רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4253369,00.html
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חגיגה כפולה במפגש הצפוני, הרמת כוסית, עוגה הונגרית וברכות ליום הולדתו של אמוץ דור, שתמשיך להפתיע ולדאוג לנו בצפון לדברים הגדולים והקטנים שעשית, ותעשה. מפגש מרגש, מלא חן ורעש אגזוזים, של צעירים ובוגרים חברי מועדון אלפא רומיאו ישראל IAROC. תודה לאורחים ממועדון מאלפא רומיאו ישראל לביקור הנוסף במפגש הצפוני. להתראות מחר במפגש המשפחות בקאנטרי.
הודעה אחרונה מאת 123roni, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, מבקש המלצות לחשמלאי רכב בעל ידיים עדינות, סבלנות אין קץ וכבוד לרכבים ישנים. (רצוי גם הבנה בחשמל רכב...). עדיפות מאזור השרון. תודה
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, קרוב משפחה מעוניין להכנס לתחום ולרכוש SL 450. מכיוון שנסיוני הדל גדול בקצת מנסיונו המועט הוטלה עלי המשימה לעזור לו באיתור רכב. את עיננו צדה מודעה של רכב מסויים, ומשיחה שערכתי עם המוכר התברר כי: 1. הרכב יובא זה עתה לארץ 2. לא ניתן יהיה לעשות העברת בעלות בזמן הקרוב... אך יחד עם זאת המוכר טען כי ניתן לבצע שיעבוד של הרכב לטובת הקונה עד למועד בו תוסר ההגבלה על האפשרות להעביר בעלות. האם משהו מכיר פרוצדורה כזו? האם היא חוקית? והאם השעבוד אכן מהווה הגנה עבור הקונה מכל עניין של תביעה וכיוצ' כלפי הבעלים הרשום אם וכאשר? המחיר יחסית אטרקטיבי אבל לאור הנ"ל האם כדי להתקדם איתו או לעזוב את העניין ולעבור לרכב הבא? תודה אורן
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים! זאת החיפושית שלי..... כבר מעל לעשרים שנה ללא רישוי. שוכבת שנים ללא תזוזה חצי שרופה ומפורקת בתוך מגרש פרטי וסגור באזור המרכז. אז איך לעזאזל קיבלתי עליה דוח חנייה מעיריית אילת ?! תעלומה.....
הודעה אחרונה מאת asaf572, -
- 2 תגובות
- 643 צפיות
שלום לכולם מעוניין לדעת מה אני אמור לעשות קודם (סליחה מראש על הבורות) האם לרכוש את הרכב ואז להוציא רשיון יבוא? מעוניין לקבל את כל הדרך שאני צריך לעבור כדי ליבא רכב בכתוב כמובן שלב אחר שלב מודה לכולם ומקווה להצטרף למשפחת האספנים בעתיד הקרוב.
הודעה אחרונה מאת mdvir, -
אני מחפש פחח לטובת ביצוע פחחות וצבע כללי לסמוראי. אשמח לקבל המלצות, מחפש עבודה טובה במחיר שפוי. תודה,
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לצערינו לא בארץ, אלה בחו"ל... נתקלתי בתמונה הבאה ואף אחד מהאנשים שאני מכיר לא ממש הצליח לזהות את הרכב. האם מהפורום תגיעה הישועה ? חייב לציין שהיא נראת ממש יפה לדעתי.
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 818 צפיות
שלום, מישהוא מזהה את הרכב הזה? מה שם היצרן והדגם?
