Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחום,שלא תדעו עד צער ,ליבי אתך

יהיה זיכרו ברול

אנריקה

BMW 1502 :beerchug::**,FIAT 128- '79 **RAMBLER AMERICAN 1964:sissies:** ENRIQUE ZAYFERT ** KARMIEL **

 

פורסם

נחום היקר, שלא תדעו עוד צער,

מקריאת השורות על סיפור חייו - הוא באמת היה אדם מדהים ומרתק...

יהי זכרו ברוך.

בברכה!

יונתן.

פורסם

למשפחת קדמיאל היקרה,

 

לצערי, ביקרתי בפורום עכשיו, לאחר פגרה של מספר שבועות, בעקבות לידתה של בתי הבכורה לפני 7 שבועות, דבר ששינה קצת את סדר היום והפנאי לצפות במכשירים כמו טלויזיה ומחשב (קארספורום), ולכן את מועד האזכרה איחרתי, לצערי.

 

קראתי בשקיקה וצפיתי בתמונות של הזוג היפה, גיא ומורן, באתר לזכרו של גיא ז״ל, והלב נקרע!

נשמע ונראה שהבחור באמת עומד בכל הפרמטרים להגדרה המחייבת שלעיתים נאמרת בקלות מדי - ״מלח הארץ״.

 

גם אני, לצערי, איבדתי לפני כ 8 שנים את אחותי הקטנה למחלת הסרטן הנוראית, והיא בת 19 ושבעה חודשים בלבד!

אני כבר לא יודע מה עדיף - לו היתה מספיקה להתחתן, או לא - וזה גם לא באמת משנה.

 

אני יודע שאובדן כזה נוגע ומשנה את כל אחד מבני המשפחה, ושגם אם חלים הרבה שינויים לטובה, והפרופורציות נעשות נכונות יותר, את האבידה אין להשיב!

 

אני מתנחם בכך שכחובב רכב מושבע, אשר מלווה את ה״סצינה״ המוטורית כבר שנים רבות (קניון ר״ג, אוניברסיטת ת״א, נוקיה, געש ועוד...) יש לי העונג ״להכיר״ (אמנם רק מהצד, מהיותי נחבא אל הכלים בסיטואציות מסויימות...) את נחום קדמיאל, אשר מ״היכרותי״ זאת עימו, נראה לי איש מקסים ומיוחד, צנוע ותורם, ובעל מעלות נוספות, שקצרה היריעה, שגורמות לאנשים מסויימים להתחבב עליי!)

 

אנצל את ההזדמנות לנסות ולנחם את המשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער, שתדעו רק דברים משמחים, ושתמשיכו למצות ולחיות כל יום עד תומו!

 

שולח חיבוקים וניחומים,

עידו בירקנפלד.

פורסם

נחום,

אנחנו איננו מכירים אך קראתי על בנך ז"ל ולא יכולתי שלא לרשום משהו.

בחייו הקצרים הספיק כל כך הרבה,

ועוד בשפיץ של השפיץ.

 

בזכות בית מיוחד גדלים כאלו ילדים,

בזכות כאלו ילדים שווה לחיות בארץ הזו.

 

שתדעו רק בריאות ונחת,

אלעד.

פורסם

למשפחת קדמיאל: משתתף בצערכם, ושלא תדעו עוד צער! יהיה זכרו ברוך!:-(:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...