רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
שבת שלום, התחדשתי בבנאלי קרוס 50 שנת 83! הכל התרחש מהר - מבצע זריז, שארך לא יותר מ 3 שעות בין השמועה על המצאות האופנוע לבין שהאופנוע נחת בחצר, הביא חבר חדש לגארלי שעובר שיפוץ בימים אלו. ה Benelli נמצא במצב די מקורי ועושה רושם שלא חסרים יותר מדי דברים, נראה שהוא הוחזק די שמור ללא פגעים ואילתורים ישראלים. התוכנית לגביו לא סגורה וביינתים אני עסוק בלרעוד מהתרגשות על המבצע הזריז. יש מצב שאני פשוט אביא אותו למצב מכאני מושלם לנסיעה, אבל אשמור אותו קוסמטית במצב וינטאג' כמו שהוא, יש משהוא במקוריות שלו שעושה לי את זה ... תמונות מצורפות להנאתכם:
הודעה אחרונה מאת gilshetrit, -
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למרות החום הגיעו היום חברים
הודעה אחרונה מאת gilshetrit, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
התחלתי לעבוד על הרכב כדי להביאו למצב נסיעה תקין, כל הצנרת יבשה וסדוקה, למישהו יש המלצה איפה ניתן לקנות צנרת (שמן ומים) באיזור הצפון?
הודעה אחרונה מאת gilshetrit, -
היום רכשתי במזל טוב אאודי משנת יצור 1974. אני מחפש פחח טוב ומישהוא שמחדש את הדשבורד. אז אני אשמח מאוד לקבל המלצות ואם למישהוא יש חלקים לרכב אני אשמח לקנות.
הודעה אחרונה מאת erez59, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 799 צפיות
מנוע הילמן 1300
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 875 צפיות
אומץ מהפורום הזה: http://forums.sohc4.net/index.php?topic=103432.0;topicseen next time you replace your oil filter,first find a couple of old computer hard drives and remove the magnets,youll most likely need a small set of torx bits to open one,then place them on your oil filter,theyll trap the most most fine particles.
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היה ארוע רב משתתפים, מהנה במיוחד לאור האלפות הרבות מכל השנים שנראו. האוירה והחברים המדהימים שעושים את הארוע. תהנו מהתמונות שניתן לראותם גם למי שאין פייסבוק על ידי לחיצה על הקישור הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.368181256585868.80598.100001819902127&type=1&l=5b6dfe4c81
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- 0 תגובות
- 656 צפיות
מחפש שני חלקים לגולף שלי. 1.קבל 2. בוקסה למשולש את הגדולה אני צריך זואת שמאחורה איפה ניתן להשיג אותם אני מאוזר המרכז סוג הרכב הוא גולף 79 מנוע 1.6 ידני
הודעה אחרונה מאת avihi_Rabbit79, -
מפגש בירושלים
מאת oferbz- 1 תגובות
- 659 צפיות
לכל חברי המועדון אשר בירושלים בשמו של רכז המיפגש בירושלים אילן גורן לפי בקשת החברים לא יתקיים המיפגש ביום שישי הקרוב,לגבי המיפגש בעוד שבועיים תבוא הודעה. בברכה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
ביום שישי הבא, 3.8.2012, יתקיים אירוע איטלקיות קיץ 2012 ברחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה, במגרש שמול קפה מצדה (מפה). באירוע, נהנה ממפגש משותף של מועדון פיאט ישראל עם מועדון אלפא רומיאו ישראל, בעלי לנצ'יה, אוטוביאנקי, אבארט ועוד, מכל הסוגים ומכל השנים. מועדון פיאט יקיים השקה לפיאט 127 שנת 84, שעברה בירושה מסבא לנכד (הסיפור המלא בהשקה). התכנסות וחניה עפ"י דגמים בשעה 16:30, התחלת האירוע בשעה 17:00. שרשור ממפגש דומה שנערך בדצמבר 2008 האירוע פתוח לכולם וכמובן שמצפים לראות את חברי מועדון ה-5 בעלי האיטלקיות. להתראות .
הודעה אחרונה מאת alfashay.v, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני קורא לליאור ברוך להקים את האתר חזרה!!!!!!!!!!! אני בטוח שיהיה צוות של מתנדבים שיעזור לך עם התוכן וגם הבניה!
