רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
היום הגיעו מעט חברים. מזג האויר הטוב לא השפיע על יצאת החברים מהבית.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
באופנוע שלנו BSA M21 מע' 6 וולט. הטעינה חלשה על גבול ה"אין טעינה" ביציאה מהדינמו יש 3 וולט בחוטים שהולכים למצבר יש אפילו פחות. הווסת טעינה נראה לא מקורי [הוא יותר מידי דומה לווסת של חיפושית] זה שיש פחות מ6 וולט זה אומר שהדינמו לא בסדר ? איפה אפשר להשיג חלקים בארץ כמו דינמו [אפילו 12 וולט שיתאים לBSA],ווסט אורגינל וקרבורטור
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
- 5 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אופניים מחברת מיכילזון כיסא מעור מעצור קידמי מופעל ע"י ידית שמפעילה מנוף שדוחף מוט שמוריד גומי על הצמיג הגנטים האורגינלים נירקבו והוחלפו בגנט אלומיניום
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מישהו מכיר חנות בה ניתן לרכוש צינור לוואקום בוסטר (צינור גומי מחוזק) בין הסעפת יניקה לבוסטר , קוטר 12 מ"מ , אורך 2 מטר? עדיף מאיזור חיפה. תודה.
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
- 0 תגובות
- 648 צפיות
מאת: קובי ליאני, מערכת וואלה! יום שישי, 7 בספטמבר 2012, 7:45 מרצדס 190SL של יהודה מגיעה לשלב קריטי וחשוב בשחזורה - שלב הצבע, אבל את יהודה קשה לרצות צילום: קובי ליאני עריכה: רן צימט http://cars.walla.co.il/?w=/4713/2565525
הודעה אחרונה מאת ניר_1985, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ובכן לפני שאנחנו צוללים לשיפוץ המנוע של המרצדס יש לנו סוגייה, מה לבצע קודם? או יותר נכון, מהם השלבים לשיפוץ? האם כדאי לנקות בקיטור את כל הגריז והג'יפה לפני הפירוק של המנוע? או לשלוח לניקוי חול? וגם זה, לפני הפירוק או אחרי? אני שואל זאת משום שהפחד שלי זה עניין החריטה והחלקת המשטחים שמא ניקוי החול או הקיטור יפגעו בהם. מה הייתם ממליצים? תודה
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 3 תגובות
- 773 צפיות
בהונדה גולדווינג (1980) ישנו פיירינג די רחב, ובשני צדדיו תאי אחסון ניתקים. לאחרונה גיליתי שמתחת לתא הימני , קרקעית הפיירינג כנראה מפאת הגיל והחום התייבשה וחלק ממנה, בגודל של קופסת גפרורים בערך ,פשוט התפרק ונשר החוצה ובזוויות יש שבר אורכי . אני מעוניין לתקן ובמידת האפשר להימנע מפירוק כל המסיכה . הואיל ומדובר בתיקון פנימי, בלתי נראה,אני חושב לבנות קרקעית חדשה ולהדביק אותה במקומות החסרים באמצעות חומר הדבקה חזק. האם יהיה מתאים לבנות בנדאג' כזה מדופן של מיכל פלסטי (מגלון שמן מנוע לשעבר)? מישהו הציע לי להדביק פד גזה..ולמלא מעליה בחומר.. אשמח לרעיונות יצירתיים אם יש למישהו
הודעה אחרונה מאת YHS, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה: ביום שישי ראיתי "רנו 12 למכירה" (או בשמה הפרטי "בטי") והיות ויש לי גם אחת כזו - שלטענת הרבה זה רנו אז יש לי את המקבילה שלה (שסתם דרך אגב הרכב הזה יוכיח שגם מזבל ברמה נחותה אפשר להוציא...) פשוט אמרתי לעצמי שאני צריך את הרכב הזה... פה ושם נכנסה השבת (אני דתי-אם זה לא ברור כבר) וכל השבת אני אומר - רק שלא יסגור בנתיים עם מישהו במוצ"ש אני רואה שהרכב עוד קיים ביום ראשון אני מתקשר, קובע, מגיע ו.... בשעה 1:28 הרגע האחרון של הדואר מתבצעת העברת הבעלות פה ושם אנו חוזרים לאוטו כמה הסברים אחרונים ו... יציאה למרכז בטי נסעה את כביש 6 כמו גדולה ובמהירות מכובדת למדי ובארבע בצהריים הגיעה לביתה החדש בפ"ת (עם בעיה ממש קטנה שצצה) עכשיו אפשר לומר שנכנסתי לתחום…
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אירוע הפנינג ענק בסוכות בסחנה (גן השלושה) האירוע בחסות משרד החינוך והתרבות. המועצה המקומית עמק המעיינות. ורשות הטבע והגנים במקום יהיו אטרקציות נוספות תערוכת אוספים ודגמי מכוניות. למגיעים ברכב אספנות הכניסה לאתר כולו חינם וארוחת צהרים זוגית חינם.
