Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ טריומף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי שירשורים קודמים הבנתי שאין בעיה לקנות באנגליה הבעיה מתחילה שהחלק מגיע לארץ יש למשהו מושג איך מיבאים בקאקס או קורונה פיניון לארץ ואיך משחררים במכס

 

תודא קודם שהמוכר מוכן לשלוח לישראל

תתפלא כמה הרבה עולה משלוח מאנגליה

תשלם בעדיפות עם PAYPAL כי העברות בנקאיות עולות עמלה

תקנה ואם זה לא מאיביי, אז שישלח לך קבלה/חשבונית מודפסת יפה עם המחיר, שם החלק והתאמתו לדגם הרכב שלך, אם ניתן גם מספר קטלוגי.

תגיש בקשה לרשיון יבוא למ. התחבורה עוד לפני שהגיע לארץ (למלא טופס מהאתר שלהם ולהוסיף מסמכים כרשום)

אחרי שבועיים שלושה תקבל חזרה את הרשיון חתום

איתו תיגש למכס כשיגיע החלק ותקבל הוגעה, או לחברת השילוח FEDEX/UPS אם נשלח דרכם, תשלם את מה שצריך במכס ותציג הרשיון, וזהו.

פורסם

בדיגמי טריומף השונים הורכבו במרוצת השנים כמה סוגי דיפרנציאל בעלי יחס העברה שונה.

על כן חשוב לפני הזמנת חלקים לוודא מה יחס ההעברה.

בדיגמי Herald Vitesse GT6 Spitfire הורכבו יחסי העברה זהים בשנתונים שונים אך המספר הסיראלי שונה.

לפי החזית של הרכב שלך סביר להניח שהמספר הסיראלי אצלך מתחיל באות GA על כן יחס ההעברה הוא 1:4.11

אשתדל לצרף בהמשך טבלת נתונים כוללת של מספרי מנוע שילדות תיבות הילוכים של דיגמי טריומף השונים.

בהצלחה

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

אז כמה דברים מעודדים

1. אתה מוזמן להציץ בשיפוץ שלי ולראות מה זה אומר רצפה עם חורים

או במילים אחרות על פי התמונות ששמת המצב שלך נהדר, לא תהיה שום בעיה לסגור את החורים ולהחזיר למצב חדש

 

2. לגבי הייבוא הייתי בודק אצל אוטו מיני בת"א, הוא יבואן של חלקים לאנגליות, יכול להיות שיוכל לטפל עבורך בצד של הייבוא

הבחור שמנהל את החנות הוא הוגן ותמיד מוכן לעזור.

פורסם
אז כמה דברים מעודדים

1. אתה מוזמן להציץ בשיפוץ שלי ולראות מה זה אומר רצפה עם חורים

או במילים אחרות על פי התמונות ששמת המצב שלך נהדר, לא תהיה שום בעיה לסגור את החורים ולהחזיר למצב חדש

 

2. לגבי הייבוא הייתי בודק אצל אוטו מיני בת"א, הוא יבואן של חלקים לאנגליות, יכול להיות שיוכל לטפל עבורך בצד של הייבוא

הבחור שמנהל את החנות הוא הוגן ותמיד מוכן לעזור.

 

אני לא יודע אם אוטו מיני יעזור כי לי הוא לא עזר,

אתה מוזמן לראות את השרשור שלי בקישור למטה,

וכמובן פנה אליי בפרטי ואני אעזור לך בשמחה,

מה שעשית עם ההפרדה של הבודי מהשסי יכול להוות לך בעיה בעתיד,

אתה חייב להניח את הבודי על הרצפה במצב ישר ולרתך במשקופים של הדלתות חיזוקים זמניים ע"י קורות,

אחרת תקבל ווינצ' ולא תוכל או שתהיה לך בעיה להרכיב אותו חזרה !!!!!!!!!!!!

אל תעבוד עליו במצב הזה !!!!!!!

