Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ברשימת הכשלונות של אוטוקרס, יש למכונית הזו מקום של כבוד. הגלבוע עם מנוע פורד הושקה ביריד המזרח בתל-אביב ביוני 1966, ויוצרה בעשרה עותקים בלבד.

 

קראו כאן מדוע לא היה לה כל סיכוי -

http://israelmotorindustry.org/autocars-gilboa-1966

Autocars Gilboa drawing.JPG

Gilboa 66 Ft.JPG

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

פעם היתה אחת כוזו בנתניה על איזה קונטינר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

מעניין ומחכים, כרגיל. מה שעוד מעניין הוא ההטעיה בפרסומת של הטנדר 12 משנת 1966. כתוב שם שהוא ישאר על פסי היצור בחמש השנים הבאות. אם אני לא טועה, הטנדר 13/60 החליף אותו ב-1968, לא?

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

שלום.

 

אבל באו ואפתיע אותכם אם דגם סוסיתא שקיים ונושם, ואפילו גמרתי לשפץ אותו.

לא אוכל למסור שום פרט מזהה על מקום הרכב, או הבעלים אז על תנסו.

הדגם הזה הוא אב טיפוס שנחל כשלון חרוץ , לא הגיע ביכלל לפס היצור! המהנדסים שבאו מאנגליה נתנו הראה מיד להשמיד אותו רק מה? היה מי שדאג להעלים את הרכב הזה לקבור אותו עשרות שנים באדמה עד לגלויו ושיפוצו.

 

 

בברכה בני ל

תצפו בתמונות ואני בטוח שכמה אנשים ירימו גבה בתדהמה.

CIMG1169.JPG

CIMG1175.JPG

CIMG1283.JPG

CIMG1286.JPG

CIMG1287.JPG

CIMG1297.JPG

CIMG1325.JPG

CIMG1326.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לי זו דווקא נראית כרמל 1963 - הדגם ממנו יוצרו 115 עותקים - ונקרא חזרה.

 

(מה שלא מפחית לטעמי מנדירותו של הדגם)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה שעוד מעניין הוא ההטעיה בפרסומת של הטנדר 12 משנת 1966. כתוב שם שהוא ישאר על פסי היצור בחמש השנים הבאות. אם אני לא טועה, הטנדר 13/60 החליף אותו ב-1968, לא?

 

זו היתה קונטרה לקונטסה...באותה עת התרבו מאוד השמועות (שהיו נכונות, בדיעבד) על מכירתה של הינו לטויוטה וסיום יצורה של הקונטסה. אוטוקרס הדגישו, יותר מפעם אחת, שהם ימשיכו לייצר (ולא רק את הטנדר) למשך "חמש שנים לפחות", ביודעם שאילין לא יכולים לספק הצהרה כזו.

 

בפועל, הטנדר שבפרסומת יוצר עד אביב 1968 (לאזרחות) וקיץ 1968 (לצבא), אבל מי סופר...?

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
פעם היתה אחת כזו בנתניה על איזה קונטינר

 

כזו, לא כזו...

בתמונה הנתנייתית גלבוע-טרייומף, ממנה יוצרו כ-400 עותקים מדגמי 1967-1970. הכתבה עסקה בגלבוע-פורד, שקדמה לה, והיתה מכונית שונה.

Gilboa 1968.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
שלום.

 

אבל באו ואפתיע אותכם אם דגם סוסיתא שקיים ונושם, ואפילו גמרתי לשפץ אותו.

לא אוכל למסור שום פרט מזהה על מקום הרכב, או הבעלים אז על תנסו.

הדגם הזה הוא אב טיפוס שנחל כשלון חרוץ , לא הגיע ביכלל לפס היצור! המהנדסים שבאו מאנגליה נתנו הראה מיד להשמיד אותו רק מה? היה מי שדאג להעלים את הרכב הזה לקבור אותו עשרות שנים באדמה עד לגלויו ושיפוצו.

 

 

בברכה בני ל

תצפו בתמונות ואני בטוח שכמה אנשים ירימו גבה בתדהמה.

 

אחלה סיפור, אבל לא מדוייק. זוהי הכרמל הראשונה, שכפי שציין חן, ייוצרה ב-115 עותקים בלבד. היה לה מתלה אחורי נפרד והתנהגות כביש נוראית וממה שסיפר לי יוחאי - שחקר גם את ההיסטוריה שלה - מהר מאוד ירדו/הורדו המכוניות הללו מין הכביש. אז הסיפור לא מדוייק, אבל ככל הנראה המכונית הזו היא האקזמפלר האחרון מסוגו, מה שהופך אותו למעניין מאוד. אני משאיר ליוחאי להרחיב על הנושא, כי הייתי משוכנע שהוא פירסם עליה מאמר, אבל לא מצאתי אותו באתר שלו, למעט תמונה של הכרמל הזו מתערוכה בחו״ל:

 

http://israelmotorindustry.org/showtime-for-autocars/

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

שמח לשמוע שהייתי פעם אחד מתוך 400 יחידים כאן בארץ :-)

דווקא יש לי זכרונות טובים מהגלבוע...

 

אם תאתר את מס' המכונית יהיה לנו קצה חוט לחיפושים-רן

 

התחלתי תהליך חיפוש על הגלבוע מנתניה לפני מספר שנים.

אני משער שאוכל למצוא את המספר והפרטים שביררתי בבית. אם יש דרישה אחפש בארכיון האספנות שלי.

לזכרוני הבעלים הרשום מתגורר במושב בשרון.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
שלום.

 

אבל באו ואפתיע אותכם אם דגם סוסיתא שקיים ונושם, ואפילו גמרתי לשפץ אותו.

לא אוכל למסור שום פרט מזהה על מקום הרכב, או הבעלים אז על תנסו.

הדגם הזה הוא אב טיפוס שנחל כשלון חרוץ , לא הגיע ביכלל לפס היצור! המהנדסים שבאו מאנגליה נתנו הראה מיד להשמיד אותו רק מה? היה מי שדאג להעלים את הרכב הזה לקבור אותו עשרות שנים באדמה עד לגלויו ושיפוצו.

 

 

בברכה בני ל

תצפו בתמונות ואני בטוח שכמה אנשים ירימו גבה בתדהמה.

 

יוחאי, תודה! כרגיל למדתי המון.

ושתי שאלות: האם הרכב שבני ל מראה הוא ה"קסטל"?

והשאלה השניה, ידוע לי שהאב טיפוס הראשון של הקסטל היה עם חלון אחורי כמו של הפורד אנגליה. כמה כאלה יוצרו ומה עלה בגורלם?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ישי, ננסה בשני הכיוונים, במידה וליובל יש מס' הרכב שהיה שלהם, ננסה לאתר אותו

ואולי גם את זו מנתניה, אגב היא עדין שם?

 

אני חושב שחשוב לנצל כל מידע על רכבי "גילבוע" לצורך איתור על מנת לשמר לפחות אחת

רצוי יותר. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...