רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
נעילה מרכזית
מאת mscooter- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ולמה לפתוח שירשור? א. לטובת אלו שמתעניינים לעצמם. ב. כי יש פה מדריך מלפני 10 שנים עם תמונות שלא עובדות, והגיע הזמן לחדש ג. כי הצלחתי ! אז הזמנתי בEBAY משהו דומה לזאת שבתמונה למטה רק שלי יש שלטים. ההתחלה (כמו תמיד) הכי קשה. התחלתי ב10 בבוקר, יום שבת יפה, ותוך שעתיים הצלחתי להתקין דלת אחת (חחחח כן כן), וסיימתי נוטף מים כאילו רצתי מפה לבולגריה. (כמה שאני חונה בצל, תוך לא הרבה זמן הוא בורח, לך תבין...). אז בסובארו החמודה שלי אין הכנות ואין אוזניים מיותרות ולכן הכול צריך מאפס. שלב ראשון, לפרק מתחת להגה. 2-3 ניסיונות, דיי בקלות מצאתי קו פנוי לחיבור החשמל, מחבר הכול על יבש, בדיקה - עובד, מאסטר לדלת נהג, 2 שלטים, הכול מגיב. שלב שני, פירוק הדלת. לקח …
הודעה אחרונה מאת mscooter, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חבר קנה את הרכב לא מזמן והתחיל לטפל בו. הדגם הוא כמו בכותרת oldsmobile cutlass שנה 1976, 4 דלתות. הגומיות שמסביב למקום שעליו נסגרת הדלת בגוף האוטו לא במצב טוב ודורשות החלפת(לא יודע מה השם של החלק הזה בעברית או באנגלית אבל אני חושב שהכוונה ברורה). בגלל שאני לא יודע מה המונח המקצועי לחלק הזה לא הצלחתי למצוא משהו באי ביי. אשמח לעזרה.
הודעה אחרונה מאת rich98, -
- 56 תגובות
- 12.8 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין להשקת אופל קדט קופה משנת 1973 האירוע בחסות אופל ישראל OPEL KADETT COUPE 1973 הרכב זכה לשיפוץ יסודי , מלאכת יד, ע"י חברי מועדון החמש חליל וסמיר ג'ומעה- אבא ובן -במשותף! ההשקה תתקיים במפגש מועדון החמש בנשר בצפון- ב'ארומה' אספרסו בר , דרך בר יהודה 147, נשר (בסמוך לתחנת הדלק 'טן'), ביום שישי, 31.08.12, בשעה 17:30. נאום פתיחה וברכות: יו"ר מועדון החמש- נחום קדמיאל מנכ"ל אופל בישראל- אילן טל. בעלי רכבים מתוצרת אופל מכל שנות הייצור (גם אלה שאינם חברים במועדון החמש) מוזמנים להגיע עד השעה 16:30 לתצוגה. לבירורים יש לפנות אל : עדי גולדנברג-רכז מועדון ה…
הודעה אחרונה מאת b-or, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבוע טוב רציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג דראם ימני לחיפושית 72 אם יש איזה מגרש או מוסך שאתם מכירים שאפשר לרכוש או לקבל משם תודה ושבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
תמונות ממפגש השרון בגעש להנאתכם. אריק
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול עשיתי טיול עם האיזטה ולקחתי את 2 הילדים שלי עצר אותי שוטר ושאל למה הם לא בכיסה בטיחות? עניתי שגם אם אני רוצה אין לאן לקשור אותו והוא ענה שלא משנה ילדים צריכים התקן בטיחות ואם לא לא לקחת אותה כנרא שהחום ובכי הילדים עשו את שלהם והשוטר שחרר אותי עכשיו נשאלת השאלה מה עושים עם ילדים קטנים איך לוקחים אותם הרכב אספנות ללא חגורות בטיחות במושב האחורי (במקרה שלי יש רק מושב אחד) אבל השאלה היא כללית
הודעה אחרונה מאת maier, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מי מכיר ויכול להפנות למכונאי שמכיר את היגואר? לצורך סידור ברקסים (סנדלים) משאבות ברקס וקלאצ׳ הנעה ראשונית משאבת דלק לא תקינה (לא מקורית בתוך המכיל דלק כנראה) משמיעה ״תיקים שלא מפסיקים. באזור השפלה רחובות - ראשון תודות לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 1 תגובות
- 627 צפיות
תודה לצוות על ליל הסרטה ארוך בירושלים הבמאי ניסים ביקש להודות בשמו על המשמעת והביצוע על הסט
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חגגנו יום הולדת באווירה חמה, תרתי משמע, לאיש וה MG. מזל טוב איש יקר, המשך להנעים לנו את ההשקות שצפויות לנו, ותודה על הכל !
