Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יולי ואוגוסט העיקו עלינו ובעיקר התעללו במוסטנגים שלנו..

 

זה הזמן להיפרד לשלום מהחודשים החמים ולקבל את הימים הנעימים של הסתיו הישראלי.

 

והפעם, טיול לילי למצדה, זריחה מרהיבה, ארוחת בוקר קלילה וחזרה הביתה.

 

להלן פירוט המסלול:

 

יום הטיול: 13 בספטמבר, יום חמישי (למען הסר ספק, מדובר על הלילה שבין חמישי לשישי)

 

01:30 – 01:45 - נפגשים בתחנת דלק סיירים על כביש 4.

 

נוסעים דרומה על כביש 4 עד מחלף אשדוד. פונים לכביש מס' 41 עד לצומת גדרה, ואז ימינה דרך כביש 40 עד צומת להבים.

 

02:45 - עצירה בצומת להבים למשך מספר דקות (תדלוק\קפה). זוהי נקודת ההצטרפות לדרומיים.

 

03:00 - יציאה מתחנת הדלק דרומה על כביש מס' 31 לכיוון ערד.

 

ממשיכים בנסיעה לכיוון ערד, על כביש מס' 31. יש להיזהר במיוחד בכביש זה, בין היתר מפני מפגעים שמוטלים מדי פעם ע"י הבדואים, (חמורים, גמלים, עיזים, כלבים ושאר מיני חיות בר המשוטטות על הכביש).

 

בכניסה לערד ניקח את הדרך המובילה לחניון העליון (מה שמצריך טיפוס רגלי קליל למצדה - מומלץ! 10 דקות הליכה. דרגת קושי: קלה)

 

04:15 - נסיעה לחניון העליון

בכיכר הראשונה בערד פונים שמאלה, נוסעים לפי השילוט למצדה.

 

מחנים בחניון ועולים ברגל דרך שביל הסוללה אל פסגת המצדה. פותחים כסאות, עושים קפה ומתמקמים בשורה הראשונה מול הזריחה.

 

05:15 – 05:30 – זריחה

 

06:00 – ארוחת בוקר

07:00 – 07:30 – נסיעה בשיירה לאזור המרכז

 

בקשות:

• יש לשמור על כללי הדרך, הן בגלל השעה המאוחרת והן מפני החוק(ראדרים\מצלמות).

• זו איננה נסיעה מרוץ. שימרו על החוק!

• ארוחת הבוקר (גבינות, סלט קצוץ, פיתות, לחמים, שתיה קלה וחמה) תרכש מבעוד מועד. סכום ההשתתפות יחולק בין כולם ויהיה בין 10-20 ש"ח)

• מוסטנגים!! נא אשרו את הגעתכם בהקדם.

 

בואו עם הנשים, החברות והילדים, הולכת להיות חוויה כיפית!

 

צוות מועדון המוסטנג

 

מאיר 6252212 054

שחר 3151719 050

מיכאל 9709669 054

 

403849749.jpg

×
×
  • תוכן חדש...