רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי לאונה קופה 87, מצב מכאני יפה מאוד בשימוש יומיומי. לאחרונה, במהירות בינונית נשמע רעש פח מתחתית/ צד הרכב. הרעש איננו של מכלול מכאני נע ולא מגיע מהמנוע (בניוטרל כאשר אני מעלה סלד הרעש אינו מופיע) ומפסיק כשהרכב "מתייצב" (מבחינת רעד מנוע) ומגיע למהירות שיוט. הרעש נשמע שמגיע מחיפוי פח כלשהו ולא ממכלול כבד. האם מישהו מכיר את החלק שיכול לגרום לרעש זה? נ.ב - עניין אחר, בלחיצה על הברקס נשמע "קליק" מתכתי יחיד המגיע מתחתית הרכב. בעבר נאמר לי שזו "הפחית" שנמצאת באיזור הקאליפרים, מהי ה"פחית"? האם זו תופעה מוכרת בלאונה? האם ישנה השלכה בטיחותית? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת bari, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, כידוע סובארו שיווקה בשנות ה70 וה80 כחלק מארסנל הרכבים שלהם - משפחתיות, סטיישן וספורט את דגמי ה4 על 4 שלהם. האם הרכבים הנ"ל שווקו בארץ בצורה סדירה ולא כחלק מייבוא אישי או "הזמנה מיוחדת"? אם כן, אילו דגמים היו נפוצים/שכיחים כמאוברזי 4wd? האם נשארו בארץ פה ושם רכבים כאלו? עד כמה מערכות ה4wd של סובארו בשנים הללו נחשבו כאמינות ופרקטיות בנסיעות "שטח"? תודה!
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 1 תגובות
- 636 צפיות
בעקבות השינוי במסנני האוויר אצל שלי באלפא, וכתבתו של ישראל על הרכבים בחו"ל, התחלטתי לחפור קצת בנושא. ידוע לי כי ההמלצה בארץ כמו שלנו היא דווקא על מסננים קטנים יותר המסננים את האבק והחול טוב יותר. נושא המסננים "הפתוחים" דלף מתחום המרוצים שם משמש המסנן למירוץ אחד בלבד ולא לשימוש יומי. יתרה מזו, בימי גשם או נסיעה במסלול רטוב, גם אז יתכן נזק (שאיבת מים/לחות) לקרבורטור או למנוע. היתרון ברור, ומה על הנזקים, יש מישהו שמכיר את הנושא ומסוגל להרחיב? - רן
הודעה אחרונה מאת דורון סגל, -
- 2 תגובות
- 720 צפיות
במידה ואני קונה רכב אספנות במדינה זרה. מחליף מנוע ומאשר אותו ברישיונות באותה מדינה. האם תהליך היבוא לארץ מצריך אישורים ובדיקות נוספות בארץ או שרישיונות הרכב מספיקים כי המנוע ומספרו כבר רשומים בהם. תודה מראש על כל מידע ועזרה. אם יש עיניין של חוקיות שהוא לא לדפי הפורום אשמח ליצור קשר באופן פרטי. איגור.
הודעה אחרונה מאת igorsimin, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום ושנה טובה לפורום. לאחר חיפושים פה באתר ולאחר שלא הצלחתי למצוא תשובה לשאלה בכותרת מעלה את הסוגייה הבאה: האם ניתן לייבא כל רכב אספנות שהוא (מעל 30 שנה) שלא יובא לארץ באופן סדיר? הכוונה ליצרנים או/ו דגמים שלא יובאו ארצה? תודה ושנה טובה
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 0 תגובות
- 635 צפיות
שלום לכולם מתארגנת קבוצת רכיבה לאופנועי אספנות כלים קלאסיים וכאלה שאוהבים לרכב במהירות הרוח תזכורת גם טורנדו זה רוח... מי שמעוניין נא לשלוח בפרטי: שם וטלפון סלולארי סוג הכלי (רק לידע אישי) ומיקום בארץ. תודה-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ענת המפלץ ואני ועוד כ-2300 אופנועים נוספים מכל המינים והצבעים קיבלנו את השנה החדשה בזריחה מדהימה ומסיבה בילתי ניגמרת כאן ניתן לתמונות לדבר, הספור המלא יעלה בשירשור המיפלץ: יוני והגולדווינג-צולם בנסיעה!