הודעה אחרונה מאת YHS, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 42 תגובות
- 14 אלף צפיות
השבוע ביקרתי באחד מבסיסי צה"ל ונתקלתי במספר כבאיות. על פי מה שהבנתי הן בשימוש ומתחזקים אותם. האם מישהו יכל לתת מידע על צילומי הכבאיות שהעלתי? ל'
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
זה מאוד מאוד חשוב. לא מצאתי דרך אחרת להגיע אליו. אז אני פשוט מפרסמת את המייל שלי ומבקשת מאיל לכתוב לי. [email protected] תודה רבה מאוד וסליחה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
שיפוץ טריומף 1 2
מאת ירון קלו-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
סוף סוף הגיע הרגע והזקנה בת ה44 לא כמו שהיתה פעם היא חורקת רועדת ושורקת מדובר בטריומף ארלד שנת 68 שחיצונית סביר אבל מכנית הבקאקס מרעיש ושורק אפשר לומר צורח ומרעיד את הרכב הברקסים תוף שלא עוצרים חשבתי להחליף לברקס דיסק רצפת הרכב חלודה מתקדמת שלב ראשון נתחיל בפירוק אשמח כבר לקבל הצעות לגביי אקס תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
את הרכב הנ"ל קיבלתי מחברים של המשפחה ובהתחלה לקחתי אותו מתוך שיעמום וסתם ובלי מטרה מוגדרת כי קיבלתי ולא שילמתי ואחרי תקופה כן עניין אותי ושוב זנחתי , הרבה תוכניות עלו ונגנזו בתקופה הזאת ואחרי הרבה הטלבטויות החלטתי להרים את הכפפה אבל בצורה שונה ... היו שרשורים קודמים בין אם הם שאני כתבתי ובין אם אחרים כתבו אז הקדמות ישנות נשארו ישנות עכשיו נשאר לדחוף את הכל לבלנדר לראות מה ייצא מזה ....... וכרגע ניתן לתמונות לדבר
הודעה אחרונה מאת אסף22, -
- 6 תגובות
- 954 צפיות
פונה לכל בעלי הרכבים האמריקאיים האם מישהו מכם קנה/הזמין חלקים מסויימים לארץ? אם כן מה מחירי המשלוחים + - ודרך איזה חברת שילוח הם שולחים את המשלוח? ובנוסף בכללי האם השירות שלהם הוא טוב ואם הם אמינים. אני בעיקרון צריך כמה חלקים לא גדולים ואני מעדיף לקנות הכל בחבילה אחת מאשר לקנות חלק חלק דרך eBay (פשוט דרך eBay לא ממש משתלם כי על כל חלק צריך לשלם משלוח כי זה מחנויות שונות) ולהם יש את הכל במלאי זמין למשלוח. תודה דייב
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יולי ואוגוסט העיקו עלינו ובעיקר התעללו במוסטנגים שלנו.. זה הזמן להיפרד לשלום מהחודשים החמים ולקבל את הימים הנעימים של הסתיו הישראלי. והפעם, טיול לילי למצדה, זריחה מרהיבה, ארוחת בוקר קלילה וחזרה הביתה. להלן פירוט המסלול: יום הטיול: 13 בספטמבר, יום חמישי (למען הסר ספק, מדובר על הלילה שבין חמישי לשישי) 01:30 – 01:45 - נפגשים בתחנת דלק סיירים על כביש 4. נוסעים דרומה על כביש 4 עד מחלף אשדוד. פונים לכביש מס' 41 עד לצומת גדרה, ואז ימינה דרך כביש 40 עד צומת להבים. 02:45 - עצירה בצומת להבים למשך מספר דקות (תדלוק\קפה). זוהי נקודת ההצטרפות לדרומיים. 03:00 - יציאה מתחנת הדלק דרומה על כביש מס' 31 לכיוון ערד. ממשיכים בנסיעה לכיוון ערד, על כב…
