Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית חלקים מהאתר LMC Truck


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פונה לכל בעלי הרכבים האמריקאיים האם מישהו מכם קנה/הזמין חלקים מסויימים לארץ?

אם כן מה מחירי המשלוחים + - ודרך איזה חברת שילוח הם שולחים את המשלוח?

ובנוסף בכללי האם השירות שלהם הוא טוב ואם הם אמינים.

 

אני בעיקרון צריך כמה חלקים לא גדולים ואני מעדיף לקנות הכל בחבילה אחת מאשר לקנות חלק חלק דרך eBay (פשוט דרך eBay לא ממש משתלם כי על כל חלק צריך לשלם משלוח כי זה מחנויות שונות) ולהם יש את הכל במלאי זמין למשלוח.

 

תודה

דייב

פורסם

אני הזמנתי דרכם ישירות חבילה ענקית עם כל מוצרי הגומי של הרכב + פילטר לגיר.

הכל הגיע דיי מהר ובמחיר טוב אבל את הפילטר לגיר עכבו לי כאן בארץ ובסוף הרמתי ידיים ואמרתי להם שישמידו או שיחזירו לשולח.

פורסם
אתה יכול לבצע את ההזמנה דרך איציק מרעננה

0544779944

 

אני הזמנתי דרכם ישירות חבילה ענקית עם כל מוצרי הגומי של הרכב + פילטר לגיר.

הכל הגיע דיי מהר ובמחיר טוב אבל את הפילטר לגיר עכבו לי כאן בארץ ובסוף הרמתי ידיים ואמרתי להם שישמידו או שיחזירו לשולח.

 

קובי תודה אני ידבר איתו.

 

וערן דרך איזה חברת משלוחים זה הגיע אלייך?

שלמת מס קניה או מע"מ על החבילה?

ועל מה??? עכבו לך את הפילטר גיר מה הסיבה?

אני לא מזמן הזמנתי דרך eBay פיטלר גיר ואטם וזה הגיע אלי בלי שום בעיה.

פורסם

אני עשיתי את הכל דרכם, הם שולחים את זה עם UPS אם אני זוכר נכון ועל החבילה הם רושמים אביזרי רכב,

לכן זה מעוכב לבדיקה ואם הכל מותר בייבוא אז משלמים מיסים כחוק והחבילה מגיעה.

(לא זוכר כרגע איזה מס שילמתי, אבל שילמתי)

 

כשאתה קונה מEBAY אז זה לא מקוטלג כאביזר רכב ולכן לרוב חומק מתשלומי מיסים.

 

את הפילטר לגיר הם החליטו שהוא לא נכנס תחת הקטגוריה של שיחרור מהיר (למרות ששלחתי להם טופס שלהם שמראה שהוא כן) ולכן ביקשו אישורים וטפסים שרק הכאב ראש גרם לי לוותר ולא לנסות להכניס.

פורסם

ערן תודה! זאת בדיוק החוות דעת שרציתי לשמוע ממישהוא שהזמין חלקים מאתר כדוגמא כמו זה שרשום בכותרת.

 

בנוסף יש אולי עוד מישהוא שיכול לתת לנושא הזה עוד חוות דעת אני יודה לו

 

תודה

דייב

×
×
  • תוכן חדש...