רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
מצאתי את 2 התמונות מהשרשור "נוסטלגיה לחגים". עשיתי הגדלה וזה מה שמצאתי. לדעתי משנת 1961-1964 בערך.
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
חברים יקרים\ות מיפגש אספנות מספר 2 בסימן פיאט, אוטוביאנקי, לנציה וכמובן כל השאר יוצא לדרך. המיפגש נולד בעקבות שיחות רבות עם חברים בעלי פיאט וכ"ו ובעקבות יוזמה של גיא ושלי. המיפגש הוא מיפגש חברתי שפתוח לכולם! המיפגש יתקיים ביום שישי 28.9.2012 בשעה 15:00 בבית קפה החברתי "לאהוב " , רחוב העצמאות 3/א אבן יהודה . המיפגש מתואם עם הבעלים של המקום. במקום יש חניה בשפע. מוזיקה טובה, (מיזוג אוויר כמובן) ואווירה נחמדה. נשב ביחד, נדבר, נתגבש ונשב עד הסועד האחרון קצת על בית הקפה: בית הקפה החברתי "לאהוב" הוא בית קפה חדש . בית הקפה הוקם על ידי מגן דהרי ועמית בשארי במטרה להוות מקום מיוחד. מקום להופעות אומנים , רבי שיח בנושאים חברתיים גלריית תצו…
הודעה אחרונה מאת MGB ROADSTER, -
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חג שמח לכולם, אשמח לעזרה ממי שמבין במערכות חשמל באופנועים ישנים הפועלים עם מגנטו בלבד וללא מצבר או מיישר בפיאג'ו Si שלי מותקנים איתותים (כך הגיע במקור) כששיפצתי אותו החלפתי את המאותתים הגדולים במאותתים קטנים ועדינים יותר למראה. מאז אני נתקל בבעיה של שריפת נורות איתות בכל סל"ד מעל סרק בערך. ההבדל היחיד הוא שהנורות במאותתים הישנים הן 12V 21W ובחדשים הנורה מסוג H6W 12V (שבכלל נורא קשה למצוא אותן) האם זו הסיבה? מצורפת הסכמה החשמלית, אשמח לכל רעיון ופתרון תודה ערן
הודעה אחרונה מאת eran_k, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://dooncorner.com/?p=433
הודעה אחרונה מאת nfoffman, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
שלום חברים וחברות יום שישי 5.10 החל מהשעה 14:00 ניפגשים בגעש בתחנת הדלק דור יום חמישי 18.10 יורדים לאילת עד שבת עלות לזוג 2 לילות חצי פנסיון 720 ש"ח אנא התקשרו להזמין חדרים חברים המעונינים להרשם לסניף שלנו מצורף קובץ למילוי(אנחנו הסניף היחידי בעולם של גולדוינג אספנות) 23.11 יום שישי יתקים מפגש גולדוינג של 2 הסניפים בישראל אצל דני סנדרוביץ' ביוקנעם מושבה פרטים נוספים בהמשך נא לאשר הגעה. איציק דר 0522618051 מנהל סניף גולדוינג אספנות בישראל :beerchug:
הודעה אחרונה מאת baiker1, -
פיגו אספנות 1 2
מאת רזי-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חראאם על הפיגו.אסד פוצץ רכב אספנות סורי, ראו
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עברה מהר מדי. איך מבדילים בין אימפלה לבל אייר?
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש עבור הרכב הנ"ל בשביל חבר. בנוגע לייבוא סדיר של הרכב בזמנו שמעתי דעות חלוקות. אני אישית ראיתי בעבר 2 דלתות 4 על 4, שסיומת הרישוי שלה היתה 00, לכן אפשרי שהגיעה בייבוא, או הזמנה מיוחדת מהסוכנות (?) אשמח לקבל הכוונה בנוגע להימצאותן. תודה.
הודעה אחרונה מאת v121, -
מפגש ה"שפלה" בחגיגה 1 2
מאת מצא-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אתמול מפגש השפלה חגג 60 (עגול) לחבר חדש/ישן - דורון גלקין בעל האופל רקורד. כיבדו את האירוע - משפחתו, חבריו, חברי המפגש הקבועים ועוד הרבה אורחים. האווירה חגיגית, מוסיקת רקע מאיי יוון, יין, עוגות וכל שאר הדברים הטובים. שולחן ארוך ארוך מלא באנרגיה וכייף. כמו השולחן המלא גם הרחבה התמלאה בכלי רכב ואופנועים, צבעונית מתמיד ויפה, כפי שהרחבה של המפגש יודעת להיות שנרבה בשמחות ובמפגשים כאלו. לא צילמתי מאחר ושכחתי את המצלמה בבית, היו חברים שצילמו ומקווה שיעלו תמונות. להתראות באירוע סוכות ומועדים לשמחה לכולנו.