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היום,לפנות בוקר (01.30) נפגשנו כ 15 רכבים ממועדון המוסטנג הישראלי,לקראת נסיעה ,לצפות בזריחה מעל הר המצדה.היציאה מתחנת הדלק סיירים במחלף גנות,היתה בנסיעה מינהלתית,בשיירה וללא עקיפות עד לצומת שוקת לעצירת שירותים,קפה וכו'.בדרך נוספו עוד מס' רכבים (להלן,חברי מועדון דרומיים).ושוב יציאה מנהלתית לכיוון ערד,כאשר לאורך כל הדרך מלווים את השיירה צפירות והבעות התפעלות מצד רכבים שנוסעים/עוקפים את השיירה.הנסיעה עברה חלק ובזהירות מירבית.הקטע שבין שוקת לערד יש לא מעט מפגעים,כגון כלבים סוסים,וגמלים משוטטים וחוצים את הכביש.בנוסף הקטע די חשוך ללא תאורת כביש.הקטע הבא,20 ק"מ,מערד לצידו המערבי של חניון מצדה(החניון התחתון) חשוך לחלוטין,קטע כביש סלול באיכות בינונית,רצוף בירידות מסוכנות,סיבובים ח…
הודעה אחרונה מאת orinoko, -
- 4 תגובות
- 709 צפיות
ברשותי שברולט קמארו שנת 92 נפח 5 ליטר הזרקה חד נקודתית (TBI) אוטומטית ,וברצוני להוציא קודיי תקלות ע"מ לאתר בעיה מסויימת שקיימת כרגע בפעולת המנוע, הבנתי שבשנתון הזה ניתן לעשות זאת ע"י גישור בשקע הדיאגנוסטיקה שנמצא מתחת להגה ופשוט לספור היבהובים של נורת הצ'ק אנג'ן שנמצאת בלוח שעונים, מישהו יכול לתת לי בבקשה הסבר מפורט כיצד לבצע זאת שלב אחר שלב ובין איזה פינים של השקע עליי לגשר(אייור/שרטוט מאוד יעזור). תודה רבה מראש והמשך חג שמח לכל חבריי הפורום הנכבד.
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום יש לי שאלה יש לי פורד אסקורט ברנדה שנת 77 בצבע כתום ואני רוצה לדעת מה קוד הצבע, כמה אנשים אמרו לי שזה רשום ליד מס' השילדה ,אבל בדקתי וזה מחוק בגלל שהרכב נצבע לפני כמה שנים מחדש והכול מחוק חוץ ממס' השילדה . אני רוצה לעשות כמה תיקוני צבע בדלת כי השכנה שלי פתחה כמה פעמים את הדלת של הרכב שלה על הדלת שלי ( לא אכפת לה רכב ליסינג) ויש כמה שריטות . אם יש מישהו שיודע לעזור לי בקשר לקוד הצבע אני אשמח . ומאיפה כדאי לקנות את הצבע ? אני גר באזור המרכז . תודה וערב טוב
הודעה אחרונה מאת tomihen, -
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש ברשותי שברולט קמארו דור 3 שנת 92 שהמצת המקורית היתה תקולה וכל פעם שדחפתי אותה למקום היא היתה שורפת את הפיוז שאחראי על עוד צרכניי חשמל בתוך תא הנוסעים, הבנתי שהבעיה במצת עצמה ורכשתי אחת אחרת חדשה לגמריי ומקורית מאיביי, היום שמתי אותה במקום עם סוויץ פתוח( הרכב לא מונע) ושוב לצערי היא סירבה לעבוד/לקפוץ החוצה למרות שהפעם לא נשרף שום פיוז ברכב, איפה הבעיה? יש מצב שהיא עובדת רק כאשר הרכב מונע ורק פתיחת סוויץ אינו מספיק? חשוב גם לציין שהבעיה היתה במצת עצמו בוודאות מאחר שבדקתי את "הבית מצת" ע"י הכנסת צרכניי חשמל אחרים והם אכן פעלו ללא בעיה.
