רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מכוניות מדגם אלפא רומאו ספידר רבות היו חלק מהתצוגה המרשימה של מועדון אלפא קלאסיק, שתינו שמפניה לכבוד השנה החדשה, השקנו אלפא ספידר יפיפיה משנת 1979 שייובאה, מקורית לחלוטין עם רק 17,000 מייל, יד ראשונה. את אלבום התמונות ניתן לראות בקישור הבא: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.377260685677925.83425.100001819902127&type=1&l=1675cdc500 שתהיה לכולנו שנה טובה ונפלאה, חג שמח ממועדון אלפא קלאסיק.
הודעה אחרונה מאת reuven, -
- 0 תגובות
- 634 צפיות
בהמשך הטיול נצפו רכבי אספנות אשר לא יכותי להתאפק מלצלמם ולהביאם בפניכם.
הודעה אחרונה מאת IGALAVIRAM, -
- 0 תגובות
- 694 צפיות
המשך תמונות מוזיאון מרצדס להנאתכם.
הודעה אחרונה מאת IGALAVIRAM, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בשנת 69' הציגה וולבו לראשונה מכונית שכוונה לפלח שוק גבוה יחסית - הוולבו 164. הוולבו 164 לא היתה אלא וולבו 144 עם מנוע 3 ליטר ורמת גימור גבוהה יותר, כשהגה כוח ומזגן מקורי היוו ציוד תקני. ה 164 זכתה להצלחה מכובדת למדי, ו 153,000 יחידות נמכרו ממנה עד לתום הייצור בתחילת 75'. את ה 164 החליפה כמכונית הדגל של וולבו ה 264, שהיתה למעשה 244 עם מנוע V6 חדש פרי פיתוח משותף של פיג'ו, רנו וולבו. וולבו סברו שמה שעבד היטב עם ה 164, כלומר גירסה מהודרת ל 144 יעבוד שוב עם ה 264. אבל הסתבר עד מהרה לוולבו שקהל הלקוחות לא ממש עמד בתור כדי לקנות 244 משודרגת, ובנוסף שוק מכוניות הסאלון-פאר השתנה משמעותית; מול הפיג'ו 604, רנו 30, פורד גרנדה, רובר SD1 ומרצדס W123 לא היה ל 264 הרבה מה ל…
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
- 1 תגובות
- 752 צפיות
קשה לצלם מכונית אספנות בשוויץ בלי איזו אקזוטית (או 3...) ברקע
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מישהו ראה לאחרונה וולוו 340/360? בפעם האחרונה שראיתי הייתה אחת למכירה לפני כחמש שנים ביד2, ומאז לא ראיתי דגם כזה יותר. אשמח לקצת תגובות מאנשים שיש להם מושג איפה ניתן למצוא את הדגם הנ''ל. JEP.
הודעה אחרונה מאת irork, -
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
מהסרט בחזרה לעתיד, כולם זוכרים את הדלוריאן. אני דווקא זוכר הטויוטה פיקאפ תא מורחב כשיצא, ככל הנראה בעיתוי מושלם לכבוד הסרט הזה, שם קיבל את הפרסום התדמיתי שלו. pd_b-ecraF8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אחרי הסרט אבא שלי ידע איך "לקלקל" אותי וקנה לי את טנדר טויטה פיקאפ קטן על שלט. שלאחר כמה חודשים נדרס לי ברחוב ע"י אל-קמינו שנסעה רוורס. שיפוץ של טויוטה פיקאפ RE22: U7G3by42420 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. למה השרשור הזה? סתם כי בחיפוש מצאתי שככל הנרא…
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
חלפים לוספה 72
מאת אחיעד- 4 תגובות
- 813 צפיות
שלום רב, חבר ביקש ממני לרכוש עבורו ב EBAY פנסים לווספה 72-73 בחיפוש מצאתי חלפים אולם הוא טוען שהם של שנים מאוחרות יורת, יש למישהו אולי רעיון לחנות כלשהי או איך לחפש מדויק יותר ב EBAY תודה
הודעה אחרונה מאת אלטו, -
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום האם ניתן ליבא צמיג חדש מארה"ב, בלי סיבוכים מיותרים ואישורים? תודה אייל
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
לחובבי אופל מנטה
מאת 2pac- 3 תגובות
- 830 צפיות
מסתבר שבשנת 91 נעשו בגרמניה בהפרש של חודש 2 קומדיות-פעולה שעוסקות באופל מנטה, אבל מן הסתם יעניינו כל חובב רכב בכלל. manta -der film ו-manta, manta. הן קיימות להורדה באימיול.
