Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אומנם לא קשור ישירות לפורום שלכם אבל המליצו לי לנסות פה: אני צריך לגרור רכב מראשל"צ לחיפה. הרכב לא במצב נסיעה.

מישהו מכיר איזה גרריסט שיכול לבצע את הגרירה במחיר מוזל?

 

תודה ושנה טוב.

פורסם

דבר עם בנגיגי (זה השם שלו).

0577666500

תגיד לו שאתה רוצה גרירה "על הדרך" כשהוא נוסע לגרור משם או מהנמל.

תמסור לו דש מצרפתי עם הפורשה והפיזויים. אני לא רוצה לציין מחירים, אבל כשהוא עשה לי גרירה "על הדרך" מאופקים לראשון, שילמתי עלות מאוד נמוכה.

פורסם

תודה אסף.

 

הבעיה שלי עם גרירה "על הדרך" היא שזו גרירה בלתי צפויה ואני לא יכול מעכשיו לעכשיו לקפוץ לראשל"צ בכדי להפגש עם הגרריסט.

אני אתקשר אליו ונראה מה הוא אומר.

 

נ.ב. צרפתי??? מי זה צרפתי???

פורסם

אין לי בעיה במידה וזה מוזיל את העלויות. השאלה היא האם באמת כך הדבר?

האם צריך גרר מיוחד בכדי לגרור 2 מכוניות?

 

נ.ב. לאן בדיוק אתה צריך לגרור את הרכב?

פורסם

בנגיגי יכול לקחת 3 מכוניות על הגרר שלו.

תסתדרו ביניכם ואז תגיד לי. אני אנסה להוריד לכם עוד מאיה.

צרפתי זה השם שלי בברנ'גה הגרריסטאית

לא יודע למה. החליטו שאני מצרפת, למרות שאני בכלל אתיופי.

פורסם
יש מצב שאצטרך גרירה מהרצליה לקריות אשמח לדעת

 

תעדכן אותי במידה ואתה באמת צריך כדי שאני אנסה לתאם גרירה.

 

אסף, אוכל צפרדעים שכמוך :lol:

×
×
  • תוכן חדש...