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
התחדשנו באופל
מאת orenmk1- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אז עוד אחת אופל קדט 1972 מי שידוע לו על חלקים אני ישמח
הודעה אחרונה מאת orenmk1, -
- 3 תגובות
- 9 אלף צפיות
היי לכולם, ישנו קראוון נגרר (לא ממונע) שנת 1992 שאני רוצה לייבא לארץ עלותו 4000$ ניסיתי לחפור בחיפושים בפוסטים ישנים כדי למצוא מה אני צריך כדי לייבא את זה לארץ ולא מצאתי האם מישהו יכול לשפוך אור על מה העלויות, מיסים אישורים והתהליך שאני צריך בכדי לייבא קראוון נגרר? (מכיוון שהבנתי שאם הוא ממונע הסיפור אחר לגמרי) המון תודה לכולם מראש! ציון
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
היום רשמית התחיל שלב הפחחות ל131. קבלו...
הודעה אחרונה מאת irork, -
חגורות בשנת 82' 1 2
מאת אאבי-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב שלי הוא שנת 82' ושקניתי את הרכב אמר לי בעל הרכב שהרכב הגיע בלי חגורות ובאמת בצד השני אין שום סימן שהיה פעם חגורה ושהוא הוסיף אחת בגלל שהיה משתמש בכסא תינוק מישהו יכול להסביר לי באופן כללי את הנושא הזה של החגורות קדימה / אחורה / שנים? תודה, אבי.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מיפגש בירושלים
מאת oferbz- 0 תגובות
- 694 צפיות
מיפגש בירושלים התקיים היה נחמד מאוד
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 4 עוקבים
- 65 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
מדובר בסגור רכב גולף מנוע 1.6 קרבורטור . לאחר נסיעה של 12 קילומטר הרכב לא יכול להמשיך לנסוע , נוצרת בעיה שאתה מתחיל בנסיעה משלב להילוך ראשון, ותגובת האוטו כאילו הוא נחנק ולא זז נישאר במקום. במצב נוטרל הם גז הרכב נשמע בסדר גמור .... חייב לציין שלאחר שלוש שעות שאוטו קר הוא חוזר לנסוע בסדר . מה יכול להיות שזה ??
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
נסיעה בין 7-9
מאת רינו-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני יודע שדברו ושאלו אבל לפני כמה ימים בא חבר ואמר לי שהחוק לגבי נסיעה ביון 7-9 כבר לא קיים אחרי מספר שוטרים שאמרו שב1/7/12 שונה החוק היום שוב בדקתי במאגר ולא היה רשום כלום לגבי איסור נסיעה ביון השעות 7-9 אני מזכיר שלא רשום ברשיון רכב ולא בביטוח אני רוצה לדעת איפה רשום אם בכלל חשוב להגיד שב1 לחודש קודם שונה החוק תודה
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
-
מספר רישוי לרכב אספנות
מאת Guest azorm- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש אפשרות להוציא במכון רישוי מספר לרכב אספנות רק עם רישיונות ללא הרכב פיזית?