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
מהו לחץ השמן שאמור להיות במנוע שבי 350? בסל"ד סרק, טמפרטורת עבודה? אצלי מתייצב על 35 לערך בנסיעה רגילה (80-120קמ"ש)? מגיע לאיזור ה55 השמן הוא 20/50 "רגיל"
הודעה אחרונה מאת citromanbx, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טקס הרמת כוסית לראש השנה ביום ו' , 14.09.12 , יתקיים בשעה 17:30 טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, במקומות המפגש השבועיים של מועדון החמש ברחבי הארץ: ת"א, נשר, ירושלים , השרון והשפלה. בירושלים הטקס יתקיים בשעה 14:00. בברכה סמדר- מועדון החמש Tel:03 7318818 Fax:03 7319059 mailto:[email protected]
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת שברולט סאבאורבן משנת 1961 (התמונה להמחשה) Chevrolet Apache Carryall Suburban C1406 1961 הרכב שופץ ע"י חבר מועדון החמש – זאב שולמן ההשקה תתקיים במפגש מועדון החמש בשפלה (מיקום מדוייק יימסר בהמשך), הארוע נדחה. מועד חדש יפורסם. נאום פתיחה וברכות- יו"ר מועדון החמש, נחום קדמיאל. סקירה היסטורית – קובי מילוא. בעלי רכבים מתוצרת שברולט מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל : קובי בן- ניסן, רכז המועדון בשפלה, בטל' 6785688- 054 מתניה הלוי, אחראי השקות וקבלות פנים, בטל'- 4472256- 052 בב…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
יבוא אגזוז
מאת אלטו- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בהנחה שארכוש אגזוז דרך EBAY בסכום של 600 ש"ח כולל עלות משלוח. מה צפוי לי עם הגעת החבילה לישראל מהיבט של משרד התחבורה, מיסים וכדומה ? האגזוז שארכוש מיועד לכלי הרכב בדיוק ללא צורך בהתאמות, הוא נראה חיצונית זהה למקורי .
הודעה אחרונה מאת חיים רז, -
האוטו נוסע פעם פעמיים בחודש , צריך הרבה סטרטרים כדי להניע . לאחר שמניע הוא מניע בנגיעה , אחרי יומיים שלוש אותו סיפור מתקשה להניע. לדעתי יש בעיה באספקת הדלק , אני רוצה להוסיף משאבה חשמלית על הקו של הדלק ואני יפעיל אותה רק מתי שאני ירצה , למשל לאחר שהאוטו עמד זמן רב . אשמח לייעוץ איזה לחץ צריך להיות ואיזה משאבה אפשר להתקין ?אולי משהו מפירוק כמו סובארו?
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 2 תגובות
- 662 צפיות
מחפש פנסים קידמים\או את הרפלקטורים של אופל רקורד סטישן שנת יצור 68 אם אפשרי מ"ס טלפון של איש קשר
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שנה טובה לכל חובבי שימור הרכבים ולבני משפחותיהם, שנת עשייה ויצירה. שיהיה חג שמח לכולנו.
הודעה אחרונה מאת citromanbx, -
- 1 תגובות
- 709 צפיות
ממש בימים אלו אני מחדש את כל צנרת הוואקום במנוע , בעקבות בעיית זיוף קלה של הטורים בסרק ביטלתי את השסתום הזה ואת כל הקצוות של הצינורות שהגיעו אליו סתמתי בפקקיםבמקור הפתח השחור מתחבר אל סעפת היניקה ומשם ממשיך ,ומאז האיוורור בתריסים של המזגן חדלו לעבוד לחלוטין ורק האיוורור שממש קרוב לחלון עובד,האם פעולת האיוורור/מזגן מהתריסים עובדת למעשה על וואקום שמגיע מסעפת היניקה ?
הודעה אחרונה מאת ערן rob, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים. מכר שלי (חבר של אבא שלי) שהוא אל"מ במילואים, טוען בפניי בתוקף שבשנות ה 90 היו כמה רכבים מדגם "פיאט טמפרה" ששימשו את צה"ל ושימשו כרכב צמוד של כמה קצינים והיה להם לוחית רישוי צבאית כמובן. האם הדבר נכון? האם מישהו יכול לאמת את זה? (ואם יש תמונה אני אשמח) אני אישית מכיר 3 פיאט טמפרה שנוסעות עדיין והמספר רישוי שלהם מסתיים ב 15 , דבר שיכול אולי ורק אולי להעיד שנקנו מצה"ל או ממשטרת ישראל . אני גם יודע שלמשטרת ישראל גם היו כנראה 2 טמפרות עם מספרי רישוי משטרתיים בזמנו.