הודעה אחרונה מאת gilshetrit, -
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
השבוע רכשנו BSA M21 מודל 61 מצבו די טוב חשבנו להעביר אותו טסט ואחר כך לשפץ [גם ככה יש עומס בכל הפרויקטים] בשלב הזה האופנוע מניע [השג רוב הרכבים שאנו רוכשים לא מניעים ולא נוסעים] הוא פולט קצת עננים שחורים אבל זה יטופל בקרוב האופנוע זקוק למספר חלפים פקק למיכל דלק,כבל לספידומטר,פנס קומפלט כולל הבית שעון האמפרים ומפסק אורות,ומצבר 6 וולט. אני מחפש גם שרטוט חשמל של האופנוע ואשמח לדעת אם יש אפשרות להפוך אותו ל12 וולט
הודעה אחרונה מאת 7172277, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. ליפניי כשבועיים ביקרנו באי היפה מלטה, ממש במקרה נתקלנו במוזיאון. כמובן באותה הרגע עשינו סדר מחדש לכל הטיול ותיכננו יום אחד למוזיאון, לא הצטערנו! שם גם פגשנו את הבעלים שבאדיבותו עשה לנו סיור פרטי בין הרכבים ושיתף אותנו בסיפורים. אז למי שיוצא להגיע למלטה המלצה אישית ללכת למויזאון ולקוות לפגוש שם את הבעלים. התמונות צולמו באייפון אז האיכות לא משהו. תמונות:
הודעה אחרונה מאת eranatia2, -
חידה קטנה
מאת gabyglazer-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 838 צפיות
באיזה אוטו המרחק בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים שונה בין שני הצדדים? צד ימין ארוך ב-5 ס"מ מצד שמאל (אם שאילה זו נשאלה בעבר, אני מתנצל מראש )
הודעה אחרונה מאת ofurst, -
-
פיאסטה 87 1100 נוסעת טוב יש עוד כמה דברים לסדר. את הטסות המגעילות הורדתי כבר, יש לעשות פוליש ווקס. יש מזגן רק חסר גז וכמובן החופה של הדשבורד מתפרקת לחלוטין והיא בתהליך שיפוץ אצרף עוד תמונות בימים הקרובים למי שיש רעיונות, תמונות,חלקים. מוזמן לפרסם.
הודעה אחרונה מאת udical, -
שלום לכולם, מזה זמן רב שאני מהרהר על שיפוץ והחזרה לחיים של חבר ילדות. החבר הוא גארלי, מן קרוס של פעם והוא יליד 84. חיים משוגעים היו לנו יחד. הוא הראשון שפירקתי והרכבתי, צבעתי, שיניתי, בניתי טיפלתי ניקיתי תדלקתי... הוא הראשון שזרק אותי בסיבוב עם חצץ ישר לשבוע של עור מקולף בידיים... הוא הראשון שלקח אותי עם מתנדבת לסככה של האבוקדו… הוא זה שהצמיד לי אגזוז לרגל אחרי מסיבת סיום י"ב וכך נוצרה ביננו ברית דמים (יחד עם כווייה דרגה 2 על שוק שמאל) הוא היה שם כשחבר קיבוץ עצבני איים לירות עלי אם עוד פעם אעבור לו מתחת לחלון בגז פתוח ב 1:00 בלילה... בגללו כמעט זרקו אותי מהלימודים כי בקיבוץ של אז אסור היה להחזיק כלי רכב פרטי... איתו הגעתי בסיבוב דאווין למס…
הודעה אחרונה מאת CLIPPER159, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום קניתי משהו מארה"ב שנשלח ב-USPS אקספרס. במעקב אחרי החבילה כתוב שהיא כבר הגיעה לסניף הדואר בארץ (אחרי המכס) אבל באותו יום כעבור כמה שעות כתוב "attempted delivery abroad". אם אני עוד זוכר אנגלית זה אומר "ניסיון לשלוח לחו"ל". מישהו נתקל בזה פעם? ד"א המלצה חמה על www.germanautoparts.com, יופי של חברה. יש להם כמעט כל חלק הכי קטן לפולקסווגן ואפשר למצוא לפי מק"ט, החלקים הרבה יותר זולים מאשר בארץ ואמורים להיות איכותיים לפי המלצות בפורומים בארה"ב אבל עוד לא בדקתי בעצמי, ממשק הזמנה מעולה, שולחים לארץ בלי בעיות, החבילה נחתה בארץ תוך 3-4 ימים מההזמנה. הבעיה שהם שולחים רק באקספרס וזה יקר, אבל הם גובים רק את העלות האמיתית ולא מנפחים את המחיר סתם עם דמי טיפול וכו'.
הודעה אחרונה מאת markusg, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו התנסה בקיט הזה או במשהו דומה? ליבא שמשה יעלה הון ..
