חשבו שזה שווה שיתוף.

אודה מאוד למי שפה, אם יוכל לעשות אותו הדבר.

אני נקרא בפייסבוק eitan cassif

העליתי את זה גם לדפים בפייסבוק של IVC אספני רכב ושל מועדון החמש.

פורסם

בזמנו גנבו באילת מרצדס נדירה וחיפושית מיוחדת מירושלים ועוד מספר רכבים.אם הם היו נוסעים בארץ כנראה היו מזהים אותם.מכאן המסקנות לצערי הן או פירוק מקומי או שטחי הרשות ,או ירדן.

בן אדם משקיע הרבה כסף, אהבה וזמן ובסוף בא או באים הגנבים השפלים וקוטפים את היצירה .

היו גם מקרים שנמצאו רכבים כמו הסיטרואן דיאן הצהובה שנגנבה מאזור חיפה ונמצאה צבועה אחרת בשפרעם.

גם שלמה גדרון מצא את רכבו ,אבל ברי המזל לא רבים.

מלא שוהים בלתי חוקיים מסתובבים חופשי חלקם באים לבצע עבירות או מבצעים אותם במזדמן כמו שהיה בגן העיר בתל אביב.ישנם שבאים לשם הפרנסה בלבד.אבל אם הוא בלתי חוקי מקומו לא כאן .כשתופסים אותו מביאים אותו למחסום ולמחרת הוא חוזר.

יש גם גנבים מקומיים רבים. אם הם הצליחו הפעם או פעמים אחרות בעבר אין ספק שיחזרו לחניון.

בכפרים בשטחי C יש הרבה רכבים שנוסעים ללא מספרי רישוי ,ישראלים או פלסטיניים ומעניין מה מקורם.אין במחסומים בדיקת כניסת רכבים לשטחים אלא רק לתוך הקו הירוק אז לדאבוני מקלים על גנבי הרכב והרכוש.ומי לא ירצה רכב מיוחד כזה בכפר שלו.

מקווה בכל זאת שסתם גנבו אותו לשם נסיעה וימצא במהרה.

בברכת הצלחה אריק

פורסם

יתכן מאוד שבקרוב תקבלו טלפון עם הצעת כופר. קורה, והרבה.

 

כואב הלב....

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

הי איתן,

נכנסתי לדף הפייסבוק שלך ע"מ לשתף אבל הפרסום על הגניבה לא נראה למי שלא רשום כחבר שלך...

פורסם
הי איתן,

נכנסתי לדף הפייסבוק שלך ע"מ לשתף אבל הפרסום על הגניבה לא נראה למי שלא רשום כחבר שלך...

 

עשיתי שיתוף דרך הפוסט של מועדון החמש. אצלו בקיר אין משהו כזה.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...