Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע ברנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבי שני הרדיאטורים של שני הרכבים זהים????

אולי תנסה להרכיב של הכתומה ותראה מה קורה

לפעמים משאבת המים דפוקה ואין מספיק סירקולציה

אתה מכיר קצת את היסטורית הרכב???

 

זה גם יכול להיות רעיון הם אכן זהים

 

ובקשר להיסטוריית הרכב אני יודע שהוחלף מנוע ב-2010

והעבודה נעשתה ע"י בעלי הרכב וחבר שלו רמי (רנו4 -בפורום)

שלפי ידיעתי הוא מקצועי בנושא הזה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בכ"ז חושד שמדובר או במעט משקעים ברדיאטור בגלל שהרכב עמד תקופה, או הצתה לא מכוונת.

האטם ראש מצוין וחדש, הראש חרוט במצב מעולה (קומפרסיה 160-160-160-160), השסתומים מכוונים היטב, משאבת מים חדשה וטרמוסטט תקין. לעומת זאת המפלג ידוע בחיבה שלו לתזוזה יתרה.

 

אגב, ההתחממות של הרכב, בזמן נסיעה עם מזגן או בלי?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

מזגן מיליתי רק בשבוע שעבר אז כנראה שזה לא קשור

 

בקשר למשקעים נראה לי שזה זה כי באחת הפעמים שמתי לב שהמים בצנצנת היו דיי עכורים

 

אז אני ינסה לנקות קודם את הרדיאטור ואם לא יעזור אני ילך לטפל במפלג

 

אני מקווה שאני יספיק לעשות את זה השנה

 

תודה, אבי.

פורסם

למיטב ידיעתי טמפרטורה סבירה נעה סביב ה80 - 85 מעילות.

לאור השרשור חשוב להבדיל בין 2 מצבים:

1)הטמפ' עולה הרבה מעבר כאשר הרכב במצב נסיעה ללא מזגן?

2)הטמפ' עולה הרבה מעבר כאשר הרכב במצב נסיעה עם מזגן מופעל?.

 

באילו משני המבים הטמפ' עולה הרבה מעבר?

פורסם
למיטב ידיעתי טמפרטורה סבירה נעה סביב ה80 - 85 מעילות.

לאור השרשור חשוב להבדיל בין 2 מצבים:

1)הטמפ' עולה הרבה מעבר כאשר הרכב במצב נסיעה ללא מזגן?

2)הטמפ' עולה הרבה מעבר כאשר הרכב במצב נסיעה עם מזגן מופעל?.

 

באילו משני המבים הטמפ' עולה הרבה מעבר?

 

כפי שאמרתי זה היה עולה הרבה מעבר אף לפני הפעלת המזגן

פורסם

אמליץ לך לבחון את הפעולות הר"מ:

1)לוודא שברדיאטור או בצינור המים אין חורים/נזילות, שהוא נקי ו/או לא סתום, ו/או שצלעות הקירור לא מתפוררות.

2)לוודא קיום מים ירוקים בלבד.

3)לוודא אטימות הפקק.

4)לוודא תקינות המשאבה ושהפולי משאבה לא מחליק ברצועה.

5)לוודא תקינות טרמוסטט.

6)לוודא שהפולי וונטה מכאנית לא מחליקה ברצועה.

7)להוסיף וונטה חשמלית מהצד החיצוני של הרדיאטור, שתדחוף אויר קר.

 

זהו למעשה "צ'ק ליסט" שמומלץ לבחון בשלבים.

 

בהצלחה.

פורסם

אז אחרי שפירקתי הכל ובדקתי זה מה שיצא:

 

הרדיאטור היה קצת מלוכלך ולא עד כדי כך שיגרום להתחממות

 

מה שכן האלטרנטור שרץ על אותה הרצועה עם הוונטה היה בכלל לא מתוח (תמונה 1)

בנתיים אילתרתי בורג זמני בגלל שמי שהרכיב את המזגן כנראה לא הצליח לשים את הרגיל בגלל שהוא עבה מדי אז הוא פשוט לא שם כלום.

 

וכנראה שהוונטה לא הסתובבה כראוי

 

הוצאתי את התרמוסטט ואף חיברתי את הצינורות שאמורים לאפשר לסירקולציה מתי שהתרמוסטט סגור (תמונה 2)

 

ניקיתי את הרדיאטור ובנתיים שמתי מים רגילים לבדיקה

 

מה שיצא בנתיים זה שהחום אמנם לא עבר את ה-90 (בנתיים)

 

ובפעם השניה שנסעתי אז כשכיביתי את האוטו עלו הרבה מים לצנצנת החמוצים (תוך כדי רעש של בעבוע)

 

עד שהתמלאה ולאחר פחות מדקה החלו לחזור עד שהגיע לכמו שהיה לפני כן

 

אם מישהו יכול לומר לי למה יכולות להיות "תופעות הלוואי" האלו

אני מקווה רק שזה לא באמת ראש מנוע

 

(לא לקפוץ ולהגיד "ראש מנוע" אני רוצה לבדוק אפשרויות אחרות קודם)

 

תודה מראש, אבי

 

304406_414882835232366_1385438130_n.jpg

 

247889_414882795232370_634380322_n.jpg

פורסם

הבעבוע זו תופעה טבעית של ניקוז אויר לאחר שהחלפת מים כמו שציינת.

אפשר לנקז אויר בצורה יעילה בצינור המים שעובר מעל המנוע (זה שהיה מיועד לחימום) - יש שם בורג יעודי.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

המים עלו למיכל תוך כדי בעבוע עד שהמיכל התמלא במים,

זה הרבה הרבה אוויר זה לא נראה לי הגיוני שיש כזה הרבה אוויר במערכת

ובמקרה של ניקוז האוויר המים אמורים לעלות למיכל? ורק בזמן שכיביתי את האוטו??


×
×
  • תוכן חדש...