רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
הרעיון אותו העלאנו לראשונה בשרשור השיפוץ של הטנדר שלי מתחיל לרקום עור וגידים: ליצור מחדש תבנית אשר ממנה נוכל לייצר גומיית פיית מיכל דלק חדשה. הגומיות המקוריות הן כבר בנות שלושים שנים פלוס, יבשות ומתפוררות. בסיוע חברי הפורום ארז ואורון נעשה קובץ תלת מימד של הגומיה וגם ייוצרו שתי דוגמאות מפוליאריטן. הבעיה היא שהחומר הנ"ל אינו עמיד יותר מדי לדלק וגם לא כל כך אוהב שמש. מצד שני, בכדי לייצר גומיה אמיתית צריך תבנית, אשר ממנה יוכל רב הפורום, הלא הוא חן פרחי שכבר הביע נכונות, לייצר גומיות. ותבנית עולה כסף. חן מעריך את עלות התבנית בכ-800 שקלים. סכום לא סביר עבור גומיה אחת, אבל אם יתאגדו כאן מספר בעלי מכוניות (וכבר יש לא מעט מאלו), ההשקעה הראשונית האישית תרד פלאים. ככה בשליפה …
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול האם מישהו מכיר מקום או אתר אינטרנט בו ניתן לקנות כיסויים למושבים לרכב אספנות לפי הדגם של הרכב (במקרה שלי פורד קפרי 72). כיסויים אוניברסליים לא מתאימים, ובאי ביי מצאתי רק כיסויים מעור (גם יקרים וגם אני לא רוצה עור). לחלופין, האם מישהו מכיר מקום בו ניתן לתפור כיסויים מבד בהתאמה אישית ובמחיר נורמלי. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
תהנו: http://www.youtube.com/watch?v=biVPaZDmoKg&feature=relmfu דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. חג שמח ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
עזרה בסוגיה טכנית: האם יש הבדל בין סעפת יניקה באלפה ספיידר בין מנוע 1600 סמ"ק למנוע 2000 סמ"ק
הודעה אחרונה מאת amram66, -
אז זהו, אחרי שעברה חצי שנה בדיוק מאז שרכשתי את הרכב ובזמן זה הספקתי לפתור את כל הבעיות שהיו יכולות לצוץ (וצצו...), המוסטנג 64.5 שלי הגיעה אתמול אחה"צ למוסך הבית שלי. יצאתי מהבית בשעה 06:45 בבוקר. הייתי הראשון במשרדי חברת השילוח כדי לקחת את תעודת השער ומשם פניתי ל 5 שעות של וויכוחים עם רשויות המכס.... בתחילה, התברר שלא קבעתי "תור". נו, באמת. אין ספור התייעצויות בפורום ופרט קטן וחשוב זה לא הגיע אלי... טוב, לאחר קצת התחננויות, הסכימו לקבל אותי למרות שלא קבעתי פגישה מראש. ואז הסתבר שברשיון היבוא שלי, כתבו את כל הפרטים נכון, פרט למודל הרכב. משום מה, נכתב פברואר 2009. כנראה שהפקידה שכתבה את זה, הכניסה את תאריך בדיקת המסמכים שלי בשדה שנקרא מודל הרכב. לא משהו…
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 4 תגובות
- 933 צפיות
יש לי כמה שאלות: 1.איפה אני יכול להשיג פנס קדמי המשולב עם ספידומטר??? 2.על הכנף הקדמית יש לוחית איך אני רושם את המספרים עם הלוחית לבנה ??(פשוט עם מכחול בצבע שחור אן אדום כמו הגוף?) 3.מאיפה אני משיג כבל קלא'ץ וכבל מהלכים??? 4. יש לי טוסטוס אחר fantic motor issimo וכבל הספידומטר הרוס .הוא שונה מהרגיל הוא דק יותר איפה אני יכול להשיג כזה אני חודשים מחפש??? תודה על כל עזרה
הודעה אחרונה מאת מאך1, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מועדון החמש מזמין למפגש חברתי ותצוגת רכבי אספנות בשבת בבוקר ברופין 06.10.12 המפגש מתקיים כל שבת ראשונה של חודש בחניית תחנת הדלק 'פז' שבצומת רופין (סמוך לצומת בית ליד), בין השעות 10:00-12:30. לחברי מועדון החמש הנחה של 10% על קניה בקפה "ארומה" , כנגד הצגת תעודת חבר מועדון החמש. לפרטים נוספים יש לפנות אל רכז מועדון החמש בשרון , אבי שרייבר, בטל' 5514465- 052. התצוגה פתוחה לקהל הרחב! בברכה, סמדר- מועדון החמש טל' 037318818
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תפסתי 2 ציפורים במכה אחת
הודעה אחרונה מאת דרור בן אסולי, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש אטם בגודל 7.8X1.9 מ"מ העמיד בדלק. יש המלצות על חנות באיזור חיפה? תודה.