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
גם ברשימת הכשלונות של אוטוקרס, יש למכונית הזו מקום של כבוד. הגלבוע עם מנוע פורד הושקה ביריד המזרח בתל-אביב ביוני 1966, ויוצרה בעשרה עותקים בלבד. קראו כאן מדוע לא היה לה כל סיכוי - http://israelmotorindustry.org/autocars-gilboa-1966
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4 אלף צפיות
היה מפגש מדהים, מאוד ססגוני, המון תודות לקובי בן ניסן על שיתוף הפעולה, לגיל, מאיה, רמי ורפי על הארגון והארוח. השקנו שתי אלפות מדהימות GTV 1750 1971+GTV 2000 1973, קיבלנו הרצאות מאלפות מרפי הבעלים של ראלקס בנושא המוזיאון שלו ומרם אבגי האמן בנושא שיפורי מנועי אלפא רומאו קלאסיות. מי שצילם נא להעלות לכאן תמונות, לצערי הייתי עסוק בארוע ולא צילמתי מספיק תמונות של חברי מועדון החמש שהגיעו. את התמונות ניתן לראות בקישור הבא הפתוח לכל: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.340775122659815.73647.100001819902127&type=1&l=0598db84a8
הודעה אחרונה מאת Ofer, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היום חברתי הסבה את צומת לבי (דרך חידון) לקיומו של הדגם הזה. למה זה מעניין אותה? אני אשאיר לכם לנחש. הגיעו כאלו לארץ? יש אולי איזה אקזמפלר בודד במחוזותינו?
הודעה אחרונה מאת Ofer, -
-
Triumph TR6
מאת אסף קיסוס- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני בתהליך סגירה על Triumph TR6 שנת 1973 בצבע לבן. אשמח לקבל פרטים על חברת הובלה בארצות הברית כדי לשנע את הרכב. איזה מסמכים אני צריך מהמוכר כדי להציג בישראל ומה התהליך? אודה למומחים על כל שבריר של מידע כדי שיעזור לי לשנע את הרכב בצורה חלקה והכי זולה ואם הכי מעט בירוקרטיה וכמובן איך מתבצע החישוב עבור שלטונות המס. תודה רבה שבת שלום
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השבוע במפגש בשפלה זכינו לפגוש הרבה חברים היה מפגש מהנה! צילום: ליאב ארנון
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כן-כן, אני משוחד, אבל לא יכולתי שלא לשים לב שבו-זמנית מתנהלים כאן בפורום לא פחות משבעה שרשורי שיפוץ למכוניות פיברגלס, מהן חמישה ממיטב התוצרת הישראלית סוסיתא/רום-כרמל: 1. כרמל משנת 1963 2. סוסיתא טנדר 12 משנת 1965 3. רום כרמל 1300 משנת 1978 4. רום כרמל 1301 משנת 1979 5. רום כרמל טנדר 1301 משנת 1980 בנוסף, יש את שתי הלוטוסים (סופר 7 ואירופה), להן גם מרכב פיברגלס ושמועה עקשנית מדגדגת שאולי בקרוב תצטרף עוד רום 1301 אחת לרשימה... כן ירבו.
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
easy rider
מאת Classicar- 1 תגובות
- 650 צפיות
האופנוע איסי ריידר , הזה עם הכידון הארוך, זה אספנות? אם כן, כמה זה עולה היום? יש את זה בישראל?
הודעה אחרונה מאת bubens, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
אחרי שנתיים של המתנה בסבלנות שהבלייזר שלי יהיה בן שלושים, ניערתי ממנו אבק, שיפצתי מנוע וגיר, ונסעתי עם הבעלים( לא עשיתי העברת בעלות)כדי להפוך את הרכב לאספנות ולהעביר בעלות,במשרד הרישוי בחיפה אמרו לי לשקול את האוטו ולחזור, לקחתי את האוטו לשקילה וחזרתי עם המסמך למשרד הרישוי,הפקידה שלחה אותי לבוחן, ששלח אותי לפקידה, ששלחה אותי למנהלת שלה, ששלחה אותי שוב לבוחן שאמר לי בתוקפנות, לך ותחזור עם האוטו.מה הקטע? אני חייב לבוא עם האוטו לשם? הגרירות האלה גמרו אותי, אין דרך אחרת? האוטו עומד ליד הטסטים כבר שבוע...