הודעה אחרונה מאת bosss, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 37 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
השרשור הזה נולד אחרי הודעה שלי ושל דב קרדו שמן הסתם כמה מפתיע נמחקה מעל גבי דפי הפורום . אני מאמין שרק עשרות או אולי מאות אנשים צפו בזוועות שהבנאדם הזה כתב . וחבל שכך , אני חושב שאנשים צריכים לעמוד אחרי מה שהם אומרים גם אם זה כתוב מאחורי מקלדת ולהתמודד איתם. הוא ההשווה שיפור מכוניות אספנות \ בניית קסטומים לרצח ואף ולהתעללות מינית בילדים חסרי ישע . (חבל שלא שמרתי את הציטוט המדוייק , אחרי שנים בפורום אני יכול לחזות מראש את מחיקת ההודעות ) . ואני מאמין שהוא מייצג קבוצה של אנשים בכל אופן בפעם האחרונה שנשאלה פה שאלה כזו זה היה לפני 6 שנים בערך אחרי שליאור קנה פורד 37 שיש סיכוי שהשתתף במלחמות פה בארץ והיה שותף בצורה זו או אחרת להקמת המדינה …
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
-
מפגש שפלה 14.9.2012 1 2
מאת OXBOW- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כוכב האירוע
הודעה אחרונה מאת מתניה הלוי, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם, לפני כחודש הייתי באנגליה והתמזל מזלי לבקר במוזיאון המכוניות המדהים של לורד מונטגיו מביולו. לורד מונטגיו היה מהנדס, נהג מירוצים, חבר פרלמנט וחלוץ בתחום הרכב. הוא פעל רבות לקידום חוקים לטובת הרכב, בתקופה שבה באנגליה התייחסו בספקנות רבה לכל נושא התחבורה וניסו לעכב את ההתקדמות שלה. אחד מהחוקים שהוא הנהיג היה השימוש ברישיון רכב ולוחיות רישוי. בתחום המירוצים הוא היה הבריטי הראשון שהששתף וזכה בפרס במירוץ אירופאי כשהוא נוהג במכונית בריטית. בנוסף כמובן חייבים להזכיר את הסמל הידוע של רולס רויס Spirit of Ecstasy שנוצר בהשראת אהובתו הסודית של הלורד אלינור טורנטון. המוזיאון עצמו מציג כ-250 דגמים שונים של מכוניות-הרבה מכוניות מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, מכו…
הודעה אחרונה מאת petrolhead-18, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום , יש בבעלותי רכב יחסית ישן, שבא במקור עם ג'נט במידה 13", שכבר נחשבת מידה "נדירה" ולא שכיחה. לכן אני מעוניין לדעת, איפה אתם משיגים ג'נטים במידה הנ"ל לרכבי האספנות שלכם? חשוב לציין שאני לא מעוניין בדגמים הסינים הזולים (מבחינת איכות) שניתן להשיג בחלק מהחנויות, אז כנראה שהאופציה תהיה גנטים משומשים שהורדו מרכב ישן בעבר (עוד לפני התפשטות הג'נטים הסינים בארץ ) ומדובר בקורסה 94 שלוש דלתות, נכון שזה לא אספנות, אך נראה לי שמידת הג'נט נפוצה יותר ברכבי האספנות, לכן בחרתי לשאול בפורום הזה (לאחר שבפורומים אחרים לא יכלו לעזור לי חוץ מאופציית הסיני) תודה
הודעה אחרונה מאת O92, -
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני קורא את הפורום כבר די הרבה זמן. אני מאוד מתלהב מכל הנושא של שיפוץ רכבים וכל הזמן היה לי חשק לעשות זאת גם בעצמי. אני מחפש רכב כפרוייקט ראשון. המטרה היא לעשות כמה שיותר בעצמי, יש לי ידיים טובות אבל אין לי בכלל ניסיון בתחום הזה. אני מחפש רכב שהוא יותר פשוט מכאנית ובלי בעיות מטורפות כמו חורים ענקיים בפח(אני מעדיף להמנע מהרבה ריתוחים). חשבתי על משהוא בכיוון של חיפושית או אופנוע ישן. מאוד אשמח להמלצות על דגמי רכבים ואולי דברים יותר ספציפיים. מן הסתם כפרוייקט ראשון אני מחפש משהוא לא יקר מאוד (סדר גודל של 10-15K על החלקים). תודה רבה על העזרה, תומר
הודעה אחרונה מאת nati54, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברכבים הישנים יותר (-כנראה רוב האספנויות) המנגנון של הנעליה הוא שונה ממה שקיים היום זה לא לחיצה עם המפתח לימין -פתיחה, לשמאל - נעילה אלא זה ממש מכני צריך ממש לסובב את המפתח חצי סיבוב לצורך פתיחה / נעילה השאלה שלי היא האם ניתן להתקין לזה נעילה מרכזית ? והאם צריך מנגנון שונה או מיוחד? אם יש למישהו ידע בנושא? או שמכיר איזה שרשור שמדבר על זה כי אני לא ראיתי תודה מראש, אבי.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בארצנו מסתתרת לה היכן שהו XT אפורה, אוטומטית, שנת 86', מיבוא אישי. אני ראיתי את הרכב לפני כ-5 שנים לערך, בדרום ת"א. לא ידוע מה עלה בגורלה מאז... מצ"ב תמונה שמצאתי באתר. לכל המוסר פרטים ישמר מקום מובטח בגן-עדן. תודה.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בצד הצרפתי של אגם גנווה, במקרה נתקלתי במפגש זה מייד הנדברקס ושינוי תוכניות 180 מעלות לטובת הנשמה .אפילו מכוניות משטרה עם צ'קלאקות פועלות היו שם !