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 תגובות
- 732 צפיות
מבקש עזרה בזיהוי של הפנס הנ"ל. מה שבטוח MADE IN FRANCE D R NEIMAN 21-50-0 זה כל מה שרשום עליו. יש 2 זהים. אשמח לדעת דגם רכב ושנתון בבקשה. תודה אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 4 תגובות
- 962 צפיות
עוד מימי שיפוץ הקאדי (כן זאת של המתים) כשעקבתי אחרי הפוסט של און על טינה חשבתי לעצמי "מאז התיכון לא דיברו הבנים ועסקו בסוגיית ה ג ו מ י ה כל כך הרבה אפילו קצת התביישנו:oops:" ואז נכנסה כרמלה לחיינו עמלים שעות אני ובני אופק במטרה להחזיר לה חיים .. בדרך הכרנו את און יעקובסון (גומיה/און)...אדם נעים וסבלן שיעץ ועזר ותמך והקשיב ואני אמרתי לו "לי יש גומיה בין כל החלקים" השבוע הגענו למיכל דלק קנינו צינור מתאים (שוב תודה לאון על הדוגמא ) ובאנו להרכיב ו א ז ...... הגומיה שלנו החזירה נישמתה לבורא עולם מה עושים אווווווווווווווון אני צריך גומיה "לך תיקח אני היום איננו אני יסביר לך איפה זה .... התמונות הבאות מוקדשות לך איש יקר אתה סבלת אנחנו נהנים תודה רע…
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 21 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
טוב מאחורי כל רכב עם "נשמה" ישנו בעלים שלרוב הוא אדם מיוחד ואכן היום בשעת לילה גם לי זה קרה נפגשתי עם ערן לנסקי בכדי לרכוש ממנו כל עבודה ולאחר שעה חזרתי לביתי עם הרכב אז נכון קיבלתי קצת צעקות בבית אבל התעלמתי שוב יש לי רכב אספנות קבריולט בכל מקרה הפעם פתחתי נושא לא בשביל לספר על הרכב אלא דווקא להגיד תודה .רכשתי רכב ממראה עיניים בלבד והאמת האמנתי למילתו של ערן .כל מה שנאמר נכון ערן לא הסתיר את חסרנותיו של הרכב אלא להיפך הקשבתי בחנתי והחלטתי לקנות . אני כבר שעתיים בחניה מנקה מחייך שוב מנקה ועדיין מחייך אז נותר לי רק לומר לערן תודה תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת dodge, -
הנ"נ והכיבוי
מאת A110-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 982 צפיות
סיפור קטן על גרסה מיוחדת של הקומנדקאר הקשיש, שיוצרה בישראל ונשמרה עד לימינו: http://israelmotorindustry.org/israeli-commandcar-1970
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
תודה תודה תודה לצוות על השתתפותו בהסרטה ביפו אתמול הבאתם גאווה לעם ישראל ולמפגש השרון. המפגש הצפוני.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
- 1 תגובות
- 650 צפיות
ברשותי ביואיק אפולו 73, הייתי שמח לקבל חוות דעת על מוסך באיזור חדרה שמוכן לטפל ברכב. לרכב יש בעיית אוויר במערכת הבלמים בנוסף לכך הרכב עמד 8 חודשים ללא תזוזה. תודה, מארק.
הודעה אחרונה מאת אדם1969, -
יש בידיי סובארו 82 מנוע 1600 סטיישן (חומה ועתיקה ) הייתי שמח לדעת כמה היא שווה (בערך) מצבה טוב מאוד מכנית. המזגן לא עובד כרגע לא בדקתי למה יד ראשונה במשפחה, בפועל יד שלישית נראה לי (עברה מדוד לדודה לסבא ואליי) בנד קטן על הדלת צד האחורית, חוץ מזה היא מושלמת אה כן. 170K קילומטר תודה
הודעה אחרונה מאת 318m, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 73 תגובות
- 16.1 אלף צפיות
שלום. בתור ילד קטן, כאשר דימיינתי איזה רכב יהיה לי כאשר אהיה "גדול", עברו בראשי כל מיני אפשרויות מענינות. אף אחת מהן לא הייתה מזדה 3, פורד פוקוס או יונדאי גץ (רכבי הנוכחי). עברו חלפו השנים, התחלפו רכבי הליסינג, והחלום נשאר. לא מזמן, התעורר שוב השד מרבצו, והשתעשעתי ברעיון של רכב אמיתי. מהון להון, ועכשיו יש קצת פחות, הרכב הגיע. זה לקח זמן, הרבה בירוקרטיה, ריצות והירטבות בגשם - והדודג' בארץ. הרכב שתמיד חלמתי עליו, Dodge Charger, 1972. אני מודה לחברי הפורום על התשובות לשאלות שלי - אני מאמין שיהיו עכשיו קצת יותר (הרכב לא מתניע...). אייל ---- Dodge Charger
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מיצג של סוסיתא קוביה באחד מגני סיפור בעיר חולון
הודעה אחרונה מאת kutuk, -
העברת בעלות
מאת אלמור- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אם אפשרי לעשות העברת בעלות ללא רישיון נהיגה (חשוב לציין אני עד מאט בן 18 )
הודעה אחרונה מאת אלמור, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 853 צפיות
עברנו עמדה 1 , הטבענו מספרי מנוע ושלדה , שלחו אותנו לטסט ועברנו אותו. הגשנו מסמכים למשרד הרישוי בחולון , אחרי שבוע שולחים לנו רישיון רכב. הבעייה - ברישיון רכב לא רשום שהרכב עבר טסט לפני שבוע ! נוסעים לחולון , עומדים בתור והפקידה אומרת "צריך לעשות שוב פעם טסט ! הטסט שעשית זה למטרת רישום רכב בלבד !" ::x האם היא לעזXXל צודקת ?
הודעה אחרונה מאת citromanbx,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 114 אורחים (הצג רשימה מלאה)
