רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יריית הפתיחה לשנה החדשה מפגש בין מועדונים ווספה והחיפושיות אנו מאחלים חג שמח לכולם !
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 689 צפיות
שבוע טוב. צריך את עזרתכם- אנשי הפורום. אני מחפש מדיד שמן מקורי לגיר 350 (שברולט-GM) לרכב שלי- שבי מליבו 78. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם. חן
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשעה 1300 הגיע סימן ראשון בSMS, תתכונן, היום הפתעה. מכיוון שהשולח בחור רציני, התכוננתי: שיירה ארוכה הגיעה לביקור מירושלים לשפלה. חבר'ה לעניין, קמים ונוסעים בלי חשבונות. כך היום ברחבה:
הודעה אחרונה מאת אוו ספידומטר, -
- 0 תגובות
- 849 צפיות
שלום אני מעוניין לשכור חניה מקורה לרכבי בחיפה. אשמח לקבל הפניות למקומות רלונטיים. תודה למשיבים (מנהל הפורום - במידה ומיקום המודעה שגוי נא למקמו במקום הראוי)
הודעה אחרונה מאת דני63, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המכוניות משנות השלושים והארבעים של המאה 20
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי שהחלטתי סופית שיש לי מספיק פרוייקטים ל-20 שנה הקרובות , וכמובן גם הודעתי על כך לאישתי ולכל מי שרצה לשמוע שסיימתי לקנות אופנועים, לפחות כאלה ישנים שלא נוסעים כשקונים אותם.. פתאום הוא הופיע... יוצר בנירנברג גרמניה, בשנת 37 , נפח -200 סמ"ק , 2 פעימות 7 כ"ס ב-3000 סל"ד עבר שיפוץ בסיסי בשנות ה-80 , סך הכל די מקורי
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מזל טוב לאריה
הודעה אחרונה מאת מעוז, -
- 1 תגובות
- 798 צפיות
שלום לכם הייתי רוצה לדעת מתי התקיים השוק העתיק המסרותי במוזיאון אגד בחולון. תודה מראש: אוהב מכוניות ישנות.
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
סוף סוף יום שישי , בלי חג. נפגשים שוב ביד אליהו . מספר תמונות באדיבותו של נחום קדמיאל (חטף לי את המצלמה וזה מה שיצא). קצת בירות (בתחילת המפגש כדי שיעלם עד שנצא שוב לדרך) הקפדנו שכל אחד לא ישתה יותר מכוס . אווירה כיפית על הדשא , מזג אוויר מעולה והמכוניות בצד (מה עוד צריך?). וכמובן דיונים על הרשי.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
להלן תמונות מהמפגש היום. אריק
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
אחרי התלבטיות רבות, בשעה טובה קניתי סובארו R2 שנת 71! הרכב נסע עד שנת 98 ומאז עמד , מצב הפח על הפנים אבל גם על זה נתגבר... לכל אלה שחשבו שהיא בלי ניירת , אז הרכב כשר כדת וכדין והוא על בעלותי... מצב המנוע טוב ובקרוב גם יניע, יש את רוב החלקים (חוץ מסמל קידמי), אפילו את המפתחות המקוריים קיבלתי . מי שיודע או שיש לו חלקים או ספרות או משהו שקשור לדגם הזה אני ישמח לקנות.. לפי דעתי לא קיים עוד רכב כזה בארץ,תקנו אותי עם אני טועה... חג שמח!!
הודעה אחרונה מאת איש שטח, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4283633,00.html
הודעה אחרונה מאת אליה, -
מישהו יודע כמה צריך להיות החום מנוע ברנו 12 (76') אצלי בד"כ הוא עומד על 90 ואם אני עוצר לקצת זמן אז החום עולה מישהו יכול להגיד לי אם זה תקין או לא? ובכל מקרה מה אפשר לעשות כדי למנוע ממנו להגיע לכזה חום?
הודעה אחרונה מאת אאבי, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברי מועדון החמש מוזמנים להצטרף למסע רכבי שטח אספנות לירדן שמארגן מועדון הרנגלר הישראלי . להלן הפרטים: מסע רכבי שטח אספנות ראשון מסוגו! מסע של ארבעה ימים לירדן. המסע מתוכנן לחודש נובמבר: 07.11.2012 - 10.11.2012. עלות = $650 לאדם בחדר זוגי (לא כולל מעברים ודלק). לפרטים מלאים יש ליצור קשר במייל עם מזכירת מועדון הרנגלר אורלי [email protected] ניתן לפנות גם טלפונית אל עמית פריד מרנגלר- 0505655200. המסע באחריות מועדון הרנגלר הישראלי. בברכה סמדר- מועדון החמש Tel:03 7318818 Fax:03 7319059 mailto:[email protected]
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נפגשנו היום בנוקיה להרמת כוסית לרגל השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. השקענו בעיצוב השולחן. היום צילמנו אנשים והזנחנו את הרכבים (לא הסתרנו את זיהוי החברים).