הודעה אחרונה מאת fastbullitt, -
- 0 תגובות
- 667 צפיות
מי יודע מכיר בארץ מישהו בעל יגוואר mark 1 (לא 2 הנפוצה) משנות 1950 - 1960 נוסעת ששופצה? בעקרון מחפש ספר רכב שלו קטלוג לחלקים וכיו״ב תודה משה בעלים של mark I Jaguar
הודעה אחרונה מאת moshebg, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
ידוע לי על כמה פרוייקטים של שיפוץ קרוואנים נגררים ורכבים (משאיות ואוטובוסים) שהוסבו לבתים ניידים. כמו כן ישנו בארץ (ביבוא אישי) ניגרר מסוג Airstream שהוסב לדירת מגורים: http://www.xnet.co.il/architecture/articles/0,14710,L-3096756,00.html?dcMaa=1 לדעתי השיפוצים האלה יכולים לעניין רבים כי הם משלבים אלמטים רבים שמעניינים את כולם. אז אם יש למישהו מידע, או מישהו עושה שיפוץ כזה בעצמו נשמח לשיתוף בפרויקט - רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הרבה פעמיים נכתב פה בפורום שיש דרישה לקורס במכונאות רכב בסיסית/ מעשית /לחובבים .בזמנו נסיתי עם בעל מוסך פחחות לבנות תוכנית להדרכת פחחות אבל בגלל שאין לי ידע בתחום ובעל המוסך לא מספיק מנוסה זה נפל. היום נפגשתי בפגישה יזומה שלי עם אחראי תחום מכונאות רכב במכללת רופין ,שזה מוסד אקדמאי שמכשיר מדרגה 2 במכונאות עד הדרגה הגבוהה ביותר בתחום וגלגלנו את הרעיון לקורס כזה לחובבי הזאנר,קודם כל איש מאוד נחמד שאוהב את התחום ומעוניין ורוצה ללמד ולהדריך בכול הרמות . השבוע צריכה להיות לי פגישה נוספת איתו ויעביר לי חומר ותוכנית לימוד ,בבקשה מי שמעוניין שיכתוב מה לדעתו צריך להיות שם כדי שאני יתן דרישות שמנגד, באיזה רמה ,כמה שעות לימוד במפגש ,כמה מפגשים ,בעצם מה רוצים ללמוד ולקחת מהשתל…
הודעה אחרונה מאת bari, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
ביום חמישי 30.8.12 התקיים מירוץ דראג ודריפט חוקי ראשון במדינת ישראל. המירוץ נערך בשדה תימן בארגון וסדר שהיו שמורים עד כה רק לאירועים בחו"ל. במירוץ הדראג השתתפו גם כמה רכבי אספנות והגיעו למקום הראשון והשני בקטגורית הנעה אחורית, וגם למקום הראשון הכללי, "אלוף האלופים" של המירוץ כולו. כבוד גדול לענף!! למי שמעוניין לצפות באלבום התמונות המלא מהמירוץ, יכול להכנס לפייסבוק מועדון IAROC הפתוח לכולם בקישור הבא: והמנצחת הגדולה של המירוץ : ומקום שני :
הודעה אחרונה מאת niroalfa, -
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, במסגרת החיפושים אחרי קורטינה (שהולכים ואוזלים כי אני לא מוצא), רציתי לשאול האם מישהו יודע מה הקוד צבע של הרכב שמצורף בזאת. אני רוצה לצבוע לצבע כזה!!! תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת tomihen, -
- 2 תגובות
- 637 צפיות
שלום לכולם .אני צריך עזרה לגביי צבע לסוסיתא?