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
החלפת שטיח
מאת אאבי- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סוף סוף סיימתי עם החלק הקשה... הכנת השטיח של החלק האחורי עם השקעים של היושבים מאחור ניסית להתייעץ פה איך לעשות את זה אבל לא קיבלתי תשובה מדויקת אז אני יכתוב מה אני עשיתי ואולי זה יעזור למישהו אז ככה הלכתי לחנויות שמוכרים שטיחים מקיר לקיר וקניתי 1.5*2.5 שזה כמעט 4 מ"ר ב-100 ש"ח ופחית קטנה של דבק מגע ב-15 ש"ח לקח לי זמן להחליט איך לעשות את זה אבל בסוף חתכתי לאורך איפה שהשקעים וממילא נוצר חור של ההפרש בגובה: (ניתן לראות בצד שמאל שמזה שהשטיח ירד לשקע הוא "התקצר" בקצה - שמתחת למושב) שמתי על רצפת הרכב ריפוד כך שיבלוט גם מתחת לשטיח שלמעלה וגם ללמטה כמו שניתן לראות יותר טוב בתמונה זו והדבקתי את הלמעלה והלמטה בדבק מגע ואז חתכתי חתיכה מהשטיח בגודל זה…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 145.1 אלף צפיות
ברוכים הבאים לפורום רכבי אספנות שירשור זה מיועד למידע כללי אודות הפורום, אודות מועדון ה-5, תשובות לשאלות אופייניות לגבי רכב קלאסי ולהודעות שוטפות של מזכירות מועדון ה-5. תגובות של משתמשים אחרים בשירשור זה תימחקנה. הפורום פתוח לכל אחד ואחת שברשותם רכב עתיק, קלאסי או אספנות וכן לאלה שמתענינים בנושא. הפורום פתוח לכל התבטאות, הבעת דיעה, חיוב, ביקורת ובתנאי שהכל יהיה בגבולות הטעם הטוב והלשון הנקייה. הודעות אשר יחרגו מגבולות הטעם הטוב ימחקו לאלתר. לתשומת לב, יש לכבד את הפרטיות של המשתתפים ואחרים. לא יתפרסם מספר טלפון של גוף שלישי ללא ציון שהדבר נעשה בהסכמתו או לאחר שליחת ה"פ למנהל הפורום. חריג להנחיה זאת הוא מספר טלפון המצויין על גבי מודעת מכירה המודבקת על חלון…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
ברשותכם בבקשה יש לי שאלה קטנה, (עזבו לרגע את הבחינה של החוק לגבי הדברים האלו) מהיכן אני משיג צופרי ניקל, מבלי להסתבך ביבוא, משלוח, מכס ושאר הבלאגן? יש חנות באיזור השרון שמתעסקת עם כל הקאסטומינג הזה?
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
שלום לכולם, מישהו יודע על השרות של Paybox? יש למישהו ניסיון איתם? ואם כן, על מה יש לשים לב, אשמח ללמוד מניסיונכם. הטענה שלהם היא, שבדומה לנאמנות, הם מבטיחים לקונה את קבלת הסחורה אותה קנה ועליה הסכים ואילו למוכר את כספו. (מחזיקים בכסף עד לקבלת אישור מהקונה שקיבל את מבוקשו בצורה תקינה ורק אז משחררים הכסף למוכר).
הודעה אחרונה מאת narkis, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 950 צפיות
Pier Paolo Pasolini, במאי סרטים מאוד שנוי במחלוקת שהיה פעיל בשנות השישים והשבעים באיטליה, הוא היה קומוניסט והומוסקסואל שהיה ידוע בחיבתו למכוניות אלפא רומאו. בשנת 1973 הוא רכש ALFA GTV 2000 ובשנת 1975 חטפו אותו עם האלפא שלו, לקחו אותו לשטח פתוח מחוץ לעיר ודרסו אותו מספר פעמים עם האלפא שלו עד שמת.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 764 צפיות