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
- 1 תגובות
- 646 צפיות
מלון עלוב במרכז ציריך. מגיעים אליו מסכני אירופה והעולם. מה שצד את עיניי היה רולס רויס שכשראיתי אותו חשבתי שזה Camargue אבל לא מצאתי אף כיתוב. הרולס פאנטום, דרך אגב, זה רכב ת"ש של המלון... הבנטלי והלמבו רק הפריעו בתמונות
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 826 צפיות
שלום לכולם, האסקורט מתקדמת אט אט אל מצב נסיעה, כעת מגיע תורם של כל אותם חלקים קטנים, שאפילו בקטלוגים לא ממש יודעים איך לקרוא להם... והפעם, שרוולי הפלסטיק הקטנים (ארבעה במספר) שנמצאים בקצות המוטות של דיפון הגג ולמעשה מחזיקות אותו במקומו בקורות הצד. אני מצרף שרטוט מתוך קטלוג רשמי - החלק המדובר מסומן בחץ אדום. אשמח לשמוע מי מכם היודע דבר על מקום הימצאם של חלקים אלו, מהיכן ניתן להשיג אותם או בלית ברירה הצעות לפתרון חלופי. ומכיוון שפטור בלא כלום אי אפשר, אני מצרף תמונה של האסקורט הצבועה. בקרוב בשרשור השיפוץ הרשמי אוסיף את תמונות הדיפונים החדשים שנתפרו.
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
למומחים שלום. לאחרונה הזדמן לידי "קיט" שמחליף קרבורטור סטרומבורג 150CD, במערכת הכוללת סעפת מתאימה וקרבורטור וובר כפול 28/36 DCD. לקרבורטור חסר המנוף המתחבר לכבל הגז וכן את הבקלית שנמצאת בין הקרבורטור לסעפת. משיטוטים ברשת (ויחד עם חיזוק מחן פרחי), נראה שהקרבורטור הזה היה בשימוש בגרסאות ישנות של פיאט, אולי גם של פורד. והשאלות: 1. האם מישהו יכול לכוון אותי, או מכיר מישהו שיש לו כזה קרבורטור/חלקים ויכול לסייע? 2. מי יודע מאיזה קרבורטור אחר ומקביל אפשר לקחת את החלקים? תודה מראש! און ועכשיו, קצת תמונות:
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
-
שיפוץ מושבי עור
מאת ערן.מ- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצב המושבים ברכבי היה רע מאוד כפי שאפשר להתרשם מהתמונות. נעשו חיפושים בפירוקיות רבות. לא נמצאו המושבים המבוקשים. גוון העור (PALOMINO) יחסית נדיר לעומת השחור הנפוץ, מה שהוריד את הסיכוי למצוא כאלה ועוד במצב טוב. לייבא מושבים מחו"ל זה אפשרי, רק שהעלות הכללית גבוהה עקב מיסוי בעייתי. נעשו מספר ביקורים אצל רפדים מומלצים. כאן קיבלתי הצעות של החל מ 1500 ש"ח למושב ועד כמעט 6000 ש"ח, למושב... החלטתי לבצע הזמנה של ריפוד חדש ולרפד לבד. זה מצב מושב הנהג. מושב הנוסע במצב פחות גרוע.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 2 תגובות
- 706 צפיות
חג שמח חברים וחברות התראת טיול לאילת 18-20.10 יורדים לטיול אופנועי גולדוינג אספנות אילתה פרטים נוספים ומנהלות בהמשך קחו בחשבון היציאה ביום חמישי בשעות הקטנות של הלילה להתראות ... איציק דר 0522618051 Chapter director ISR-B
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
שלום, ברשותי לאונה 87', היום כשפתחתי את פקק צנרת הראדיאטור גיליתי מעין משחה חומה מצידו הפנימי של הפקק, המשחה הינה סמיכה וחומה, מאוד דומה לבוץ. לאחר מכן העברתי אצבע על דפנותיו הפנימיות של מיכל מי קירור של הרדיאטור וגירדתי מהדפנות עוד שכבה נדיבה מהחומר המדובר. למרות המצאות הבוץ המים לא נראים עכורים. מהו מקורו של ה"בוץ"? האם כדאי לנקז את מי הקירור לשטוף את המערכת ולנקות את המיכל מבפנים? אם כן אשמח לשמוע טיפים והנחיות לתהליך איכותי. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת yosi6, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 730 צפיות
