Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם ברשימת הכשלונות של אוטוקרס, יש למכונית הזו מקום של כבוד. הגלבוע עם מנוע פורד הושקה ביריד המזרח בתל-אביב ביוני 1966, ויוצרה בעשרה עותקים בלבד.

 

קראו כאן מדוע לא היה לה כל סיכוי -

http://israelmotorindustry.org/autocars-gilboa-1966

 

יוחאי כרגיל תענוג לקרוא !

פורסם

ושתי שאלות: האם הרכב שבני ל מראה הוא ה"קסטל"?

והשאלה השניה, ידוע לי שהאב טיפוס הראשון של הקסטל היה עם חלון אחורי כמו של הפורד אנגליה. כמה כאלה יוצרו ומה עלה בגורלם?

 

 

הרכב שבני ל מראה הוא הכרמל 1963, קוד פיתוח FW3. יוצרו ממנו 115 יחידות, בין מרץ 63 לקיץ 64, וגורלם היה מר ונמהר... הכתבה אודותיו מתחממת לאיטה בתנור.

 

לגבי ה"קסטל", אוטוקרס גלגלו את השם הזה פעמים מספר, בפעם האחרונה ב- 1973, אבל ככל שאני זוכר לרכב של 1963 (אב-טיפוס שלו הגיע מרילאיינט בסוף 61, למיטב זכרוני) לא קראו "קסטל" בשום שלב. אגב, בשעתו הלעיזו על שובינסקי כי בחר את השם "כרמל" כחנופה לשר התחבורה דאז, משה כרמל. מאחר והשם הגיע אחרי הסוסיתא, ובהתחשב במיקומו הגאוגרפי של המפעל, נראה לי שהמדובר בבחירה הטבעית.

 

על הקסטל 1973, כאן: http://israelmotorindustry.org/romcarmel

Carmel-Castel-12-1972-300x163.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
הרכב שבני ל מראה הוא הכרמל 1963, קוד פיתוח FW3. יוצרו ממנו 115 יחידות, בין מרץ 63 לקיץ 64, וגורלם היה מר ונמהר... הכתבה אודותיו מתחממת לאיטה בתנור.

 

לגבי ה"קסטל", אוטוקרס גלגלו את השם הזה פעמים מספר, בפעם האחרונה ב- 1973, אבל ככל שאני זוכר לרכב של 1963 (אב-טיפוס שלו הגיע מרילאיינט בסוף 61, למיטב זכרוני) "זה הפיתוח הראשוני מהאב טיפוס ראליאנט " לא קראו "קסטל" בשום שלב. אגב, בשעתו הלעיזו על שובינסקי כי בחר את השם "כרמל" כחנופה לשר התחבורה דאז, משה כרמל. מאחר והשם הגיע אחרי הסוסיתא, ובהתחשב במיקומו הגאוגרפי של המפעל, נראה לי שהמדובר בבחירה הטבעית.

 

על הקסטל 1973, כאן: http://israelmotorindustry.org/romcarmel

 

 

שלום.

זו מכונית שהסתובבו בה במיפעל

 

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

זו מכונית שהסתובבו בה במיפעל

 

 

בברכה בני ל

 

בני, תבדוק את המידע שלך. הוא פשוט לא נכון. המכונית שאצלך היא לא אב-טיפוס משנת 1961. המדובר במכונית סדרתית לחלוטין (עד כמה שהרכבה של 115 מכוניות יכולה להיחשב "סדרה"), והיא ממודל 1963. אגדיל ואומר שהיא מספר 26 מתוך 115. היא אולי הסתובבה במפעל/הוחזרה למפעל/לא נמכרה והשתמשו בה במפעל, אבל היא לבטח לא אב-טיפוס (ושוב, זה לא משנה לחלוטין את העבודה שהמדובר כנראה במכונית היחידה בעולם מדגם זה).

 

פשוט לבדוק: תבקש מהבעלים להסתכל ברישיון.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
ישי, ננסה בשני הכיוונים,

 

איזה מזל שהארכיון שלי מסודר :lol:

 

כל הפרטים היגיעו ליעד

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

אם זה אבטיפוס שהסתובב במפעל סביר להניח שאין לו רשיון,

אבל אני בספק אם מישהו ישפץ משהו ללא רשיון, או שאני טועה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

הבטחתי לבדוק , ואכן קיימתי.

אני מעוניין לעזור ולהגדיל את הספירה שהתחיל און בשרשור הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=436231

 

עומדת בנתניה במגרש ברזל ,מורמת באויר ע"ג סטנד גדול, גלבוע אשר יוחאי זיהה אותה כ"גלבוע מפברואר 1968, מהאחרונות עם מנוע טרייומף 1200"

 

היא עומדת שם יותר מ-7 שנים והאיש מקווה לטוב. היא עדיין עומדת גם היום.

הוא ביקש ממני בעבר , יותר נכון זרק לכיווני , 5000 ש"ח והיא שלך.

נמצאים אצלי מעט פרטים שיכולים לעזור בהתחלת התהליך.אעביר אותם בשמחה.

 

האוטו נראה שלם ובסיס מצויין להתחלת שיפוץ. כמובן שבעיות חלודה לא יהיו כאן.

 

עוד טיפ קטן ממני :

לא כל שיפוץ צריך להיות ברמה המדהימה של און . גלבוע נוסעת , היחידה בארץ , זה הישג מכובד מאוד.

(און , לא הייתה כל כוונה להעליב , להפך :twisted:)

 

בהצלחה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
הבטחתי לבדוק , ואכן קיימתי.

אני מעוניין לעזור ולהגדיל את הספירה שהתחיל און בשרשור הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=436231

 

עומדת בנתניה במגרש ברזל ,מורמת באויר ע"ג סטנד גדול, גלבוע אשר יוחאי זיהה אותה כ"גלבוע מפברואר 1968, מהאחרונות עם מנוע טרייומף 1200"

 

היא עומדת שם יותר מ-7 שנים והאיש מקווה לטוב. היא עדיין עומדת גם היום.

הוא ביקש ממני בעבר , יותר נכון זרק לכיווני , 5000 ש"ח והיא שלך.

נמצאים אצלי מעט פרטים שיכולים לעזור בהתחלת התהליך.אעביר אותם בשמחה.

 

האוטו נראה שלם ובסיס מצויין להתחלת שיפוץ. כמובן שבעיות חלודה לא יהיו כאן.

 

עוד טיפ קטן ממני :

לא כל שיפוץ צריך להיות ברמה המדהימה של און . גלבוע נוסעת , היחידה בארץ , זה הישג מכובד מאוד.

(און , לא הייתה כל כוונה להעליב , להפך :twisted:)

 

בהצלחה

ישי

 

איזה נעלב, ישי, ממש לא. אם הייתי נכנס שוב לשיפוץ של אוטו כזה, אפילו אני לא הייתי עושה שוב את מה שעשיתי עם הטנדר הזה...:wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

×
×
  • תוכן חדש...