רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 04.08.12 כל שבת ראשונה של חודש המפגש הקרוב יתקיים בשבת-04.08.12 בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון : אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
מזגן לא מקרר
מאת נדב50- 3 תגובות
- 916 צפיות
קינתי פיאסטה 87 ,המזגן לא מקרר , האם מישהו מכיר מזגניסט שמטפל ברכבים כאלה עם הגז הישן באזור המרכז? תודה יוסי
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש מה לעשות כאשר מיכל העיבוי של הרדיאטור הצהיב וכבר קשה לראות את הנוזל בין סימן המקסימום למינימום? האם יש כימיקלים שיכולים להחזיר לפלסטיק שהיה פעם לבן לפחות חלק מבהירותו? (חדשים כאלה כבר אין..) תודה למנוסים..
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מוזמנים בחום, תרתי משמע
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- 15 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
המפתח לפרויקט שיפוץ רכב קלאסי הינו תכנון נכון של הפרויקט, הערכה נכונה של זמנים, למידת הפרטים הרלוונטיים והטכניים על הרכב ממקורות מידע כגון ספרות מקצועית, ספרות רכב קטלוגים וכו', וזאת בכדי להגיע לתוצאה האופטימאלית. לטובת החבר'ה ה"חדשים" ולאור העובדה שעוד ועוד כלי-רכב מוצאים את עצמם בידיים אוהבות, אשר משפצות אותן לראווה, מצאתי לנכון להעלות בראשי פרקים את תהליך תכנון וביצוע שיפוץ רכב קלאסי: בקרוב, כתבה מקיפה ועשירה בנושא פחחות/צבע. חומרים, סוגים, תהליכים וכו'. לכתבה המלאה: http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_ID=367 ליאור. מוסך זהב- מומחים לכל עבודות שיפוץ ושחזור רכבי אספנות לפרטים וגלריית עבודות לחצו כאן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
על כולנו
הודעה אחרונה מאת דרור, -
יגואר XJS 1977 12V עזרה בבחירת צבע שחור ? או צבע אחר ? כרגע הרכב בצבע צהוב מקורי
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אין שום קשר לקרקס במקום!
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=GRvUUQnfYNI&feature=share
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סרטון שצילמתי איך נתפחים התריסים של הפנסים הקדמיים בשבי קאמארו קונברטיבל 1969 של חבר, מנוע 398. קצר אבל מעניין, תהנו: http://www.youtube.com/watch?v=PyfvNBLYnqw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Slonya, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בגיליון האחרון של "האבטומוביל" היתה כתבה על מכוניות Duesenberg. מהכתבה נפקד מקומן של התמונות. אני מצרף כאן תמונות של סידרת מכוניות דוסנברג. התמונות צולמו ב Lyon Air Museum הנמצא בסנטה אנה שבקליפורניה. אין זו תצוגה קבועה. המכוניות שייכות לבעל המוזיאון שהביאם לתצוגה זמנית. נראה יפה מאד בין המטוסים (בכלל, בהרבה מוזיאוני מטוסים יש מכוניות משומרות ושווה פעם להביא את התמונות...). התמונות שאני מעלה כאן מוגנות בזכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש מחוץ לפורום זה. התמונות צולמו באוגוסט 2011. אתחיל בסידרת תמונות פנים: (בתמונה האחרונה מאחור בצד שמאל ניתן לראות מטוס דקוטה. המטוס היה בעברו בשרות חיל האוויר הישראלי. לא לפני הרבה שנים. כעת הוא משוחזר ובמצב טיסה, כמו כל …
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 4 תגובות
- 895 צפיות
תמונות מהמפגש היום: אריק
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 898 צפיות
לא מצליח למצוא צמיגים במידה שציינתי. מי מכיר, מי יודע?
הודעה אחרונה מאת erez59, -
לחברי הפורום על הדאשבורד שלי הדביקו בד ואני לא אוהב אותו כי הוא לא מתאים וכבר דהוי ומעפיר. אני לא יודע מה המצב מתחתיו אבל אני מניח שהמצב לא טוב. אני רוצה להוריד את הבד ולצפות בבד סקאי. חשבתי להוריד את הבד, לשייף ולהדביק עם דבק מגע, האם למישהו יש רעיון יותר טוב? אני מצרף תמונה
הודעה אחרונה מאת irork, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אחרי הרבה הרבה זמן של מחשבה ובעיקר חיפושים קניתי! כנראה שעכשיו העבודה (והכיף) מתחילים. הדילמה היא מה עושים, משאירים כמו שהוא, משפצים מכאנית, משפצים לגמרי, עושים לבד או מביאים מישהו....
הודעה אחרונה מאת gilshetrit, -
- 2 תגובות
- 618 צפיות
שלום, אם ברצוני להקפיא רשיונות, ויש לרכב טסט לשנה. האם כאשר אני מפשיר את רשיון הרכב הטסט ימשיך מאותו רגע שבו הפסקתי, במילים אחרות נגיד והקפאתי כאשר נשארו 11 חודשים לטסט כאשר אני אפשיר אותו עדיין יישארו לי 11 חודשים. תודה
הודעה אחרונה מאת snir, -
- 20 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אז ככה מדובר בבעיית חשמל (או שזה לא בעיה וזה אמרו להיות ככה ). הרכב חזר מצבע לפני כמה ימים ושמתי לב שהריליי של הוונטה תמיד חמה אפילו שהאוטו מחובה . כאשר האוטו דולק הוונטה עובד טוב נדלקת ניחבט אבל הריליי נהייה יותר חם .... והיה עושה רעשים כמו של זימזום מה יכול להיות שזה החלפתי את הריליי וזה אותו דבר נ.ב הם יש למישהוא שירטוט לאיפה כל אחד מין החוטים של הריליי צריכים ללכת ?? זה יעזור לי מאוד
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חדי העין יזהו מייד, תודה.