הרצפה שלך במצב טוב מאוד :-D

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

ירון היי

דבר ראשון "אתה אמיץ", פרוק הבודי מהשסי במכוניות האלה לא מומלץ לאלו שאין להם ניסיון בכך.

הבודי מורכב כמו לגו מ 3 חלקים ומאחר ואין מעטפת סגורה עם גג יש כאן גמישות רבה ועל כן יכולים להווצר עיוותים, מה שנקרה בלשון העם"חבל על הזמן".

יש תורה שלמה בספרות בנושא הפירוק הנ"ל ויותר מזה על ההרכבה איך למה כמה איזה מידות וכו'.(אתה מוזמן אלי לעיין בה)

עצתי לך להחזירו במהרה "בלי שהוא ירגיש" ולהתמודד עם הרקבונות הקיימים בצורה סטנדרטית, כך עשיתי אצלי ב-13/60 קבריולט ויצא מצויין (גם כאן אתה מוזמן לעיין בה). ב 13/60 שלי עקב רקבונות הבודי שקע בתוך השסי בתא המטען וכתוצאה מכך הבודי נפתח והבעלים הקודם היה צריך לשים דיסקיות מרווח במנעולי הדלתות, הכל תוקן ויושר ללא ההפרדה.

בשום מקרה על תחשוב לפרק את הבודי ל 3 חלקיו כי זה מצב שהבודי ישאר עקום לאחר ההרכבה, הרי לא באנגליה אנחנו חיים.

יש לנו כאן בחיפה אחת כזאת שהניתוח בוצע בה והיא מתה.

מצורפות תמונות של חורי הריצפה ותא המטען ב 13/60 שלי, ניראים בברור אחרי הניקוי חול, ואחד התיקונים.

בהצלחה בהמשך.

IMG_1913.jpg

IMG_1915.jpg

IMG_1912.jpg

IMG_1922.jpg

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

תודה על המידע אבל הבודי כבר פורק ל3 חלקים אני מקווה ומאמין שאצליח לחבר את הכל חזרה למקום בלי בעיות עכשיו נישארה רק שילדה זאת הזדמנות לנקות לשייף וליצבוע ואני שוקל להחליף את הברקסים הקידמיים מתוף לדיסק

פורסם

לפני שלוש או ארבע שנים היה אצל שיטרית בק אקס של טריומף

אם אתה מוצא סט נבות קדמיות שמתאים אני ישמח לשמוע כי בספיטפייר שלי יש נבות קדמיות של סוסיתא מה שמשנה את מרווח הברגים של הג'אנט והייתי רוצה להחזיר את זה למקור לגבי הקלפים אני החלפתי את שלי ליותר גדולים מאוטו אחר כי את שלי לא היה שווה לשפץ

פורסם
לפני שלוש או ארבע שנים היה אצל שיטרית בק אקס של טריומף

אם אתה מוצא סט נבות קדמיות שמתאים אני ישמח לשמוע כי בספיטפייר שלי יש נבות קדמיות של סוסיתא מה שמשנה את מרווח הברגים של הג'אנט והייתי רוצה להחזיר את זה למקור לגבי הקלפים אני החלפתי את שלי ליותר גדולים מאוטו אחר כי את שלי לא היה שווה לשפץ

 

אני קניתי סוסיתא שלמה רק בשביל הברקס דיסק אתה צודק בקשר לגנט מרחק הברגים שונה אם תוכל לקשר אותי עם שיטרית בקשר

לבקאקס תעזור לי מאוד תודה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר טירטורים ומפחיי נפש שוחררה סוף סוף החבילה מהמכס

בחבילה בקאקס ברקסים בולמים תפוחים גומיות ברגים בוקסות ועוד

עכשיו נישאר רק לחבר את הכל יחד

טיול לרודוס וטריומף 002.jpg

טיול לרודוס וטריומף 003.jpg

טיול לרודוס וטריומף 004.jpg

טיול לרודוס וטריומף 005.jpg

×
×
  • תוכן חדש...