לא פעם נכנסתי לשרשורי שוקעתיק בכוונה לחפש דבר מסויים והלכתי לאיבוד הסיכוי למצוא את מה שאתה מחפש נמוך מאוד והייתי רוצה להציע את האופציה (בנוסף לשיטוט הנעים ב"רחובות השוק") של מנוע חיפוש כלשהו, או על פי פירמה (פורד, מרצדס,רנו וכד') או על פי סוג המוצר או הקטגוריה (אורות ופנסים,מנוע,חלקי פח וכד') והכי טוב, שילוב של שניהם. איביי כחול לבן אם תירצו. אם הנושא טופל בעבר, מתנצל , אם לא אשמח לשמוע דעות.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 01.09.12 כל שבת ראשונה של חודש המפגש הבא יתקיים בשבת-01.09.12 בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון , אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, במהלך חודש אוגוסט יתקיימו בהיכל נוקיה מופעים של קרקס 'סירק דה סוליי', על כן מפגשי מועדון החמש השבועיים בנוקיה לא יתקיימו בתאריכים הבאים: יום שישי- 10.08 (ההשקה המיועדת תתקיים בחניון בסמוך לאיצטדיון ר"ג) יום שישי- 17.08 יום שישי- 24.08 (הודעה לגבי מיקום קבלת הפנים ל- MG תימסר בהמשך). לגבי יום שישי-31.08 תימסר הודעה בהמשך. בברכה סמדר- מועדון החמש Tel:03 7318818 Fax:03 7319059 mailto:[email protected]
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
כבר הרבה מאוד חודשים אני חושב לעצמי, מה ההיגיון בזה? (כותרת). איך יכול להיות הגיוני, שרכב שעבר לדוגמא 40 שנות כביש, יעשה טסט פעם אחת בשנה, אבל רכב שנת 92' שעבר 20 שנה, יעבור טסט פעמיים בשנה, בדיקת רכב מיושן ואגרת טסט בשכלול שתצא יותר יקר מרכב חדש אני חייב לדעת את ההיגיון מאחורי הנעשה, כמובן אני לא בא בטענות לבעלי רכבי האספנות, מי שמכיר אותי אישית יודע טוב שאני מאוד חובב אספנות. JEP, אשר מתבאס להחזיק/לקנות רכב ישן בגלל 2 טסטים בשנה ומקנא שאין לו רכב אספנות
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חברה, השבוע חזרתי מטיול בפאריז ולונדון. מיותר לציין שכשהולכים ברחובות אפשר לראות מכוניות מדהימות-הנה חלק קטן ממה שראיתי, יש עוד הרבה שלא הספקתי לצלם. לא כל המכוניות נחשבות אספנות עפ"י ההגדרה שלנו אבל כולן מיוחדות לטעמי (או כאלה שלא פוגשים כל יום..) היה מעניין מאוד לראות הרבה מכוניות חשמליות גם בלונדון וגם בפאריז. יש עמדות להטענה ברחובות. שתי המכוניות הראשונות נמצאות באצטדיון וומבלי ששימש בעבר כמסלול מרוצים. בקרוב אעלה עוד הרבה תמונות שצילמתי במוזיאון רכב באנגליה-יש למה לחכות שאלה למומחים: של איזה חברה המוניות השחורות בלונדון?
הודעה אחרונה מאת rOOmUSh, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 879 צפיות
הבאתי זוג פנסים מזכוכית ואחרי כל השנים האלה הזכוכית של הפנס התמלאה מהמון חורים קטנטנים, נזקים של כל מיני גרגרי חול וכדומה, יש מישהו שמתעסק עם זה ויכול להוריד את זה עם נייר זכוכית ופוליש מיוחד?
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
שלום חברים וחברות יום שבת 8.9 יוצאים לטיול אופנועים בהדרכתו של ברוך קידר לאזור רמלה לצפונים נפגשים בשעה 8:00 בתחנת הדלק הראשונה לדרום בכביש 6 לחברה מהמרכז בשעה 9:00 בתחנת הדלק בלטרון פרטים נוספים בהמשך ... להתראות איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום בבוקר לקחתי את הפונטיאק לנסיעה. בכל פעם השגעתי למהירות של 60 קמ"ש או יותר הרכב נכבה, העברתי הילוך להילוק סרק, התנעתי והמשכתי. במקום להמשיך את היום עם הרכב חזרתי איתו הביתה. איך שנכנסתי לחניה המקורה החל לצאת עשן מפתחי האיורור העליונים ותוך שנית התלקח משהו. מהר הנעתי את הרכב והוצאתי אותו מהחניון המקורה לחניון החיצוני והבערה גדלה. פתחתי את הדלת ליד הנהג, ביד אחת מטלפן לכיבוי אש ורצתי להביא מטפה מארון כיבוי האש כולל את צינור כיבוי האש ביד אחרת. המטפה כיבה את השריפה ואז התזתי מים לתוך הרכב, שניות אחר כך הגיע הכיבוי והכבאים היו המומים לראות את הרכב כולל השוטר שהגיע. בקיצור, מחצית הדשבורד התאדתה מחצית שניה נמסה, ריםוג הגג הפנימי נעלם כולל כל חלקי הפ…
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 114 אורחים (הצג רשימה מלאה)