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
- 1 תגובות
- 645 צפיות
הכן אפשר לרכוש רפלקטורים לפנסים של אופל שנת רקורד שנת 67 אנילא מצליח להעביר אותו טסט. האורות לא עומדים בתקן
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
מועדון החמש מגיע לפארק העירוני רעננה ביום שישי-07.09.12 , בין השעות 10:00-15:00 . הנהלת פארק רעננה בשיתוף עיריית רעננה מארחים את מועדון החמש לתערוכה מוטורית של כ-50 כלי רכב אספנות מיוחדים- רכבים ואופנועים. האירוע יתקיים ביום שישי 07.09.2012, בין השעות 10:00-15:00, בפארק העירוני רעננה, באיזור מוצל ליד העצים . הפארק שוכן ברח' ירושלים מול בית לוינשטיין, בקצהו המערבי של רחוב אחוזה, בגבולה המערבי של העיר. תוכנית האירוע: 09:00-10:00- הגעה לאתר והתארגנות לתצוגה. 10:00-12:00- מוזיקת רקע, כיבוד למציגים. 12:00- טקס קבלת שבת לטובת שומרי המסורת ושירה בציבור בהנחייה מקומית. הרכבים המציגים יחובללו ות…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התכנון המקורי היה להוציא מנוע וגיר לטובת REBUILD ואותו הדבר לגבי המתלה הקדמי. מכאן לשם המדרון כידוע חלקלק והאוטו זכה לשינוי צבע, משלוח חלקי כרום רבים לציםוי מחודש אצל DERBY PLATERS (מסגרת חלון של דלת עולה 500 ליש"ט +-) שיפור מראה פנים הרכב (בידוד ושטיחים) וכמובן שחזור מלא של תא המנוע כולל שינויים נדרשים ע"מ להכיל מערכת מיזוג אוויר (לדרישת הלקוח). קצת תמונות מתא המנוע לפני ואחרי. ''מפל'' צנרת הבלמים מצוי בדגמי אסטון רבים, והוא פרט חשוב שיש לבצעו בצורה מושלמת. הצינורות עשוים מחומר הנקרא KUNIFER סגסוגת של נחושת וניקל בין היתר. היות והמנוע שונה למפרט VANTAGE היה צורך לייצר AIRBOX שתתאים לשלושת הווברים 45 כולל כל הפרטים הקטנים, כמו נקודות העיגון לתופסנים, צינור ניקוז עודפ…
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום ובוקר טוב לכולם ,לפני כמה ימים ניקרע לי לקרעים כיסוי הרכב ואני מחפש משהו טוב ולא מוצא. אני מעוניין בכיסוי עבה במיוחד מבד , במיוחד לחודשי הקיץ הלוהטים ,אני גר באזור המרכז אשמח להמלצות ממכם . תודה רבה ושנה טובה לכולם
הודעה אחרונה מאת tomi1975, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום, נמסר לי בפנצ'ריה שכבר זמן רב לא נמכרות פנימיות לצמיגים. יצא חוק ? היכן והאם ניתן לרכוש פנימיות לצמיגים קוטר 16" ?
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
מתנת יום הולדת לאדון המינהל אני מקווה שזה יהיה שרשור ארוך מוקדש גם לחברי ומפקדי אריאל רובין, שרפנו יחד שעות רבות בעגלה כזו.........
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
גז מזגנים ישן
מאת אאבי- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
האם מישהו יודע איפה ניתן למלאת גז מהסוג הישן? תודה, אבי.
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
- 2 תגובות
- 703 צפיות
כל מפגש בשפלה הוא סיבה למסיבה, אבל את הסיבה האמיתית השבוע סיפק קובי קליין - סבא חדש. הרמנו כוס לכבוד הולדת נכדתו הראשונה - ליבי! מזל טוב למשפחת קליין. וככה זה ממשיך - תרבות לכל גיל. הנכד של זאב תוהה מה הסבא שלו עסוק בדיבורים ומי כל האנשים האלו.
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
שלום לכולם, בעקבות התעוררות מעניינת של השרשור של ה Banelli שלי אני אנסה משהו שראיתי בפורומים בחול שנקרא: let's see them... אז כל מי שיש לו אקזמפלר מעניין בתחום הקרוסים של פעם, קטנועי עבר וסתם אופנועי נוסטלגיה - מוזמן להעלות תמונה. מעניין לראות איזה אוצר היה/שרד בארצנו הקטנטונת... אז בואו נראה אותם! אני אתחיל ממה שיש לי (לא הכל - נשאיר קצת גם להמשך ) בנלי קרוס 50 מודל 83' - עבר שיפוץ חלקי: Suzuki RV 50 - יעבור שיפוץ בעתיד:
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש יד מרדכי החודשי בדרום כל שבת שנייה המפגש הקרוב יתקיים בשבת - 08.09.12- בקפה ג'ו, מפגש ' יד מרדכי', צומת יד- מרדכי, בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש תינתן הנחה של 10% בהזמנות בקפה ג'ו, כנגד הצגת תעודת חבר בתוקף. מוזמנים בעלי כלי רכב אספנות מאזור הדרום ובכלל. לפרטים נוספים יש לפנות אל: דובי שטרנברג- 2715049- 052 צביקה מרגלית- 2592839- 050 בברכה סמדר- מועדון החמש Tel:03 7318818 Fax:03 7319059 mailto:[email protected]
הודעה אחרונה מאת Multivan, -
- 2 תגובות
- 680 צפיות
היי. הגיעה אלי המעטפה האדומה האיומה הזו זוג פנסי ערפל מקוריים. * צילמתי קבלה ודף מכירה מאיביי * מילאתי את הטופס שצורף וצילמתי את רישיונות הרכב ופרטי המזהים. * צירפתי צילום של פירוט על הכיוונון ותמונה (מההיינס) לגבי פנסי הערפל. מחר בבקר אישור מוסך. מה צריך לרשום שם בדיוק? (נוסח) לא רוצה שהחבילה תשב בדואר יותר מדי זמן, שלא יתחילו עם "תלך, תחזור, לא ככה, כן ככה" תודה. אודי
הודעה אחרונה מאת udical,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