הודעה אחרונה מאת danש, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חג החרות כבר אמרנו?? מבחן התוצאה יהיה מסקרן, אבל לפחות יש כוונה. מעניין האם אספנות מוחרגת מהממוצע? http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3567464,00.html אלעד
הודעה אחרונה מאת redroze, -
בצער, אני מודיע על פטירתו של חברי יעקב הרבסט (67) שנפטר אתמול בבוקר. יעקב היה חבר ותיק במועדון החמש ואספן נלהב של כלי רכב מכוניות, אופנועים, חלפים וכמעט כל מה שזז. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, בעקבות העלאת שאלה בנושא בפורום בסוף השבוע, פנה מועדון החמש למשרד התחבורה. התשובה הרשמית התקבלה אתמול והיא חד משמעית: אין כל שינוי בתקנה 281, האוסרת על נהיגה ברכב אספנות בין השעות 7 ל-9 בבוקר בימים א'-ה', למעט בחגים ובמועדים. ככל הידוע לנו הנושא כלל לא על סדר היום. חברים, סעו כחוק! מצורפת התקנה לעיונכם. בברכה, רון פז דובר מועדון החמש עמ 3.pdf
הודעה אחרונה מאת כרמל טוכמן, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 48 תגובות
- 20.4 אלף צפיות
חברנו אביתר רייטר מפורום "תחבורה ציבורית" ב"תפוז" מעלה מידי פעם תמונות של אוטובוסים מהעבר. אז הוא הביא היום פורד F8 ומה אנחנו רואים מימינו? שברולט קורבאיר די נדירה לתקופתה בארץ. ועוד הביא אביתר היום תמונה של אוטובוס בתל אביב. את הרכב שלידו קל לזהות...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 14.6 אלף צפיות
יש למישהו ניסיון עם שיפוץ של כזה כלי? עד כמה קשה להשיג חלקים? מנוע?? יש עוד אקזמפלרים בארץ? יש סיכוי למצוא כלי שני לחלקים? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת arik, -
- 3 תגובות
- 660 צפיות
פעם ראשונה הבנות בתמונה אחת רענן
הודעה אחרונה מאת און יעקבסון, -
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, השבוע ביצענו את הרכישה (אומנם באיחור קל ) ובתור מתנת יום הולדת רכשנו לאבא שלי סוסיתא קוביה שנת 66 מנוע 1000 של פורד אנגליה הרכב במצב טוב נוסע חלק ומניע בפעם הראשונה. הרכב עמד שנתיים ללא טסט או נסיעה ובנסיעה הראשונה הפתיע מאוד והגיע ליעד ללא תקלות. אין ספק שאבא היה מופתע מהקניה. ביחד עם זה נתנו לו גם דגם קטן של הרכב 1/18. זו הכלה החדשה (עדיין לא מצליח להעלות תמונה לפורום אז הנה קישור): http://s1339.beta.photobucket.com/user/shark1981/media/2_zpsb0712116.jpg.html?sort=3&o=0#/user/shark1981/media/2_zpsb0712116.jpg.html?sort=3&o=0&_suid=1349083487061041145335912807934 http://s1339.beta.photobucket.com/user/shark1981/media/2_zpsb071…
הודעה אחרונה מאת shark1, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח לקבל המלצות לחברה אמינה, זולה וטובה ליבוא רכב אספנות מחו"ל
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מתנצל מראש אם זה לא הכי קולע לקטגוריית אספנות (אולי בעצם כן כי זה בהחלט פריט אספנות לתצוגה) רק שהיא נוסעת כנראה כמו שהיא נראית. וזו התוצאה של 5 חודשי עבודה.. מגיע לייק לבחור ! http://dsc.discovery.com/cars-bikes/man-builds-street-legal-batmobile-using-turbine-engine.html?#mkcpgn=tbla1
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כרגיל היה כיף היתה תקלה עם המצלמה, לכן התמונות צולמו מהאייפון של ארז, בחלק מהתמונות "נמחקו" העננים, עמכם הסליחה... סוף סוף רואים את הסטיישן המגניבה של ירון הלאונה המגניבה של אילן עם הGL של עופר הטנדר של עידן ה GL של גיל 3 הלאונה ה SVX המשופצרת של אייל כל הכבוד לגיל שהגיע עם B4 חדשה מהצפון דניאל והלגאסי היתה גם פאג'רו תמיר והרקס, כל הכבוד על ההגעה מירושלים עם הקטנטונת! ארתור וה XT המושלמת השלישיה רמי עם החבר'ה בהרדטופ וזה החלק שרמי …
הודעה אחרונה מאת r_ofer, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מועדים לשמחה. ברכבים ישנים בעלי גג נפתח ( בפרט הבריטים לדעתי ) לפעמים השמשה הקדמית נסדקת עקב רעידות ו/או התנגדות הרוח מול מסגרת שמשה לא יציבה. עלות יבוא שמשה מחו"ל גבוהה מאוד. בדגמי MG חשבו על רעיון נחמד והוסיפו פס מתכתי במרכז השמשה לחיזוק. אני מצאתי באחד הפורומים פיתרון בדמות פלח חיזוק במרכז המסגרת - מצ"ב תמונה לדוגמא. האם נתקלתם בפיתרונות נוספים ?
