Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

NSU פרינץ 1000


asafamir
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דילמה!

מצאתי את האוטו הגעתי לבעלים הוא דורש 2500 ש"ח על האוטו מה אתם אומרים שווה???

הוא אומר שהאוטו עמד במצב נסעיה...לא שזה משנה כלכך במצב הזה..

28102010626.jpg

28102010627.jpg

28102010628.jpg

חבר מועדון ה-5

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רבבק- כבר שברו לה את השמשות?!:-(:x:? חבל... האוטו בהחלט עדיין ניתן לשיפוץ- בניגוד למה שנראה- אין לו יותר מדי חלודה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הפרינץ הזו לא שווה כלום.

 

דרך אגב, בזמנו דיברתי עם הבעלים והם בכלל לא היו מוכנים לשמוע על מכירה...

 

בכל אופן, נדב מוכר את הפרינץ 1000 שלו. היא במצב הרבה הרבה יותר טוב, וגם המחיר סביר.

 

דבר איתי

 

0524473767

 

כרמל

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

לפחות לפי התמונה הרכב נראה בעל פוטנציאל! אם לרכב יש ניירות אז 500 עד 1000 ש"ח זה נראה לי מחיר סביר! אבל קח בחשבון שרק בשביל להחזיר אותו לנסיעה תצטרך להכין לפחות עוד 10,000 ש"ח! (וזה במקרה הטוב!) והרכב הזה לא ראה כביש לפחות משנת 89! (לפי לוחיות הרישוי) בטח כבר המנוע תפוס וחסרים לרכב הרבה חלקים!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לפחות לפי התמונה הרכב נראה בעל פוטנציאל! אם לרכב יש ניירות אז 500 עד 1000 ש"ח זה נראה לי מחיר סביר! אבל קח בחשבון שרק בשביל להחזיר אותו לנסיעה תצטרך להכין לפחות עוד 10,000 ש"ח! (וזה במקרה הטוב!) והרכב הזה לא ראה כביש לפחות משנת 89! (לפי לוחיות הרישוי) בטח כבר המנוע תפוס וחסרים לרכב הרבה חלקים!

 

אני ראיתי את הרכב הזה מקרוב לפני פחות מחודש...להחזיר אותו לכביש יעלה הרבה יותר מעשיריה:

 

- מינימום עשריה על פחחות

- עוד עשריה על מנוע+גיר+הגה ושאר המכניקה

- עוד עשיריה על השאר

 

ועוד הייתי עדין....

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

הרכב רקוב עד היסוד מחלודה (מבט על המדרגה ) ולפי דעתי הוא צריך לשלם לך גרירה ,אחסנה ,פסיכיאטר ועו"ד !

שוק החלקים שלו דליל השקעה מרובה ולא כדאית כשיש עדיין רכבים נוספים במצב יותר טוב לשיקום

פורסם

אני חושב שלא כדאי לקנות את הרכב לברזל.

 

לא הייתי נוגע, אני חולה על האנשים האלה /שחיים בסרט שיש להם אוצר ביד, מזכיר את המוסטאנג הרקובה שחנתה בדרום ת"א, כששאלנו את הבעלים כמה הוא רוצה על ה6 צילנדר הרקובה הוא אמר זה רכב ספורט יקר מאוד , 400K ש"ח .

haters will hate

פורסם

שיקום ולא שיפוץ, בהערכה גסה (מאוד) קרוב ל-20000 ש"ח.

החיפושית שלי שהיתה במצב דומה רק בכדי להגיע למצב טסט.

ובטיחות טובים לשימוש יום יומי, עלתה בסביבות 9000 ש"ח

ועדיין יש מה לשפר ולהוסיף. וזה הסכום כשהרבה חלפים קיבלתי במתנה,

והרבה עבודה עשיתי לבד, והחלקים זמינים וזולים. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אני ראיתי את הרכב הזה מקרוב לפני פחות מחודש...להחזיר אותו לכביש יעלה הרבה יותר מעשיריה:

 

- מינימום עשריה על פחחות

- עוד עשריה על מנוע+גיר+הגה ושאר המכניקה

- עוד עשיריה על השאר

 

ועוד הייתי עדין....

שאמרתי לפחות עשיריה זה כמובן לא כלל את הפחחות והבצבע! וזה אם הבנאם יודע לעבוד עליו לבד כמובן

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...