הודעה אחרונה מאת ניסים סוסיתא, -
- 0 תגובות
- 623 צפיות
שלום חברים וחברות תזכורתתתתתתתתתתתתתתתתת יום שבת 8.9 יוצאים לטיול מהנה לאזור רמלה למספר אתרים מענינים בהדרכתו של חברנו ברוך קידר לצפונים ניפגשים בתחנת הדלק הראשונה בכביש 6 לדרום בשעה 8:00 לחברה מהמרכז נפגשים בתחנת הדלק בלטרון בשעה 9.00 ביום שבת 15.9 החל מהשעה 11:00 כל בעלי הגולדוינג אספנות ובנות הזוג מוזמנים להרמת כוס יין לקראת ראש השנה בהפנניג של כיף וסטלבט אצל צביקה אלדר רח' מגד 1 פרדס חנה כל אחד יביא לו ולזוגתו אוכל(בשר ניתן לעשות על המנגל) שתיה קלה וכבדה ונשים הכל על שולחן מרכזי נא להצטיד בבגד ים ומגבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! להתראות איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הרכב המדובר אחרי שהלך המזגן המקורי מסוג KEIHIN (גם סבל מדליפה וגם נשרף הקלאץ'.). הזמנתי מדחס חדש מחו''ל , הגיע מדחס ניפונדנסו . שני המדחסים הגיעו על הדגם הזה של הרכב , אבל כדי לעבור לדנסו , אני צריך תושבת מדחס חדשה , צינורות חדשים ומחבר חדש שיחבר את הצינורות למדחס (כי הוא לא הגיע עם המדחס). אני שוקל לשלוח את המדחס חזרה למוכר ולעשות משהו אחר. לחפש מדחס שנחשב איכותי מרכב שנפוץ בשוק ולהתאים אותו לרכב שלי . כלומר , לקחת מדחס מאיזו יפנאומטית (לדוגמה) ולהתאים אותו .. לבנות תושבת , ליצר צינור כניסה ויציאה מהמדחס , להחליף מייבש וזהו. השאלה , איך אני אדע איזה גז מתאים למערכת ה"מקומבנת" וכמה יעלה לי סיפור כזה ?
הודעה אחרונה מאת CamaroRS69, -
- 4 תגובות
- 687 צפיות
כאמור בכותרת: http://www.youtube.com/watch?v=JnwevOfIUqA&feature=context-vrec דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מחר נלמד איך עוצרים עם הרגליים, דרך חורים בריצפה, כמו פרד פלינטסטון.
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הייתי רוצה לראות אחת כזו מקרוב , זה החלום אם היה לי תקציב אפילו לא הוטרוד או קופה אחת פשוטה סדאן זאת קופה למשל או כזו
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעונין בעזרתכם קשה לי להחליט איזה חזית עדיפה שניהם אותה מאותה מכונית אחת דגם GL והשניה דה לוקס
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- 0 תגובות
- 750 צפיות
הרבה חלומות, הרבה "אוצרות" מי ישלוף ארנק? http://www.bonhams.com/auctions/20144/#MR1_page_lots=13&r1=36&m1=1&b1=grid לא לסובלים מבעיות לב! - רן תודה לדורון ששלח לי.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
המפגש הירושלמי לא יתקיים ב-07.09 ב'קולוני' עקב נסיעה של חברי המפגש לתערוכה ברעננה. למעוניינים להצטרף לשיירה : נפגשים בשעה 07:30 בכביש 443 צומת עופר . לפרטים נוספים יש לפנות אל הרכז אילן גורן- טל' 5272562- 050. בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נפגשנו בכיתן/קפנטו והצגנו לראווה את הזקנות ליד כמה צעירות . את התמונות ניתן לראות בקישור הבא הפתוח לכל: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.372617892808871.82107.100001819902127&type=1&l=1d98248c68
הודעה אחרונה מאת ג'קלין, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני חצי שנה קיבלתי את האוטו, המזגן לא עבד. ניסיתי לסדר לבד, סיפור ארוך - שמסתיים בחור ברדיאטור. חודש אחרי תיקנתי את הבעיה, המוסכניק הנחמד מילא לי גז והכול טוב. אבל לא ממש. המזגן מקרר ברמה גרועה ביותר, ועדיין מזיעים ברכב גם כשהוא דולק יש לציין שהמזגן לא מקורי, והורכב יד שנייה אני לא יודע מתי. בלי שום קשר (שחשבתי אז) הלך האלטרנטור לפני שבוע. המוסכניק הנחמד החליף משופץ, אחריות חצי שנה. עד פה הכול נהדר. השבוע שוב הלך האלטרנטור. חזרתי למוסכניק, עשה מה שעשה, הכול תקין. אחרי כמה התייעצויות וסירטונים באינטרנט נפלו לי כמה אסימונים, הייתי שמח שמישהו שמבין יאשר לי אותם: 1. המזגן לא נח, תמיד עובד ותמיד "מתאמץ". לפני מה ששמתי לב ברכבים א…
הודעה אחרונה מאת ravivhaik,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 114 אורחים (הצג רשימה מלאה)