הודעה אחרונה מאת datsun280z, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי,האופנוע לא אספנות עדיין לפי מה שאני זוכר אבל הוא מספיק ישן.. אם מישהו יודע על אחד למכירה בכול מצב אשמח לשמוע. הדגם הוא Yamaha DT200 הגרסא המקוררת מים.
הודעה אחרונה מאת AlexH, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם מותר לי לנסוע מחר בין 7-9 עם רכב האספנות שלי? מחיפוש שעשיתי בגוגל זה לא ברור אם כן או לא, ואני בטוח שזו שאלה שמעניינת עוד רבים אחרים. חג שמח לכול חברי הפורום.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 747 צפיות
ברגע זה משודר בערוץ 1 , סרט נוסטלגי בכיכובם של שני קליברים, דומיננטים אז וגם היום, טל פרידמן וציון ברוך, והשחקנית הדומיננטית שמככבת היא רום כרמל 1500 מנוע הילמן, שהיתה רכב השרד של קציני צהל בשנות ה80 המאוחרות, הסרט משנת 2003( מעניין מי נידב את רכבו לצילומים?). בברכת חג שמח צביקה
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום. אחרי שהורדתם אותי מהרעיון ההזוי (בדיעבד) להפוך רום כרמל לקבריולט נותר לי רק לשפץ אותה מכנית, רציתי לבקש עזרה ולשאול איזה מנועים אפשר להתקין ברכב ומה הכי מומלץ ? שאלתי מוסכניק והוא אמר לי שבדר"כ כלל שמים לה מנוע של פורד ברנדה אבל אז הוא שאל אותי אם זה לגיר רגיל או אוטומט אז הבנתי פחות או יותר עם מי יש לי עסק. תודה וסליחה על הבורות אני חדש בנושא - אתם בטח מכירים את זה גם אתם פעם רק התחלתם.
הודעה אחרונה מאת פיברקלאב, -
-
- 0 תגובות
- 862 צפיות
שלום חברים לא ידעתי היכן לפרסם את המודעה הזאת . יש לי מקום ל 2 חניות מקורות באיזור מרכז תל אביב . החניות יהיו פנויות עד ה 30-12-12 החניות פנויות מיידית לכל המעוניין ניתן לפנות אליי במייל [email protected] או בנייד 052-2828563 מיכאל
הודעה אחרונה מאת מינימן, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 877 צפיות
חברים שלום חברת קמור כמו בכול שנה מצדיעים לרכב האגדי מיני. כמו בכול שנה יהיה מקום מפגש נסיעה יעד ואוכל טוב . נא להירשם דרך הקישור המצורף (לבעלי מיני בלבד) http://bbdo-i.co.il/gitam/mini/tour_2012 הזמנה לאירוע מקום מפגש ושעה http://imageshack.us/a/img805/366/image005wf.jpg אשמח ליראותכם
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
קצת נוסטלגיה לחג, 1 2
מאת srulik-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
מהאוסף ההולנדי
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
-
חלפים למרצדס
מאת sam1-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג פס קישוט דלת נהג למרצדס 230 שנת 82 בודי 123 תודה שמעון
הודעה אחרונה מאת פולו_קלאסיק, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 852 צפיות
מפרסם עבור חבר: דרושה חניה מקורה /תת קרקעית נעולה , לחנית 2 רכבי אספנות בתל אביב בלבד. (ידוע לי שיש בהרצליה וברמת גן ) זה די דחוף.
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
רנו 4
מאת אורן יהודה- 1 תגובות
- 667 צפיות
שלום לכולם וחג שמח שוב בעניין רנו 4 אני מחפש זוג מוטות פיתול קדמיים לרנו בבקשה לכל מי שיוכל לעזור לי הרנו הינה 845 ושוב בבקשה לכל מי שיכול לעזור לי ותודה רבה
הודעה אחרונה מאת רנו4,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