הודעה אחרונה מאת celica gt-i 16v, -
האתר החדש של המועדון 1 2
מאת בני ל-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום סוף סוף יש לנו למועדון החמש אתר יפה! http://www.5club.org.il/ רק איפה כולם? חברה להתחיל להפעיל את העסק ! כול הכבוד לכול מי שטרח והשקיעה בלי יוצא מהכלל. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
בכל שנה בחודש מאי מארחת העיר Friedrichshafen על גדות אגם ה Bodensee בגרמניה את תערוכת המכוניות, מטוסים וסירות העתיקות. העיר יחודית לא רק בהיותה עיר יפה ומקבלת פנים למבקר על גדות האגם, אלא ובעיקר נוכח העובדה שהיא עיר המקור של ספינת האויר הידועה צפלין, אשר גם אחותה הצעירה השתתפה בתערוכה וניתן (בתשלום כמובן) לטוס בה. התערוכה מתקיימת במשך 4 ימים ומניסיון של השנה האחרונה למבקר מתענין בתחום לא יספיק יום אחד וכנראה ידרשו יומיים. במקום חניה בשפע ומחיר הכניסה והאוכל סבירים בהחלט. היא מתפרשת על שטח מקורה ורחב בו ניתן לראות מטוסים ומנועיהם, סירות ישנות והרבה הרבה כלי רכב שונים ובגילאים מגוונים. בתערוכה ניתן לרכוש כלי רכב אך גם חלקי חילוף משומשים המוצגים בשני אולמות גדולים. במ…
הודעה אחרונה מאת mdvir, -
- 7 תגובות
- 788 צפיות
זהו מפגש שנתי הכולל תצוגת כלי הרכב ונסיעה של 30 ק"מ באזור להצגת המכוניות לקהל הרחב. כמו כן מתקיימת מכירת חלקים באירוע, וכמו כל דבר באזור הוא מלווה בנקניקיות ובירה.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
שלום לכולם בזמן האחרון ראיתי שמדובר הרבה בפורום על אחסנת רכבי אספנות . בבעלותי מחסן שיכול להכיל עד כ 10 מכוניות באזור הדרום אשקלון . כל מי שמעוניין נא לפנות אלי .
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נהנינו וצילמנו...
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לצערי כנראה שאצטרך להלחם על הmk2 שלי, היום הייתי שותף לתאונת שרשרת ואני הייתי הראשון ככה שקיבלתי מכה מאחורה, נעמדתי ברמזור ואחריי הייתה יונדאי i20, ומאחוריה הגיע איזה טיפש עם קיה קרניבל, כנראה השתולל נכנס ברכב שמאחוריי והעיף אותו עליי, למזלי היו לפני מכוניות ודוושת הברקס הייתה לחוצה חזק, ואני לא נזרקתי לרכב הבא. מההלם יצאתי עצבני צועק ומקלל לכל כיוון אפשרי, שהסתכלתי על הרכב נהיה לי שחור בעיניים, הנזק לא גדול אבל לערך הרכב כן! הטמבון התעקם הקורה שבתוך הטמבון התעקמה והפח אחורי מעל הבגז׳ ומתחת לטמבון קיבל שקע. הנזק החיצוני שטוטי אבל להערכתי מחיר הקורה לא יהיה זול וזה הפחד שלי! מחירון הרכב לא מעניין אותי אלא הערך הרגשי שיש לי לרכב הזה, על הmk2 הספציפית הזאת גדלתי ואני לא רוצה…
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- 3 תגובות
- 861 צפיות
בסביבות מאה כלי רכב משופצים וביקור במוסך בו כלי הרכב מחודשים.