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
-
אז אומנם לא צילמתי היום במפגש בנשר, אבל במקום זה צילמתי פריט אספנות מעניין לא פחות! ספינת "אזמרלדה" (הספרדית במקור) השייכת לצי הצ'ילייני, עגנה שלשום בנמל חיפה, ואתמול בשעה 14:00 (28.9) נפתחו שערי הנמל לביקור על סיפון הספינה העתיקה! בניית הספינה החלה ב1946 כאשר הספרדים בנו אותה כספינת אימונים לאומית, אולם מקום הייצור שלה נפגע מפיצוץ ופגע בספינה והציב את מפעל הייצור שלה על סף פשיטת רגל. ב1950 - במסגרת מו"מ בין ספרד לצ'ילה על נזקי מלחמת האזרחים בספרד, הועברה הבעלות על הספינה (הלא גמורה) מספרד לצ'ילה. לבסוף הספינה ירדה לים ב-1953 לפני קהל של כ5 אלף איש. הספינה נחשבת לשניה באורכה וגובהה מבין ספינות המפרש, ומשמשת את הצי הצ'ילייני (וכיאה לספינת אימ…
הודעה אחרונה מאת Tsafrir, -
- 0 תגובות
- 686 צפיות
http://www.studeski.com/zones/2009zonemeet/2009zonemeet.htm
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 12 תגובות
- 870 צפיות
כבכל שנה מתקיימים שני מפגשים בעיירה Uster האחד באביב והשני בסתיו. במסגרת המפגש מוצגים כלי רכב אשר מרביתם במצב נסיעה ומשמשים את בעליהם במסגרת סופי שבוע. כמו כן, ניתן למצוא מכירת חלפים וספרות וכמובן בירה ונקניקיות כמיטב המסורת השוויצארית. להלן מספר תמונות מהמפגש ובעיקר מכלי הרכב.
הודעה אחרונה מאת ערן לנסקי, -
- 4 תגובות
- 934 צפיות
להקה ישראלית משנות השישים - The Blue Stars נסעו בפורד סטיישן השאילה: מה כתוב על הדלת האחורית רמז: לא טאונוס
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז זהו העבודות על החנייה לקראת סיום, וכפי שהמצב ניראה כבר משישי הבא כבר נוכל לחדש את המסורת ולחזור להיפגש בימי שישי אחה"צ כרגיל. היום ניפגש בפעם האחרונה בשעה 21:30 ונתכנן את הפתיחה המחודשת והחדשה עם בשורות חדשות ושנה חדשה. השנה נחגוג שנה שביעית למפגש, ואנו מזמינים כל חובב ובעל זיקה לתחום המוטורי לבוא ולשבת איתנו ללא הבדל דת מין וגזע מוצא או שייכות. המתכונת תהייה קצת שונה מהמקובל ומתוכננות הפתעות במשך השנה במטרה להחיות קצת את חיי התרבות המוטורית. במשך ההשבתה מאונס נוצרו קשרים עם מועדוני רכב מיוחדים, וצפויים מפגשים מעניינים ומיוחדים-לא יהיה משעמם. אז להתראות בקרוב -רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
החזאי מוסר על ירידת גשמים מצפון ועד דרום, חברים יקרים למניעת אסונות המנעו מנסיעה בגשם ראשון עד שהכביש שטוף לחלוטין! בגשם ראשון ההחלקה ודאית ולא רק שלכם גם של אבירי הכבישים על דו"ג, מומלץ לרדת מהכלי ולהמתין עד יעבור זעם. סעו בזהירות-רן
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
http://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3582076,00.html
הודעה אחרונה מאת elkmino, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 660 צפיות
חג שמח לכולם יש לי מחשבות זדוניות לרכוש עוד רכב אספנות (טוב צריך קודם למכור את הרעיון לאשתי) אבל לפני זה שתי שאלות שלא הצלחתי למצוא להן תשובה בחיפוש כאן אם אני רוכש רכב מודל 1984 - מתי יהיה ניתן להעביר אותו לסטטוס אספנות - האם סופרים 30 שנים מיום העלייה על הכביש? האם לרכב שטח נניח שבי בלייזר אספנות עלויות שונות בהיבטים של ביטוח , טסט מרכב אספנות פרטי? תודה לעונים ולהתראות במפגש בר"ג בחוה"מ סוכות
