Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ברנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תנסה באמת לכוון הצתה, הבורג שתופס את המפלג יכול לזוז (פלטינות ברכב הזה - לא רלוונטי, הצתה אלקטרונית).

גם ראש ״מגולח״ יכול לגרום להתחממות אבל זה בכלל לא המצב ברכב שלך.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

שלום

 

רק שאלה אחת לי יש.

האם אתה מוסיף נוזל קרור או מים?

כלומר האים יש העלמות של נוזל קרור?

אחרי התשובה אני אגיב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

רק שאלה אחת לי יש.

האם אתה מוסיף נוזל קרור או מים?

כלומר האים יש העלמות של נוזל קרור?

אחרי התשובה אני אגיב.

 

 

בברכה בני ל.

 

כפי שהזכרתי בדרך מהצפון נהיה חור במכסה הרדיאטור

וירדו קצת מים ובנתיים הוספתי ממש קצת מים רגילים על הנוזל קרור

עד שאני יפתור את הבעיה של ההתחממות (כי מסתבר שאני יצטרך לרוקן אותו)

ולא יזיק לו לנסוע מס' קילומטרים לא על 100% נוזל קירור - תקן אותי אם אני טועה

פורסם

אהה עכשיו הבנתי מה אתה רוצה

 

לא "נעלמים" לי מים

 

אם אני מגיע למצב שהמים מתחממים יותר מידי אז כשאני עוצר בצר נשפך לי קצת מים מצנצנת החמוצים

(קרה לי פעם אחת)

 

ואם אני נוסע במצב שלא עצרתי הרבה אז לא חסר לי בכלל מים

פורסם

שלום

תקרא ותלמד!

סע אם הרכב מס' ימים אם לא "נעלמים מים" סימן שהכול תקין!!!

במנוע במצב תקין בעמידה במקום החום יעלה ובזמן נסיעה החום ירד.

כלומר אתה תראה על שעון החום מצבים מישתנים.

כמו שצינתי אם לא מעבד מים הכול תקין.

במכוניות מודרניות שעון החום בדרך כלל לא "זז" כי זה מתוכנן כך.

במכוניות ישנות זה שונה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

תקרא ותלמד!

סע אם הרכב מס' ימים אם לא "נעלמים מים" סימן שהכול תקין!!!

במנוע במצב תקין בעמידה במקום החום יעלה ובזמן נסיעה החום ירד.

כלומר אתה תראה על שעון החום מצבים מישתנים.

כמו שצינתי אם לא מעבד מים הכול תקין.

במכוניות מודרניות שעון החום בדרך כלל לא "זז" כי זה מתוכנן כך.

במכוניות ישנות זה שונה.

 

 

בברכה בני ל.

 

זה שהוא אמור לעלות ולרדת זה נכון

 

אבל החום עולה הרבה, כמעט ל110 מעלות, ככה זה תקין??

 

פעם אחת אפילו נדלקה המנורה ומיד עצרתי בצד

 

ואם אכן חסר ממש מעט מים, משהו כמו כוס מים אחרי נסיעה ארוכה, מה זה אומר?

פורסם

בנתיים לא חסר מים

 

זה יכול להיות שזה נורמלי שיעלה ככה החום

 

(היה מקרה שהמים ממש בעבעו - שזה אומר בסביבות ה110 מע')

פורסם

מים מבעבעים בפינג'אן, מראה על כוונה לקפה...

מים מבעבעים ברדיאטור/מיכל עודפים וגם איבוד מים ללא נזילה חיצונית, מראה על אטם ראש דפוק...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

חום מנוע עולה, מים מבעבעים, איבוד נוזלים מועט... קרה גם לי, המאוורר לא עבד בגלל בעיה חשמלית שתוקנה בקלות

פורסם

אבי,

עם הליפט וארגז הכלים שיש בפורום, זה המקסימום שאני יכול להניח...

אם אתה דואג לרכב, קח אותו למכונאי אמין בעיניך לבדיקה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
תודה על התשובות

 

אני ינסה להתחיל לבדוק קודם ע"י ניקוי הרדיאטור

 

ונראה לאן זה יתקדם

 

אבי שני הרדיאטורים של שני הרכבים זהים????

אולי תנסה להרכיב של הכתומה ותראה מה קורה

לפעמים משאבת המים דפוקה ואין מספיק סירקולציה

אתה מכיר קצת את היסטורית הרכב???

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:


×
×
  • תוכן חדש...