שלום חברים.מוזמנים להרמת כוסית לכבוד ראש השנה,וקבלת פנים של רכב של יחיאל וברלה
הודעה אחרונה מאת irork, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אשמח לקבל פרטים
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- 0 תגובות
- 628 צפיות
שלום ברשותי כחודשיים פיז'ו 605 שנת 1997 (אמנם לא אספנות אך וותיקה...), ואני בסיומו של תהליך יישור קו. הדשבורד עצמו שלם (לא קרוע/מפוצץ), אבל מכופף כלפי מעלה באיזור של פתח האיוורור העליון הצמוד לשמשה הקדמית. נכשלתי בנסיונותיי להחזיר את האיזור המכופף אל מתחת למסגרת הפלסטיק של פתח האיוורור. אני מחפש בעל מקצוע אומן (עדיפות לאיזור הצפון), שיוכל לסדר את הדשבורד - כנראה בשילוב של חימום מבוקר והפעלת לחץ. שנה טובה, נעם
הודעה אחרונה מאת noam.gal, -
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם יש ברשותי פיאט 131 מודל 82 שמשמשת אותי לשימוש יום יומי! ואני מעוניין להתקין דיבורית ספיריט שיש ברשותי אך ללא חורים! או נזקים! רציתי לשאול האם ניתן להתקין דיברות ללא חורים ברכבים האלה? עם פלח או משהו? ומישהו מכיר מתקין אמין ומקוצועי (עדיף עם חיבה למכוניות ישנות) שיכול להתקין ברכב הזה ללא חורים באזור המרכז? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
או בשפת הקודש: לוחית רישוי וינטאג׳ של שטוטגארט, גרמניה. שלום לכולכם, מקווה שזה לא נשמע קצת הזוי, אבל הסיפור שלי הוא כזה: בזמנו ירשתי מסבתי ז״ל חיפושית 1959, שנראה שנרכשה בשטוטגארט, גרמניה, בשנת 1959, כאשר היא ובעלה רכשו אותה, חרשו איתה את אירופה, ואח״כ - הביאו אותה באונייה, למיטב זכרוני, לארץ. יש לי תמונה היסטורית שלהם עם הרכב, עם לוחיות הרישוי האובאליות הלבנות משטוטגארט, כאשר ניתן לראות את הספרות בלוחית, ותהיתי לגבי 2 דברים: 1. האם נראה לכם שאפשר לייצר 2 לוחיות אובאליות כאלה עם הספרות המקוריות של הרכב. 2. האם ניתן, בעזרת דוד בגרמניה, להתחקות קצת אחרי עברה של המכונית בגרמניה, לפי מספר השילדה למשל, במובן של: היכן נרכשה, טופלה וכיו״ב, סתם בשביל הס…
הודעה אחרונה מאת idob, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 863 צפיות
איך מתקנים את זה? http://s1152.photobucket.com/albums/p498/adamsneh/1988%20caprice%209c1/
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עברתי אתמול בכביש החוף באשדוד על יד סוכנות אוטו אינטרנשיונל/סטאר קארס שם הוכנסה לסוכנות רולס רוייס Silver Spirit שאותה ייבאו. אומנם ראיתי שלא מעט מייבאים את דגם הקורניש והסילבר שדואו ודגמים נוספים ישנים יותר של רולס רוייס,את הדגם הזה לראשונה רואה שמייבאים דגם משנות ה80, מי יודע אולי בעוד 20 שנה עוד יהיה ניתן לייבא רולס רוייס פאנטום
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כיצד נראית תצוגה של מועדון אספנים בחו"ל? מה ההבדלים בין מכוניות המשופצות בטעם טוב ובטעם רע? ובעיקר - איך מתלבש ארגמן סמוק על מכונית אנגלית ישנה? על כל זאת ועוד: http://wp.me/pXLKy-13I
הודעה אחרונה מאת nati54, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכל חברי פורום רכבי האספנות אשמח אם תעזרו לי בת'רד שפתחתי בפורום הראשי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=446952 תודה
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
