Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח לבשר (למי שזה משמח אותו)

הבייבי כמעט סיים פחחות וצבע

משחרר כמה תמונות פאפראצי מהבוקר

יש כמה רג'קטים לא רציניים ואחד רציני

(כנף קדמי ימני, רק לאחר הצביעה עלינו על כמה פאשלות ואין ברירה, נתקן ונצבע שוב :oops:

הדלתות מכסה מנוע ובגאג' נצבעו בניפרד ויורכבו סמוך לדליברי

ראשונ שני נתחיל לאט לאט להחזיר כל מה שפירקנו, מתוך תקווה גדולה שהכל נמצא בקרטונים (יותר מחצי שנה...)

שבת שלום!

IMG-20120629-00035.jpg

IMG-20120629-00037.jpg

IMG-20120629-00036.jpg

IMG-20120629-00038.jpg

IMG-20120629-00039.jpg

IMG-20120629-00040.jpg

IMG-20120629-00041.jpg

פורסם
אם אני רוצה לבקש מהצבעי שכבת צבע נוספת, למה לצפות בעינייני כסף?

(כמובן לשייף את זאת ולהסיף שכבה) :?:

 

ערב טוב גבי.

נראה ממש טוב! למה חשבת על שכבה נוספת?

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם
ערב טוב גבי.

נראה ממש טוב! למה חשבת על שכבה נוספת?

נראה לי שאין מספיק "עומק" לצבע.

שאלתי היום את ב' ולא התרגש יותר מדי מהעניין

מה אתה אומר?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ובכן, לפי הכותרת הבנתם שהקצב לא מסעיר אבל מתאים לי, בעיקר לכיס.

היום גמרנו זיפות פנימי של פנים הרכב ותא המטען. בשבוע הבא נרסס מלמעטה.

הפעם אני צריך לזכור לכסות את הראש כי כשעשינו זפת לברזיליה, עמדתי מתחת לרכב ולקח לי יומיים להוריד את החומר מהפנים ועוד 80 שקל תספורת קרחת כי מהשערות (אז היו לי) אי אפשר היה...

 

גם הריפוד של הדלתות והמושב האחורי חזרו מגלות בפלסטין. התוצאה היא מעל ומעבר לציפיות שלי, בעיקר בהתחשב בכך שזה הריפוד המקורי של האוטו, ז"א שהוא בן 46 שנים.

הדפנות עברו צביעה מבז' לבורדו על מנת להתאים למושבים המקוריים ודופן דלת הנהג נבנתה מחדש כי היה לי קרטון צבוע.

התוצאה מאד מאד דומה לשלושת הדפנות המקוריים, לשמחתי הרבה.

הכוונה תוך שבועיים להפרד מהפחח ולהתחיל להחזיר את הברזלים פנימה.

אשמח להמלצה לחומר ניקוי חיצוני של המנוע והגיר שזרוקים כבר שנה ויש עליהם גריז וטינופת של עשרות שנים.

20121005_114553 (Small).jpg

20121005_114607 (Small).jpg

20121005_114704 (Small).jpg

20121005_114728 (Small) (Small) (Small) (Small).jpg

20121005_114732 (Small) (Small).jpg

20121005_114754 (Small) (Small).jpg

20121005_114728 (Small) (Small) (Small).jpg

פורסם

שמע.... נראה מצוין!!! ולגבי הריפודים, ניפגש ותן לי פרטים...

שבת נעימה, חן

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

איזה יופי- אחד מדגמי המרצדס ה"קלאסיים" האהובים עליי, אם לא "ה"! מצפה לראות את התוצאה הסופית כבר!!!:twisted:8):-)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...