Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי ברשת תמונות נדירות של רכבים נדירים ששרתו בצהל

77903251.jpg

25009789.jpg

16188441.jpg

27191168.jpg

22862347.jpg

26654608.jpg

33490695.jpg

65243032.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

ואז מצאתי עוד תהנו

93140629.jpg

99591688.jpg

16188441.jpg

78234071.jpg

38969044.jpg

79805702.jpg

89439794.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

אחלה קבץ של תמונות. מזכיר נישכחות.

ודבר הכי מענין הוא הג'יפ האמפיבי במיקבץ הראשון. דגם נדיר מאד. כלי אמפיבי על מיכב של MB

לא ידעתי שהיה כזה באצנו

אריה

פורסם

מדהים .

אני בעד לאחד שירשורים .. רק בשבוע שעבר נפתח אחד צבאי..

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

ודבר הכי מענין הוא הג'יפ האמפיבי במיקבץ הראשון. דגם נדיר מאד. כלי אמפיבי על מיכב של MB

לא ידעתי שהיה כזה באצנו

אריה

 

ה-SEEP דווקא הורכב על ידי פורד ולא וויליס ועשה שימוש במכלולי הגיפ GPW שיוצר על ידי פורד במתכונת דומה לוויליס MB.

 

היו בצהל מספר כאלו. לפי סיפורים ששמעתי היו לפחות 4 והם סיימו את חייהם באיזור אילת לאחר ששוחררו מצ"הל ושימשו כרכב טיולים המשלב מעבר בים (הסיפור/שמועה - מדברים על סופם בהטבעתם בים).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
מצאתי ברשת תמונות נדירות של רכבים נדירים ששרתו בצהל

 

 

אתה יודע... מקובל ברשת לא להעתיק תמונות ללא אישור ובטח לא כאשר נמנעים ממתן קרדיט. זאת כאשר לגבי חלק מהתמונות אתה בטח יודע למי הזכויות.

פורסם
אחלה קבץ של תמונות. מזכיר נישכחות.

ודבר הכי מענין הוא הג'יפ האמפיבי במיקבץ הראשון. דגם נדיר מאד. כלי אמפיבי על מיכב של MB

לא ידעתי שהיה כזה באצנו

אריה

 

אריה, דווקא אתה??? :oops::wink:

זהו SEEP, מתוצרת פורד דגם GPA.

מעטים כאלה הגיעו לחיל הים הישראלי.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אחלה קבץ של תמונות. מזכיר נישכחות.

ודבר הכי מענין הוא הג'יפ האמפיבי במיקבץ הראשון. דגם נדיר מאד. כלי אמפיבי על מיכב של MB

לא ידעתי שהיה כזה באצנו

אריה

ובכן אחדש לכם - אתם בוודאי יודעים מה גילי ובן כמה הייתי בשנת 48.

התמונה של הג'יפ הזה, שהיה לי הכבוד לראותו במצעד השני של יום העצמאות הראשון, נסע בשיירה עם חיילי חיה" הישראלי.

(המצעד הראשון לא צעד, מאחר וליד הבית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בת"א, פרץ הקהל מרוב שמחה לתוך הצועדחם והמצעד פסק מללכת).

נשכחות, נוסטלגיה ובעיקר מזכיר את הגיל.

מצא משה

פורסם

מה הפליאה, לא, לא ידעתי שהיו כאלה במחוזותנו. ואגב השמועה על הטבעתם באילת. אתה מבלבל בינם לבין הdukw הדאק.

אלה אכן שימשו את החברה הגיאוגרפית וסופם שהוטבעו כך אומרת השמועה במזח נמל הנפט. אחד כזה ניראה בסרט כץ וקרסו עולה מן המים

אריה

פורסם

הדה שבו שמצולמת כאן באחד התמונות היא הדה שבו שעומדת במוזיאון חיל האוויר בחצרים. (רק חבל שמדובר באישראבלוף שכן הדה שבו הספציפית הזאת מעולם לא הייתה בצבא. מדובר ברכב שנועד להמחשה בלבד וכמובן שזה לא מצויין שם)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

מי מזהה את 2 הרכבים האלה? ומה שנת יצורם בערך?

ואת האוסף המכוניות המוזחות בתמונה מתכוון לשפץ\לשמר? (הסוסיתות, הערימה של הריקשות הצהובות והמשאיות)

33490695.jpg

77903251.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
הדה שבו שמצולמת כאן באחד התמונות היא הדה שבו שעומדת במוזיאון חיל האוויר בחצרים. (רק חבל שמדובר באישראבלוף שכן הדה שבו הספציפית הזאת מעולם לא הייתה בצבא. מדובר ברכב שנועד להמחשה בלבד וכמובן שזה לא מצויין שם)

קבל במבצעית

 

91911660.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

×
×
  • תוכן חדש...