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ברצוני להזמין מחול צנרת פליטה משודרגת לפורד קורטינה מנוע פינטו, ראיתי באתר של burton power שיש להם כל מיני סעפות פליטה ויש לי מספר שאלות: האם צריך להביא אישור של משרד התחבורה? והאם צריך שיהיה לסעפת פליטה איזה שהוא תקן? איך אפשר לדעת איזה תקן יש לסעפת אוליי למשהו יש ניסיון עם החברה הנ״ל (האם המוצרים שלהם לפי תקן אירופאי)? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- עוקב אחד
- 62 תגובות
- 16.4 אלף צפיות
בשרשור זה שבעיקר יתמקד בסרטים שהופקו בארה"ב תוכלו למצוא את רוב אם לא את כל סרטי הרכבים שיש היום, בהמשך יפורסמו כאן גם סרטים שהופקו והוסרטו מחוץ לארה"ב לדוגמא אירופה. לקראת סוף השבוע כמידי יום חמישי אני יפרסם כאן סרט שמשתתפים בו רכבים קלאסיים,ישנים,עתיקים או אפשר לקרוא לזה רכבי אספנות. רוב הסרטים שיפורסמו כאן הם בכיכוב מלא לכל אורך הסרט של הרכב או הרכבים שמשתתפים בו. אחוז גבוה מהסרטים נכתבו על הרכב או הרכבים שמככבים בסרט. בתחילה אני יפרסם בשרשור רק סרטים ישנים את החדשים אני ישמור לאחר כך. הסרט הראשון הוא Black Cat Run 1998 בכיכוב: 1970 Oldsmobile 442 1972 Chevrolet Chevelle 1972 Cadillac Sedan de Ville 1983 GMC Jimmy תקציר קצר: 4 אסירים שנמלטו נ…
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני בהליך קנייה של רכב אספנות, אגרת הרישוי לטסט שולמה לצורך העברת הטסט. כשניגשנו להעביר בעלות בדואר על הרכב לא היה ניתן להעביר בעלות מכיוון והשריון חסום. בשיחת טלפון עם משרד הרישוי נאמר אותו הדבר וכי על בעל הרכב להגיע למשרד על מנת לגלות את הסיבה. בעל הרכב אומר שאין לרכב עיקולים ואינו משועבד. בבדיקה באתר המשטרה הרכב גם לא רשום כגנוב מה יכול להיות הגורם שבגללה לא ניתן להעביר בעלות על הרכב? הרכב שנת 66 אשר עמד שנתיים ללא טסט
הודעה אחרונה מאת zvika52, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכונית זו תיק היסטוריה נפוח ביותר. היא שמשה כמכונית פיתוח לדגם זה. נערכו בה ניסויים שונים ומשונים ביניהם מתועדים 2000 מייל שהרכב עבר ביממה במצב של מצערת מלאה במהירות מירבית. אותי מרתקת העובדה שהרכב היה בבעלות טאדק מארק שאחראי לתכנון מנוע ה-6 של אסטון. הרכב משמש כמכונית מרוץ לעת מצוא וכתחבורה בכביש. מדובר במכונית מאוד מהירה כתוצאה מפיתוחים שונים שבוצעו בראש. כשיורכב הראש (בינתיים גם מטפלים בתא המנוע) אדווח אחרי שאצא לסיבוב. ה-DB5 מבלגיה חוזרת לבעליה השבוע אחרי טיפול והכנה לעונת הקיץ הקרובה אחרי שנת החורף. יצאתי בה לסיבוב כנוסע. הנהג בעל הסדנא הוא נהג מירוצים בזמנו החופשי בעל נסיון רב (למעלה מ25 שנה שהוא מתחרה). הוא הראה לי למה המכונה הזו בת ה50 כמעט מס…
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מנסה להשיג את החומר הזה שמככב בפורומי רכב/אופנועים בארה"ב בתור חומר שעושה נפלאות במערכות דלק.. רוב הספקים של המוצר הזה בארה"ב לא שולחים לישראל , ואלה שכן שולחים - העלויות ממש בשמיים (65$ למיכל של 430 סמ"ק..) האם יש יבואן שמוכר את החומר בישראל? אשמח לדעת..
