Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בחשמל ריליי ונטה גולף mk1. (כותרת ערוכה)


avihi_Rabbit79
שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה מדובר בבעיית חשמל (או שזה לא בעיה וזה אמרו להיות ככה ).

הרכב חזר מצבע לפני כמה ימים ושמתי לב שהריליי של הוונטה תמיד חמה אפילו שהאוטו מחובה .

כאשר האוטו דולק הוונטה עובד טוב נדלקת ניחבט אבל הריליי נהייה יותר חם .... והיה עושה רעשים כמו של זימזום

מה יכול להיות שזה החלפתי את הריליי וזה אותו דבר

 

נ.ב הם יש למישהוא שירטוט לאיפה כל אחד מין החוטים של הריליי צריכים ללכת ??

זה יעזור לי מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולו לעזור לך אם תגיד באיזה רכב מדובר, ותתקן את השגיאות,

אחר, הטקסט לא ממש קריא,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה מדובר בבעיית חשמל (או שזה לא בעיה וזה אמרו להיות ככה ).

הרכב חזר מצבע לפני כמה ימים ושמתי לב שהריליי של הוונטה תמיד חמה אפילו שהאוטו מחובה .

כאשר האוטו דולק הוונטה עובד טוב נדלקת ניחבט אבל הריליי נהייה יותר חם .... והיה עושה רעשים כמו של זימזום

מה יכול להיות שזה החלפתי את הריליי וזה אותו דבר

 

נ.ב הם יש למישהוא שירטוט לאיפה כל אחד מין החוטים של הריליי צריכים ללכת ??

זה יעזור לי מאוד

 

תבדוק מתח על הסליל של הממסר (ריליי) כאשר הוא אמור להיות במצב הפעלת הוונטה.

אם הוא מקבל מתח נמוך מידי הוא פועל ומפסיק לסרוגין, וזו סיבת הזמזום וההתחממות.

בד"כ, אין קשר למצב העבודה של הרכב. ממסר הוונטה נשלט ע"י טרמוסטט (ווסת טמפרטורה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח לגלות מה הבעיה עקבתי אחרי כל החוטים והכול מחובר כמו שצריך.

לאחר כמה בדיקות שעשיתי ראיתי שרק שאני מחבר את הפלוס או המינוס של המאוורר זה מתחיל להיות חם.

ועוד דבר ברגע שאני מחבר את החוט האחרון לריילי אני שומע רעש "תק" הם זה תקין ?

נ.ב בריילי יש 5 רגלים ולי מחובר רק 4 חוטים אליו זה תקין?

על הריילי יש מספרים משהוא יודע מה מתחבר למה(סתם דוגמה מספר 86 מתחבר למינוס של האוטו )?

תודה ויום טוב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשים חיבורים

 

יש באתר כל מני אופציות לחיווט ממסרים שיכולים לעניין אתכם

http://www.the12volt.com/relays/page5.asp[/QUOT

 

אני מבין שמספר 87 זה פלוס.

ומספר 85 זה המינוס

ומספר 30 זה המאוורר אבל איזה חוט את המינוס של או את הפלוס ?

ומה הפירוש של מספר 86?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

86 הולך ליוניט חום ומקבל ממנו פלוס כשצריך להתחיל להסתובב.

87 מקבל + חזק מהמצבר

30 מוציא + חזק למאוורר כשרגל 86 מקבלת + מהיוניט.

85 מחובר לגוף לאדמה.

 

הרגל החמישית לא צריכה להיות מחוברת אצלך.

 

ריליי אמור לעשות תקתוק כשנכנס / יוצא מפעולה.

 

אגב, יש בפורום שרשור שמסביר יפה איך ריליי עובד.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר...

 

קודם כל תבדוק כמה אמפר הממסר. ממסר של ונטה בהמלצתי צריך להיות לפחות 30 אמפר.

לגבי החיבורים: מספר 30 - כניסת זרם קבוע - מומלץ על חוט של 2 מ"מ עובי

חוט 87 - יציאת מתח לונטה

חוט 85 מינוס

חוט 86 זרם אחרי התנעה ׁׁ(סוויטץ')

לגבי 85 ו 86 מומלץ על חוטים בעובי של 1.5 מ"מ - זה מספיק! כי הכניסות האלה מפעילות את הסליל של הממסר שהצריכה שלו נמוכה מאוד.

בנוסף - בדוק שאין לך חיבורים רופפים בתקע של האלמנט חום מנוע .

בדוק גם את חיבור המינוס של המאוורר. בדרך כלל אם אתה שומע נקישות בתוך הממסר זה עלול להיות בעיה של חיבורים רופפים. תמיד מומלץ להלחים אותם בבדיל.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני יודע מי מכם צודק, אבל כעת באמת יש סלט עם המספרים והחיבורים.

האם יוכל מי מכם לצרף שרטוט מקורי ובו מצויינים החיבורים ? כי אם הוא הבין משהו, כעת בטוח הוא הלך לאיבוד.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני יודע מי מכם צודק, אבל כעת באמת יש סלט עם המספרים והחיבורים.

האם יוכל מי מכם לצרף שרטוט מקורי ובו מצויינים החיבורים ? כי אם הוא הבין משהו, כעת בטוח הוא הלך לאיבוד.

 

 

לאחר ותק של 40 שנה במערכות חשמל לכל סוגי הרכב ולאחר התקנת עשרות סוגים של ממסרים אני מקווה שתוכל לסמוך על התשובה שלי.

 

בהצלחה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר...

 

קודם כל תבדוק כמה אמפר הממסר. ממסר של ונטה בהמלצתי צריך להיות לפחות 30 אמפר.

לגבי החיבורים: מספר 30 - כניסת זרם קבוע - מומלץ על חוט של 2 מ"מ עובי

חוט 87 - יציאת מתח לונטה

חוט 85 מינוס

חוט 86 זרם אחרי התנעה ׁׁ(סוויטץ')

לגבי 85 ו 86 מומלץ על חוטים בעובי של 1.5 מ"מ - זה מספיק! כי הכניסות האלה מפעילות את הסליל של הממסר שהצריכה שלו נמוכה מאוד.

בנוסף - בדוק שאין לך חיבורים רופפים בתקע של האלמנט חום מנוע .

בדוק גם את חיבור המינוס של המאוורר. בדרך כלל אם אתה שומע נקישות בתוך הממסר זה עלול להיות בעיה של חיבורים רופפים. תמיד מומלץ להלחים אותם בבדיל.

 

בהצלחה!

יורם יכול להיות שהריליי מתחמם בגלל שיש גישור בן מספר 30 לבן מספר 86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יורם יכול להיות שהריליי מתחמם בגלל שיש גישור בן מספר 30 לבן מספר 86

 

בדרך כלל כשהריליי עובד הוא מתחמם. כשמותקן ריליי שאינו מתאים לצרכן מבחינת האמפרים שלו - הוא יתחמם יותר.

הגישור שציינת אינו גורם להתחממות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...