הודעה אחרונה מאת mdvir, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום שמי שרון הרשקןביץ ברשות אבי ישנו רכב מסוג רום כרמל מודל 1978 מנוע פורד.הרכב עמד בחניית ביתו משנת 1991. לפני כ3 חודשים החלטתי לנסות ולשקם אותו. וכך בעצם מתחיל שיפוץ רום כרמל . הרכב שימש את אבי מזה שנים רבות תור מחסן שם הוא היה אוגר לו כל מיני כלי עבודה שקי מלט ,בדים וכו'. בתחילת אפריל גררתי אותו למוסך של מושון ברחוב לבנדה בהנהלת אבי,שם בעצם התחיל מסע השיקום של הרכב. המשך יבוא כולל תמונות .
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
- 0 תגובות
- 834 צפיות
מזמן לא נפגשנו יום שישי 20.07 מתקיים מפגש של אופנועי אינדיאן ברמת הנדיב בזכרון יעקב החל מהשעה 10:00 ועד 14:00 לאחר מכן אנחנו מוזמנים לביתם של דוד ונעמי פרידמן כתובתם- רח' העצמאות 8 זכרון יעקב יש מקום חניה לאופנועים כל אחד מוזמן להביא כיבוד קליל להתראות איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שאלה : האם מישהו מכיר חנות שמוכרת פלטות להכנת אטמים ,עדיף באזור השרון.ובאיזה סוג עדיף להשתמש לסרן אחורי. בתודה מראש אריק
הודעה אחרונה מאת רונן שחפ, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרכב שלי עבר ניקוי חול ולא עבר מייד צביעה בפריימר/יסוד. כתוצאה נהיו מן נמשים על הפח ותוך כדי התלבטות עבר יום ועוד יום עד שנהייתה שכבה מכובדת של חלודה שמרגישים שמעבירים את היד. כרגע הפחח שפשף אותה עד הייסוד עם דיסק עדין ורואים פח יפה ובריא באופן כללי אבל עדיין יש מן "אבק חלודה" כזה - מן פירורים קטנטנים של חלודה על הפח שאי אפשר כבר להוריד אותם והדיסק לא יכול להוריד אותם בלי לפגוע בפח.. מן נמשים קטנים פה ושם. לא משהו רציני. אין חלקים רקובים/חלודים באמת עכשיו על הרכב, האם צביעה של פריימר לאחר נניח ניגוב עם טינר מניח את הדעת ? אני לא רוצה לקחת שום סיכון שהחלודה תחזור עוד כמה שנים. האם יש חומר שניתן איתו למרוח ולהוריד אפילו את פירורי החלודה האחרונים האלו שטבועים…
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 1 תגובות
- 836 צפיות
במפגש היום בגעש ערוכים לקלוט את כל הרכבים שיגעו מהמרכז ? בגלל ביטול המפגש בנוקייה!
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
חנייה לרכב אספנות 1 2
מאת orinoko- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
מחפש 2 חניות לרכב אספנות,באיזור פ"ת,ראש העין,הוד השרון,הרצלייה וכו',לתקופה ארוכה.החנייה חייבת להיות מקורה,ועם שער/מחסום. תודה
הודעה אחרונה מאת צפריר,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 255 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Shay Shd Dave
- DareDevil
- nglancer
- EliC25
- Be roo
- Style
- asix
- ג. שלג
- Aviady001
- axSupreme
- פיזיקאי שימושי
- Yoyo770
- דובצע
- Step
- TheArcane
- danbr
- Avia
- quizlette85117701
- srool
- רוברטמלכין
- Eli vahaba
- zvit
- Mech Morphix
- nisimdbd
- om2
- meir_gi
- ניקו פ.
- Tal7
- פריג'י
- סידן
- hs10480
- mottis
- עדי-אל
- הרקוליטו
- flytomars
- שביט
- גולדן191
- Rongaflugen
- Spongebob
- amital4
- unreliablebazooka
- mcshmupi
- david3692
- Or05230
- SurfHigh
- פאר האורה
- wee~man acuna
- barak5915
- מיץ פטל
- סולל הדרך
- נעם101