הודעה אחרונה מאת s_lapid, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה אני מתעניין באלפא ספיידר , למה? כי היא פשוט מדהימה לדעתי. נכנסתי לפורום כי אין לי מושג בכלל ברכבים כאלו מכל הבחינות ורציתי לקבל קצת עצות איך לקנות רכב כזה, מה לבדוק וכמה לשלם. עשיתי חיפוש בגוגל וראיתי מספר אופציות. אהבתי חיצונית ומבחינת המחיר את הדגם של שנת 88 1600 סמ"ק. מה דעתכם על הדגם? האם קניית רכב כזה באופן כללי תכניס אותי להוצאות? האם יש מפגשים מיוחדים של בעלי רכב מסוג זה לשם מכירה שניתן לראות מלבד חיפוש באינטרנט? אשמח לעצות למתחיל. תודה ויום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אומנם לא קשור ישירות לפורום שלכם אבל המליצו לי לנסות פה: אני צריך לגרור רכב מראשל"צ לחיפה. הרכב לא במצב נסיעה. מישהו מכיר איזה גרריסט שיכול לבצע את הגרירה במחיר מוזל? תודה ושנה טוב.
הודעה אחרונה מאת m_c_ofer, -
- 7 תגובות
- 949 צפיות
תמונות מהמפגש היום בגעש... אריק
הודעה אחרונה מאת raven1222, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 700 צפיות
יש מקום מופלא שנקרא Adler's Antique Autos http://adlersantiqueautos.com/ זה מגרש ענק עם עשרות גרוטאות ואלפי חלקים. המבקרים מוזמנים להסתובב בין הגרוטאות. נמצא בעיירה Stephentown, NY המקום נמצא צפונית לעיר ניו יורק (כשלוש שעות נסיעה).
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים, המפגש השנתי של ג'יפולוג, מפגש חברים שכבר הפך למסורת, יתקיים השנה בסוף השבוע הקרוב, 21.9 בתל חדיד (אנדרטת חיל התחזוקה). זהו ארוע ה 4X4 הגדול בישראל שאליו מגיעים מדי שנה אלפי חובבי שטח. כמדי שנה, הוקצה מקום מיוחד במרכז המתחם לג'יפי האספנות, בו נוכל לתת כבוד מיוחד וראוי לג'יפים שפרצו את דרכי הטיולים וניצחו את המלחמות, גי'פי האספנות ורכבי השטח הותיקים שלכם. על כן, ראו הזמנה זאת כאישית, להציג את רכב האספנות שלכם בפני אלפי ג’יפאים וחובבי רכב במרכז הארוע. ההשתתפות חינם כמובן אך הארוע נפתח לקהל בשעה 10:00 בבוקר, ועל כן יש להקדים ולהתייצב עד השעה 09:00 במתחם הארוע, באנדרטת חיל התחזוקה סמוך לתל-חדיד (מחלף בן שמן על כביש 6). עם הג'יפ או בלעדיו - נתראה בי…
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
יש לי הזמנה שמישהו צריך להביא מארה"ב קראתי איזה תגובה לא אוהדת בלשון המעטה עליו פה : http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=511203 המחירים אטרקטיביים, הוא נשמע אמין, יש צילומים של החלקים וכו וכו. מצד שני האתר שלו לא ממש זמין בכל הדפים http://www.vintageautobuff.com/ בצור קשר, אין שמות וכו. זו הזמנה לא קטנה של מעל 1000$ מפחד לקחת סיכונים מיותרים. האם מישהו הזמין מהם משהו ויכול לתת פידבק ?
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- 2 תגובות
- 752 צפיות
האם ניתן להעביר בעלות לרכב אספנות כשהטסט לא בתוקף?
הודעה אחרונה מאת צ'יף1583435475, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קרב היום בו הטנדר שלי יכנס לישורת האחרונה של השיפוץ וזה גם אומר שצריך לחשוב על ריפודים. בעוד שריפוד המושבים/תקרה/דופנות/רצפה הם עניין פשוט יחסית, צצה ועולה השאלה ועימה גם הדעות המנוגדות בנוגע ללוח המחוונים. הבעיה היא שלוח המחוונים של רום כרמל עשוי מפלסטיק ABS דק יחסית וכזה ששיני הזמן וציפורני השמש עשו בו שמות וסדקו בו חריצים ובקעים. אז מצידו הפנימי של הלוח הוא עבר הדבקה של לוחות ABS נוספים בנקודות אסטרטגיות, על מנת לחזקו. לא זאת בלבד, אלא גם הלוח הזה עבר מספר שינויים על ידי, כגון ביטול המאפרה, שינוי הקונסולה המרכזית להתאמת המזגן ועוד. בשורה התחתונה, פני השטח של לוח המחוונים מתוקנים וזה גם נראה ככה. אז אפשר לבצע בו מעט "פחחות" וצביעה. אלא שעדיין ישאר הלוח חשוף לשמש ולהז…
הודעה אחרונה מאת Vertigo.,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