הודעה אחרונה מאת broadaxe, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הפילטר ב164 שלי אבל לא רואה מה כתוב עליו מישהו יכול להגיד לי איזה פילטר אני צריך?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח להמלצה/ הפניה, במנוע של הרכב שלי יש סדק רציני בבלוק ולכן אני מחפש אחד אחר
הודעה אחרונה מאת gluk, -
איזה רכב זה?
מאת אאבי-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ראיתי את התמונה באתר של "אלגד" חנות חומרים לפיברגלס זוהי דוגמא של בנייה של רכב מפיברגלס - העבודה נראית מדהים!!! מישהו יכול להגיד לי איזה רכב זה? (או איזה זה היה?) זה נראה שיוצר בארץ, מותר לעשות את זה? זה צריך אישורים או מה ? מה כרגע ההגדרה של הרכב הזה?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
תמונה של אופל כזאת מהארץ שניתקלתי בה לראשונה. חשבתי לשתף: מעניין כמה כאלה מסתובבות כאן.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
כבר הרבה זמן שאני חושב על זה, ועכשיו, תודות ליוחאי, יש לי יותר פרטים, אז אני אשאל; אני יודע שהסיכוי אפסי- אבל במשפחה הייתה פורד קורטינה Mk I שנת 1963, אוטומטית, מנוע 1.2 ל'. היא ירדה מהכביש בשנת 1986. אני יודע שהסיכוי למצוא את אותה האחת בפרט, וקורטינה Mk I בכלל שואף לאפס, אבל אני חייב לנסות, אז מספר הרישוי הוא: 211-579. כמו כן,אני מחפש NSU Prinz 4, האם מישהו יודע על מיקום של רכב כזה, או אחד למכירה? תמונה להמחשה: תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום ברשותי רכב ישן ומיושן (בן 20, לא אספנות, אבל יש לי סבלנות) כבר כמה שנים שאני מטייל איתו תדיר אחת לשישה חודשים למכון הרישוי. בתאריך של הטסט האחרון נעדרתי מהארץ, האגרה שולמה אך פרקטית - לגשת עם האוטו לטסט לא ניגשתי. דבר גרר דבר והזמן חלף טסט לרכב לא נעשה. בספטמבר אמור להיות טסט נוסף, אלא שבמקום לקבל את חידוש רשיון הרכב קיבלתי מכתב שמספר לי שלרכב שלי לא נעשה טסט. השאלה שלי פשוטה - כרגע אני בלי טסט, הרכב כמובן לא נוסע. מצד שני, נראה לי מטופש לבזבז יום עבודה ולהעביר אותו טסט רק כדי שבעוד חודש אעשה את זה שוב. האם יש לי ברירה אחרת? האם ניתן לקבל את הרשיון החדש ולבצע פשוט את אותו הטסט פעמיים? (אין לי בעיה לשלם פעמים למכון הרישוי, רק לא בא לי לבזבז שני …
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אתמול הסתיימו צילומי הסרט "1973". כחלק מהתפאורה צולמו כמה רכבי אספנות וביניהם המשאית של בועז, שהתחפשה למשאית של חברת "טמפו" וכן השועל הוותיק, שהוצא מ"מחסני החירום" של מחסני החירום. עם כל הברדק שהיה אז, נא לא לבוא בטענות את המשאית "קישטו" לפי הצרכים של ההפקה והושיבו על גרר לצורך "נסיעה"... את השועל, הפשיטו מכל הדגלים והמדבקות, כולל אלו שעל החלון הקדמי - מועדון ה5 ותוקף הרישוי. כך גם את מספרי הרישוי האזרחיים הלבישו את איתמר, בני ואותי במדים והפכנו לשחקנים ליום אחד... יחד עם כוכב הסרט, עמוס תמם שפילברג עוד לא התקשר... אתן לתמונות לדבר.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 801 צפיות
אני מעוניין לקבל הדרכה וכיוון בייצור משענת יד לוולוו שלי.החלק אצלי בנוי מקרטון/דיקט וכבר לא במצב המקורי שלו (מעוות).איך מייצרים מפיבר,מקומות לרכישת האביזרים והחומרים וכו׳.
הודעה אחרונה מאת erezrp, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עזרה בשביל חבר נואש איפה ניתן למצוא היום דודג פאוור ווגון משנות ה50 ? כזו עם מספר אזרחי ולא צהל"י. מישהו יודע על מישהו שמוכר/זרוקה אצלו בחצר/מבין/שמע/יודע משהו על זה ? מצ"ב תמונה להמחשה תודה מראש רביב
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
להנאתכם. סיפור קצר על מכונית ישנה.pdf
הודעה אחרונה מאת naorn, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש עבור מכר קצה חוט של מידע על מכונאי/מוסך שידע לטפל בהארלי משנות ה 70. תודה אורן
הודעה אחרונה מאת sa_ka, -
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלושה דורות, בעלי רכבי אספנות, סבים הורים וילדים, נפגשו במרכז הספורט SPACE נשר כרמל לשבת של כיף; בריכות, הפעלות, מגלשות, המון אוכל ומצב רוח מרומם !! תודות להנהלת מרכז הספורט SPACE נשר כרמל. תודות לחברים, לחובבים ולמשפחות שהשתתפו. תודות למובילים, דודי, משה, בני.
הודעה אחרונה מאת E.L,