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחברים שלום התחדשתי ברכב הנ"ל אשמח לקבל עזרה נוספת במציאת שמשה קדמית לטאלבוט/סימקה מטרה בגירה מודל 1979 כרגע מורכבת שמשה מפרספקט תודה מראש מריו
הודעה אחרונה מאת mario, -
- 2 תגובות
- 679 צפיות
כחלק מהכנת הרכב לטסט אתמול הגעתי לשלב בדיקת האורות ברכב, כל הנורות ברכב עובדות מצוין גם כאשר הסוויץ פתוח בלבד אך המנוע אינו מונע ורק נורות האיתות אינם דולקות במצב הזה אלא רק אחריי שאני מניע את הרכב הידית מתפקדת כראוי וישנם אורות איתות וחיווי בלוח המחוונים, האם זה מצב תקין או שישנה בעיה בידית/בממסר?
הודעה אחרונה מאת bosss, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים וחברות לאחר כשבוע ללא מייל חזרתי יום שבת הקרובה 15.9 נפגשים להרמת כוס יין לראש השנה וליום כייף החל מהשעה 11:00 אצל חברינו רותי וצביקה אלדר רחוב מגד1 פרדס חנה כל אחד מוזמן להביא אוכל (בשר למי שמעונין)שתיה קלה וכבדה ונשים הכל על שולחן משותף להביא בגד ים ומגבת התוספו הרבה חברה שרכשו אופנועי גולדוינג אספנות אשמח אם תידעו אותם לגבי המפגש מחכים לכם איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- 6 תגובות
- 969 צפיות
המפגש הירושלמי יתקיים כרגיל במסעדת קפה 'קולוני' , בית לחם 7 ירושלים, ביום שישי 14.09. התכנסות בשעה 13:30. טקס הרמת כוסית- 14:00/14:30. לתיאומים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בירושלים, אילן גורן, טל' 5272562- 050. בברכת חג שמח! סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת DeanMustang67, -
ברשותי לנצ'יה בטא קופה היה מורכב ברכב מנוע שהרכיבו לו טורבו ואני רוצה להחליפו האם מישהו יודע איזה מנוע של לנצ'יה/אלפא/פיאט יושב במקום ללא התאמות של תושבות?
הודעה אחרונה מאת בן-עטיה, -
תמונות מסוף שבוע במלטה 1 2 3
מאת Ilan Sh- 34 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום בהמשך לתמונות שראיתי פה בפורום ממוזיאון במלטה, החלטנו לנסוע. קודם כל תמונות של מכוניות מהאי עצמו. (מלטה בנוייה משלושה איים - מלטה, קומינו וגוזו) ברחובות מלטה ניתן למצוא לא מעט מכוניות ישנות. היינו גם בסיציליה אך שם חוץ מהמון פיאט 500 שנהוגות על ידי מבוגרות בנות 80 לא ראיתי משהו מעניין (אולי איזה חיפושית עם גג נפתח) תמונה ראשונה של סיטרואן שאליה יש לי סנטימנטים. בהמשך מונית שהזכירה לי את הסרט הצרפתי.
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 728 צפיות
אני רוצה לבדוק את מערכת המיזוג ובעל מקצוע שאל אותי את סוג הגז שיש ברכב. מדובר על שבי מליבו 1978. אשמח לקבל נתון זה ממי שיודע. שנה טובה לכולם!!! חן
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מפגש השרון בגעש 14.9.12. היה מפגש יפה מאד.תודה לאבי נוף שטרח ולכל האורחים . שנה טובה לכולם . אריק
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כרגיל, התכנסנו כמו בכל יום שישי אולם הפעם היה טעם מיוחד לכבוד השנה החדשה. עדי ארגן כיבוד והרמנו כוסית לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. גם הקווין אליזבט שלחה את ברכתה לשנה החדשה... רק לצדיקים יש מכוניות לבנות...
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 26 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מסורת ארוכה של רכיבה למצדה בלילה של ראש השנה (אחרי ארוחת החג) בה משתתפים מאות אופנועים מכל הארץ, מי-ם תצא שיירה של רוכבים לכיוון, פרטים מלאים בהמשך. כל הרוכבים שמעונינים להגיע אפשר ליצור קשר איתי, או לעקוב אחרי הפרסומים של קבוצות שיוצאות מכל הארץ. המובילים העקריים הם פורום הרוכבים בתפוז והחברה מהפורום השכן פול גז. ניגמרו התירוצים, הכינו אל הכלים ונפגשים לחווית רכיבה של פעם בחיים בין מאות אופנועים הרכיבת לילה למצדה וחזרה בשעות הבוקר! פרטים נוספים אצלי-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תמונות מהביקור האחרון במוזיאון מרצדס בשטוטגארט גרמנייה . 8 קומות של הנאה צרופה. מומלץ לכל חובבי הרכב.
הודעה אחרונה מאת yairw,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
